renker de kenker, die had ik al 20 jaar niet meer gehoord, bedankt voor deze fijne herinneringquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef Poncho het volgende:
Een Turk komt bij het arbeidsbureau en zegt: "Kan ik een baan krijgen? Ik wil graag werken." "Tuurlijk," zegt de medewerker van het arbeidsbureau, "ik heb wel iets voor u hoor; een prachtige baan, je begint gelijk aan de top, auto van de zaak, GSM en een uitstekend salaris!" "Ahum, u maakt zeker een grapje?" zegt de Turk vertwijfelt, waarop de medewerker antwoordt: "Zeg, wie begon er nou eigenlijk!?"
Ik zal voortaan proberen om rekening met je te houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
renker de kenker, die had ik al 20 jaar niet meer gehoord, bedankt voor deze fijne herinnering
gelukkig ben ik geen nederlanderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:22 schreef Erotica_ het volgende:
Turken![]()
Nederlanders die grappig proberen te zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
Heb jij ff gelukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen nederlander![]()
ik ben een limburgerquote:
Hij vraagt of je seks lekker vind en jij denkt meteen dat ie je wilt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:50 schreef Q_Orianka het volgende:
hij: vind je seks lekker?
ik: kweenie
hij: nooit gedaan? wil je het ook nooit doen?
ik: tuurlijk wel... maar neit met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
quote:
TS heeft idd een lelijke poesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Hij vraagt of je seks lekker vind en jij denkt meteen dat ie je wilt?
Je poes is toch vies en lelijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Hij vraagt of je seks lekker vind en jij denkt meteen dat ie je wilt?
Je poes is toch vies en lelijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef Poncho het volgende:
Wat is de Turkse versie van Alice in Wonderland?Whaha wat zijn we weer grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut kneus, leuk he? turken zwart maken.. ik durf te wedden dat jij zo`n pauper bent met een bril op achter ze pc 24 uur en zodra er een turk voor je neus staat zit je te schijten in je broek.
Iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:34 schreef postmortum het volgende:
waar zijn de mods mee bezig normaal was deze hier al 10x dichtgedaan![]()
turken zijn al zwartquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Whaha wat zijn we weer grappig![]()
Kut kneus, leuk he? turken zwart maken.. ik durf te wedden dat jij zo`n pauper bent met een bril op achter ze pc 24 uur en zodra er een turk voor je neus staat zit je te schijten in je broek.
Hey, zo ben ik ook! Zullen we een club makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hier eetsmakelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
turken zijn al zwart
EINSZWEI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grapje moet je tegen kunnen, wie is hier dan de kneus?![]()
hehe 'k vind ze wel grappig.. maar ik kende ze alquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hier eetsmakelijk
Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.
Waarom is Christus niet in Nederland geboren?
Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een holander met hersenen gezien ?
Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.
Antwoord de Nederlander: IK BEN OOK EEN HOND
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hier eetsmakelijk
Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.
Pwned Wi unne n00bquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hier eetsmakelijk
Huilen dan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hier eetsmakelijk
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Ook had hij een grote bek over seks, maar als het er op aankomt, is hij meteen een preuts meisje. Want ik ging hem testen door tijdens de feministen-scéne aan hem te zitten. En wat deed hij? Hij trok zich terug
En daar is tie hoor, de turk die zich gediscrimineerd voelt!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:43 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:34 schreef postmortum het volgende:
waar zijn de mods mee bezig normaal was deze hier al 10x dichtgedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |