quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:17 schreef Relneger18 het volgende:
Je weet wel dat maffe spel (ouijah) waar je zogenaamd met geesten kunt communiceren?
En als die breezahs die mij er van proberen te overtuigen dAT HeT GefAarRlUkK iSs.
zien ze gewoon niet dat het BULLSHIT is?
Achterlijke breezah's
![]()
heb geen zin inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:49 schreef Kogando het volgende:
Heb je het al geprobeerd, en wat er gebeurde er dan? Of durf je het toch niet?
Als er iets gebeurd is het hooguit door de Carpenter effectquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:46 schreef Metal_Mart het volgende:
Vigo.
Toch zou ik niet aan dat gebeuren beginnen. Heb jij t wel eens gedaan, relneger?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:52 schreef Relneger18 het volgende:
heb geen zin in
geestig johquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Glaasje draaienGelukkig verstaan die geesten nederlands
wat heb jij voor een rare fantasieen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Fetai het volgende:
Tot t wel werkt en de geest van een neger je dan s'nachts in je poepert pakt.
wat moet je anders met al die lege flesjes breaazahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef dialMforMonkey het volgende:
sinds wanneer houden breezahs zich daar mee bezig.
Als jij ooit doodgaat, en stel dat je dan een geest woord is het toch ook niet raar dat er een geest is die nederlands kan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gezocht:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als jij ooit doodgaat, en stel dat je dan een geest woord is het toch ook niet raar dat er een geest is die nederlands kan?
Tijdens een oproep praat je nederlands, dan neem ik ook aan dat je alleen mensen krijgen die je oproep verstaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezocht:
Geest,
Op oproepbasis, kan goed met mensen omgaan, kan tegen kritiek, is verbaal krachtig,
Beheerst de Nederlandse taal maar spreekt ook een woordje over de grens. Is woonachtig in de omgeving.
Tja je moet er in geloven![]()
Hmm klopt daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tijdens een oproep praat je nederlands, dan neem ik ook aan dat je alleen mensen krijgen die je oproep verstaan.
Verkapt ik heb nog nooit glaasje gedraaid, maar wil graag horen dat er niks gebeurd topic?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:17 schreef Relneger18 het volgende:
Je weet wel dat maffe spel (ouijah) waar je zogenaamd met geesten kunt communiceren?
En als die breezahs die mij er van proberen te overtuigen dAT HeT GefAarRlUkK iSs.
zien ze gewoon niet dat het BULLSHIT is?
Achterlijke breezah's
![]()
Je weet dat de wens de vader van de gedachte is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef Fetai het volgende:
Tot t wel werkt en de geest van een neger je dan s'nachts in je poepert pakt.
Da's net zo'n denkfout als denken dat Jezus nederlands sprak omdat je thuis altijd uit de kinderbijbel las.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat kan er dan allemaal gebeuren?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef Cahir het volgende:
Glaasje draaien is gewoon gevaarlijk, of er nou wel of geen geesten bij zitten...
Jah ik ben niet zo thuis in die ongeinquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's net zo'n denkfout als denken dat Jezus nederlands sprak omdat je thuis altijd uit de kinderbijbel las.
Glas in je oog?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 05:09 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Wat kan er dan allemaal gebeuren?
Mensen worden gek, sneller bang etc. wat meestal lijdt tot zelfmoord. Ik bedoel het loopt bijna altijd niet goed af..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 05:09 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Wat kan er dan allemaal gebeuren?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als jij ooit doodgaat, en stel dat je dan een geest woord is het toch ook niet raar dat er een geest is die nederlands kan?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen worden gek, sneller bang etc. wat meestal lijdt tot zelfmoord. Ik bedoel het loopt bijna altijd niet goed af..
Maar wat als het nou geen onzin is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef ach het volgende:
[..]Je hebt het zeker nooit gedaan? Er gebeurt niks want het is natuurlijk dikke onzin.
![]()
Southparkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef EricG het volgende:
Veel vetter is om met Halloween drie keer "Biggie Smalls" tegen de spiegel te zeggen, dan komt 'ie je halen!!!!!!
.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Wie vind het nou vet om een glas met bier om te draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |