abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45929579
Esprit vermeld tegenwoordig het track&trace nummer in haar mailtjes
amokaapjeeh O+
pi_45930147
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:00 schreef Coconut het volgende:
Esprit vermeld tegenwoordig het track&trace nummer in haar mailtjes
Helaas kon mijn pakketje niet getraceerd worden toen ik het op wilde zoeken
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45930686
Heb ik ook altijd . mijn ding wordt nooit gevonden.
pi_45937911
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:14 schreef Elefes het volgende:

[..]

Helaas kon mijn pakketje niet getraceerd worden toen ik het op wilde zoeken
Dat had ik nu ook.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45937986
Hier vindt ie ook niets Dat werkt dus lekker!
pi_45938402
Zeker alleen voor Duitse pakketjes, aangezien de halve bon/mail in het Duits is telkens .
Tap tap tap
pi_45941267
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Zeker alleen voor Duitse pakketjes, aangezien de halve bon/mail in het Duits is telkens .
Ik zou er niet raar van opkijken

Ondertussen ben ik wel erg blij met mijn petje 8) en ga ik nog maar eens wat dingen bestellen, want ze hebben nu andere kleuren shirtjes dan het geweldig leuk staande shirtje wat ik laatst had besteld .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_45942608
Gister mijn eerste pakketje ontvangen,
met mijn nieuwe vest, hij is erg netje en past goed.
Kreeg gister pas een mailtje dat hij verzonden was, nadat ik het pakketje binnen kreeg.
Ik kon toen wel het track&trace nummer nakijken.
Mijn tweede pakket heb ik gister ook een verzend mailtje gehad, maar ook bij mij werk de trace code niet. Had een broek besteld, en omdat deze maar 20 euro was nog een shirt besteld. Nou was alleen de broek uitverkocht, terwijl hij wel bevestigd was . Maar nou krijg ik dus een shirt welke ik eingelijk niet nodig heb. Maar misschien hou ik hem toch wel
BOE!
pi_45949317
Mijn platinum kaart is enkele weken geleden binnengekomen, dus bij mijn eerste bestelling kreeg ik 10% korting
Dus tja daar moet je gebruik van maken dacht ik zo
Komende week hoop ik een pakketje met deze inhoud te krijgen

voor mijn vriend ook maar wat besteld

en nu maar wachten
pi_45950080
Leuke broek .
Zat mij niet goed .
Ik zou achteraf bij god ook niet weten wat voor trui of zo ik daarop moet dragen, maar daar denk ik nooit bij na als ik zo'n broek sta te passen in de winkel .
Tap tap tap
pi_45955021
Leuke broek idd!
pi_45956217
Ik heb die broek ook Oh, en er zit veel meer zwart in dan op het plaatje te zien is.
Hij staat o.a. leuk met deze trui (en licht blauw hemdje) erop.
amokaapjeeh O+
pi_46018863
Ik heb zaterdag m'n spullen binnen gekregen, echt snel! Zwarte truitje viel heel erg groot, de rest hou ik lekker
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_46019337
Leuk coltje87!

Leuk verhaaltje nog over een mooi bloesje voor boven mijn rok !

Bloes bij Open32 voor ¤30,- maar was nu de helft van de prijs. Dat was al mooi natuurlijk, stond te passen en was helemaal geweldig Tot ik een scheur in de naad bij de mouw ondekte

Ik vroeg of dat de reden was dat het ding was afgeprijsd en idd 'ja mevrouw, tis de b-keuze'. Hmoke, never mind dan. ¤15,- voor een bloes met een gat

Toen mocht ik em voor ¤7,50 meenemen en laat mijn moeder nou enorm handig zijn met de naaimachine

Ik zal binnenkort een foto maken van moi, m'n rok en mn bloes! Als jullie het leuk vinden

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2007 20:32:50 ]
pi_46020246
Ja, echt! Ik Esprit..

Wat leuk heaven7! Heb je mazzel mee, zo'n moedertje. Kom maar op met die foto
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_46028432
Ik kreeg vandaag een gefeliciteerd kaart binnen voor mijn verjaardag, die pas de 25e is...
Ze zijn er in ieder geval wel op tijd mee
pi_46030980
Ik ook van Esprit Vooral de sale! Helemaal geweldig.

Ik heb m'n moeder gevraagd om vandaag het bloesje even te fixen en dan zal ik binnenkort een foto maken!
pi_46030987
Ik verwacht deze vandaag trouwens:

Die kosten slechts ¤27,90! Mocht ik die ook houden heb ik een complete (merk) outfit voor ¤53,50!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2007 07:40:05 ]
pi_46033104
die schoenen aas ik ook op, maar dan zonder hak, maar die is al steeds op .
Tap tap tap
pi_46037519
Aaaah de site doet het niet!

.
Tap tap tap
pi_46133770
Heb ik eindelijk besloten die leuke beurs te gaan aanschaffen (in de winkel is ie niet te krijgen...), is ie van de site af gehaald.....
pi_46137720
M'n vader heeft ook bij de esprit besteld .
We zijn echt junks .
Tap tap tap
pi_46148662
Mijn pakje was woensdag binnen
De broek is heel gaaf!! Hij is inderdaad wel zwarter als op de foto, maar wel mooi!
De bodywarmer en het lichtblauwe truitje ook dus die blijven, vriend zijn t-shirts waren ook goed

Ik heb toch nog een bestelling geplaatst, ik zag dat ik nu ook weer 10% korting kreeg (eerste keer platinumkaart) dus eens kijken of dat ook echt zo is!

Toch inderdaad
besteld voor op die leuke broek.

Afgelopen week in de winkel gezien, erg leuk, dus ook maar besteld!

pi_46151458
leuke BH .
Tap tap tap
pi_46172532
Hoe vallen de Five Straight jeans? Ik heb normaal 27-28 / 34 van Levi's. Zou ik dan een 34/35 of een 36/35 moeten hebben?
Ik heb nog nooit een espritbroek gekocht en helaas zit in mijn stad geen winkel waar ik ff kan gaan passen

Mijn leuke witte new ballerina schoentjes zijn al uitverkocht in mijn maat dus nu moet ik maar wat anders kopen als troost .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')