abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45612482
1. Ik hou niet van sneeuw;
2. Daarom ook niet van skieën;
3. Tropical paupers zonder gevoel voor ritme kan ik al helemaal niet uitstaan.

http://www.youtube.com/watch?v=LCElPvtI7N0

Voor de duidelijkheid, ik doel niet op wintersport, maar hier in het bijzonder op deze pauperclip.

[ Bericht 15% gewijzigd door mrkanarie op 24-01-2007 14:22:06 ]
pi_45618215
doe eens normaal, wintersporten is het vetste wat er is! oké je hebt gelijk, skieen is een beetje suf, maar snowboarden niet
dus.
pi_45618273
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:10 schreef vaudej het volgende:
doe eens normaal, wintersporten is het vetste wat er is! oké je hebt gelijk, skieen is een beetje suf, maar snowboarden niet
dus.

Als je met 'snowboarden' dat geklungel bedoelt waarbij er gedurende de piste twee bochten worden gemaakt en de rest van de tijd wordt besteed aan het afslijpen van de piste en het uitgebreid in de weg zitten van andere mensen, is het niet toffer dan skiën...

Er zijn helaas maar weinig snowboarders die over voldoende vaardigheid beschikken om een piste normaal te gebruiken... de meeste snowboarders (en vooral die in groepen) raggen pistes alleen maar af met dat eeuwige geroetsj...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45618394
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

:")

Als je met snowboarden dat geklungel bedoelt waarbij er gedurende de piste twee bochten worden gemaakt en de rest van de tijd wordt besteed aan het afslijpen van de piste en het uitgebreid in de weg zitten, is het niet toffer dan skiën...
euh nee, dat bedoel ik niet dat is hetzelfde als zeggen dat skieers alleen maar met hun ski's zo: / naar beneden gaan die maken de piste ook kapot
pi_45618453
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:17 schreef vaudej het volgende:

[..]

euh nee, dat bedoel ik niet dat is hetzelfde als zeggen dat skieers alleen maar met hun ski's zo: / naar beneden gaan die maken de piste ook kapot
beginnende skiërs gaan in 'n 'driehoekje' naar beneden en maken gewoon bochtjes...

En die vind je zelden zonder begeleiding op rode of zwarte pistes voordat ze redelijk in staat zijn om parallel te skiën... Snowboarders, echter...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45619683
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Jordy-B het volgende: Er zijn helaas maar weinig snowboarders die over voldoende vaardigheid beschikken om een piste normaal te gebruiken... de meeste snowboarders (en vooral die in groepen) raggen pistes alleen maar af met dat eeuwige geroetsj...
pi_45619820
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 01:19 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Ja, da's even lachen, hè...

Van die snowboarders die zigzaggend (maar zonder bochten te maken) van de berg komen...
pi_45629381
Ga eens lekker ergens anders over snowboarden praten, niet hier in dit topic, niet in MIJN topic.
pi_45629468
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef mrkanarie het volgende:
Ga eens lekker ergens anders over snowboarden praten, niet hier in dit topic, niet in MIJN topic.
't is toch ontopic?
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:20:21 #11
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_45629522
Ski'en is tof, ziet er alleen minder 'stoer' uit.
Snowboarden is leuk voor 'erbij', maar ski is leuker! Offpiste (legaal !) is met snowboard leuker, imho.
pi_45629562
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

't is toch ontopic?
Het gaat om de clip.
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:28:39 #13
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45629795
Die clip
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_45629832
ik kan geen filmpjes kijken op mn werk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45629869
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef Ticootje het volgende:
ik kan geen filmpjes kijken op mn werk
Ga klagen bij de baas dan. Of open een topic in KLB.
pi_45629968
[off topic en een gedramatiseerde weergave:]
snowboarders denken precies hetzelfde over de skiers
"ze gaan veel te langzaam en hopen gezamelijk voor elk heuveltje op, omdat ze er eerst even over willen nadenken..."
nee we zullen nooit vriendjes worden en ja de gemiddelde boarder wijkt uit naar de boarderx of off-piste om het geneuzel van de skiers te ontlopen
[/off topic]
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')