Met dit soort situaties zeer zeker niet.quote:Ten eerste bepaalt de baas of jij door gaat of niet.
Prestatieplicht is leuk, maar alleen als je ook daadwerkelijk aankomt. Als je spullen over de snelweg verspreid zijn heb je d'r ook niks meer aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:22 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
En zelfs dan ... soms heb je als transporteur een prestatieplicht naar bepaalde klanten toe. Die willen gewoon bevoorraad worden. Weer of geen weer.
Hij heeft anders wel gelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zou een mooi begin zijn alvast.
Ja inderdaad, dat mogen ze wellicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:22 schreef 777bas777 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties zeer zeker niet.
In die er gevaarlijke situaties kunnen optreden hoef je als chauffeur helemaal niet op pad en krijg je gewoon doorbetaald.
Maar ik verbaasde me ook dat er zoveel idiote chauffeurs toch nog gewoon de weg op gingen.![]()
Ja dat weet ik. We hebben er hier 19 rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vuilak weet je wat die vrachtwagens kosten?
Nou, wat kosten ze dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. We hebben er hier 19 rijden.![]()
En toch zou ik mn baas bellen en zeggen: GA LEKKER ZELF RIJDENquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:03 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De kutchauffeurs zijn vermoedelijk niet onderontwikkeld. Het zijn de bazen van de kutchauffeurs die onderontwikkeld en met eurotekens in hun ogen willen dat er gereden wordt!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:58 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
En toch zou ik mn baas bellen en zeggen: GA LEKKER ZELF RIJDEN![]()
0quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:45 schreef speenvarken het volgende:
Tuurlijk zullen de chauffeurs onder druk gezet worden door hun bazen, die zijn dan wat mij betreft nog achterlijker dan de chauffeurs. Een omgewaaide vrachtwagen kost hun vele malen meer dan het iets later afleveren van de lading... Ze hadden 's nachts prima kunnen rijden...
@Armageddon: Hoeveel van jullie 19 vrachtwagens zijn er gisteren eigenlijk omgewaaid?
Onzin, al te lastige chauffeurs worden echt wel ontslagen. Zelfde met overwerken en wat losser omgaan met rijtijdenbesluit. Als je dat te vaak weigert vinden ze echt wel een ander voor je.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:22 schreef 777bas777 het volgende:
Met dit soort situaties zeer zeker niet.
In die er gevaarlijke situaties kunnen optreden hoef je als chauffeur helemaal niet op pad en krijg je gewoon doorbetaald.
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Onzin, al te lastige chauffeurs worden echt wel ontslagen. Zelfde met overwerken en wat losser omgaan met rijtijdenbesluit. Als je dat te vaak weigert vinden ze echt wel een ander voor je.
'tuurlijk, niet elke chauffeur is een nobele wegridder maar je moet ze ook niet allemaal als triangeljosti's afschilderen.
Bedenk wel. dat jij zonder die gasten niet te vreten had.
Yup, een hendige grote ! voor slaajs en andere dingenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:28 schreef Armageddon het volgende:
De loller1000 heeft ook veul vrachtwagens.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, een hendige grote ! voor slaajs en andere dingen
De chauffeurs natuurlijk, wie anders? Kijk, als mijn werkgever me een klus zou geven waarbijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef Thrilled het volgende:
alsof die chauffeurs zelf beslissen dat ze moeten rijden.. wie is hier nou de josti
Laat me raden. Je bent werkloos?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
De chauffeurs natuurlijk, wie anders? Kijk, als mijn werkgever me een klus zou geven waarbij
ik een best grote kans heb slachtoffer (of zelfs veroorzaker) te worden van een ongeluk,
zou hij een dikke middelvinger van me krijgen. Op zo'n moment zou ik hem doorverwijzen
naar 1 van de 10 'anderen' welke mijn functie wel willen hebben. Ik leg mijn leven voor
niemand in de waagschaal, en al helemaal niet voor een werkgever.
Egoistquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik leg mijn leven voor niemand in de waagschaal
Dan krijg je toch net zoveel als op zo'n kut autoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent werkloos?![]()
Principes zijn een luxe. Realiseer je je dat een vrachtwagenchauffeur geen wereldloon krijgt en afhankelijk is van ritten naar het buitenland en overwerk om lekker te verdienen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
De chauffeurs natuurlijk, wie anders? Kijk, als mijn werkgever me een klus zou geven waarbij
ik een best grote kans heb slachtoffer (of zelfs veroorzaker) te worden van een ongeluk,
zou hij een dikke middelvinger van me krijgen. Op zo'n moment zou ik hem doorverwijzen
naar 1 van de 10 'anderen' welke mijn functie wel willen hebben. Ik leg mijn leven voor
niemand in de waagschaal, en al helemaal niet voor een werkgever.
Nee, integendeelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Laat me raden. Je bent werkloos?![]()
Is inderdaad overdreven, maar je snap wel wat in bedoel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou nou, je leven in de waagschaal is wat overdreven. Je loopt meer kans op een ongeluk, maar de kosten daarvan zijn toch voor je baas
De kosten zijn voor je baas? Denk je daar ook zo over op het moment dat je been geamputeerd moet worden of dat je met vrachtauto en al boven op een personenauto om kiepert?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou nou, je leven in de waagschaal is wat overdreven. Je loopt meer kans op een ongeluk, maar de kosten daarvan zijn toch voor je baas
Hierom.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:52 schreef speenvarken het volgende:
Waarom reden die vrachtwagenchauffeurjosti's gisteren gewoon door tijdens de storm
Ah, onze overheid, achter de feiten aan lopen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef ANWB het volgende:
Mooi!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chtwagens.html?p=2,1
Dat zij ook lekker naar huis willen, gezellig met hun meissie een biertje drinken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |