quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:10 schreef vaudej het volgende:
doe eens normaal, wintersporten is het vetste wat er is! oké je hebt gelijk, skieen is een beetje suf, maar snowboarden niet
dus.
euh nee, dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
:")
Als je met snowboarden dat geklungel bedoelt waarbij er gedurende de piste twee bochten worden gemaakt en de rest van de tijd wordt besteed aan het afslijpen van de piste en het uitgebreid in de weg zitten, is het niet toffer dan skiën...
beginnende skiërs gaan in 'n 'driehoekje' naar beneden en maken gewoon bochtjes...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:17 schreef vaudej het volgende:
[..]
euh nee, dat bedoel ik nietdat is hetzelfde als zeggen dat skieers alleen maar met hun ski's zo: / naar beneden gaan
die maken de piste ook kapot
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Jordy-B het volgende: Er zijn helaas maar weinig snowboarders die over voldoende vaardigheid beschikken om een piste normaal te gebruiken... de meeste snowboarders (en vooral die in groepen) raggen pistes alleen maar af met dat eeuwige geroetsj...
Ja, da's even lachen, hè...quote:
't is toch ontopic?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef mrkanarie het volgende:
Ga eens lekker ergens anders over snowboarden praten, niet hier in dit topic, niet in MIJN topic.
Ga klagen bij de baas dan. Of open een topic in KLB.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:29 schreef Ticootje het volgende:
ik kan geen filmpjes kijken op mn werk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |