quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
belt m'n broertje me net op, 'dat was ik niet'
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mooi, het was echt precies mijn broertje, zelfde naam, zelfde stem
misschien liegt hij wel![]()
ik heb geen werk vanavond, dus ben niet zoveel online denk ik, maar tijdens het eten koken misschienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er vanavond weer bij vanaf 19h?
Eventjes is al watquote:Op maandag 15 januari 2007 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen werk vanavond, dus ben niet zoveel online denk ik, maar tijdens het eten koken misschien
Ich bin von der Partei! Tot een uur of half 9 dan, want dan krijg ik mijn wekelijkse Grey's Anatomy/ANTM-fix ingebracht.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef Seraphina het volgende:
Wie is er vanavond weer bij vanaf 19h?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu pas naar de webcam en het lijkt alsof op elk moment de hele meuk naar de linkerkant van het scherm gaat schuiven door de zwaartekracht.
iddquote:Op maandag 15 januari 2007 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu pas naar de webcam en het lijkt alsof op elk moment de hele meuk naar de linkerkant van het scherm gaat schuiven door de zwaartekracht.
dat hoeft nu niet meer, Astrid is al wegquote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Ja idd. Veenstra Veenstra als je meeleest zet hem even recht
Volgens mij had vroeger iedere omroep zijn eigen studioquote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef Cee het volgende:
Weet je dat ik tot voor kort eigenlijk dacht dat ieder radioprogramma in een aparte studio werd gepresenteerd?![]()
Vroeger was dat wel min of meer zo. Toen kwamen de programma's van elke omroep uit een aparte studio. Tegenwoordig is dat veel meer samengevoegd om geld te besparen en meer eenheid te krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:09 schreef Cee het volgende:
Weet je dat ik tot voor kort eigenlijk dacht dat ieder radioprogramma in een aparte studio werd gepresenteerd?![]()
Roosjequote:
Dan verwacht ik zo de eerste postquote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef MutZ het volgende:
Volgens mij heeft Michiel de hint gesnapt
quote:
Vooruitziende blik?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht en die andere niet scherp! Dammit...
Je camerawerk is van het niveau SBS ijsdansshow.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Ik krijg m niet recht en die andere niet scherp! Dammit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |