Heyquote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef The_Terminator het volgende:
TVP'tje, we moeten wel bij blijven natuurlijk.
Je bent zelf ook behoorlijk aan het flamen naar niet rokers daar. En het is te verwachten dat een dergelijk topic uit de hand gaat lopen, daar is het eerste ook al om gesloten.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Anti-Roken topic dit topic is niets meer verworden dan dom flamen van de niet rokerts naar de rokers.
Ik zie geen reden waarom het gesloten zou moeten worden. Discussies gaan er nou eenmaal soms wat hard aan toe. Als het echt uit de hand loopt grijp ik wel in, maar dat is nu nog niet echt nodig.quote:
alleen maar de kern aanpakken en op dit moment is hij dat ongeveerquote:Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom het gesloten zou moeten worden. Discussies gaan er nou eenmaal soms wat hard aan toe. Als het echt uit de hand loopt grijp ik wel in, maar dat is nu nog niet echt nodig.
Hier je antwoorden:quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef Oversight het volgende:
Hallooooooooo
Ik heb vragen, en heb ze voor het gemak even genummerd.
1. Wat maakt dat een topic in een "centraal" topic verder MOET?
2. Was het niet altijd de TS ie bepaalt of ie aansluit in een bestaand topic, of zelf een nieuw opent?
3. Als het zo is dat er GEEN plicht is om mee te gaan in centrale topics, wat maakt dan dat jullie een beslissing van een TS overrulen, en ongevraagd gaan sluiten met een verwijzing naar een bestaand centraal topic?
4. Waar en door wie wordt dat van jullie gevraagd?
5. Als dat nergens gevraagd wordt, kan het dan zijn dat jullie een verkeerde interpretatie aan het modereren geven?
En wat moet er volgens jou zoal opgeruimt worden? Ik zie zo 123 geen posts staan die in aanmerking komen voor verwijdering.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef dekkered het volgende:
zouden jullie dit topic even kunnen opruimen? Pesters :r
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier je antwoorden:
1: Als een topic nogal slecht onderbouwd is en het past goed in een bestaand centraal topic dan sluit ik het en verwijs ik naar dat centrale topic. Mocht een topic goed zijn onderbouwd dan laat ik het wel open, ook al is er een centraal topic voor.
quote:2: Zie bovenstaande, als iemand met een flut OP komt en er is een centraal topic waar het net zo goed in kan wordt het topic gesloten. Krijg je anders alleen maar gebagger door.
quote:3: Er is geen plicht om mee te gaan in centrale topics, anders kunnen we KLB net zo goed sluiten en alleen een centraal klaagtopic in bijv. GC zetten.
quote:Hangt geheel van de OP af of een topic open blijft. En uiteraard sluiten we vaker 'ongevraagt', zal nogal een zooi worden als de TS zelf mag beslissen of zijn topic wordt gesloten of niet. Kan alle bagger lekker openenblijven omdat de TS dat zo graag wil.
quote:4: Niemand vraagt dat, beslist de mod zelf en het is dus ook per mod wat verschillend. Ikzelf let wat minder op de centrale topics, maar als een topic echt matig is dan verwijs ik wel naar bestaande centrale topics.
quote:5: Tja, per mod verschillend. Zoals ik al aangaf sluit ik alleen de echte bagger.
Ik kijk saw 4quote:Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef Oversight het volgende:
Maar een klaagtopic is nooit matig, een TS heeft er moeite voor gedaan, en heeft een bedoeling.
Als er NIET van jullie wordt gevraagd om ze in centrale topics onder te bregen, waarom dan alle moeite met slotjes?
En euhhhh,... Per mod verschillend is niet iets waar users iets mee kunnen, en om die reden ECHT ongewenst, ik stel voor dat jullie aan een FA vragen waar de lijn ligt, en die BEIDE gewoon aanhouden...
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal een topic nooit sluiten als anderen het proberen te verpesten door erin te gaan baggeren.
quote:Echter als de TS zelf leuk mee gaat doen is het een heel ander verhaal.
quote:En bagger tegengaan is alleen maar te doen door de bagger te sluiten/verwijderen/editen.
quote:
Als iemand met een OP komt met daarin alleen maar: 'ik heb last van mijn reet' in de OP dan moet ik dat volgens jouw redenatie dus maar gewoon openlaten...
quote:Ik vind zoiets perfect in het kleine ergernissen topic kunnen passen,
quote:in zo'n topic kun je wel blijven verwijderen maar gebaggerd wordt er toch aangezien de OP zelf ook al behoorlijke bagger is.
quote:En ik kan bagger perfect van een goed onderbouwd topic onderscheiden.
quote:We hebben het al vaak genoeg geprobeerd om wat rustiger te modden, en het leid er alleen maar toe dat KLB compleet wordt verbaggert en op een 2e ONZ gaat lijken (of zelfs nog erger). Dat is absoluut niet de bedoeling, en we zullen er ook alles aan doen om dat te voorkomen.
quote:
quote:
quote:
quote:Bagger werkt bagger in de hand, en laat een OP met één zin en een 'Talpa'nu nét alleen maar eenzijdige reacties opleveren.
quote:Vervolgens zien mensen zo'n topic, komt er een fijne lemming, of gewoon een gloednieuw baggertopic.
quote:Want hey, hij mocht het ook, dus dan is mijn baggertopic ook op z'n plaats.
quote:
Enzovoorts, enzovoorts, totdat 40% van Klaagbaak uit zulke topics bestaat, en er nergens meer serieus gereageerd wordt.
quote:Misschien komt het je bekend voor, want zo was Klaagbaak een half jaar terug, en toen de nieuwe mods er kwamen, is met medewerking van de VA's deze koers ingeslagen.
En ja, als iemand aandacht heeft besteedt aan de OP van een weertopic, dan is het beter om het centrale topic het centrale topic te laten, en het topic gewoon een kans te laten. Wat dat betreft heb je zeker een punt. Alleen dat punt hoeft niet in 45 afzonderlijke posts benadrukt te worden.
Als dat mijn taakomschrijving zou zijn dan zou Fok! binnen de kortste keren compleet verbaggeren, aangezien elke mod zich er dan maar aan zou moeten houden. Kunnen we net zo goed alle subfora gaan sluiten en alleen ONZ openlaten. Nou, leuk Fok! hou je dan over.quote:Niet volgens mijn redenatie, maar volgens je taakomschrijving.
Als er nou iemand last heeft van zijn reet, en zin om er een topic over te openen, en het zakt maar niet weg, dan heb je toch gewoon een goedlopend KLB topic?
Je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen hè... Je zou dat immers kunnen interperteren als klacht, dus zou het (als ik je eerdere reacties zo lees) gewoon open moeten blijven. En misschien was het wel goed gaan lopen (beeje gebagger) maar wel een goedlopend KLB topic.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geen klacht in OP, goed slotje, jammer dat er geen sluitreden bij staat, volgende keer beter.
Ja. Of niet.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Als dat mijn taakomschrijving zou zijn dan zou Fok! binnen de kortste keren compleet verbaggeren, aangezien elke mod zich er dan maar aan zou moeten houden.
quote:Kunnen we net zo goed alle subfora gaan sluiten en alleen ONZ openlaten. Nou, leuk Fok! hou je dan over.
quote:Een goedlopend KLB topic inderdaad, compleet verbaggerd.
quote:En dat is dan uiteraard een vrijbrief om te baggeren voor andere users,
quote:dus dan heeft bannen ook geen zien meer aangezien het gewoon is toegestaan.
quote:Wat jij dus wil zijn mods die alleen maar een beetje meelezen en geen donder uitvreten, bagger mag in jouw opinie namelijk gewoon en diend niet gesloten te worden omdat de TS het daar niet mee eens zou zjin. Kun je net zo goed alle mods hun rechten afpakken en het forum laten lopen met alle gevolgen van dien. Nou, geweldig FOK! hou je daar aan over zeg.
quote:En ik ken mijn taakomschrijving dondersgoed, en daar staat niet in dat ik bagger maar open moet laten omdat dat voor goedlopende topics zou zorgen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef Nosh het volgende:
KLB loopt prima, ik twijfel niet aan de geestelijke vermogens van de users, en 99% van de tijd weten ze prima waarom hun topic dicht is. Zo niet, krijgen ze uitleg, en komt alles goed.
quote:Daar laat ik het bij. Succes met je kruistocht, nog.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef Biogarde het volgende:
Amen.
Ik ga er niet verder op in aangezien dit toch nooit ergens op uit gaat komen. Ik weet hoe ik moet modden, klaar. Ook ken ik de policy, klaar. Ook ken ik mijn taakomschrijving, klaar. Het meeste mod ik sowieso op gevoel, en als ik een topic bagger vind komt er een slot op te staan. Mocht de TS het niet eens zijn met het slot dan komt hij maar naar het FB topic, ik ben heus de minste niet en wil heus wel een keer een keuze herzien.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Oversight het volgende:
Mooi, waar staat dan dat je slotjes zet, ZONDER een reden te vermelden?
waar staat dat jij een topic moet sluiten omdat er wordt gebaggerd door anderen dan de TS?
Als een TS reageert op bagger, is dat een vrije keuze van de TS, we noemen het hier een duscussie-forum.
Goedlopende topics zijn druk ( behoefte) slecht lopende topics zakken weg, topics die niet aan policy voldoen gaan op slot onder vermeldinge van een REDEN, wat is je probleem nog?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nope, zo werkt het niet nosh, en zo gaat het ook niet werken.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga er niet verder op in aangezien dit toch nooit ergens op uit gaat komen.
quote:Ik weet hoe ik moet modden, klaar. Ook ken ik de policy, klaar. Ook ken ik mijn taakomschrijving, klaar.
quote:Het meeste mod ik sowieso op gevoel, en als ik een topic bagger vind komt er een slot op te staan.
quote:Mocht de TS het niet eens zijn met het slot dan komt hij maar naar het FB topic, ik ben heus de minste niet en wil heus wel een keer een keuze herzien.
Echter, bovenstaande quote wil ik nog wel even op reageren. Het komt namelijk bijna nooit voor dat ik een topic sluit zonder een reden te vermelden. Als ik geen reden vermeld dan betekend dat dat het topic zo bagger is dat het helemaal geen onderbouwde reden nodig heeft in de sluitpost, aangezien het meteen wel al duidelijk is waarom het gesloten is.
Een woord: Neequote:Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Oversight het volgende:
Ga je dat ook uitleggen aan Janetje?
[..]
Ik mod met gevoel conform de taakomschrijving.quote:dat gaat recht in tegen wat je hierboven zegt,.... Mod je nou op gevoel of conform taakomschrijving/ policy?
Who cares.quote:Bagger heeft 6 letters, en je kunt het onder je ctrl-V houden, is dat teveel moeite?
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 09:40 schreef postmortum het volgende:
Oversight : ontsla Janetje , ik wil mod worden![]()
Er staat dat het een lemming is, lemmingen gaan dicht.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geen klacht in OP, goed slotje, jammer dat er geen sluitreden bij staat, volgende keer beter.
Deze ongetwijfeld superaardige users had het op zich genomen in verschillende subfora bullshittopics te plaatsen, ik zag dat het een bullshittopic was omdat er een ban voor hem was aangevraagd en deze als terecht was aangemerkt.quote:Perfecte OP, probleem omschreven, en klacht geformuleerd, NIETS MIS MEE !!!
Behalve die Janetje die het verrot om een sluitreden aan te geven....
Oh het is niet vervelend hoor, topics sluiten hoort erbij, dat staat in je jobomschrijving. Wat er wel vervelend is zijn soms de mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen en je willen bezighouden zodat je geen tijd meer hebt om ook maar íets anders verder te doen op het forum. (En dan doel ik niet op het normaal reageren in FB, daartoe zijn we altijd bereid).quote:als je je werk nou zo vervelend vind, waarom doe je het dan?
Zullen we ook in alle gevallen proberen te doen.quote:Daar heb je toch een policy voor?
Verwijs even naar de gedragsregel die iemand overtreed bij het plaatsen van het slot, zo leren we wat de bedoeling is.
Laten we nu net een losser modden policy hebben (waar volgens mij in het andere topic aardig is over overlegd.quote:Herhalingen kun je voorkomen door een strikt beleid richting FA's en ban-aanvraag topics...
Mijn beste Oversight, het gaat príma in KLB. Als een topic bagger is (en ja, dat is op te maken uit de OP of de reacties die TS zelf plaatst, gaat 'ie dicht. Als een topic een kutOP heeft, heb ik werkelijk een engelengeduld, ik vraag de TS de OP te verbeteren, of in ieder geval duidelijk te maken wat betreft de informatie die erin staat, zodat iedereen enig idee heeft waar het over gaat en normaal kan reageren. Bagger werkt bagger in de hand, simple as that.quote:KUT argument, we posten tubgilr niet omdat we weten dat er een ban volgt. simpel zat.
Feedback heb je hier genoeg gekregen, er is je uitgelegd wat we bedoelen, simple as that.quote:
Nergens voor nodig, ik weet prima hoe ik hier moet modden.quote:Ga je dat ook uitleggen aan Janetje?
Dat moet een beetje van beiden zijn. Als je strikt op je gevoel modt, hou je het hier niet uit. Mod je strikt op de policy dan schieten er dingen door (bijvoorbeeld lemmingen) die er niet door zouden moeten schieten.quote:dat gaat recht in tegen wat je hierboven zegt,.... Mod je nou op gevoel of conform taakomschrijving/ policy?
Als iets bagger is, weet de user dat het bagger is, daar heeft hij/zij toch geen zes-letterig woord voor nodig of wel soms? Schatten wij het verkeerd in, wat ook prima kan gebeuren, komt de user klagen in FB, waar wij heel redelijk naar zullen luisteren. Ervaring heeft uitgewezen dat dat heel prima werkt.quote:Bagger heeft 6 letters, en je kunt het onder je ctrl-V houden, is dat teveel moeite?
Nee, gelukkig heb jij dat niet voor het zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
Janetje moet de gelegenheid krijgen om tot inkeer te komen ( bij voorkeur als user ), maar dat heb ik nog niet voor het zeggen...
Ach als jij niks beters te doen hebt in je leven, doe je je best maar.quote:Tot die tijd zullen we het gedrag van deze mod strikt moeten observeren om te zien of er voortgang in zit...
Dat is nergens voor nodig.quote:En hier blijven wijzen op de vergissingen natuurlijk....
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Oversight? Kappen nu. Dit is geen normale manier van discussiëren, dit is zuigen.
Dat was het inderdaad.
Ik heb niet opgegeven, ik had geen zin meer in die eeuwigdurende discussie die toch nergens op uit zou draaien. Zoals ik al aangaf weet ik dondersgoed hoe ik moet modden, dat hoef jij me niet uit te leggen. Ik heb geprobeerd op je vragen te antwoorden, maar je blijft er maar over doorzeuren. Wij zullen het (zoals jij er nu over denkt) nooit eens zijn met elkaar, dus dan is het gewoon beter er niet verder over te gaan. Ik ben al lang genoeg mod om te weten wel wel en niet gesoten/geedit kan worden, en maak zelf wel uit hoe ik een topic sluit. En als de TS het er niet mee eens is dan komt hij maar naar het FB topic, ik sta altijd klaar om uitleg te geven of mijn keuze te herzien.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Oversight het volgende:
Janetje LET OP, DIT IS WAT ER WEL GEBEURDE:
Daar laat je Terminator en "Snot" het woord doen, en zie het resultaat:
[FB] Ja, dicht enzo, en edit huh?
Ze geven op.
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?
Ik heb er zin an!
Nee, je laat het uit je harses, ik ga ff teruglezen en je beantwoorden, maar je gaat in de tussentijd niet persoonlijk worden. Doe je nooit, dus ook deze keer niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?
Ik heb er zin an!
En nu weer verder vrolijk FOK!ken, lieve kijkbuiskinders!quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Dirktator het volgende:
Prutstopique. Die Oversight meent zich wel een dikke met zijn stage. Nou, als ik stage bij Yvonne zou lopen, zou ik de hele dag met haar in bed liggen, zoeen lekker ding!
Check!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Vandoooorrr het volgende:
kut
ze heeft zeker van jou een topic geslotenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje wordt eindelijk eens flink onder handen genomen en krijgt d'r verdiende loon. Goed bezig, vent.![]()
You go girlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Niet alleen Janetje sluit mijn briljante topics hoor. Janetje is gewoon een erg matig persoon. Klaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Heb je de reactie's gezien in het topic?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Biogarde
Ik ben het nieuwe jaar al zo lief bezig enzo en nog durf je te beweren dat ik overal topics over aanmaak
OPEN. Ik wil dat anderen ook zien wat ik meegemaakt heb als ze de Februari editie zien.
Dat is een complimentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt momenteel redelijke topic's, maar de AT bestaat binnenkort alleen nog maar uit Sandstorm-topic's.
True, maar beperk het een beetje.quote:
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?quote:
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
d;d :!!D?!?!¿!?
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
loop 10 min in roermond en je weet hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
;D d;
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.
Ah, het is je dus duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.
Stimmt.quote:
Die 20% was overdrevenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.
Es war bestimmt, das du in die scheissen-see geswimmt hatte.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
grape wordt niet begrepen op aangepast
kan de titel ook ff aangepast worden![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Dus bij sluitposts:
Lieve, lieve BrauN/-Sandstorm-/Postmortum/Skippybal (voorbeelden),
Je topic is een beetje bagger, zou je dit in het vervolg niet willen doen?
Wil je even wijzen op: (insert FAQ). Het is dus niet de bedoeling een topic in KLB te openen over een losse stoeptegel op je stoep.
Probeer het gerust opnieuw leuke user. Wij zijn er voor jou!
Succes man, en hey; Het zij je vergeven.
Sorry menquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
Biogarde waarom noem je mijn naam tussen de baggeraars![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
Beurs?
Mijn beste Biogarde ik vind het uiterst onbeleefd dat jij een topic sluit waar ik nog met iemand in discussie zat, dus kon je niet even wachten voor je hem sloot en natuurlijk verwacht ik excuses van jou.
Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Dat jij in discussie's verzeild raakt, is niet mijn probleem. Het was een compleet verkloot topic met heen en weer geroep en gebash over bepaalde uitspraken.
En verwachten? Ben je hond niet
Dat soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!
Natuurlijk ben je mijn hond op dit moment nog niet, want je hebt een hogere rang.
De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren.
De brandweer wacht ook niet met blussen omdat de commandant z'n peuk eerst wil oproken.
Too bad, sorry, die dingen gebeuren. Jammer.
Nu heb je me.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?
<=== In de war.
Misschien omdat het nogal onzin is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:38 schreef Dangel het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.
mn topic zit op slot
Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kuttopic ga eens fietsen ofzo !
Zo beter ?![]()
Klopt maar dat doe ik alleen in uitzonderlijke gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.![]()
Wie was het?quote:
Ikke.quote:
Ah, oke.quote:
Dank je Bio..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, oke.
Over naar jou, Janetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef veldmuis het volgende:
Mogen alle stormtopics dicht om de volgende reden:
Engel van 't Meer
De storm komt er namelijk niets van zeggen.
Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.
Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.quote:Een dergelijk topic zou veel beter op zijn plaats zijn in GC of NWS, aangezien je serieuse reacties verwacht en die hoef je in een dergelijk topic hier in KLB niet te verwachten. Daarom heb ik jouw topic op slot gegooit.
Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?
[..]
Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.
Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.
Waarom vind ik het een potentieel baggertopic:quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?
Ik ook niet. En nu?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
ik ben het niet eens met de moderatie
OKquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,
Graag baggeren in ONZ. Dit topic schoonhouden bitte
Wat wou je dan met dat topic ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Ik ben het wederom niet eens met de moderatie
klagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat wou je dan met dat topic ?
![]()
De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...quote:
wat is dan de bedoeling?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...
Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !quote:
is dit een dreigement?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !
Gedraag je gewoon en dan is er niets aan de hand![]()
Nee hoor, gewoon een opmerkingquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,
Graag baggeren in ONZ. Dit topic schoonhouden bitte
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
SF. Je naam past niet in de forum index..
Of ben ik nu spuit 32?.
Vrachtwagenchauffeurjosti'squote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij nou eens dood gaat. Dat zou een mooi begin zijn alvast.
Je mag ook de TR functie gebruiken voor dergelijjke meldingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Dirktator het volgende:
Mijn naam is Dirktator en ik wil graag een doodsverwensing door een andere gebruiker melden:
[..]
Vrachtwagenchauffeurjosti's
Bagger lekker in je eigen forum. Klaphark.quote:
bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bagger lekker in je eigen forum. Klaphark.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Bagger lekker in je eigen forum. Klaphark.
Ik zit liever met mijn neus in NJ's, Snakey's, remlof's en jogy's zaken.quote:
O NEE!!! Een HELE topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:28 schreef The_Terminator het volgende:
Omdat Danny dat ooit zo bepaald heeft. Verder niet echt nodig om een heel topic over te openen.
Welke toegevoegde waarde heeft het?quote:
Kun je net zo goed over heel Fok zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welke toegevoegde waarde heeft het?
Wees blij dat ik de search gebruikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetje een kutkick wel hoor
Om oude topics te kicken ? mwah maak dan liever een fresh en up to date topicquote:
M'n bier is op dit moment belangrijkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om oude topics te kicken ? mwah maak dan liever een fresh en up to date topic![]()
STFUquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/141379 zeg dit is echt gebeurd![]()
ongelovige modsquote:
Nee jij als user bent nogal geloofwaardigquote:
Tijd voor een lieve kloon dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee jij als user bent nogal geloofwaardig![]()
Laat me radenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Turk in de bios heeft een slotje.. waaarom?
Omdat het een bash topic werd en er werden moppen getapt... Bier okee maar moppenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Turk in de bios heeft een slotje.. waaarom?
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie zullen geduld moeten hebben tot S-F wederkeert uit de kroeg![]()
Ik heb het topic net helemaal doorgelezen en er stonden moppen in over Belgen, Turken, Nederlanders en Marokkanen (en zelfs E.T)quote:Op zondag 21 januari 2007 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat het een bash topic werd en er werden moppen getapt... Bier okee maar moppen![]()
[..]
![]()
Het was een bashtopic ja, tot ik er een verandering inbracht.quote:Op zondag 21 januari 2007 08:51 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb het topic net helemaal doorgelezen en er stonden moppen in over Belgen, Turken, Nederlanders en Marokkanen (en zelfs E.T)Volgens mij werd er helemaal niet gebashed, ik zie geen reden om hem dicht te laten...
omdat het altijd een kleine groep isquote:Op zondag 21 januari 2007 12:19 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Het was een bashtopic ja, tot ik er een verandering inbracht.
Misschien moet Q_Orianka 3x nadenken voordat ze een topic opent. Je weet dondersgoed dat er altijd gebashd gaat worden over Turken e.d, en toch doe je het? waarom gewoon niet 2 jongens?
Moppen in een KLB topic...quote:Op zondag 21 januari 2007 08:51 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb het topic net helemaal doorgelezen en er stonden moppen in over Belgen, Turken, Nederlanders en Marokkanen (en zelfs E.T)Volgens mij werd er helemaal niet gebashed, ik zie geen reden om hem dicht te laten...
Topic heeft sowieso weinig met KLB te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef mrkanarie het volgende:
Skivakantie
ze blijven maar doorgaan over skieën vs. snowboarden, kan een goede Mod mss de TT veranderen naar "Skivakantie - De Clip" oid?
Joah, gelukkig heb ik eenquote:
een kale mutsquote:
Nee,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef Rio het volgende:
Mag deze weer open en evt verplaatst naar ONZ? Wordt veul te serieus genomen door het nieuwe personeel geloof ik.
Je kunt ook niet even weg gaan he?
Dat was onder de gordelquote:En omdat kuttopic.
Ik wist hetquote:
Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno. Ik weet zelf niet precies hoe de regels hierover zijn, vandaar dat ik achter de schermen even heb gevraagd wat te doen hiermee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:28 schreef Floripas het volgende:
Eh...over mijn topic: Somethingawful is een normale site. Sterker nog, de grootste pleziersite van Amerika, misschien wel van de wereld. Ik wil best de OP herschrijven om het duidelijk te maken. Volgens mij is een review van zo'n spel bekijken op internet niet illegaal. Van mij mag het spel illegaal, vandaar mijn topic. Wat is er mis mee?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:31 schreef Janetje het volgende:
dat ze er is
Oh, ok.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno. Ik weet zelf niet precies hoe de regels hierover zijn, vandaar dat ik achter de schermen even heb gevraagd wat te doen hiermee.
Please bear with me on that one..
Nee, nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ok.
Als je maar weet dat het absoluut niet mijn bedoeling was om naar kinderporno te linken ofzo.
Het gaat over macht, mensen die dit spel spelen willen macht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:31 schreef Janetje het volgende:
Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
En ik heb jou nog niet gesproken, sinds ik strontvervelend en bijna beledigend werd.
quote:Doen we het gauw nog eens?
quote:Ontopic: Welgemeend excuus voor mijn toontje, dat hoefde je niet te slikken.
Deed je ook niet.
Kusknuffel?
Door middel van het digitaal neuken van kleine kinderen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat over macht, mensen die dit spel spelen willen macht.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Slik.. d..d...dd...dddag mijnheer Oversight...
[..]Over een poosje misschien
[..]Hihi, ik slik wel meer niet.
![]()
![]()
Ja, maar sinds wanneer kennen we gedachtenpolitie?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Janetje het volgende:
Door middel van het digitaal neuken van kleine kinderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Slik.. d..d...dd...dddag mijnheer Oversight...
Hahahaha.. don't push your luck..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
ATTENTIE HELE CREW:
Check jullie janetje, ze geeft een heel goed voorbeeld!!
Bibber en sidder, eerst de minister, daarna jullie weer!!
Die hebben we goddank niet..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar sinds wanneer kennen we gedachtenpolitie?
Ja, maar een legaal spelletje - en daar klaag ik over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die hebben we goddank niet..
Neemt niet weg dat het gewoon een ernstig ziek spelletje is..
Hallo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar een legaal spelletje - en daar klaag ik over.
Mag-ie weer open?
Wil je klagen over het feit dat zulke spelletjes bestaan of wil je een discussie voeren over of het wel of niet verboden is in NL dergeljike spelletjes ?quote:
Ik wil klagen over het feit dat zulke spelletjes mogen. En dat mensen het in hun botte harsens halen zo'n spel te ontwikkelen of kopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil je klagen over het feit dat zulke spelletjes bestaan of wil je een discussie voeren over of het wel of niet verboden is in NL dergeljike spelletjes ?
Hij is weer open, mocht het uitlopen op het plaatsen van foto's of andere dingen die niet door de beugel kunnen dan gaat hij weer op slot.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil klagen over het feit dat zulke spelletjes mogen. En dat mensen het in hun botte harsens halen zo'n spel te ontwikkelen of kopen.
Natuurlijk. Dat is namelijk het doel van het topic niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is weer open, mocht het uitlopen op het plaatsen van foto's of andere dingen die niet door de beugel kunnen dan gaat hij weer op slot.
Verkapte bagger...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Kutzat zijn
Schande dat die dicht is!
Sorry, m'n internet lag er uit vanochtend.quote:
je bent gewoon bang voor oversightquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry, m'n internet lag er uit vanochtend.
Ik zie dat het opgelost is![]()
over welke comment heb je het ?quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent gewoon bang voor oversight![]()
Over je nick.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
over welke comment heb je het ?![]()
Ik zou maar goed vroeg opstaan fruitdruifjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Oversight het volgende:
Bibber en sidder, eerst de minister, daarna jullie weer!!
Omdat het een hele slechte lemming was ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Chris.nl het volgende:
Waarom is deze dicht? Ik wou net reageren
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Chris.nl het volgende:
Waarom is deze dicht? Ik wou net reageren
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat het een hele slechte lemming was
Nou:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:37 schreef Chris.nl het volgende:
Dan zal ik wel niet gezegend zijn met de gave lemmingen te herkennen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bij mij gingen eerst van die bruggers flesje draaien in de pauze...terwijl er alleen maar jongens zaten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Forcefuzz het volgende:
Flesje draaien is toch dat je in een kring gaat zitten en als het flesje naar jou draait je met die ene moet zoenen die dat flesje had gedraaid?
Mooie fiets.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee,
Je klacht: 2 andere users hebben een avatar die lijkt op de jouwe of is het andersom...
Wat wil je met dat topic bereiken?
Hij word volgebaggert met posts als : Huillie, aandachtshoers, PM maar, de fipo's en dergelijke..
Hij gaat naar ONZ:
Wat is er grappig aan dat topic ?Niets... en zal dan dus ook volgebaggert worden... Dat topic was niets en word dus ook niets.
nee , want die zijn er allemaal nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef Verbal het volgende:
Kan de kankertitel van het kankertopic Vervelende turken/negers groep. van kankeruser sjakie niet veranderd worden door de kankercrew?
V.
Ik had de TR al gelezen hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef Verbal het volgende:
Kan de lieve titel van het schattige topic Vervelende turken/negers groep. van allerliefste user sjakie niet veranderd worden door de vervelende crew?
V.
goh die kan niet van mij zijn , want ben al een kwartier de tr-knop aan het zoekenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Verbal het volgende:
Topic was pas ruim een uur open met deze titel...
V.
Okee. Maar dan weet je waarom ik wat druk op de zaak zettequote:
mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.quote:
Boven in het topic. Uitroeptekentje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.
Want ik kan de knop tr niet vinden![]()
tr is geschrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Boven in het topic. Uitroeptekentje.
V.
neequote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt
mag hier een slotje op? Ik word alleen maar een beetje afgezeken.
ik reageer wel inhoudelijkquote:
Je hebt het er zelf naar gemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt
mag hier een slotje op? Ik word alleen maar een beetje afgezeken.
Hmhm.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
Janetje met de grote zondag schoonmaak bezig?
wel anoniem tochquote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
Psssssst ik heb een tr geplaatst.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
Psssssst ik heb een tr geplaatst.
anoniem is voor josti'squote:
Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..quote:Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
Mailadressen
Waarom dicht?
Iemand heeft voor een kut site mijn mail adress gebruikt en ik mag er niet over klagen?![]()
Ik krijg meer links ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..
Ruim hem op en als het dan weer verkeerd gaat blijft hij dicht.
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
kurt cobain dat was toch wel kwaliteit he![]()
Tja, het is maar wat je onder 'kwaliteit' verstaatquote:Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
kurt cobain dat was toch wel kwaliteit he![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Jumparound het volgende:
oversight / the joker
mag er misschien wat SP spam worden verwijderd?
Pech gehad.quote:
ik ga hier het systeem ontwrichtenquote:
Ga eens in ONZ spelen postmortum..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
Trouwens waarom is mijn plaadje weggehaald , het was toch geen porno![]()
ik ga wel naar de wereld draait door kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga eens in ONZ spelen postmortum..
quote:
Oi. Gesneuveld tijdens het opruimen. Mijn excuusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Verslavende kauwgom.
Waarom is mijn ontopic post weg?. Ja er stond kritiek in, maar had de helft dan weggedaan en de reactie op de OP laten staan.
.
Het is een onzintopic.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Oosthoek het volgende:
Dat deze dicht gaat snap ik. Maar dit is gewoon een geval van "laat ik eens een topic op slot gooien want ik heb een slechte bui."![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is een onzintopic.
Al trok je je af op Pipi Langkous.. prima.. maar niet topicwaardig. Probeer het in ONZ, je zult hier echt geen fatsoenlijke reactie op krijgen.
Draai dat eens omquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Oosthoek het volgende:
Dat deze dicht gaat snap ik. Maar dit is gewoon een geval van "laat ik eens een topic op slot gooien want ik heb een slechte bui."![]()
tad!quote:
Volgens mij ben je ècht ongesteld. Maar een fatsoenlijke reactie verwacht ik niet van een wijf in haar biochemische oorlogsfase hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Janetje het volgende:
Het is een onzintopic.
Al trok je je af op Pipi Langkous.. prima.. maar niet topicwaardig. Probeer het in ONZ, je zult hier echt geen fatsoenlijke reactie op krijgen.
quote:
Ach schat, je mag zeggen wat je wilt van me hoor... Met zekere grenzen uiteraard.. maar het is een kuttopic, het verdiende een slotje en dat kreeg het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ècht ongesteld. Maar een fatsoenlijke reactie verwacht ik niet van een wijf in haar biochemische oorlogsfase hoor.
Een kuttopic werd het pas toen jij de hoofd om de hoek stak hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach schat, je mag zeggen wat je wilt van me hoor... Met zekere grenzen uiteraard.. maar het is een kuttopic, het verdiende een slotje en dat kreeg het.![]()
Hihi. *kuch* Haha. Nee, toen verscheen het slotje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:03 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een kuttopic werd het pas toen jij de hoofd om de hoek stak hoor.
1. Probeer je chagrijn niet te verdoezelen met 'lollige' uitingen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihi. *kuch* Haha. Nee, toen verscheen het slotje.
ga slapen johquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
1. Probeer je chagrijn niet te verdoezelen met 'lollige' uitingen.
2. Dat topic zal me jeuken. Jouw gebrek aan moderatietalent is alleen schrijnendDat moest ik alleen even kwijt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
1. Probeer je chagrijn niet te verdoezelen met 'lollige' uitingen.
2. Dat topic zal me jeuken. Jouw gebrek aan moderatietalent is alleen schrijnendDat moest ik alleen even kwijt.
3. Heb je moeite om je 'macht' onder controle te houden?Misschien moet je eens een stap in de realiteit zetten.
Bang wordquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik ga solliciteren voor mod, zodra ik een van jullie hier weggekregen heb![]()
jewaidsquote:
Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraagquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
ik ga solliciteren voor mod, zodra ik een van jullie hier weggekregen heb![]()
ik ben gewend aanafwijzigingen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraag![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef Daniel.J het volgende:
De urban cultuur. (pijptopic)
Zou een aardige moderator alsjeblieft wat willen doen aan Jajong met zn kuttrollerij, het topic is goed, en mensen discuseren vrij normaal maar jajong moet het zoals gewoonlijk weer lopen verkloten met zn gezeik en geflame.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:11 schreef Jajong het volgende:
Waarom ben ik nou weer een troll terwijl ze zelf net zo hard meedoen?. Echt zielig. Als je zo'n kansloos topic opent kan je toch verwachten dat het op niks uitdraait. En nee, daar ben/was ik niet verantwoordelijk voor dus doe maar weer normaal.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
En stiekem vinden de mods mij ook lief
bapaalde mods welquote:
Welke had je in gedachte ?quote:
flugeltjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke had je in gedachte ?![]()
En waarom die gekke smilie op het end?quote:
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waarom die gekke smilie op het end?![]()
Als het niet okay is dat ik je lief vind vond, dan laat maar hoor
Nou vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vinden![]()
Fluugbeeb is geen modquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vinden![]()
cool ze is dus hoger in rang dan julliequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fluugbeeb is geen mod. Ze is supermod
Wat een niveau weer![]()
Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
Meister Egypt waarom moet ik piovan een boze pm zenden ?
denk al , ik ga mijn mattie toch geen boze pm sturenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.
Piovan mag de desbetreffende heer over wie het gaat een boze PM sturen.
define julliequote:Op zondag 4 februari 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
cool ze is dus hoger in rang dan jullie![]()
de mods van klbquote:
Open maar een nieuwe, en dan wel met duidelijke omschrijving van je klacht. Dat vorige topic ging nergens over, en de reacties waren daar ook niet naar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef fraubitch het volgende:
mag mijn godvertopic nog ff open?
ik moet gewoon ff mijn ei kwijt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef Jarno het volgende:
Nofi, he.
Wil hem best schoppen, maar ben bang dat hij daar geen lang leven beschoren is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Maar wat een humorloze zoutzak ben jij zeg.
Doe eens een schopje naar ONZ. En rap wat.
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/80613
diskriminatie!!![]()
klopnegers.quote:
Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopnegers.
als ik jouw post snelkoppel dan krijg je een of ander vaag verhaal op fe fp.
Huh, haat, waar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje, van waar deze haat, zak hooi?
Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heurquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.
Dan zie je mijn crewprofiel.
Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.quote:
Neh.. hij wilde me wijzen op dat slotje maar had per ongeluk mijn modtag gequote. Hij heeft 'm net veranderdquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heur
En nee, dat is geen discriminatie...quote:
Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.![]()
Als je m'n postgeschiedenis bekijkt zul je zien dat ik immer vloeiend Nederlands spreek, dit was enkel een grol tussendoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!
Het is een wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |