quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef Catgirl het volgende:
Mijn platinum kaart is enkele weken geleden binnengekomen, dus bij mijn eerste bestelling kreeg ik 10% korting![]()
Dus tja daar moet je gebruik van maken dacht ik zo![]()
Komende week hoop ik een pakketje met deze inhoud te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor mijn vriend ook maar wat besteld![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke broek inderdaad. Die kocht ik vorig jaar al bij de H&M, precies hetzelfde (ok.. zonder Esprrit-merkje...) Goed om te weten dat ie nog steeds kan![]()
en nu maar wachten
Ik heb ook Firefox en bij mij doet hij het gewoon. Alleen de Vorige knop werkt niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Whiskers het volgende:
bij mij doet de site het niet FireFox..?
Ah, dan komt hij dus donderdag, als ik de hele dag moet werken, en vrijdag dus voor de tweede keer en dan ben ik er welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Als ik zo'n mailtje krijg komt ie altijd pas 'overmorgen'.
Nu je het zegt, dat heb ik de eerste keer ook gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoop het voor jeMaar ik heb dat mailtje ook wel eens gehad terwijl de bestelling al binnen was gekomen en zelfs al terug was gestuurd
![]()
In de droger ermeequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik had een jeans in de sale gekocht voor ¤19.90.
Vorige keer was hij niet leverbaar, maar nu gelukkig wel.
Precies de maat die ik wilde.
Kreeg ik hem vandaag binnen ikke helemaal blij, blijkt hij veel te groot uit te vallen
Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelfquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef MaLo het volgende:
Mijn track&trace nummer wordt wel gevonden. Maar het pakketje is alleen nog maar aangemeld en niet ter verzending aangeboden bij TNT.
Mijn pakje is nu wel opgenomen in het sorteerprocesquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:14 schreef Catgirl het volgende:
[..]
Was bij mij laatst ook, dan duurt het gewoon een dag extra, maar hij komt vanzelf![]()
Mijn pakketje was er ook gisteren, alles paste, dus alles blijft![]()
Dit was dus weer een dure Esprit maandNu maar weer mezelf een tijdje inhouden!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:13 schreef Catgirl het volgende:
Hebben nog meer mensen een enquete ontvangen per mail?
Vanavond ontvangen, ging over klanttevredenheid, uiteraard ingevuld en 500 punten kado gekregen![]()
Ik ook. Twee shirtjes voor mezelf en een broek (eerst 90 euro, nu weet ik weer waarom ik in de sale shopquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik heb een mail gehad over 10% extra korting op alle sale artikelen
Ik ook, jammer dat ik mijn broek al besteld had, scheelt me toch weer 3,95quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:22 schreef wendywendy het volgende:
Ik heb een mail gehad over 10% extra korting op alle sale artikelen
Gave trui!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Marginaal het volgende:
Vorige week deze trui gekocht, is in "real life" eigenlijk nog mooier dan op die afbeelding en vind het wel een geslaagde aankoop.
[afbeelding]
Eerste keer dat ik daar wat besteld heb en ik moet zeggen bevalt wel goed, maar ze hebben me net niet genoeg "aparte" herenkleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |