abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45344709
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  zondag 14 januari 2007 @ 15:49:41 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_45344742
Mooie OP. TVP, opdat dit kuttopique weer in mijn MyAT komt!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_45344765
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45344785
TVP'tje, we moeten wel bij blijven natuurlijk.
pi_45344801
Haha toffe op
pi_45344807
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef The_Terminator het volgende:
TVP'tje, we moeten wel bij blijven natuurlijk.
Hey
  zondag 14 januari 2007 @ 15:51:42 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45344815
Volgens mij is die hele OP uit dr gezogen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45346435

relluh
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 14 januari 2007 @ 20:21:06 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45353981
TVP
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:25:41 #10
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_45354176
Anti-Roken topic dit topic is niets meer verworden dan dom flamen van de niet rokerts naar de rokers.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_45354439
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Anti-Roken topic dit topic is niets meer verworden dan dom flamen van de niet rokerts naar de rokers.
Je bent zelf ook behoorlijk aan het flamen naar niet rokers daar. En het is te verwachten dat een dergelijk topic uit de hand gaat lopen, daar is het eerste ook al om gesloten.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:37:46 #12
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_45354701
.

Best, kan die ook dicht dan?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_45356691
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef DeRCT14 het volgende:
.

Best, kan die ook dicht dan?
Ik zie geen reden waarom het gesloten zou moeten worden. Discussies gaan er nou eenmaal soms wat hard aan toe. Als het echt uit de hand loopt grijp ik wel in, maar dat is nu nog niet echt nodig.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:36:44 #14
19194 Oversight
◢◤
pi_45358038
Hallooooooooo

Ik heb vragen, en heb ze voor het gemak even genummerd.

1. Wat maakt dat een topic in een "centraal" topic verder MOET?

2. Was het niet altijd de TS ie bepaalt of ie aansluit in een bestaand topic, of zelf een nieuw opent?

3. Als het zo is dat er GEEN plicht is om mee te gaan in centrale topics, wat maakt dan dat jullie een beslissing van een TS overrulen, en ongevraagd gaan sluiten met een verwijzing naar een bestaand centraal topic?

4. Waar en door wie wordt dat van jullie gevraagd?

5. Als dat nergens gevraagd wordt, kan het dan zijn dat jullie een verkeerde interpretatie aan het modereren geven?
◢◤
pi_45358173
zouden jullie dit topic even kunnen opruimen? Pesters :r
Every war is different, every war is the same.
pi_45358198
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:17 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik zie geen reden waarom het gesloten zou moeten worden. Discussies gaan er nou eenmaal soms wat hard aan toe. Als het echt uit de hand loopt grijp ik wel in, maar dat is nu nog niet echt nodig.
alleen maar de kern aanpakken en op dit moment is hij dat ongeveer
Every war is different, every war is the same.
pi_45359316
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef Oversight het volgende:
Hallooooooooo

Ik heb vragen, en heb ze voor het gemak even genummerd.

1. Wat maakt dat een topic in een "centraal" topic verder MOET?

2. Was het niet altijd de TS ie bepaalt of ie aansluit in een bestaand topic, of zelf een nieuw opent?

3. Als het zo is dat er GEEN plicht is om mee te gaan in centrale topics, wat maakt dan dat jullie een beslissing van een TS overrulen, en ongevraagd gaan sluiten met een verwijzing naar een bestaand centraal topic?

4. Waar en door wie wordt dat van jullie gevraagd?

5. Als dat nergens gevraagd wordt, kan het dan zijn dat jullie een verkeerde interpretatie aan het modereren geven?
Hier je antwoorden:

1: Als een topic nogal slecht onderbouwd is en het past goed in een bestaand centraal topic dan sluit ik het en verwijs ik naar dat centrale topic. Mocht een topic goed zijn onderbouwd dan laat ik het wel open, ook al is er een centraal topic voor.

2: Zie bovenstaande, als iemand met een flut OP komt en er is een centraal topic waar het net zo goed in kan wordt het topic gesloten. Krijg je anders alleen maar gebagger door.

3: Er is geen plicht om mee te gaan in centrale topics, anders kunnen we KLB net zo goed sluiten en alleen een centraal klaagtopic in bijv. GC zetten. Hangt geheel van de OP af of een topic open blijft. En uiteraard sluiten we vaker 'ongevraagt', zal nogal een zooi worden als de TS zelf mag beslissen of zijn topic wordt gesloten of niet. Kan alle bagger lekker openenblijven omdat de TS dat zo graag wil.

4: Niemand vraagt dat, beslist de mod zelf en het is dus ook per mod wat verschillend. Ikzelf let wat minder op de centrale topics, maar als een topic echt matig is dan verwijs ik wel naar bestaande centrale topics.

5: Tja, per mod verschillend. Zoals ik al aangaf sluit ik alleen de echte bagger.
pi_45359357
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:41 schreef dekkered het volgende:
zouden jullie dit topic even kunnen opruimen? Pesters :r
En wat moet er volgens jou zoal opgeruimt worden? Ik zie zo 123 geen posts staan die in aanmerking komen voor verwijdering.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:29:11 #19
19194 Oversight
◢◤
pi_45359752
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:14 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Hier je antwoorden:

1: Als een topic nogal slecht onderbouwd is en het past goed in een bestaand centraal topic dan sluit ik het en verwijs ik naar dat centrale topic. Mocht een topic goed zijn onderbouwd dan laat ik het wel open, ook al is er een centraal topic voor.
Dank voor de reactie.

Ik begrijp je alleen niet helemaal, dus vraag ik verder:

Wat maakt een topic goed onderbouwd?

De Op ?
quote:
2: Zie bovenstaande, als iemand met een flut OP komt en er is een centraal topic waar het net zo goed in kan wordt het topic gesloten. Krijg je anders alleen maar gebagger door.
Dus de keuze van de TS wordt genegeerd, als JIJ de OP onvoldoende vind.

Even ongeacht het bestaan van een centraal topic, nogmaals waarom?

als een topic niet loopt zakt het toch vanzelf weg?

waarom moet de TS lijden onder jullie gebrek om gebagger op de juiste manier tegen te gaan?

Voorkomende bagger kan nooit een argument zijn om een topic te sluiten, eerder om de Mod op herhaling te sturen,... toch?
quote:
3: Er is geen plicht om mee te gaan in centrale topics, anders kunnen we KLB net zo goed sluiten en alleen een centraal klaagtopic in bijv. GC zetten.
Een heldere uitspraak dank!
quote:
Hangt geheel van de OP af of een topic open blijft. En uiteraard sluiten we vaker 'ongevraagt', zal nogal een zooi worden als de TS zelf mag beslissen of zijn topic wordt gesloten of niet. Kan alle bagger lekker openenblijven omdat de TS dat zo graag wil.
Je uitspraak WAS zo duidelijk, waarom nu weer nuanceren?

Waarom wordt het een zooi als de TS beslist dat een topic open blijft?

TS opent, Mods regelen dat er niet gebaggerd wordt, en als er wel gebaggerd wordt grijpen mods in tegen de baggeraars, en niet tegen de TS..... toch?

waarom zou een topic dicht moeten als jullie niets aan de bagger doen?
quote:
4: Niemand vraagt dat, beslist de mod zelf en het is dus ook per mod wat verschillend. Ikzelf let wat minder op de centrale topics, maar als een topic echt matig is dan verwijs ik wel naar bestaande centrale topics.
Maar een klaagtopic is nooit matig, een TS heeft er moeite voor gedaan, en heeft een bedoeling.

Als er NIET van jullie wordt gevraagd om ze in centrale topics onder te bregen, waarom dan alle moeite met slotjes?

En euhhhh,... Per mod verschillend is niet iets waar users iets mee kunnen, en om die reden ECHT ongewenst, ik stel voor dat jullie aan een FA vragen waar de lijn ligt, en die BEIDE gewoon aanhouden...
quote:
5: Tja, per mod verschillend. Zoals ik al aangaf sluit ik alleen de echte bagger.
Tjah, per user veel verschillnder, vandaar de policy, ik mag dus aannemen dat jullie gaan overleggen om voortaan met een eenduidig beleid ( VIA policy ) omlaag naar de user toe te komen?
◢◤
pi_45360046
Ik zal een topic nooit sluiten als anderen het proberen te verpesten door erin te gaan baggeren. Echter als de TS zelf leuk mee gaat doen is het een heel ander verhaal. En bagger tegengaan is alleen maar te doen door de bagger te sluiten/verwijderen/editen.

Als iemand met een OP komt met daarin alleen maar: 'ik heb last van mijn reet' in de OP dan moet ik dat volgens jouw redenatie dus maar gewoon openlaten... Ik vind zoiets perfect in het kleine ergernissen topic kunnen passen, in zo'n topic kun je wel blijven verwijderen maar gebaggerd wordt er toch aangezien de OP zelf ook al behoorlijke bagger is. En ik kan bagger perfect van een goed onderbouwd topic onderscheiden. We hebben het al vaak genoeg geprobeerd om wat rustiger te modden, en het leid er alleen maar toe dat KLB compleet wordt verbaggert en op een 2e ONZ gaat lijken (of zelfs nog erger). Dat is absoluut niet de bedoeling, en we zullen er ook alles aan doen om dat te voorkomen.
pi_45360163
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:29 schreef Oversight het volgende:
Maar een klaagtopic is nooit matig, een TS heeft er moeite voor gedaan, en heeft een bedoeling.

Als er NIET van jullie wordt gevraagd om ze in centrale topics onder te bregen, waarom dan alle moeite met slotjes?

En euhhhh,... Per mod verschillend is niet iets waar users iets mee kunnen, en om die reden ECHT ongewenst, ik stel voor dat jullie aan een FA vragen waar de lijn ligt, en die BEIDE gewoon aanhouden...
Ik kijk saw 4
Broertje reupelend op pandabeer
Ik kijk Saw 3...
Zulks een goede topics!

Bagger werkt bagger in de hand, en laat een OP met één zin en een 'Talpa 'nu nét alleen maar eenzijdige reacties opleveren.
Vervolgens zien mensen zo'n topic, komt er een fijne lemming, of gewoon een gloednieuw baggertopic. Want hey, hij mocht het ook, dus dan is mijn baggertopic ook op z'n plaats.
Enzovoorts, enzovoorts, totdat 40% van Klaagbaak uit zulke topics bestaat, en er nergens meer serieus gereageerd wordt.
Misschien komt het je bekend voor, want zo was Klaagbaak een half jaar terug, en toen de nieuwe mods er kwamen, is met medewerking van de VA's deze koers ingeslagen.

En ja, als iemand aandacht heeft besteedt aan de OP van een weertopic, dan is het beter om het centrale topic het centrale topic te laten, en het topic gewoon een kans te laten. Wat dat betreft heb je zeker een punt. Alleen dat punt hoeft niet in 45 afzonderlijke posts benadrukt te worden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:53:55 #22
19194 Oversight
◢◤
pi_45360505
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zal een topic nooit sluiten als anderen het proberen te verpesten door erin te gaan baggeren.
Hulde, is dit per mod verschillend?
quote:
Echter als de TS zelf leuk mee gaat doen is het een heel ander verhaal.
Al de TS gaat meedoen, kan het dan zijn dat het topic gewoon goed loopt?
quote:
En bagger tegengaan is alleen maar te doen door de bagger te sluiten/verwijderen/editen.
Bager ga je tegen, door baggeraars te bannen, simpel zat.
quote:

Als iemand met een OP komt met daarin alleen maar: 'ik heb last van mijn reet' in de OP dan moet ik dat volgens jouw redenatie dus maar gewoon openlaten...
Niet volgens mijn redenatie, maar volgens je taakomschrijving.

Als er nou iemand last heeft van zijn reet, en zin om er een topic over te openen, en het zakt maar niet weg, dan heb je toch gewoon een goedlopend KLB topic?
quote:
Ik vind zoiets perfect in het kleine ergernissen topic kunnen passen,
Maar we waren het er al over eens dat niemand je vraagt om HANDELEN als JIJ vind dat iets ergans anders beter past?

De TS heeft een keuze gemaakt door een topic te opnenen, respecteer die keuze, er is geen reden om dat NIET te doen....
quote:
in zo'n topic kun je wel blijven verwijderen maar gebaggerd wordt er toch aangezien de OP zelf ook al behoorlijke bagger is.
Dan ga je toch gewoon eisen stellen aan demanier waarop de OP wordt geformuleerd?

Met als gevolg, HELE verhandelinge over de last die iemand kan hebben van ongemak aan lichaamsopeningen waaruit lichaamsafvalstoffen komen?

er staat nemelijk ook iets over de OP in de policy, dus je zou voor het eerst gericht bezig gaan op de bedoelde manier.
quote:
En ik kan bagger perfect van een goed onderbouwd topic onderscheiden.
Dan doe je het dus expres, en ik het nog kwalijker....
quote:
We hebben het al vaak genoeg geprobeerd om wat rustiger te modden, en het leid er alleen maar toe dat KLB compleet wordt verbaggert en op een 2e ONZ gaat lijken (of zelfs nog erger). Dat is absoluut niet de bedoeling, en we zullen er ook alles aan doen om dat te voorkomen.
Als iets niet lukt, probeer je gewoon iets anders....

Overweeg eens om de policy na te slaan, en ontdek een scale aan mogelijkheden tegen users die herhaaldelijk vervelend baggeren....
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 00:06:05 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_45360867
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:42 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik kijk saw 4
Geen klacht in OP, goed slotje, jammer dat er geen sluitreden bij staat, volgende keer beter.
quote:
Perfecte OP, probleem omschreven, en klacht geformuleerd, NIETS MIS MEE !!!

Behalve die Janetje die het verrot om een sluitreden aan te geven....
quote:
Ik kijk Saw 3...
Zulks een goede topics!
als je je werk nou zo vervelend vind, waarom doe je het dan?
quote:
Bagger werkt bagger in de hand, en laat een OP met één zin en een 'Talpa 'nu nét alleen maar eenzijdige reacties opleveren.
Daar heb je toch een policy voor?

Verwijs even naar de gedragsregel die iemand overtreed bij het plaatsen van het slot, zo leren we wat de bedoeling is.

Herhalingen kun je voorkomen door een strikt beleid richting FA's en ban-aanvraag topics...
quote:
Vervolgens zien mensen zo'n topic, komt er een fijne lemming, of gewoon een gloednieuw baggertopic.
KUT argument, we posten tubgilr niet omdat we weten dat er een ban volgt. simpel zat.
quote:
Want hey, hij mocht het ook, dus dan is mijn baggertopic ook op z'n plaats.
En de commisie gelijke behandeling weet de ban-knop te vindenm, trust me....
quote:

Enzovoorts, enzovoorts, totdat 40% van Klaagbaak uit zulke topics bestaat, en er nergens meer serieus gereageerd wordt.
Dat is compleet de boel omkeren, ik ga mijn werk niet doen, want anders moet ik mijn werk gaan doen?
quote:
Misschien komt het je bekend voor, want zo was Klaagbaak een half jaar terug, en toen de nieuwe mods er kwamen, is met medewerking van de VA's deze koers ingeslagen.

En ja, als iemand aandacht heeft besteedt aan de OP van een weertopic, dan is het beter om het centrale topic het centrale topic te laten, en het topic gewoon een kans te laten. Wat dat betreft heb je zeker een punt. Alleen dat punt hoeft niet in 45 afzonderlijke posts benadrukt te worden.
Note to Crew, het gaat niet om het ene topic, niet om die ene beslissing.

Waar het om gaat is dat je geen acties moet uitvoeren die je niet heel goed kunt onderbouwen.

Vandaar dat we een sluitreden willen zien bij het slotje, dan kunnen we protesteren en jullie OPEVOEDEN, en jullie aangeven WAAROM jullie ernaast zitten...

Je kunt het ook HEEL simpel voorkomen!

Voer geen acties uit, als je niet met de policy in je hand kunt aantonen dat het nodig was.

Kortom, alles wat je wilt doen maar nog niet in de policy staat, uitstellen totdat je het erdoor hebt boven...
◢◤
pi_45361016
quote:
Niet volgens mijn redenatie, maar volgens je taakomschrijving.

Als er nou iemand last heeft van zijn reet, en zin om er een topic over te openen, en het zakt maar niet weg, dan heb je toch gewoon een goedlopend KLB topic?
Als dat mijn taakomschrijving zou zijn dan zou Fok! binnen de kortste keren compleet verbaggeren, aangezien elke mod zich er dan maar aan zou moeten houden. Kunnen we net zo goed alle subfora gaan sluiten en alleen ONZ openlaten. Nou, leuk Fok! hou je dan over.

Een goedlopend KLB topic inderdaad, compleet verbaggerd. En dat is dan uiteraard een vrijbrief om te baggeren voor andere users, dus dan heeft bannen ook geen zien meer aangezien het gewoon is toegestaan.

Wat jij dus wil zijn mods die alleen maar een beetje meelezen en geen donder uitvreten, bagger mag in jouw opinie namelijk gewoon en diend niet gesloten te worden omdat de TS het daar niet mee eens zou zjin. Kun je net zo goed alle mods hun rechten afpakken en het forum laten lopen met alle gevolgen van dien. Nou, geweldig FOK! hou je daar aan over zeg.

Het is heel simpel, ik sluit een topic als ik vind dat het bagger is. Als de TS het daar niet mee eens is heeft hij de mogelijkheid in het FB topic te reageren en uit te leggen waarom het topic weer open zou moeten. Als een TS met een heel goede reden komt zal ik heus nog wel een keer mijn keuze herzien, en misschien het topic weer openen. Dat geldt dus ook als de TS mee gaat baggeren en het topic op slot gaat, als hij echt wil dat het weer open gaat en zelf doorheeft dat hij fout zat dan verwijder ik de bagger en gaat het topic weer open. En ik ken mijn taakomschrijving dondersgoed, en daar staat niet in dat ik bagger maar open moet laten omdat dat voor goedlopende topics zou zorgen.
pi_45361065
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

Geen klacht in OP, goed slotje, jammer dat er geen sluitreden bij staat, volgende keer beter.
Je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen hè... Je zou dat immers kunnen interperteren als klacht, dus zou het (als ik je eerdere reacties zo lees) gewoon open moeten blijven. En misschien was het wel goed gaan lopen (beeje gebagger) maar wel een goedlopend KLB topic.
pi_45361088
quote:

WORDS!1
Ja. Of niet.

KLB loopt prima, ik twijfel niet aan de geestelijke vermogens van de users, en 99% van de tijd weten ze prima waarom hun topic dicht is. Zo niet, krijgen ze uitleg, en komt alles goed.

Daar laat ik het bij. Succes met je kruistocht, nog.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:16:03 #27
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45361130
Amen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:28:17 #28
19194 Oversight
◢◤
pi_45361429
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Als dat mijn taakomschrijving zou zijn dan zou Fok! binnen de kortste keren compleet verbaggeren, aangezien elke mod zich er dan maar aan zou moeten houden.
je snapt het dus toch.

Maar ik begrijp hier 2 dingen uit:

Je kent je taakomschrijving kennelijk niet.

Je geeft aan dat je vind dat Mods zich er niet aan zouden moeten houden?

Het DOEL van de taakomschrijving is toch een EENDUIDIG beleid over heel Fok! ?

Of heb ik iets gemist en is KLB afgesplitst ?
quote:
Kunnen we net zo goed alle subfora gaan sluiten en alleen ONZ openlaten. Nou, leuk Fok! hou je dan over.
Kijk eens om je heen, het gaat op een boel subfora veel beter, waarom?

Omdat er duidelijkheid is over werkwijze en communicatie naar allen.

Waarschuwingen zijn duidelijk, en Bans altijd bespreekbaar, en waarom ook niet?
quote:
Een goedlopend KLB topic inderdaad, compleet verbaggerd.
Wat en klotestreek van de crew om dat toe te laten.
quote:
En dat is dan uiteraard een vrijbrief om te baggeren voor andere users,
Ik vind het fijn dat je het nu zo duidelijk ziet, dat er gevolgen zijn als je niet goed ingrijpt.

Anderen gaan inderdaad steeds verder, daarom is het zo fijn als er duidelijke grenzen zijn aan wenselijk gedrag.

Wist je dat die in een policy omschreven staan?
quote:
dus dan heeft bannen ook geen zien meer aangezien het gewoon is toegestaan.
Dus zul je eerder moeten ingrijpen.
quote:
Wat jij dus wil zijn mods die alleen maar een beetje meelezen en geen donder uitvreten, bagger mag in jouw opinie namelijk gewoon en diend niet gesloten te worden omdat de TS het daar niet mee eens zou zjin. Kun je net zo goed alle mods hun rechten afpakken en het forum laten lopen met alle gevolgen van dien. Nou, geweldig FOK! hou je daar aan over zeg.
Waar haal jij die onzin?

Ik wil gewoon dat de Mods de policy respecteren, EN de vrije keuze van de user.
quote:
En ik ken mijn taakomschrijving dondersgoed, en daar staat niet in dat ik bagger maar open moet laten omdat dat voor goedlopende topics zou zorgen.
Mooi, waar staat dan dat je slotjes zet, ZONDER een reden te vermelden?

waar staat dat jij een topic moet sluiten omdat er wordt gebaggerd door anderen dan de TS?

Als een TS reageert op bagger, is dat een vrije keuze van de TS, we noemen het hier een duscussie-forum.

Goedlopende topics zijn druk ( behoefte) slecht lopende topics zakken weg, topics die niet aan policy voldoen gaan op slot onder vermeldinge van een REDEN, wat is je probleem nog?
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 00:33:47 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_45361538
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef Nosh het volgende:

KLB loopt prima, ik twijfel niet aan de geestelijke vermogens van de users, en 99% van de tijd weten ze prima waarom hun topic dicht is. Zo niet, krijgen ze uitleg, en komt alles goed.
Nope, zo werkt het niet nosh, en zo gaat het ook niet werken.

JIJ vermeld gewoon een reden bij het slotje, en laat topics waar ze geopend worden OMDAT de TS een bewuste keuze heeft gemaakt.

Als jij met de policy in je hand meent iets te moeten doen, kun je je gang gaan, daar hebben je voor aangesteld.
quote:
Daar laat ik het bij. Succes met je kruistocht, nog.
ik mis nog wat antwoorden op vragen, maar begrijp dat je die niet kunt verwoorden, geen probleem hoor, komt nog wel over een tijdje wellicht, je weet me te vinden.

er zal vast wel iemand antwoorden willen geven, ik heb heul geen haast... FB is groot zat, er kan altijd een nieuw topic bij

Maar ik blijf intussen wel over je schouder meekijken...
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 00:34:38 #30
19194 Oversight
◢◤
pi_45361559
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef Biogarde het volgende:
Amen.
nee joh, dat is pas NA de antwoorden...
◢◤
pi_45361595
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:28 schreef Oversight het volgende:
Mooi, waar staat dan dat je slotjes zet, ZONDER een reden te vermelden?

waar staat dat jij een topic moet sluiten omdat er wordt gebaggerd door anderen dan de TS?

Als een TS reageert op bagger, is dat een vrije keuze van de TS, we noemen het hier een duscussie-forum.

Goedlopende topics zijn druk ( behoefte) slecht lopende topics zakken weg, topics die niet aan policy voldoen gaan op slot onder vermeldinge van een REDEN, wat is je probleem nog?
Ik ga er niet verder op in aangezien dit toch nooit ergens op uit gaat komen. Ik weet hoe ik moet modden, klaar. Ook ken ik de policy, klaar. Ook ken ik mijn taakomschrijving, klaar. Het meeste mod ik sowieso op gevoel, en als ik een topic bagger vind komt er een slot op te staan. Mocht de TS het niet eens zijn met het slot dan komt hij maar naar het FB topic, ik ben heus de minste niet en wil heus wel een keer een keuze herzien.

Echter, bovenstaande quote wil ik nog wel even op reageren. Het komt namelijk bijna nooit voor dat ik een topic sluit zonder een reden te vermelden. Als ik geen reden vermeld dan betekend dat dat het topic zo bagger is dat het helemaal geen onderbouwde reden nodig heeft in de sluitpost, aangezien het meteen wel al duidelijk is waarom het gesloten is.
pi_45361751
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:33 schreef Oversight het volgende:

[..]

Nope, zo werkt het niet nosh, en zo gaat het ook niet werken.
Toch wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:49:23 #33
19194 Oversight
◢◤
pi_45361824
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:36 schreef The_Terminator het volgende:

Ik ga er niet verder op in aangezien dit toch nooit ergens op uit gaat komen.
Feedback ?
quote:
Ik weet hoe ik moet modden, klaar. Ook ken ik de policy, klaar. Ook ken ik mijn taakomschrijving, klaar.
Ga je dat ook uitleggen aan Janetje?
quote:
Het meeste mod ik sowieso op gevoel, en als ik een topic bagger vind komt er een slot op te staan.
dat gaat recht in tegen wat je hierboven zegt,.... Mod je nou op gevoel of conform taakomschrijving/ policy?
quote:
Mocht de TS het niet eens zijn met het slot dan komt hij maar naar het FB topic, ik ben heus de minste niet en wil heus wel een keer een keuze herzien.

Echter, bovenstaande quote wil ik nog wel even op reageren. Het komt namelijk bijna nooit voor dat ik een topic sluit zonder een reden te vermelden. Als ik geen reden vermeld dan betekend dat dat het topic zo bagger is dat het helemaal geen onderbouwde reden nodig heeft in de sluitpost, aangezien het meteen wel al duidelijk is waarom het gesloten is.
Bagger heeft 6 letters, en je kunt het onder je ctrl-V houden, is dat teveel moeite?
◢◤
pi_45361927
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Oversight het volgende:

[..]
Een woord: Nee
quote:
dat gaat recht in tegen wat je hierboven zegt,.... Mod je nou op gevoel of conform taakomschrijving/ policy?
Ik mod met gevoel conform de taakomschrijving.
quote:
Bagger heeft 6 letters, en je kunt het onder je ctrl-V houden, is dat teveel moeite?
Who cares.

Dat was het.
  maandag 15 januari 2007 @ 01:03:21 #35
19194 Oversight
◢◤
pi_45362076
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:54 schreef The_Terminator het volgende:

Who cares.

Dat was het.
Wij, de user, en ik zal accepteren dat je niets meer te zeggen hebt..

Ik wacht wel op antwoorden die anderen dan namens jou zullen moeten geven in het "hogere" FB.
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 08:51:12 #36
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_45364362
Oversight, je bent nu al gezakt voor je stage.

Groetjes,

Yvonne.
Sokkel Lolleromfg
pi_45364962
Oversight : ontsla Janetje , ik wil mod worden

Als ik het niet uitverkozen word nomineer ik Dirktator en/of -Sandstorm- baggeraars bestrijdt je met baggeraars
  maandag 15 januari 2007 @ 13:11:59 #38
19194 Oversight
◢◤
pi_45370239
quote:
Op maandag 15 januari 2007 09:40 schreef postmortum het volgende:
Oversight : ontsla Janetje , ik wil mod worden
Janetje moet de gelegenheid krijgen om tot inkeer te komen ( bij voorkeur als user ), maar dat heb ik nog niet voor het zeggen...

Tot die tijd zullen we het gedrag van deze mod strikt moeten observeren om te zien of er voortgang in zit...

En hier blijven wijzen op de vergissingen natuurlijk....
◢◤
pi_45374259
quote:

[..]

Er staat dat het een lemming is, lemmingen gaan dicht.
quote:
Perfecte OP, probleem omschreven, en klacht geformuleerd, NIETS MIS MEE !!!

Behalve die Janetje die het verrot om een sluitreden aan te geven....
Deze ongetwijfeld superaardige users had het op zich genomen in verschillende subfora bullshittopics te plaatsen, ik zag dat het een bullshittopic was omdat er een ban voor hem was aangevraagd en deze als terecht was aangemerkt.

Geen enkele reden dus om er een uitgebreide sluitpost van te maken, TS was gebanned en wist zelf ook waarom het topic gesloten was, namelijk: zijn gebagger.
quote:
als je je werk nou zo vervelend vind, waarom doe je het dan?
Oh het is niet vervelend hoor, topics sluiten hoort erbij, dat staat in je jobomschrijving. Wat er wel vervelend is zijn soms de mensen die het bloed onder je nagels vandaan halen en je willen bezighouden zodat je geen tijd meer hebt om ook maar íets anders verder te doen op het forum. (En dan doel ik niet op het normaal reageren in FB, daartoe zijn we altijd bereid).
quote:
Daar heb je toch een policy voor?

Verwijs even naar de gedragsregel die iemand overtreed bij het plaatsen van het slot, zo leren we wat de bedoeling is.
Zullen we ook in alle gevallen proberen te doen.
quote:
Herhalingen kun je voorkomen door een strikt beleid richting FA's en ban-aanvraag topics...
Laten we nu net een losser modden policy hebben (waar volgens mij in het andere topic aardig is over overlegd.

En als een user genoeg bagger, dan krijgt hij/zij ook absoluut een ban.
Als een user een kuttopic opent of zelf meebaggert wordt 'ie gesloten, vrij simpel. Tja.. dan kan het een goedlopend topic zijn, maar als het een topic is over goudvissen en de desbetreffende user besluit in dat topic met z'n klasgenoot te gaan lullen over hun volgende studieproject, dan gaat 'ie dicht. Mét de opmerking dat TS zelf compleet offtopic lult en dat 'ie dat beter op MSN kan gaan doen.
quote:
KUT argument, we posten tubgilr niet omdat we weten dat er een ban volgt. simpel zat.
Mijn beste Oversight, het gaat príma in KLB. Als een topic bagger is (en ja, dat is op te maken uit de OP of de reacties die TS zelf plaatst, gaat 'ie dicht. Als een topic een kutOP heeft, heb ik werkelijk een engelengeduld, ik vraag de TS de OP te verbeteren, of in ieder geval duidelijk te maken wat betreft de informatie die erin staat, zodat iedereen enig idee heeft waar het over gaat en normaal kan reageren. Bagger werkt bagger in de hand, simple as that.

Maar goed, ik begrijp dat je enige doel van deze kruistocht tis dat mods slotjes zetten mét duidelijke slotjes van een regel of 12 óók als TS weet dat het een lemming is (ja, dan hebben ze absoluut uitleg nodig waarom 'ie dicht is (jij gaat er vanuit dat users de FAQ en regeltjes niet lezen? Daar staat namelijk ook in dat lemmingen niet gewenst zijn en gesloten worden).
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:49 schreef Oversight het volgende:

[..]

Feedback ?
Feedback heb je hier genoeg gekregen, er is je uitgelegd wat we bedoelen, simple as that.
quote:
Nergens voor nodig, ik weet prima hoe ik hier moet modden.
quote:
Dat moet een beetje van beiden zijn. Als je strikt op je gevoel modt, hou je het hier niet uit. Mod je strikt op de policy dan schieten er dingen door (bijvoorbeeld lemmingen) die er niet door zouden moeten schieten.
quote:
Als iets bagger is, weet de user dat het bagger is, daar heeft hij/zij toch geen zes-letterig woord voor nodig of wel soms? Schatten wij het verkeerd in, wat ook prima kan gebeuren, komt de user klagen in FB, waar wij heel redelijk naar zullen luisteren. Ervaring heeft uitgewezen dat dat heel prima werkt.
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

Janetje moet de gelegenheid krijgen om tot inkeer te komen ( bij voorkeur als user ), maar dat heb ik nog niet voor het zeggen...
Nee, gelukkig heb jij dat niet voor het zeggen.
quote:
Tot die tijd zullen we het gedrag van deze mod strikt moeten observeren om te zien of er voortgang in zit...
Ach als jij niks beters te doen hebt in je leven, doe je je best maar.
quote:
En hier blijven wijzen op de vergissingen natuurlijk....
Dat is nergens voor nodig.
Als ik een vergissing maak, word ik daar wel op gewezen door de user bij wie ik deze vergissing maak, daar heb ik jou echt niet voor nodig.

Tevens sluit ik me bij deze aan bij T_T,
Dat was het
  maandag 15 januari 2007 @ 15:57:16 #40
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_45374878
popcorn topic
tvp
  maandag 15 januari 2007 @ 16:29:42 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45375991
Oversight? Kappen nu. Dit is geen normale manier van discussiëren, dit is zuigen.

Dat was het inderdaad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_45379825
=even opzouten pm=

[ Bericht 32% gewijzigd door Janetje op 15-01-2007 18:26:34 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 20:48:23 #43
19194 Oversight
◢◤
pi_45385719
Janetje LET OP, DIT IS WAT ER WEL GEBEURDE:

Eerst was er dit topic BUITEN KLB in FB !!!! Centrale topics en postplicht daarin, nieuwe regels slotje?

Er wordt een algemeen probleem gesignaleerd, en er worden duidelijke vragen gesteld aan "De Crew",

Let nu goed op ,... beeb,

Daarna kom ik in het KLB FB vragen stellen, specifiek aan jullie, naar aanleiding van de voorbeelden die ik gaf in mijn FB topic...

[FB] Ja, dicht enzo, en edit huh?

Daar laat je Terminator en "Snot" het woord doen, en zie het resultaat:

Ze geven op.
[..]

Geen probleem, da's een bewuste keuze, dus wacht ik netjes op de antwoorden van " De Crew" over het algemene probleem, in mijn FB topic, ...

Volg je het nog , of ga ik te snel?

DAARNA open ik een KLB topic
, waarin ik lekker wil kunnen klagen over moderators die hun taak niet willen uitvoeren, en dan voel JIJ je blijkbaar ineens (aangesproken ?) genoodzaakt om dat te sluiten, OMDAT er een FB topic bestaat waarin vragen aan de Crew worden gesteld?

LEG MIJ NOU EVEN UIT:

WAT heeft het FB topic met het KLB topic te maken?

Wijs mij die regels in de policy " bij overeenkomst in de OP met een onderwerp uit een ander subforum kan er een op slot."

Jeezus, wat moet je dan dom zijn zeg........
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 20:50:10 #44
19194 Oversight
◢◤
pi_45385777
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Oversight? Kappen nu. Dit is geen normale manier van discussiëren, dit is zuigen.

Dat was het inderdaad.
Tip. lees terug, ACTIE EN REACTIE ik begon niet en kan het bewijzen...

En wil je gelijk even mijn topic Moderators die niet willen modereren weer opendoen nu je hier toch bent?

Er is namelijk geen enkele reden om het te sluiten, er staat een sluitreden die verwijst naar een topic in een ander subforum, wat over iets heel anders gaat...en ik krijg hier gewoon geen antwoorden,

zo werkt het ECHT NIET op Fok!!!!
◢◤
  maandag 15 januari 2007 @ 21:00:25 #45
19194 Oversight
◢◤
pi_45386178
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?

Ik heb er zin an!
◢◤
pi_45386213
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Oversight het volgende:
Janetje LET OP, DIT IS WAT ER WEL GEBEURDE:

Daar laat je Terminator en "Snot" het woord doen, en zie het resultaat:

Ze geven op.
Ik heb niet opgegeven, ik had geen zin meer in die eeuwigdurende discussie die toch nergens op uit zou draaien. Zoals ik al aangaf weet ik dondersgoed hoe ik moet modden, dat hoef jij me niet uit te leggen. Ik heb geprobeerd op je vragen te antwoorden, maar je blijft er maar over doorzeuren. Wij zullen het (zoals jij er nu over denkt) nooit eens zijn met elkaar, dus dan is het gewoon beter er niet verder over te gaan. Ik ben al lang genoeg mod om te weten wel wel en niet gesoten/geedit kan worden, en maak zelf wel uit hoe ik een topic sluit. En als de TS het er niet mee eens is dan komt hij maar naar het FB topic, ik sta altijd klaar om uitleg te geven of mijn keuze te herzien.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:03:05 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_45386285
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:
Of moet ik hier ook een reeks van 25 topics aan besteden, en de schedder van yvonne vast aan laten zetten, voordat de nieuwe KLB crew meegaat met de rest van Fok! ?

Ik heb er zin an!
Nee.
Je mag best een punt overbrengen, maar alleen als je dat op een normale manier doet. Op deze manier haal je het bloed onder andermans nagels vandaan en je weet het. Best lollig voor even, maar het is klaar nu. Dit is pure stemmingmakerij.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 21:07:21 #48
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45386450
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Oversight het volgende:

Ik heb er zin an!
Nee, je laat het uit je harses, ik ga ff teruglezen en je beantwoorden, maar je gaat in de tussentijd niet persoonlijk worden. Doe je nooit, dus ook deze keer niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 15 januari 2007 @ 21:10:09 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_45386558
Oh, en ik ga niet op 2 plekken met je in discussie, oké?
Of hier of FB, ff kiezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_45386601
Jezus Christus Oversight.
Wat heb jij met die smileys man?
Is het een fetish van je ofzo.
Nee.
pi_45386639
Sorry Oversight, maar mijn discussie met jou is voorlopig even voorbij.
Een discussie is leuk, maar persoonlijk worden heb ik geen zin in (zie je eigen FB topic.) Daarnaast heb je overal netjes antwoord op gekregen.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:14:25 #52
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_45386726
Om deze discussie af te sluiten, quote ik uit het inmiddels gesloten topique:
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Dirktator het volgende:
Prutstopique. Die Oversight meent zich wel een dikke met zijn stage. Nou, als ik stage bij Yvonne zou lopen, zou ik de hele dag met haar in bed liggen, zoeen lekker ding!
En nu weer verder vrolijk FOK!ken, lieve kijkbuiskinders!
Sokkel Lolleromfg
pi_45414588
kut
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_45414656
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Vandoooorrr het volgende:
kut
Check!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:13:26 #55
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45414671
Janetje wordt eindelijk eens flink onder handen genomen en krijgt d'r verdiende loon. Goed bezig, vent.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_45414816
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje wordt eindelijk eens flink onder handen genomen en krijgt d'r verdiende loon. Goed bezig, vent.
ze heeft zeker van jou een topic gesloten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:18:20 #57
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45414828
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:

[..]

You go girl
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:20:24 #58
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45414896
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:

[..]

Niet alleen Janetje sluit mijn briljante topics hoor. Janetje is gewoon een erg matig persoon. Klaar.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:23:23 #59
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45415008
Biogarde

Ik ben het nieuwe jaar al zo lief bezig enzo en nog durf je te beweren dat ik overal topics over aanmaak

OPEN. Ik wil dat anderen ook zien wat ik meegemaakt heb als ze de Februari editie zien.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24:45 #60
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45415058
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Biogarde

Ik ben het nieuwe jaar al zo lief bezig enzo en nog durf je te beweren dat ik overal topics over aanmaak

OPEN. Ik wil dat anderen ook zien wat ik meegemaakt heb als ze de Februari editie zien.
Heb je de reactie's gezien in het topic?

Je maakt momenteel redelijke topic's, maar de AT bestaat binnenkort alleen nog maar uit Sandstorm-topic's.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26:05 #61
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45415108
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt momenteel redelijke topic's, maar de AT bestaat binnenkort alleen nog maar uit Sandstorm-topic's.
Dat is een compliment
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26:44 #62
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45415136
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Dat is een compliment
True, maar beperk het een beetje.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:27:10 #63
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45415151
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Dat is een compliment
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti? ;d ;D d; d;d :!!D?!?!¿!?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28:00 #64
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45415187
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti? ;d ;D d; d;d :!!D?!?!¿!?
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28:03 #65
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45415190
quote:

[..]

Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.
pi_45415197
quote:

[..]

loop 10 min in roermond en je weet het
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28:51 #67
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45415222
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:29:56 #68
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45415265
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:33 #69
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45415290
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.
Ah, het is je dus duidelijk.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30:51 #70
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_45415300
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ah, het is je dus duidelijk.
Stimmt.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:32:23 #71
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45415360
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.
Die 20% was overdreven

En nu OT zaagselkop.
pi_45422870
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Stimmt.
Es war bestimmt, das du in die scheissen-see geswimmt hatte.

Nee, Duits was niet mijn beste vak. Maargoed ontopic: Janetje brengt het fatsoen weer terug in KLB, en dat is een goede zaak.
What Would Goku Do
pi_45443554
Whehe, ik heb een topickiller gezet in een FB topic!
What Would Goku Do
pi_45443756
grape wordt niet begrepen op aangepast

kan de titel ook ff aangepast worden
pi_45443878
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
grape wordt niet begrepen op aangepast

kan de titel ook ff aangepast worden
pi_45445586
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Dus bij sluitposts:

Lieve, lieve BrauN/-Sandstorm-/Postmortum/Skippybal (voorbeelden),

Je topic is een beetje bagger, zou je dit in het vervolg niet willen doen?

Wil je even wijzen op: (insert FAQ). Het is dus niet de bedoeling een topic in KLB te openen over een losse stoeptegel op je stoep.

Probeer het gerust opnieuw leuke user. Wij zijn er voor jou!

Succes man, en hey; Het zij je vergeven.

Biogarde waarom noem je mijn naam tussen de baggeraars
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:05:22 #77
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45449002
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:

[..]

Biogarde waarom noem je mijn naam tussen de baggeraars
Sorry men
pi_45449136
Beurs?

Mijn beste Biogarde ik vind het uiterst onbeleefd dat jij een topic sluit waar ik nog met iemand in discussie zat, dus kon je niet even wachten voor je hem sloot en natuurlijk verwacht ik excuses van jou.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:10:18 #79
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45449160
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
Beurs?

Mijn beste Biogarde ik vind het uiterst onbeleefd dat jij een topic sluit waar ik nog met iemand in discussie zat, dus kon je niet even wachten voor je hem sloot en natuurlijk verwacht ik excuses van jou.
?
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:11:33 #80
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45449205
Dat jij in discussie's verzeild raakt, is niet mijn probleem. Het was een compleet verkloot topic met heen en weer geroep en gebash over bepaalde uitspraken.

En verwachten? Ben je hond niet
pi_45449379
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Dat jij in discussie's verzeild raakt, is niet mijn probleem. Het was een compleet verkloot topic met heen en weer geroep en gebash over bepaalde uitspraken.

En verwachten? Ben je hond niet
Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!

Natuurlijk ben je mijn hond op dit moment nog niet, want je hebt een hogere rang.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:20:21 #82
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45449553
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!

Natuurlijk ben je mijn hond op dit moment nog niet, want je hebt een hogere rang.
Dat soort dingen gebeuren.
De brandweer wacht ook niet met blussen omdat de commandant z'n peuk eerst wil oproken.

Too bad, sorry, die dingen gebeuren. Jammer.
pi_45450038
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat soort dingen gebeuren.
De brandweer wacht ook niet met blussen omdat de commandant z'n peuk eerst wil oproken.

Too bad, sorry, die dingen gebeuren. Jammer.
De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?

<=== In de war.
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:36:06 #84
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45450067
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?

<=== In de war.
Nu heb je me.
  PR/Manusje van alles woensdag 17 januari 2007 @ 23:46:13 #85
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45457692
Moet hier ook maar even een TVP plaatsen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 18 januari 2007 @ 02:38:55 #86
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_45460650
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_45461383
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 02:38 schreef Dangel het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.

mn topic zit op slot
Misschien omdat het nogal onzin is?

Zo kan ik er ook wel tig topics gaan openen, en ze zullen geen van allen ergens over gaan.
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:42:53 #88
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_45481831
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kuttopic ga eens fietsen ofzo !

Zo beter ?
Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.
Lang leve mij! *O*
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 18:45:21 #89
Toezicht is gezond!
pi_45481933
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.
Klopt maar dat doe ik alleen in uitzonderlijke gevallen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_45484188
mijn topic wat doe je
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:46:18 #91
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45484412
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef postmortum het volgende:
mijn topic wat doe je
Wie was het?
pi_45484487
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wie was het?
Ikke.
En sluiten
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:48:17 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45484522
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ikke.
En sluiten
Ah, oke.

Over naar jou, Janetje.
pi_45484623
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ah, oke.

Over naar jou, Janetje.
Dank je Bio..

En wat hebben we vandaag? Een naamtopic, jawel een naamtopic, een geweldig naamtopic. Eenmaal naamtopic, andermaal naamtopic. Gesloten!

Je had dat ook in je PM kunnen zetten postmortum
pi_45484641
janetje heeft ietts onvergeeflijks gedaan

Ze noemde mij een lieve user

Daar gaat mijn imago
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45484747
Mogen alle stormtopics dicht om de volgende reden:
Engel van 't Meer

De storm komt er namelijk niets van zeggen.
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 19:56:10 #97
Toezicht is gezond!
pi_45484934
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef veldmuis het volgende:
Mogen alle stormtopics dicht om de volgende reden:
Engel van 't Meer

De storm komt er namelijk niets van zeggen.
Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.

Een dergelijk topic zou veel beter op zijn plaats zijn in GC of NWS, aangezien je serieuse reacties verwacht en die hoef je in een dergelijk topic hier in KLB niet te verwachten. Daarom heb ik jouw topic op slot gegooit.
pi_45485053
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.
Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?
quote:
Een dergelijk topic zou veel beter op zijn plaats zijn in GC of NWS, aangezien je serieuse reacties verwacht en die hoef je in een dergelijk topic hier in KLB niet te verwachten. Daarom heb ik jouw topic op slot gegooit.
Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.
pi_45485135
lauwe pis zeg ik ben al vanaf 17.00 uur op google aan het zoeken
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 20:01:31 #100
Toezicht is gezond!
pi_45485199
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?
[..]

Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.
Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.
pi_45485259
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.
Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?
  PR/Manusje van alles donderdag 18 januari 2007 @ 20:07:58 #102
Toezicht is gezond!
pi_45485484
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Bedenk je dat nu opeens omdat bij nader inzien je argumenten gewoon non-argumenten zijn?
Waarom vind ik het een potentieel baggertopic:

Een dergelijk topic zou veel beter op zijn plaats zijn in GC of NWS, aangezien je serieuse reacties verwacht en die hoef je in een dergelijk topic hier in KLB niet te verwachten.
pi_45493668
ik ben het niet eens met de moderatie
pi_45493688
Beste [KLB]-modjes,

Ik ben het overal mee oneens en eis derhalve een spoedige oplossing.
Ik vertouw erop dat jullie snel met ideeen aan komen zetten.

groeten P-L
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:33:53 #105
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45493689
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef koemleit het volgende:
ik ben het niet eens met de moderatie
Ik ook niet. En nu?
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:34:42 #106
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_45493712
Beste KLB modjes,

Ik heb geen klacht. Ben ik nu zwanger?
Sokkel Lolleromfg
pi_45493745
Beste KLB modjes,

ik moet honger wat nu graag en graag waarom?
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:36:10 #108
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45493761
Jongens en meisjes,

Graag baggeren in ONZ. Dit topic schoonhouden bitte
pi_45493793
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,

OK

pi_45493815
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:33 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ook niet. En nu?
neem onstlag
pi_45494608
Ik ben het wederom niet eens met de moderatie
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 00:04:42 #112
Toezicht is gezond!
pi_45494652
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:03 schreef koemleit het volgende:
Ik ben het wederom niet eens met de moderatie
Wat wou je dan met dat topic ?

pi_45494767
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Wat wou je dan met dat topic ?

klagen
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 00:10:14 #114
Toezicht is gezond!
pi_45494793
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:09 schreef koemleit het volgende:

[..]

klagen
De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...
pi_45494823
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

De manier waarop je de rest van het topic volspamde is niet echt de bedoeling...
wat is dan de bedoeling?
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 00:15:30 #116
Toezicht is gezond!
pi_45494895
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:11 schreef koemleit het volgende:

[..]

wat is dan de bedoeling?
Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !
Gedraag je gewoon en dan is er niets aan de hand
pi_45495030
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je weet best hoe het er hier in KLB aan toe gaat !
Gedraag je gewoon en dan is er niets aan de hand
is dit een dreigement?
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 00:25:51 #118
Toezicht is gezond!
pi_45495124
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef koemleit het volgende:

[..]

is dit een dreigement?
Nee hoor, gewoon een opmerking
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:17:23 #119
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45499670
SF. Je naam past niet in de forum index. .

Of ben ik nu spuit 32? .
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:18:03 #120
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45499682
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
Jongens en meisjes,

Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 10:20:14 #121
Toezicht is gezond!
pi_45499724
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:17 schreef SiemeN het volgende:
SF. Je naam past niet in de forum index. .

Of ben ik nu spuit 32? .

Ik zag het ook najah mocht het iemand intresseren dan gaan ze vast wel op zoek naar mijn hele nick
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:24:34 #122
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_45501264
Mijn naam is Dirktator en ik wil graag een doodsverwensing door een andere gebruiker melden:
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Als jij nou eens dood gaat. Dat zou een mooi begin zijn alvast.
Vrachtwagenchauffeurjosti's
Sokkel Lolleromfg
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 januari 2007 @ 11:30:51 #123
Toezicht is gezond!
pi_45501455
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:24 schreef Dirktator het volgende:
Mijn naam is Dirktator en ik wil graag een doodsverwensing door een andere gebruiker melden:
[..]

Vrachtwagenchauffeurjosti's
Je mag ook de TR functie gebruiken voor dergelijjke meldingen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:44:03 #124
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45501809
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:18 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Wat?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:44:36 #125
125915 Dribbel_
pi_45501827
le0garde
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:55:03 #126
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45502149
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat?
Bagger lekker in je eigen forum. Klaphark.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:56:41 #127
125915 Dribbel_
pi_45502186
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:

[..]

bemoei je met je eigen zaken
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:57:52 #128
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45502222
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef SiemeN het volgende:

[..]

vrijdag 19 januari 2007 @ 11:58:13 #129
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45502234
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

bemoei je met je eigen zaken
Ik zit liever met mijn neus in NJ's, Snakey's, remlof's en jogy's zaken. .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:58:46 #130
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45502248
Op een niet homo erotische manier.
pi_45506258
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:28 schreef The_Terminator het volgende:
Omdat Danny dat ooit zo bepaald heeft. Verder niet echt nodig om een heel topic over te openen.
O NEE!!! Een HELE topic Wat erg
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:49 #132
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45506354
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

O NEE!!! Een HELE topic Wat erg
Welke toegevoegde waarde heeft het?
pi_45506692
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Welke toegevoegde waarde heeft het?
Kun je net zo goed over heel Fok zeggen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:23:46 #134
11102 knep
Mountainfreak
pi_45523523
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beetje een kutkick wel hoor
Wees blij dat ik de search gebruik
  PR/Manusje van alles zaterdag 20 januari 2007 @ 00:25:08 #135
Toezicht is gezond!
pi_45523553
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef knep het volgende:

[..]

Wees blij dat ik de search gebruik
Om oude topics te kicken ? mwah maak dan liever een fresh en up to date topic
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:26:02 #136
11102 knep
Mountainfreak
pi_45523579
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Om oude topics te kicken ? mwah maak dan liever een fresh en up to date topic
M'n bier is op dit moment belangrijker

verder wel akkoord hoor
pi_45538962
wil ik net gaan douchen zeg dit is echt gebeurd
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:34:45 #138
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45538979
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
http://forum.fok.nl/user/active/141379 zeg dit is echt gebeurd
STFU
pi_45539154
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

STFU
ongelovige mods
  PR/Manusje van alles zaterdag 20 januari 2007 @ 18:43:15 #140
Toezicht is gezond!
pi_45539204
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:41 schreef postmortum het volgende:

[..]

ongelovige mods
Nee jij als user bent nogal geloofwaardig
pi_45539330
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee jij als user bent nogal geloofwaardig
Tijd voor een lieve kloon dus
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:14:01 #142
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45542126
hee roestige bureaucratisch vouwfiets! feli!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:46:31 #143
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_45546709
Turk in de bios heeft een slotje.. waaarom?
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_45549594
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Laat me raden

omdat het een moppentopic werd

Maar jammer dat ie dicht is ik had nog wel wat moppen in huis
pi_45549662
Jullie zullen geduld moeten hebben tot S-F wederkeert uit de kroeg
  PR/Manusje van alles zondag 21 januari 2007 @ 01:48:04 #146
Toezicht is gezond!
pi_45550584
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef Q_Orianka het volgende:
Omdat het een bash topic werd en er werden moppen getapt... Bier okee maar moppen
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:48 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie zullen geduld moeten hebben tot S-F wederkeert uit de kroeg
pi_45552296
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Omdat het een bash topic werd en er werden moppen getapt... Bier okee maar moppen
[..]

Ik heb het topic net helemaal doorgelezen en er stonden moppen in over Belgen, Turken, Nederlanders en Marokkanen (en zelfs E.T) Volgens mij werd er helemaal niet gebashed, ik zie geen reden om hem dicht te laten...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_45554881
quote:
Op zondag 21 januari 2007 08:51 schreef dahei het volgende:

[..]

Ik heb het topic net helemaal doorgelezen en er stonden moppen in over Belgen, Turken, Nederlanders en Marokkanen (en zelfs E.T) Volgens mij werd er helemaal niet gebashed, ik zie geen reden om hem dicht te laten...
Het was een bashtopic ja, tot ik er een verandering inbracht.

Misschien moet Q_Orianka 3x nadenken voordat ze een topic opent. Je weet dondersgoed dat er altijd gebashd gaat worden over Turken e.d, en toch doe je het? waarom gewoon niet 2 jongens?
pi_45555955
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:19 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]

Het was een bashtopic ja, tot ik er een verandering inbracht.

Misschien moet Q_Orianka 3x nadenken voordat ze een topic opent. Je weet dondersgoed dat er altijd gebashd gaat worden over Turken e.d, en toch doe je het? waarom gewoon niet 2 jongens?
omdat het altijd een kleine groep is
  PR/Manusje van alles zondag 21 januari 2007 @ 13:42:55 #150
Toezicht is gezond!
pi_45557464
quote:
Op zondag 21 januari 2007 08:51 schreef dahei het volgende:

[..]

Moppen in een KLB topic... En in ONZ hebben ze iedere week een dergelijke topic dus daar zitten ze er ook niet op de wachten
pi_45630293
Skivakantie

ze blijven maar doorgaan over skieën vs. snowboarden, kan een goede Mod mss de TT veranderen naar "Skivakantie - De Clip" oid?
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:52:38 #152
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45630602
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef mrkanarie het volgende:
Skivakantie

ze blijven maar doorgaan over skieën vs. snowboarden, kan een goede Mod mss de TT veranderen naar "Skivakantie - De Clip" oid?
Topic heeft sowieso weinig met KLB te maken.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:17:02 #153
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45639275
Koud he, buiten!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45639363
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef descendent1 het volgende:
Koud he, buiten!
Joah, gelukkig heb ik een
pi_45639388
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:

[..]

Joah, gelukkig heb ik een
een kale muts
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:22:03 #156
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_45644121
Mag deze weer open en evt verplaatst naar ONZ? Wordt veul te serieus genomen door het nieuwe personeel geloof ik.
Je kunt ook niet even weg gaan he?
Ik heb al een boek.
  PR/Manusje van alles woensdag 24 januari 2007 @ 21:45:43 #157
Toezicht is gezond!
pi_45645110
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef Rio het volgende:
Mag deze weer open en evt verplaatst naar ONZ? Wordt veul te serieus genomen door het nieuwe personeel geloof ik.
Je kunt ook niet even weg gaan he?
Nee,

Je klacht: 2 andere users hebben een avatar die lijkt op de jouwe of is het andersom...
Wat wil je met dat topic bereiken?
Hij word volgebaggert met posts als : Huillie, aandachtshoers, PM maar, de fipo's en dergelijke..
Hij gaat naar ONZ:

Wat is er grappig aan dat topic ? Niets... en zal dan dus ook volgebaggert worden... Dat topic was niets en word dus ook niets.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:05:17 #158
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_45675065
quote:
En omdat kuttopic.
Dat was onder de gordel
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:06:10 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45675111
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat was onder de gordel
Ik wist het
  vrijdag 26 januari 2007 @ 04:28:31 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45686071
Eh...over mijn topic: Somethingawful is een normale site. Sterker nog, de grootste pleziersite van Amerika, misschien wel van de wereld. Ik wil best de OP herschrijven om het duidelijk te maken. Volgens mij is een review van zo'n spel bekijken op internet niet illegaal. Van mij mag het spel illegaal, vandaar mijn topic. Wat is er mis mee?
pi_45686075
Wat is dit nu weer, best een interessant topic van Floripas. Ik was net bezig een reactie te formuleren.

Hier dan maar: Vrijheid van meningsuiting is in de VS belangrijker dan hier, daarom is het daar wel toegestaan en hier verboden.
pi_45686080
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:28 schreef Floripas het volgende:
Eh...over mijn topic: Somethingawful is een normale site. Sterker nog, de grootste pleziersite van Amerika, misschien wel van de wereld. Ik wil best de OP herschrijven om het duidelijk te maken. Volgens mij is een review van zo'n spel bekijken op internet niet illegaal. Van mij mag het spel illegaal, vandaar mijn topic. Wat is er mis mee?
Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno. Ik weet zelf niet precies hoe de regels hierover zijn, vandaar dat ik achter de schermen even heb gevraagd wat te doen hiermee.

Please bear with me on that one..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 04:34:39 #163
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_45686091
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:31 schreef Janetje het volgende:
dat ze er is
En ik heb jou nog niet gesproken, sinds ik strontvervelend en bijna beledigend werd.

Doen we het gauw nog eens?

Ontopic: Welgemeend excuus voor mijn toontje, dat hoefde je niet te slikken.

Deed je ook niet.

Kusknuffel?
◢◤
  vrijdag 26 januari 2007 @ 04:34:40 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45686092
quote:

[..]

Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno. Ik weet zelf niet precies hoe de regels hierover zijn, vandaar dat ik achter de schermen even heb gevraagd wat te doen hiermee.

Please bear with me on that one..
Oh, ok.
Als je maar weet dat het absoluut niet mijn bedoeling was om naar kinderporno te linken ofzo.
pi_45686096
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, ok.
Als je maar weet dat het absoluut niet mijn bedoeling was om naar kinderporno te linken ofzo.
Nee, nee, absoluut niet.
Ik snap je punt met je topic.
pi_45686104
quote:
Ik snap wat je wilt zeggen met je topic.. maar ik heb 'm tijdelijk gesloten omdat het gewoon te ziek voor woorden is. Het is getekend, ik weet het, maar toch, het gaat indirect over kinderporno.
Het gaat over macht, mensen die dit spel spelen willen macht.
pi_45686105
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:34 schreef Oversight het volgende:

[..]

En ik heb jou nog niet gesproken, sinds ik strontvervelend en bijna beledigend werd.
Slik.. d..d...dd...dddag mijnheer Oversight...
quote:
Doen we het gauw nog eens?
Over een poosje misschien
quote:
Ontopic: Welgemeend excuus voor mijn toontje, dat hoefde je niet te slikken.

Deed je ook niet.

Kusknuffel?
Hihi, ik slik wel meer niet.
pi_45686107
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het gaat over macht, mensen die dit spel spelen willen macht.
Door middel van het digitaal neuken van kleine kinderen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 04:40:43 #169
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45686112
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:38 schreef Janetje het volgende:

[..]

[..]

Over een poosje misschien
[..]

Hihi, ik slik wel meer niet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45686117
quote:
Door middel van het digitaal neuken van kleine kinderen.
Ja, maar sinds wanneer kennen we gedachtenpolitie?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 04:42:14 #171
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_45686118
quote:

[..]

ATTENTIE HELE CREW:

Check jullie janetje, ze geeft een heel goed voorbeeld!!

Bibber en sidder, eerst de minister, daarna jullie weer!!
◢◤
pi_45686122
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Oversight het volgende:

[..]

ATTENTIE HELE CREW:

Check jullie janetje, ze geeft een heel goed voorbeeld!!

Hahahaha.. don't push your luck..
pi_45686127
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, maar sinds wanneer kennen we gedachtenpolitie?
Die hebben we goddank niet..
Neemt niet weg dat het gewoon een ernstig ziek spelletje is..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:08:52 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45691280
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:46 schreef Janetje het volgende:

[..]

Die hebben we goddank niet..
Neemt niet weg dat het gewoon een ernstig ziek spelletje is..
Ja, maar een legaal spelletje - en daar klaag ik over.
Mag-ie weer open?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:39:50 #175
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45695965
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, maar een legaal spelletje - en daar klaag ik over.
Mag-ie weer open?
Hallo?
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 januari 2007 @ 14:43:19 #176
Toezicht is gezond!
pi_45696072
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hallo?
Wil je klagen over het feit dat zulke spelletjes bestaan of wil je een discussie voeren over of het wel of niet verboden is in NL dergeljike spelletjes ?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:46:06 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696163
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Wil je klagen over het feit dat zulke spelletjes bestaan of wil je een discussie voeren over of het wel of niet verboden is in NL dergeljike spelletjes ?
Ik wil klagen over het feit dat zulke spelletjes mogen. En dat mensen het in hun botte harsens halen zo'n spel te ontwikkelen of kopen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 januari 2007 @ 14:55:14 #178
Toezicht is gezond!
pi_45696505
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik wil klagen over het feit dat zulke spelletjes mogen. En dat mensen het in hun botte harsens halen zo'n spel te ontwikkelen of kopen.
Hij is weer open, mocht het uitlopen op het plaatsen van foto's of andere dingen die niet door de beugel kunnen dan gaat hij weer op slot.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:56:22 #179
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696550
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Hij is weer open, mocht het uitlopen op het plaatsen van foto's of andere dingen die niet door de beugel kunnen dan gaat hij weer op slot.
Natuurlijk. Dat is namelijk het doel van het topic niet.
pi_45697083
Kutzat zijn

Schande dat die dicht is !
  PR/Manusje van alles vrijdag 26 januari 2007 @ 15:18:06 #181
Toezicht is gezond!
pi_45697267
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Kutzat zijn

Schande dat die dicht is !
Verkapte bagger...
pi_45698492
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hallo?
Sorry, m'n internet lag er uit vanochtend.
Ik zie dat het opgelost is
pi_45700853
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef Janetje het volgende:

[..]

Sorry, m'n internet lag er uit vanochtend.
Ik zie dat het opgelost is
je bent gewoon bang voor oversight
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:20:01 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45701217
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef Floripas het volgende:
Postmortem.
Allemachtig, zeg.
over welke comment heb je het ?
pi_45701320
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:10 schreef postmortum het volgende:

[..]

je bent gewoon bang voor oversight
Ja, dat zal het zijn.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:05:23 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45702557
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef postmortum het volgende:

[..]

over welke comment heb je het ?
Over je nick.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:19:38 #188
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45708456
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 04:42 schreef Oversight het volgende:
Ik zou maar goed vroeg opstaan fruitdruifje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_45725389
Waarom is deze dicht? Ik wou net reageren
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:34:21 #190
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45725415
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Chris.nl het volgende:
Omdat het een hele slechte lemming was ?
pi_45725478
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef Chris.nl het volgende:
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:34 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Omdat het een hele slechte lemming was
pi_45725480
Dan zal ik wel niet gezegend zijn met de gave lemmingen te herkennen.
pi_45725522
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:37 schreef Chris.nl het volgende:
Dan zal ik wel niet gezegend zijn met de gave lemmingen te herkennen.
Nou:
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:25 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Bij mij gingen eerst van die bruggers flesje draaien in de pauze...terwijl er alleen maar jongens zaten
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Forcefuzz het volgende:
Flesje draaien is toch dat je in een kring gaat zitten en als het flesje naar jou draait je met die ene moet zoenen die dat flesje had gedraaid?
pi_45725616
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:39 schreef Janetje het volgende:

[..]

Nou:
[..]

[..]
Ah.. Ik floepte dus via de frontpage in een lemming..

(zie je wel dat ik die gave niet heb)
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:53:23 #195
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_45727141
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee,

Je klacht: 2 andere users hebben een avatar die lijkt op de jouwe of is het andersom...
Wat wil je met dat topic bereiken?
Hij word volgebaggert met posts als : Huillie, aandachtshoers, PM maar, de fipo's en dergelijke..
Hij gaat naar ONZ:

Wat is er grappig aan dat topic ? Niets... en zal dan dus ook volgebaggert worden... Dat topic was niets en word dus ook niets.
Mooie fiets.
Ik heb al een boek.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:40:31 #196
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45728274
Kan de kankertitel van het kankertopic Kanker turken/negers groep. van kankeruser sjakie niet veranderd worden door de kankercrew?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45728291
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef Verbal het volgende:
Kan de kankertitel van het kankertopic Vervelende turken/negers groep. van kankeruser sjakie niet veranderd worden door de kankercrew?

V.
nee , want die zijn er allemaal niet

En ik weet hoe je een topicreport moet sturen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:42:08 #198
136 V.
pi_45728302
Bedankt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45728305
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef Verbal het volgende:
Kan de lieve titel van het schattige topic Vervelende turken/negers groep. van allerliefste user sjakie niet veranderd worden door de vervelende crew?

V.
Ik had de TR al gelezen hoor.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:43:16 #200
136 V.
pi_45728332
Topic was pas ruim een uur open met deze titel...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45728338
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:42 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik had de TR al gelezen hoor.
goh die kan niet van mij zijn , want ben al een kwartier de tr-knop aan het zoeken
pi_45728351
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Verbal het volgende:
Topic was pas ruim een uur open met deze titel...

V.
ik kwam net pas aanstrompelen..
  PR/Manusje van alles zaterdag 27 januari 2007 @ 16:44:26 #203
Toezicht is gezond!
pi_45728363
Is al geregeld zie ik
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:44:35 #204
136 V.
pi_45728368
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Janetje het volgende:

[..]

Okee. Maar dan weet je waarom ik wat druk op de zaak zette

En het hielp

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45728377
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Janetje het volgende:

[..]

mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.

Want ik kan de knop tr niet vinden
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:46:09 #206
136 V.
pi_45728412
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef postmortum het volgende:

[..]

mag ik ff melden dat ik geen flikker van dat verhaal geloof en dat ts topic alleen geopend heeft voor reacties.

Want ik kan de knop tr niet vinden
Boven in het topic. Uitroeptekentje.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45728690
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Verbal het volgende:

[..]

Boven in het topic. Uitroeptekentje.

V.
tr is geschreven
pi_45731378
Vervelende turken/negers groep. schouderklopje voor het sluiten van dit topic
  zondag 28 januari 2007 @ 11:27:11 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45751244
msnaccount gehackt

mag hier een slotje op? Ik word alleen maar een beetje afgezeken.
Niet meer actief op Fok!
pi_45751274
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt

nee
  zondag 28 januari 2007 @ 11:31:01 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_45751334
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef postmortum het volgende:

[..]

nee
jawel.
Niet meer actief op Fok!
pi_45751357
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jawel.
ik reageer wel inhoudelijk
pi_45751515
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
msnaccount gehackt

Je hebt het er zelf naar gemaakt.
pi_45754142
Janetje met de grote zondag schoonmaak bezig?
pi_45754604
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:23 schreef postmortum het volgende:
Janetje met de grote zondag schoonmaak bezig?
Hmhm.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:43:01 #216
131278 moemoe
#teampanda
pi_45754736
Psssssst ik heb een tr geplaatst.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:46:27 #217
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45754837
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
wel anoniem toch
pi_45754854
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef moemoe het volgende:
pi_45754882
quote:
Op zondag 28 januari 2007 13:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

wel anoniem toch
anoniem is voor josti's
pi_45757196
Mailadressen

Waarom dicht?

Iemand heeft voor een kut site mijn mail adress gebruikt en ik mag er niet over klagen?
  PR/Manusje van alles zondag 28 januari 2007 @ 14:55:57 #221
Toezicht is gezond!
pi_45757335
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
Mailadressen

Waarom dicht?

Iemand heeft voor een kut site mijn mail adress gebruikt en ik mag er niet over klagen?
Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..

Ruim hem op en als het dan weer verkeerd gaat blijft hij dicht.
pi_45757433
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja dat was de eerste insteek en daarna post je ineens andere verhalen van die site... En je eigen topic pedotopic noemen is ook niet echt handig..

Ruim hem op en als het dan weer verkeerd gaat blijft hij dicht.
Ik krijg meer links ervan

Je mag zeker niet over pedo sites klagen
pi_45768006
kurt cobain dat was toch wel kwaliteit he
  zondag 28 januari 2007 @ 20:07:19 #224
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45768223
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Ja
pi_45771246
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef postmortum het volgende:
Tja, het is maar wat je onder 'kwaliteit' verstaat
  maandag 29 januari 2007 @ 12:28:12 #226
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45786052
oversight / the joker

mag er misschien wat SP spam worden verwijderd?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  PR/Manusje van alles maandag 29 januari 2007 @ 12:32:39 #227
Toezicht is gezond!
pi_45786196
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:28 schreef Jumparound het volgende:
oversight / the joker

mag er misschien wat SP spam worden verwijderd?
ga ik doen
  maandag 29 januari 2007 @ 12:35:18 #228
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45786261
fijn, dank u wel
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_45832751
ik vind jullie niet meer lief
pi_45832773
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:
Pech gehad.
pi_45832791
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef Janetje het volgende:

[..]

Pech gehad.
ik ga hier het systeem ontwrichten

Trouwens waarom is mijn plaadje weggehaald , het was toch geen porno
pi_45832956
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

Trouwens waarom is mijn plaadje weggehaald , het was toch geen porno
Ga eens in ONZ spelen postmortum..
pi_45832987
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ga eens in ONZ spelen postmortum..
ik ga wel naar de wereld draait door kijken
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 19:26:27 #234
Toezicht is gezond!
pi_45833209
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef postmortum het volgende:

Wij jou ook niet
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:27:12 #235
88233 Steve
Still the best.
pi_45838113
Verslavende kauwgom.

Waarom is mijn ontopic post weg? . Ja er stond kritiek in, maar had de helft dan weggedaan en de reactie op de OP laten staan. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:28:17 #236
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45838169
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Verslavende kauwgom.

Waarom is mijn ontopic post weg? . Ja er stond kritiek in, maar had de helft dan weggedaan en de reactie op de OP laten staan. .
Oi. Gesneuveld tijdens het opruimen. Mijn excuus
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:55:26 #237
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45843688
Dat deze dicht gaat snap ik. Maar dit is gewoon een geval van "laat ik eens een topic op slot gooien want ik heb een slechte bui."
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45843726
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Oosthoek het volgende:
Dat deze dicht gaat snap ik. Maar dit is gewoon een geval van "laat ik eens een topic op slot gooien want ik heb een slechte bui."
Het is een onzintopic.
Al trok je je af op Pipi Langkous.. prima.. maar niet topicwaardig. Probeer het in ONZ, je zult hier echt geen fatsoenlijke reactie op krijgen.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:57:39 #239
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45843744
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Janetje het volgende:

[..]

Het is een onzintopic.
Al trok je je af op Pipi Langkous.. prima.. maar niet topicwaardig. Probeer het in ONZ, je zult hier echt geen fatsoenlijke reactie op krijgen.
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:57:55 #240
Toezicht is gezond!
pi_45843757
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Oosthoek het volgende:
Draai dat eens om
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:58:44 #241
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45843778
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Draai dat eens om
tad!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:58:51 #242
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45843788
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Janetje het volgende:
Het is een onzintopic.
Volgens mij ben je ècht ongesteld. Maar een fatsoenlijke reactie verwacht ik niet van een wijf in haar biochemische oorlogsfase hoor.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:59:15 #243
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45843803
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Draai dat eens om
deed het licht uit
pi_45843855
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Volgens mij ben je ècht ongesteld. Maar een fatsoenlijke reactie verwacht ik niet van een wijf in haar biochemische oorlogsfase hoor.
Ach schat, je mag zeggen wat je wilt van me hoor... Met zekere grenzen uiteraard.. maar het is een kuttopic, het verdiende een slotje en dat kreeg het.

woensdag 31 januari 2007 @ 00:03:28 #245
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45843920
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:01 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ach schat, je mag zeggen wat je wilt van me hoor... Met zekere grenzen uiteraard.. maar het is een kuttopic, het verdiende een slotje en dat kreeg het.

Een kuttopic werd het pas toen jij de hoofd om de hoek stak hoor.
deed het licht uit
pi_45843934
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:03 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Een kuttopic werd het pas toen jij de hoofd om de hoek stak hoor.
Hihi. *kuch* Haha. Nee, toen verscheen het slotje.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:10:36 #247
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45844113
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Janetje het volgende:

[..]

Hihi. *kuch* Haha. Nee, toen verscheen het slotje.
1. Probeer je chagrijn niet te verdoezelen met 'lollige' uitingen.
2. Dat topic zal me jeuken. Jouw gebrek aan moderatietalent is alleen schrijnend Dat moest ik alleen even kwijt.
3. Heb je moeite om je 'macht' onder controle te houden? Misschien moet je eens een stap in de realiteit zetten.
deed het licht uit
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:11:23 #248
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45844129
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

2. Dat topic zal me jeuken. Jouw gebrek aan moderatietalent is alleen schrijnend Dat moest ik alleen even kwijt.
ga slapen joh

pi_45844173
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:10 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

3. Heb je moeite om je 'macht' onder controle te houden? Misschien moet je eens een stap in de realiteit zetten.

'Tis goed met je.
pi_45860473
ik ga solliciteren voor mod, zodra ik een van jullie hier weggekregen heb
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 19:59:04 #251
Toezicht is gezond!
pi_45860577
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
Bang word
pi_45860626
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Bang word
jewaids
pi_45869280
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:55 schreef postmortum het volgende:
Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraag
pi_45890417
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Solliciteren mag, maar of je het ook daadwerkelijk wordt is nog maar de vraag
ik ben gewend aanafwijzigingen?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:45:46 #255
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45946349
De urban cultuur. (pijptopic)

Zou een aardige moderator alsjeblieft wat willen doen aan Jajong met zn kuttrollerij, het topic is goed, en mensen discuseren vrij normaal maar jajong moet het zoals gewoonlijk weer lopen verkloten met zn gezeik en geflame.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 februari 2007 @ 17:51:22 #256
Toezicht is gezond!
pi_45946536
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:45 schreef Daniel.J het volgende:
De urban cultuur. (pijptopic)

Zou een aardige moderator alsjeblieft wat willen doen aan Jajong met zn kuttrollerij, het topic is goed, en mensen discuseren vrij normaal maar jajong moet het zoals gewoonlijk weer lopen verkloten met zn gezeik en geflame.
Ik ga er even naar kijken.
pi_45947058
Waarom ben ik nou weer een troll terwijl ze zelf net zo hard meedoen? . Echt zielig. Als je zo'n kansloos topic opent kan je toch verwachten dat het op niks uitdraait. En nee, daar ben/was ik niet verantwoordelijk voor dus doe maar weer normaal.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45947097
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:11 schreef Jajong het volgende:
Waarom ben ik nou weer een troll terwijl ze zelf net zo hard meedoen? . Echt zielig. Als je zo'n kansloos topic opent kan je toch verwachten dat het op niks uitdraait. En nee, daar ben/was ik niet verantwoordelijk voor dus doe maar weer normaal.

ooit al eens van eigen verantwoordelijkheid gehoord?

Ik bagger ook weleens, maar ik weet ook wanneer ik te vragen gaan.

En stiekem vinden de mods mij ook lief
pi_45947104
JONGE LAAT ME NOU EVEN!!!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45949176
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:13 schreef postmortum het volgende:

[..]
En stiekem vinden de mods mij ook lief
Nee, dat niet.
pi_45953096
( -_- )
pi_45953668
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:25 schreef Janetje het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
bapaalde mods wel
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 februari 2007 @ 21:20:17 #263
Toezicht is gezond!
pi_45954063
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef postmortum het volgende:

[..]

bapaalde mods wel
Welke had je in gedachte ?
pi_45954228
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Welke had je in gedachte ?
flugeltje

En natuurlijk de mods van het andere forum waar ik op zat en waar ik dus nu minder vaak kom
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:38:34 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45954860
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef postmortum het volgende:

[..]

flugeltje
En waarom die gekke smilie op het end?

Als het niet okay is dat ik je lief vind vond, dan laat maar hoor
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_45954931
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En waarom die gekke smilie op het end?

Als het niet okay is dat ik je lief vind vond, dan laat maar hoor
was maar om aan te tonen dat er echt wel mods zijn die mij lief vinden
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:40:51 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_45954956
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar...

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_45957678
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:40 schreef postmortum het volgende:

[..]

Fluugbeeb is geen mod . Ze is supermod

Wat een niveau weer
pi_45964607
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:19 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Fluugbeeb is geen mod . Ze is supermod

Wat een niveau weer
cool ze is dus hoger in rang dan jullie
pi_45981291
Meister Egypt waarom moet ik piovan een boze pm zenden ?
pi_45981408
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
Meister Egypt waarom moet ik piovan een boze pm zenden ?
Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.
Piovan mag de desbetreffende heer over wie het gaat een boze PM sturen.
pi_45981512
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:

[..]

Nee, die mag je een inlikPM sturen of op msn toevoegen.
Piovan mag de desbetreffende heer over wie het gaat een boze PM sturen.
denk al , ik ga mijn mattie toch geen boze pm sturen
pi_45990782
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:48 schreef postmortum het volgende:

[..]

cool ze is dus hoger in rang dan jullie
define jullie
pi_46015516
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:21 schreef Tha_T het volgende:

[..]

define jullie
de mods van klb
  FOK!fotograaf woensdag 7 februari 2007 @ 19:46:57 #275
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_46084497
mag mijn godvertopic nog ff open?
ik moet gewoon ff mijn ei kwijt
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_46084936
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef fraubitch het volgende:
mag mijn godvertopic nog ff open?
ik moet gewoon ff mijn ei kwijt
Open maar een nieuwe, en dan wel met duidelijke omschrijving van je klacht. Dat vorige topic ging nergens over, en de reacties waren daar ook niet naar.
pi_46105559
Terminator domme flikker homo met je kut slotje ik kom je huis op zoeken en je hond verkrachten en je moeder vermoorden!!!!!!!!!!!

!!!!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46105566
Nofi, he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46105632
Maar wat een humorloze zoutzak ben jij zeg.

Doe eens een schopje naar ONZ. En rap wat.
pi_46105901
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef Jarno het volgende:
Nofi, he.
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Maar wat een humorloze zoutzak ben jij zeg.

Doe eens een schopje naar ONZ. En rap wat.
Wil hem best schoppen, maar ben bang dat hij daar geen lang leven beschoren is.
pi_46105960
Owja, en open dat soort troep in het vervolg meteen in ONZ.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:38:34 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46114367
Klopnegers.

diskriminatie!!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46114417
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/80613

diskriminatie!!
Hoezo?
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:41:33 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46114471
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef Janetje het volgende:

[..]

Hoezo?
klopnegers.

als ik jouw post snelkoppel dan krijg je een of ander vaag verhaal op fe fp.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:42:17 #285
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46114495
Janetje, van waar deze haat, zak hooi?
pi_46114504
klopblanken mag wel ?
pi_46114665
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klopnegers.

als ik jouw post snelkoppel dan krijg je een of ander vaag verhaal op fe fp.
Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.
Dan zie je mijn crewprofiel.
pi_46114687
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje, van waar deze haat, zak hooi?
Huh, haat, waar?
pi_46114698
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Janetje het volgende:

[..]

Dan heb je op het 'moderator' tagje geklikt.
Dan zie je mijn crewprofiel.
Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heur
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:50:01 #290
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46114765
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef Janetje het volgende:

[..]

Huh, haat, waar?
Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.
pi_46114812
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:47 schreef koemleit het volgende:

[..]

Jij hebt zelf zijn quote verkloot tot jouw moderator tag heur
Neh.. hij wilde me wijzen op dat slotje maar had per ongeluk mijn modtag gequote. Hij heeft 'm net veranderd
Edit-geschiedenis bekijken kan wel eens handig zijn.. ik snapte er al geen hol van
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
Klopnegers.

diskriminatie!!
En nee, dat is geen discriminatie...
pi_46114848
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Matig, zeer matig, egocentrische klapdeurjosti.
Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!
Het is een wonder.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:53:29 #293
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46114910
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef Janetje het volgende:

[..]

Hey, verrek, je spreekt weer Nederlands!
Het is een wonder.
Als je m'n postgeschiedenis bekijkt zul je zien dat ik immer vloeiend Nederlands spreek, dit was enkel een grol tussendoor.
pi_46126413
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:57:53 #295
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_46126428
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef Giobarde het volgende:
  PR/Manusje van alles donderdag 8 februari 2007 @ 23:59:46 #296
Toezicht is gezond!
pi_46126492
pi_46126501
pi_46126509
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:03:35 #299
138448 PeZu
Suspended animation
pi_46126596
pi_46126780
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
  Milf vrijdag 9 februari 2007 @ 00:10:00 #301
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46126784
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46126805
Were leaving together,
But still its farewell
And maybe well come back,
To earth, who can tell?
I guess there is no one to blame
Were leaving ground
Will things ever be the same again?

Its the final countdown...

Were heading for venus and still we stand tall
Cause maybe theyve seen us and welcome us all
With so many light years to go and things to be found
Im sure that well all miss her so.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')