quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Les 1: een goede Admin motiveert zijn moderators.
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:06 schreef immortalsean het volgende:
zei degene met de ondertitel 'Admin in opleiding'...
Hoe denk je dat te realiseren? Het rood worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zodra ik rood ben zul je geen onbenullig werkweigerend personeel meer tegenkomen hier...
jij gaat dan ook de helft eruit tyfen zoals bij die rel een tijdje geleden?quote:Op maandag 15 januari 2007 01:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zodra ik rood ben zul je geen onbenullig werkweigerend personeel meer tegenkomen hier...
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te realiseren? Het rood worden.
sorry, maar ik ben een tijdje off-line geweest lieve rakkerquote:Op maandag 15 januari 2007 01:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
Centrale topics en postplicht daarin, nieuwe regels slotje? begin hier eens
"Ken je collega's" ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
jij gaat dan ook de helft eruit tyfen zoals bij die rel een tijdje geleden?
Gezien je typos ben je ieder geval geschikt als manager.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat jullie niet achter kunnen lezen,...
Ik ben officieel in opleiding voor A, mail Yvonne gerust als je rwijfels hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:10 schreef laffer het volgende:
[..]
sorry, maar ik ben een tijdje off-line geweest lieve rakker![]()
ik ga verder met inlezen![]()
kan je ze dan niet beter gelijk een permban geven, anders krijg je weer van die verzuurde ex-crew?quote:Op maandag 15 januari 2007 01:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nope, ze zullen zelf gaan, en rap ook!
Ik leg keihard het nieuwe beleid neer, en iedereen die het niet aanstaat kan zijn userrechten per direct teruggkrijgen
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:Welke soort ben ik dan?
en welke maat?
dat heb ik echt wel gedaan hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 01:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
Meldt je je voortaan even afwezig achter?
We dachten al dat je gewoon weer LUI was...
quote:Op maandag 15 januari 2007 01:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
kan je ze dan niet beter gelijk een permban geven, anders krijg je weer van die verzuurde ex-crew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |