Ben je nu nog steedsquote:Op zondag 14 januari 2007 12:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was vroeger een pestkop op de basisschool
Op de basisschool waar mijn jongste zoontje over een paar maanden heengaat, is weerbaarheidstraining dus een vakquote:Op zondag 14 januari 2007 00:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en veel scholen zouden die stap moeten durven willen zetten, maar gezien vanuit het slachtoffer is het nog steeds een kwestie van symptoombestrijding. Een school moet ook, en misschien nog wel meer, aandacht besteden aan de weerbaarheid van haar zwakste leerlingen. Als je bijles kan krijgen in wiskunde, dan ook in sociale verdedigingstactieken.
Sorry daarvoor. Ik maak me soms te kwaad over dit onderwerp.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welcome to the real world. Maar leg me geen woorden in de mond.
en dit soort dingen zou ik dus graag niet hebben in dit topicquote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef Agorias het volgende:
Mensen die gepest worden![]()
dat zijn de zwakkeren van deze maatschappij
Op de leeftijd dat mensen gepest worden zijn ze nog zwak ja, en als ze te vaak gepest worden blijven ze het ook, worden ze niet weerbaar genoeg. Iemand die gepest wordt heeft vaak nog een iets te rooskleurig wereldbeeld, jammer dat dat dan niet klopt en dat ze op een harde manier bijgesteld worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef Agorias het volgende:
Mensen die gepest worden![]()
dat zijn de zwakkeren van deze maatschappij
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Robin2130 het volgende:
Een vriend van mij wordt gepest op school, omdat hij stevig is (dus niet erg dik).
Natuurlijk vinden paupers het blijkbaar helemaal geweldig om iemand daarom te gaan pesten
quote:Ik vind dat die hardnekkige pesters even voor een jaar of 5 in een inrichting gedouwd moeten worden en daar leren hoe je met mensen om moet gaan, ze moeten verdomme eens leren om anderen te gaan respecteren, zelf zijn ze natuurlijk perfect
quote:En ook de school waar hij op zit doet er geen flikker aan, het lijkt wel alsof de scholen de laatste tijd "banger" worden voor dat soort gasten.
quote:Ik vind dat er tegen pesten hard opgetreden moet worden.
quote:Kortom: Paupers die het zo leuk vinden om anderen te gaan pesten
Wat ben jij een maf kereltje.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
Weet je dat je mensen pest door ze "pauper" te noemen?
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen...., wie ben jij om over anderen te oordelen als je zelf pest?
[..]
Vertel eens, hoe moeten ze met andere mensen omgaan volgens jou?
[..]
Daar zal een reden voor zijn, wist je dat kinderen elkaar pesten om zo de sociale vaardigheden onder de knie te krijgen?
heb jij leren lopen zonder te vallen?
[..]
Waarom, je kunt je kinderen toch gewoon uitleggen wat persten is, en hoe te reageren?
[..]
Kortom, zeuren over niets....
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:54 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben ook gepest(nu niet meer).
Laat hem als ze dikke o.i.d zeggen, gewoon zeggen:
And what else is new?(of zoiets) Houden ze zo op.
pesters
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Niet zo brutaal, nu ga ik je slaan!
![]()
![]()
Als de mods erbij komen verander ik weer terug in een onzeker persoon.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu pest je de MOds en TS door OFFtopic te gaan, niet doen hoor....
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:07 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als de mods erbij komen verander ik weer terug in een onzeker persoon.![]()
![]()
eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat je er iets aan overhoudt tegen de 100% ligt.
[..]
Dat is waar, daarom ook van de school af schoppen, als hij echt niet wil leren ervan, kan hooguit de thuissituatie nog worden onderzocht door een psycholoog. Als hij alles negeert kan hij iig op die opleiding niet meer pesten omdat hij er vanaf is geschopt.quote:Wat doe je wanneer iemand elke afstraffing negeert? Hoe maak je een puber duidelijk waarom pesten niet gewaardeerd wordt? Het gebrek aan empathie wat er aan ten grondslag ligtt los je er niet mee op.
[..]
Verdedigen op een dergelijke manier leer je niet altijd snel. Bovendien wordt iedereen anders geboren, sommige mensen zijn inherent psychologisch zwak. Die personen manifesteren zich vaak in randgroepen.quote:Het is juist die verdediging die tekort schiet, anders zou je niet gepest worden. Op het moment dat je leert jezelf te verweren/verdedigen is er echter al de nodige schade aangericht.
Daar is iedereen dik dus daar blijf je zo bezigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Pesten omdat je dik bent? Ik dacht dat dat alleen in amerika nog voorkwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |