En nu weer verder vrolijk FOK!ken, lieve kijkbuiskinders!quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Dirktator het volgende:
Prutstopique. Die Oversight meent zich wel een dikke met zijn stage. Nou, als ik stage bij Yvonne zou lopen, zou ik de hele dag met haar in bed liggen, zoeen lekker ding!
Check!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Vandoooorrr het volgende:
kut
ze heeft zeker van jou een topic geslotenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje wordt eindelijk eens flink onder handen genomen en krijgt d'r verdiende loon. Goed bezig, vent.![]()
You go girlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Niet alleen Janetje sluit mijn briljante topics hoor. Janetje is gewoon een erg matig persoon. Klaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft zeker van jou een topic gesloten![]()
Heb je de reactie's gezien in het topic?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Biogarde
Ik ben het nieuwe jaar al zo lief bezig enzo en nog durf je te beweren dat ik overal topics over aanmaak
OPEN. Ik wil dat anderen ook zien wat ik meegemaakt heb als ze de Februari editie zien.
Dat is een complimentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt momenteel redelijke topic's, maar de AT bestaat binnenkort alleen nog maar uit Sandstorm-topic's.
True, maar beperk het een beetje.quote:
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?quote:
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
d;d :!!D?!?!¿!?
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar doe je nou al die inspiratie op om al die topics te verzinnen, klapdeurjosti?;d
;D d;
loop 10 min in roermond en je weet hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
;D d;
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je ogen goed openhouden. Ze zijn namelijk allemaal waar, alleen is 20% misschien overdreven.
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is een feedback-topic. Graag stoppen hier te kutten. Dank.
Ah, het is je dus duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat we hier in KPD over, met SOA's bevuilde penissen aan het lullen waren.
Stimmt.quote:
Die 20% was overdrevenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw, op die 20% doelde ik dus vent.
Es war bestimmt, das du in die scheissen-see geswimmt hatte.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
grape wordt niet begrepen op aangepast
kan de titel ook ff aangepast worden![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Dus bij sluitposts:
Lieve, lieve BrauN/-Sandstorm-/Postmortum/Skippybal (voorbeelden),
Je topic is een beetje bagger, zou je dit in het vervolg niet willen doen?
Wil je even wijzen op: (insert FAQ). Het is dus niet de bedoeling een topic in KLB te openen over een losse stoeptegel op je stoep.
Probeer het gerust opnieuw leuke user. Wij zijn er voor jou!
Succes man, en hey; Het zij je vergeven.
Sorry menquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
Biogarde waarom noem je mijn naam tussen de baggeraars![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef Vierkantblokje het volgende:
Beurs?
Mijn beste Biogarde ik vind het uiterst onbeleefd dat jij een topic sluit waar ik nog met iemand in discussie zat, dus kon je niet even wachten voor je hem sloot en natuurlijk verwacht ik excuses van jou.
Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Dat jij in discussie's verzeild raakt, is niet mijn probleem. Het was een compleet verkloot topic met heen en weer geroep en gebash over bepaalde uitspraken.
En verwachten? Ben je hond niet
Dat soort dingen gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dat het topic verkloot was is niet mij probleem ik was in discussie en ik wou die discussie graag afronden, maar dan is opeens het topic gesloten dus ik denk wtf!
Natuurlijk ben je mijn hond op dit moment nog niet, want je hebt een hogere rang.
De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren.
De brandweer wacht ook niet met blussen omdat de commandant z'n peuk eerst wil oproken.
Too bad, sorry, die dingen gebeuren. Jammer.
Nu heb je me.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
De commandant is niet eens bij een brand. Dus hoe kan de brandweer dan weten of de commandant zijn peuk opheeft?
<=== In de war.
Misschien omdat het nogal onzin is?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:38 schreef Dangel het volgende:
Weer een jaar dichter bij de dood.
mn topic zit op slot
Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kuttopic ga eens fietsen ofzo !
Zo beter ?![]()
Klopt maar dat doe ik alleen in uitzonderlijke gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat lijkt erop. Maar je kan beter dan dat.![]()
Wie was het?quote:
Ikke.quote:
Ah, oke.quote:
Dank je Bio..quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, oke.
Over naar jou, Janetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef veldmuis het volgende:
Mogen alle stormtopics dicht om de volgende reden:
Engel van 't Meer
De storm komt er namelijk niets van zeggen.
Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden het met je eens zijn dat die baby ten onrechte naar een meertje vernoemd is en hoeveel mensen zullen het met elkaar eens zijn als er gezegt word dat die storm zwaar kut is.
Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.quote:Een dergelijk topic zou veel beter op zijn plaats zijn in GC of NWS, aangezien je serieuse reacties verwacht en die hoef je in een dergelijk topic hier in KLB niet te verwachten. Daarom heb ik jouw topic op slot gegooit.
Ik vond het een potentieel baggertopic, en dat heeft niets met jouw intenties te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Probeer je te zeggen dat een topic met wat minder potentie maar gelijk dicht moet, omdat alle topics goed moeten lopen?
[..]
Ik was niet op zoek naar een discussie, maar ik wil gewoon klagen. KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |