Een portemonnee is voor geld, een portefeuille is zo'n ding waar autopapieren en zooi in kunnen. Vind ik!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
het is portefeuille trouwens en geen portemonnee of beurs
boeiendquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
een portefeuille is zoiets wat wethouders en zo hebben...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef Little_Meanie het volgende:
dan nog is het portemonnaiequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een portemonnee is voor geld, een portefeuille is zo'n ding waar autopapieren en zooi in kunnen. Vind ik!
huilebalkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dan nog is het portemonnaie
In Frankrijk wellicht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dan nog is het portemonnaie
Tegenwoordig noemt men het gewoon een portemonnee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het is een Frans woord, origineel is nog altijd het best
aaaaaarghh...!! )!()!() heb je hem weerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:36 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Klopt
Fransen![]()
![]()
Franse woorden
portemonaiaiaiaiele![]()
je quote mij verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |