zo heel erg dik is hij niet, hij is gewoon stevig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Kadoc het volgende:
Ja, dat is best kut.
Maar waarom is die gast dan zo dik?
Vaak bij het groter dus langer worden verdwijnt dit snel!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:29 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
zo heel erg dik is hij niet, hij is gewoon stevig.
En dat zit bij hem gewoon in de familie.
Het ligt echt niet aan dat hij teveel eet ofzo, dat valt best wel mee.
hij is 17quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:33 schreef SuperRogier het volgende:
Wat is de leeftijd van die kerel dan?
keihard in de ballen trappenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
Gewoon een keer een paar klappen uitdelen en dan is het snel over.
Ja, maar dat durft dus niet iedereen, want als je door zo'n groep gepest wordt dan voel je je ook bedreigt en dan doe je dat dus niet zo snelquote:
Helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Eens. Ik ben ook heel lang gepest (lees: basisschool en middelbare school). Het sloopt je echt van binnen, je kan makkelijk denken: niks van aantrekken, maar als je constant hoort dat je er niet bij hoort ga je dat vanzelf denken. Vind het nog steeds moeilijk om mensen in eerste instantie aan te spreken en ten tweede mijn vertrouwen te geven.
ik dacht dat het over een basisschool ging in de eerste instantiequote:
Ik zou wat sites zoeken met informatie folders die ze opsturen naar je schoolquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja, maar dat durft dus niet iedereen, want als je door zo'n groep gepest wordt dan voel je je ook bedreigt en dan doe je dat dus niet zo snel
Als je maar zwaar genoeg getreiterd wordt breekt ieder mens wel een keer, en gaat dus door 't lint.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ja, maar dat durft dus niet iedereen, want als je door zo'n groep gepest wordt dan voel je je ook bedreigt en dan doe je dat dus niet zo snel
Zware kut?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Ringo het volgende:
Pesten is zwaar kut. Er zijn maar heel weinig docenten/schoolleidingen die dat probleem efficiënt kunnen aanpakken, omdat het zich bijna altijd in het verborgene afspeelt.
Meld het bij je mentor, een andere docent die je vertrouwt, de directie. Maar wees wel voorzichtig, want zulk soort 'verraad' leidt vaak, als het ontdekt wordt, tot nóg meer gepest.
Werkt ook altijd: Briefje erbij doen waarin je zegt dat je weet waar de kinderen van de directeur op school zitten. Uitgeprint fototje van z'n dochtertje wat je ergens stiekem gefotografeerd hebt erbij doen werkt ook vaak goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:41 schreef zhe-devilll het volgende:
hierna een anonieme brief onder de deur door bij de directie met het dreigement effe snel dit aan te pakken anders volgens er sancties in de zin van
school inspectie etc
tot zover mijn fantasie op zaterdagavond!![]()
![]()
Dat is wat sommige simpele zielen denken inderdaad.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
Gewoon een keer een paar klappen uitdelen en dan is het snel over.
Pesten is niet omdat iemand dik is, maar het is meer dat dat als reden wordt aangevoerd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Pesten omdat je dik bent? Ik dacht dat dat alleen in amerika nog voorkwam.
Dat is niet simpel. Het is volgensmij algemeen bekend dat als je voor jezelf op komt, bijvoorbeeld door een paar tikken uit te delen mensen je niet meer zien als zwak en zielig en dus minder snel geneigd zijn je te pesten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wat sommige simpele zielen denken inderdaad.
Wanneer pesten puur meeloop-gedrag is kan het helpen wanneer je je succesvol verweert tegen de koploper van het zooitje. Het is echter geen garantie dat het zo is. Verder zul je er weinig aan hebben wanneer je dat verliest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is niet simpel. Het is volgensmij algemeen bekend dat als je voor jezelf op komt, bijvoorbeeld door een paar tikken uit te delen mensen je niet meer zien als zwak en zielig en dus minder snel geneigd zijn je te pesten.
Inderdaad. Je moet laten zien dat je niet met je laat sollen. Mensen proberen elkaar voortdurend uit te testen hoever ze kunnen gaan. Het is dan vervolgens aan jou als het je overkomt om te laten zien wat jouw grens is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:15 schreef Pascal86 het volgende:
toen ik in de eerste klas zat was ook zo'n iemand die opmerking naar mij maakte, ik werd het zat en gaf hem een vuistslag op zijn wang, iedereen was er bij toen hij huilend met een rode wang naar huis rende, hij heeft nooit meer wat gezegt.
je moet gewoon korte metten maken anders houdt het nooit op.
Dikke mensen moet je pesten, zodat ze afvallen van verdrietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Robin2130 het volgende:
Een vriend van mij wordt gepest op school, omdat hij stevig is (dus niet erg dik).
Natuurlijk vinden paupers het blijkbaar helemaal geweldig om iemand daarom te gaan pesten
Ik vind dat die hardnekkige pesters even voor een jaar of 5 in een inrichting gedouwd moeten worden en daar leren hoe je met mensen om moet gaan, ze moeten verdomme eens leren om anderen te gaan respecteren, zelf zijn ze natuurlijk perfect
En ook de school waar hij op zit doet er geen flikker aan, het lijkt wel alsof de scholen de laatste tijd "banger" worden voor dat soort gasten.
Ik vind dat er tegen pesten hard opgetreden moet worden.
Kortom: Paupers die het zo leuk vinden om anderen te gaan pesten
ja en jouw moeder heeft een dikke reet duhuhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef kippiej het volgende:
Dikke mensen
Damn dat soort lui dient echt per direct vernederd te worden!
Veel mensen gaan vette of zoete dingen eten als ze verdrietig zijn. Dat komt doordat de mamma vroeger iets lekkers gaf als troost. Daardoor worden ze nog dikker en houdt het pesten nooit op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:22 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Dikke mensen moet je pesten, zodat ze afvallen van verdriet![]()
Kijkend naar jouw fotoboek verdien jij het ook om vernederd te worden. Je zou maar met zo'n rotkop door het leven moeten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:24 schreef kippiej het volgende:
Dikke mensen
Damn dat soort lui dient echt per direct vernederd te worden!
Dat is moeilijker dan je denkt. Niet iedereen heeft de gave van een rappe babbel, en alles dat je zegt, kan tegen je worden gebruikt. (En vaak zal.) Vaak zal een gepeste dit proberen, maar het werkt niet, en daardoor maakt de gepeste de assumptie dat het niet zal werken, dus probeert hij/zij het niet meer. Ervaringsdeskundige zijn is niet leuk, maar helpt wel in het begrijpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef oor het volgende:
waarom zeg je er zelf niets van? je hebt zelf toch ook een mond...
als straf word je nu erg dik...en daar kun je niets aan doenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:22 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Dikke mensen moet je pesten, zodat ze afvallen van verdriet![]()
Hej Manonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijkend naar jouw fotoboek verdien jij het ook om vernederd te worden. Je zou maar met zo'n rotkop door het leven moeten.
Ik denk dat de kans dat je er iets aan overhoudt tegen de 100% ligt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:20 schreef pomtiedom het volgende:
Op lange termijn kan pesten leiden tot onzekerheid, afkeer van de samenleving, angst voor contact te maken met mensen en zelf tot psychische stoornissen die in de ergste gevallen zaken zoals seriemoordenaars creeeren.
Wat doe je wanneer iemand elke afstraffing negeert? Hoe maak je een puber duidelijk waarom pesten niet gewaardeerd wordt? Het gebrek aan empathie wat er aan ten grondslag ligtt los je er niet mee op.quote:Om herhaling te verkomen moet de leider (of moeten de leiders) in de gaten wordeng ehouden en bij herhaling een serieuzere afstraffing kunnen krijgen (van school af getrapt ofzo). Helaas is het toezicht en de mogelijkheid tot afstraffing vaak beperkt.
Het is juist die verdediging die tekort schiet, anders zou je niet gepest worden. Op het moment dat je leert jezelf te verweren/verdedigen is er echter al de nodige schade aangericht.quote:/Edit; Niet iedereen is in staat zich even goed te verdedigen en pesten bouwt niet noodzakelijkerwijs een dergelijke verdediging op.
eeyz dennis wat heb je een grote peutergaten in je neus?quote:
Mijn verhaal in het kortquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
als straf word je nu erg dik...en daar kun je niets aan doen
wat zeg je dan?![]()
Wil je ff ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eeyz dennis wat heb je een grote peutergaten in je neus?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |