quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra "zingt" 9 Crimes van Damien Rice (2 mb)
Nope, Coen Swijnenberg zit er.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag weer Ekdom?
Ik vind het ook wel mooi geweest voor vandaag (luister in bed wel verder).quote:Op zondag 14 januari 2007 00:57 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot
ik duik mijn bed in met een goed boek
maar liever Ekdomquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef -Hans- het volgende:
Zal ik het fragment "Domien: dit is niet DJ Sandstrom die hangt" ook even online zetten?
Eenschquote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb het even geluisterd onderweg in de auto, maar hier staat het niet aan. Ik kan die Tessel gewoon niet aanhoren. Combinatie van dom commentaar/accent.
Oeiquote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef -Hans- het volgende:
Tessel: "een jongen die rookt vind ik aantrekkelijker dan een jongen die niet rookt."![]()
Mooi fragment.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Domien Verschuuren: "Dit is Sandstorm niet die nu hangt....."
Dat was echt briljantquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Domien Verschuuren: "Dit is Sandstorm niet die nu hangt....."
Roosjequote:
quote:
Dat was echt weer zo'n fragment waar je later nog met plezier aan terug denkt.quote:
Kunnen we ergens niet een 'best of' maken?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dat was echt weer zo'n fragment waar je later nog met plezier aan terug denkt.
Hierna Corné Klijn, on the air everywhere.
Ruby Ruby![]()
Wat niet is, kan komen...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef D.Rose het volgende:
heeft Tessel al een eigen topic....in KLB?
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kunnen we ergens niet een 'best of' maken?
ja, die staat nog lang niet vol genoegquote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?
Je weet de wegquote:
Het kan eventueel ook op wiki ofzo, met een link in de OP...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?
Dat is misschien nog wel beter want de OP staat, idd D.Rose, al erg vol.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het kan eventueel ook op wiki ofzo, met een link in de OP...
Ik heb al wel veel langere OP's gezien.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter want de OP staat, idd D.Rose, al erg vol.
Annemieke in de studio![]()
![]()
Jullie geen last van?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef IedeK. het volgende:
* Weer aanwezig.
Edit: Is bij jullie het beeld van de webcam ook zwart-wit?![]()
[afbeelding]
Over een maand staan er ook weer 120 SC deeltjes bij hequote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb al wel veel langere OP's gezien.![]()
[..]
Shit, waarom heb jij je postaantal verborgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik?Ik ben nog nieuw hier, en zoekende
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Shit, waarom heb jij je postaantal verborgen?
Zit op de zondag op maandagnachtquote:
Ik had het al gevonden idd... Je bent idd wel een beetje een newbie met je 106114 posts...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt rechtsonder op top500 spieken
ookquote:Op zondag 14 januari 2007 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en op de zondagmiddag voortaan hoor ik
mijn userid is >5000, dus ja, ik ben newbiequote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden idd... Je bent idd wel een beetje een newbie met je 106114 posts...
Zo te zien ligt het aan de cam zelf, de andere cam doet het welquote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, cam-kompjoeter is gewoon even kaduuk. Gebeurd wel vaker.
quote:
quote:
Je krijgt je zin, hij is binnenkort bijna helemaal verdwenen op 3FM.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou bijna gaan overschakelen naar de lokale omroep... Pfff, Corne begint me nogal te vervelen met die prei en gezeik op Coen...
Ik vind het wel een leuk nummer, maar niet leuk genoeg om idd 3x te draaien...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Beetje overdreven hoor om deze plaat drie keer te draaien Corne.
Zoeken ze nog een vervanger?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Je krijgt je zin, hij is binnenkort bijna helemaal verdwenen op 3FM.![]()
Denk jij een kans te maken dan?quote:
Nou, als ik heel eerlijk ben........neequote:
Hehehehe. Er worden opeens wat prikjes uitgedeeld hier.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar ben niet goed genoeg, beetje Fokradio niveau zeg maar
Nee hoor, er zijn ook mensen die dat niveau niet eens halenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehehe. Er worden opeens wat prikjes uitgedeeld hier.
Nolius wilde mij daar aannemen als producerquote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, als ik heel eerlijk ben........nee
Ik denk dat mensen het onderschatten
Ik zou het wel kunnen, maar ben niet goed genoeg, beetje Fokradio niveau zeg maar
Hopelijk verdwijnt de plaat snel van de playlist.. wat een draak van een plaat! I miss you love bla bla blaquote:
Ik vrees dat die nog wel ff in de playlist blijft aangezien die net megahit is geweest...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de plaat snel van de playlist.. wat een draak van een plaat!
Zo. Hier ligt het Maria Mena - Miss You Love nog in te smeulen:quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. Hier ligt het Maria Mena - Miss You Love nog in te smeulen:
[afbeelding]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richtenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk.
Kan er iemand nog even overheen piesen om het vuurtje te doven? Dan is het ritueel compleet.![]()
Tsja, dan heb je niet de uitzending van vorige week zaterdag teruggeluisterd...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij nader inzien, iets hoger
(ff wat teruggeluisterd heeft)
onkruid vergaat nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richten
Zijn er vrijwilligers?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richten
Wel als je er lang genoeg de fik in laat staanquote:
welke michiel?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er vrijwilligers?
Aan de TT te lezen zou Veenstra een geschikt kandidaat zijn.
Dat heb ik nu aanstaanquote:Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je niet de uitzending van vorige week zaterdag teruggeluisterd...
Dat was zondagquote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aanstaan
Michiel klinkt gewoon zoals een dj hoort te klinken, van die Elger krijg ik plaatsvervangende schaamte
welke veenstra?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, welke Veensta moet je dan vragen
Gelukkig staat mijn deel van de presentatie nog niet onlinequote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aanstaan
Michiel klinkt gewoon zoals een dj hoort te klinken, van die Elger krijg ik plaatsvervangende schaamte
hij was gewoon te makkelijk om te laten liggenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, nouja, je begrijpt wat ik bedoel
Ja!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
hij was gewoon te makkelijk om te laten liggen
*proest*quote:
quote:Hey oh listen what I say oh
I got your
Hey oh listen what I say oh
Meezingen laat ik wel aan Michiel overquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe daar is die weer mensen, zingen we ff mee met de RHCP - Hej ho let it snow?
[..]![]()
quote:
Ik ga zo denk ook overschakelen..quote:
ik wacht ff het nieuws af voordat ik naar m'n eigen muziek ga...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben nu net weer terug, Acda en de Munnik begonnen, dus tijd om te gaan
jij maakt ook zelf muziek?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik wacht ff het nieuws af voordat ik naar m'n eigen muziek ga...
hehequote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Meezingen laat ik wel aan Michiel over
quote:
quote:
Het lijkt wel alsof ze bij 3FM maar een paar nummers van haar in de computer hebben staan, beetje jammer.quote:
de mooiste zal er wel niet instaanquote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze bij 3FM maar een paar nummers van haar in de computer hebben staan, beetje jammer.
ik hebb hem wel s gehoord, maar niet vaak....quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mooiste zal er wel niet instaanUninvited
Die komt uit een film toch? Weet alleen ff niet meer welke...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mooiste zal er wel niet instaanUninvited
City of Angelsquote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die komt uit een film toch? Weet alleen ff niet meer welke...
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hebb hem wel s gehoord, maar niet vaak....
tijd voor een request?
Ik had het inmiddels ook gevondenquote:
ff overschakelenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels ook gevonden
Hè, shit... ik heb geen 7...quote:
Ik vond het al knap dat ik wist dat die uit een film kwamquote:
Die blijft goed iddquote:Op zondag 14 januari 2007 17:56 schreef -Hans- het volgende:
The Magic Numbers - Take a change
wat een plaat.
Dat hoorde ik op 3FM ja, maar ik was er zelf niet bijquote:
Sterker nog ik vind het liedje steeds beter worden, zeker na het live optreden @ EuroSonic.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe daar is die weer mensen, zingen we ff mee met de RHCP - Hej ho let it snow?
[..]![]()
Hoi B.Aquote:
Same here.... nouja, we komen de dag wel door.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Morgenochtend wordt het alleen 3FM voorderest helaasch niet
Die heb ik gemist...quote:
Brein? B.I.G?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef D.Rose het volgende:
I wonder who's watching me now
who?
The IRS?
He Ekdom, waar was je zaterdagnacht? Heb je gemist. Ook bij Giel trouwens met zijn geile chicks. Had wel verwacht dat je aanwezig was want die Poolse hoer was een aanfluiting met die bezopen sint erbij.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Zit de sfeer er nog een beetje in hier??
maandag he, komt allemaal wat langzaamquote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat best goed voor een maandagquote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Tsja, dra-dra-dramaandag he.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:34 schreef five2one het volgende:
[..]
He Ekdom, waar was je zaterdagnacht? Heb je gemist. Ook bij Giel trouwens met zijn geile chicks. Had wel verwacht dat je aanwezig was want die Poolse hoer was een aanfluiting met die bezopen sint erbij..
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, dra-dra-dramaandag he.
[..]
Mensen, mensen, straks Claudia.
Wie is die producer bij Gerard nu?![]()
goh, jij ook alquote:
ja, vooral straks om 16.00 is dit een totaal slechte positie, een beetje bijdraaien naar links zou al beter zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 12:37 schreef Impry het volgende:
Ja, is echt slecht inderdaad...
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef Impry het volgende:
Dit vind ik ook zo'n leuk liedje!!![]()
The Long Blondes.
Ja daar moest ze voor gaan croud surfen in het theaterquote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Toad het volgende:
Wilde ze nou geen Claudia d'r op t-shirt?
Die Claudia zonet aan de telefoon had. "Ja, Guido Weijers heeft dit nummer op zijn MP3 speler en daarom vind ik het ook leuk!?"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:35 schreef BobRooney het volgende:
Samantha?
Frank Boeijen? Ik kon het nooit verstaan toen ik klein wasquote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Toad het volgende:
K*t, ik kan dit nummer helemaal meezingen.![]()
![]()
Hehehe, daar heb ik ook wel moeite mee. Maar gelukkig zijn er van die lyricwebsites. Over moeilijk te verstaan gesproken. The Kooks die zitten ook altijd maar een beetje te brabbelen in het refrein van She moves in her own way (leuk liedje verder trouwens).quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Frank Boeijen? Ik kon het nooit verstaan toen ik klein was
Dat vet gedrukte heb ik nooit verstaan. Ik maar denken, van wie of wat houden ze nou?quote:But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day
Genesisquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef rubbereend het volgende:hij is met Sander de Heer weg geweest
welquote:
geen idee, maar hij heeft ook een maandje Claudia vervangen. Officieel staat hij nog onder contract bij RTLquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
die heeft nu toch zijn eigen radiostation ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
die heeft nu toch zijn eigen radiostation ?
Edwin zit prima in de ochtendquote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Stenders heeft idd. een eigen radiostation (www.kxradio.nl) waar Gerard en Domien ook wekelijks te horen zijn. Laatst bij DWDD flirte hij openlijk met 3FM, maar hij zei dat de kans klein was dat hij ooit daar nog terug zou mogen komen. De zaterdag- en zondagmiddag zijn ook in handen van de Tros. Dus grote kans dat daar een Trosprogramma terugkomt. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Annemieke en niet Edwin Diergaarde. Maar volgens mij is het toch al definitief dat Annemieke Corne gaat vervangen?
Ik weet niet of het al zeker is, iig hadden ze het er zondag over dat Annemieke elke zondag te horen is...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Stenders heeft idd. een eigen radiostation (http://www.kxradio.nl) waar Gerard en Domien ook wekelijks te horen zijn. Laatst bij DWDD flirte hij openlijk met 3FM, maar hij zei dat de kans klein was dat hij ooit daar nog terug zou mogen komen. De zaterdag- en zondagmiddag zijn ook in handen van de Tros. Dus grote kans dat daar een Trosprogramma terugkomt. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Annemieke en niet Edwin Diergaarde. Maar volgens mij is het toch al definitief dat Annemieke Corne gaat vervangen?
Ze komt uit m'n durp!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef Toad het volgende:
Paul en Floortje hebben niet echt een klik.
Wel chapeau chapeau voor Floortje dat ze het intro raadde.
Wanneer ga ik nou echt 'ns goed leren voor m'n tentamen...
Komt door jouquote:Op maandag 15 januari 2007 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komt uit m'n durp!
Ik dacht, die achternaam, die kan maar uit één plaats komen.
Shit nou heeft ze verloren.![]()
We kunnen een ban voor je regelenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:43 schreef Toad het volgende:
Paul en Floortje hebben niet echt een klik.
Wel chapeau chapeau voor Floortje dat ze het intro raadde.
Wanneer ga ik nou echt 'ns goed leren voor m'n tentamen...
Sterktequote:
Ook voor de 3FM?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
We kunnen een ban voor je regelenWnn heb je het tentamen?
quote:
Dat wordt wat lastiger, maar 3FM luisteren en leren voor je tentamen is nog wel te doen lijkt mequote:
CD begin ik ondertussen wel een beetje zat te worden hoor... had ik na de Serious Request week eigenlijk al, maar hij wordt nog te veel gedraaid naar mijn mening.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
Hahaha, de Rubyplaat heeft een Chelsea Dagger effect hier.
Volgens mij welquote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef Toad het volgende:
Hahaha, de Rubyplaat heeft een Chelsea Dagger effect hier.
Sander L. is neem ik aan ook weer terug van Brazilie.
Heerlijke lijst hoor.quote:1
The Killers
Bones (ex-TFK)
Sam's Town
2
Coparck
A Good Year for the Robots
single
3
Johan
She's Got a Way with Men (ex-TFK)
THX JHN
4
The Cinematics
Break (ex-TFK)
Break
5
Muse
Knights of Cydonia
Black Holes and Revelations
6
Cold War Kids
We Used to Vacation
EP We Used to Vacation
7
The Fratellis
Whistle for the Choir (ex-TFK)
Costello Music
8
Klaxons
Golden Skans (ex-TFK)
Magick EP
9
Boy Kill Boy
Suzie (ex-TFK)
Cilvilian
10
The Good, the Bad & the Queen
Herculean
The Good, the Bad & the Queen
11
Husky Rescue
Diamonds in the Sky
Ghost is not Real
12
The Rifles
Peace & Quiet (ex-TFK)
No Love Lost
13
Kasabian
Shoot the Runner
Empire
14
The Lost Prophets
Can't Catch Tomorrow
Liberation Transmission
15
Gnarls Barkley
Gone Daddy Gone
St. Elsewhere
16
Incubus
Anna-Molly (ex-TFK)
Light Grenades
17
Kaiser Chiefs
Ruby (Theme from Kink)
Yours Truly, Angry Mob
18
The Veils
Under the Folding Branches (ex-TFK)
Nux Vomica
19
Duke Special
Last Night I Nearly Died
Adventures in Gramophone
20
Malle Pietje and the Bimbos
Keihard Beuken
single
21
Nas
Hip Hop is Dead
Hip Hop is Dead
22
Taking Back Sunday
MakeDamnSure
Louder Now
23
The Shins
Phantom Limb
Wincing the Night Away
24
Brand New
Jesus
The Devil and God are Raging Inside Me
25
Midlake
Head Home
Bamnan Sliver Cork
26
Good Things End
I Know
single
27
Joan as Police Woman
I Defy
Joan as Police Woman
28
The Magic Numbers
Take a Chance
Those the Brokes
29
The Mescalitas
Breathe Deeper
Here Come the Mescalitas
30
Do the Undo
Two Sides
Do the Undo
31
The Black Angels
The First Vietnamese War
Passover
32
Admiral Freebee
Living for the Weekend
Wild Dreams of New Beginnings
33
Jay Reatard
Nightmares
Blood Visions
34
The Lemonheads
Pittsburgh
The Lemonheads
35
U2
Window in the Skies
18 Songs
36
Damien Rice
9 Crimes
37
Shitdisco
Reactor Party
single
38
My Chemical Romance
Welcome to the Black Parade
The Black Parade
39
Keane
Nothing in my Way
Under the Iron Sea
40
The Raconteurs
Broken Boy Soldier (ex-TFK)
Broken Boy Soldiers
Verdwenen:
34
The Fratellis
Chelsea Dagger
35
U2 and Green Day
The Saints are Coming
36
Placebo
Meds
37
Infadels
Girl that Speaks no Words
39
Evanescence
Lithium
40
Juliette & the Licks
Sticky Honey
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
3FM moet eens een voorbeeld nemen aan KinkFM wat playlists betreft.
[..]
Heerlijke lijst hoor.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef Impry het volgende:Haha, zat net ff full-screen naar de webcam te kijken, naait Sander dat requestrad echt vol van de tafel af
![]()
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
belt m'n broertje me net op, 'dat was ik niet'
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mooi, het was echt precies mijn broertje, zelfde naam, zelfde stem
misschien liegt hij wel![]()
ik heb geen werk vanavond, dus ben niet zoveel online denk ik, maar tijdens het eten koken misschienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er vanavond weer bij vanaf 19h?
Eventjes is al watquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen werk vanavond, dus ben niet zoveel online denk ik, maar tijdens het eten koken misschien
Ich bin von der Partei! Tot een uur of half 9 dan, want dan krijg ik mijn wekelijkse Grey's Anatomy/ANTM-fix ingebracht.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er vanavond weer bij vanaf 19h?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu pas naar de webcam en het lijkt alsof op elk moment de hele meuk naar de linkerkant van het scherm gaat schuiven door de zwaartekracht.
iddquote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu pas naar de webcam en het lijkt alsof op elk moment de hele meuk naar de linkerkant van het scherm gaat schuiven door de zwaartekracht.
dat hoeft nu niet meer, Astrid is al wegquote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Ja idd. Veenstra Veenstra als je meeleest zet hem even recht
Volgens mij had vroeger iedere omroep zijn eigen studioquote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef Cee het volgende:
Weet je dat ik tot voor kort eigenlijk dacht dat ieder radioprogramma in een aparte studio werd gepresenteerd?![]()
Vroeger was dat wel min of meer zo. Toen kwamen de programma's van elke omroep uit een aparte studio. Tegenwoordig is dat veel meer samengevoegd om geld te besparen en meer eenheid te krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef Cee het volgende:
Weet je dat ik tot voor kort eigenlijk dacht dat ieder radioprogramma in een aparte studio werd gepresenteerd?![]()
Roosjequote:
Dan verwacht ik zo de eerste postquote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij heeft Michiel de hint gesnapt
quote:
Vooruitziende blik?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht en die andere niet scherp! Dammit...
Je camerawerk is van het niveau SBS ijsdansshow.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht en die andere niet scherp! Dammit...
dat is meer dan ik van een radio dj wil wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht ! Dammit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |