Ik heb al wel veel langere OP's gezien.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter want de OP staat, idd D.Rose, al erg vol.
Annemieke in de studio![]()
![]()
Jullie geen last van?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:13 schreef IedeK. het volgende:
* Weer aanwezig.
Edit: Is bij jullie het beeld van de webcam ook zwart-wit?![]()
[afbeelding]
Over een maand staan er ook weer 120 SC deeltjes bij hequote:Op zondag 14 januari 2007 15:12 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik heb al wel veel langere OP's gezien.![]()
[..]
Shit, waarom heb jij je postaantal verborgen?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik?Ik ben nog nieuw hier, en zoekende
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Shit, waarom heb jij je postaantal verborgen?
Zit op de zondag op maandagnachtquote:
Ik had het al gevonden idd... Je bent idd wel een beetje een newbie met je 106114 posts...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt rechtsonder op top500 spieken
ookquote:Op zondag 14 januari 2007 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en op de zondagmiddag voortaan hoor ik
mijn userid is >5000, dus ja, ik ben newbiequote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden idd... Je bent idd wel een beetje een newbie met je 106114 posts...
Zo te zien ligt het aan de cam zelf, de andere cam doet het welquote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, cam-kompjoeter is gewoon even kaduuk. Gebeurd wel vaker.
quote:
quote:
Je krijgt je zin, hij is binnenkort bijna helemaal verdwenen op 3FM.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik zou bijna gaan overschakelen naar de lokale omroep... Pfff, Corne begint me nogal te vervelen met die prei en gezeik op Coen...
Ik vind het wel een leuk nummer, maar niet leuk genoeg om idd 3x te draaien...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Beetje overdreven hoor om deze plaat drie keer te draaien Corne.
Zoeken ze nog een vervanger?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Je krijgt je zin, hij is binnenkort bijna helemaal verdwenen op 3FM.![]()
Denk jij een kans te maken dan?quote:
Nou, als ik heel eerlijk ben........neequote:
Hehehehe. Er worden opeens wat prikjes uitgedeeld hier.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar ben niet goed genoeg, beetje Fokradio niveau zeg maar
Nee hoor, er zijn ook mensen die dat niveau niet eens halenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehehe. Er worden opeens wat prikjes uitgedeeld hier.
Nolius wilde mij daar aannemen als producerquote:Op zondag 14 januari 2007 16:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, als ik heel eerlijk ben........nee
Ik denk dat mensen het onderschatten
Ik zou het wel kunnen, maar ben niet goed genoeg, beetje Fokradio niveau zeg maar
Hopelijk verdwijnt de plaat snel van de playlist.. wat een draak van een plaat! I miss you love bla bla blaquote:
Ik vrees dat die nog wel ff in de playlist blijft aangezien die net megahit is geweest...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de plaat snel van de playlist.. wat een draak van een plaat!
Zo. Hier ligt het Maria Mena - Miss You Love nog in te smeulen:quote:
Heerlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. Hier ligt het Maria Mena - Miss You Love nog in te smeulen:
[afbeelding]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richtenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk.
Kan er iemand nog even overheen piesen om het vuurtje te doven? Dan is het ritueel compleet.![]()
Tsja, dan heb je niet de uitzending van vorige week zaterdag teruggeluisterd...quote:Op zondag 14 januari 2007 16:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij nader inzien, iets hoger
(ff wat teruggeluisterd heeft)
onkruid vergaat nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richten
Zijn er vrijwilligers?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moeten we er zeker van zijn dat er geen resten overblijven die nog tot leven gewekt kunnen worden... En verder is moet denk een man het uitpiesen, want die kunnen wat makkelijker en verder richten
Wel als je er lang genoeg de fik in laat staanquote:
welke michiel?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn er vrijwilligers?
Aan de TT te lezen zou Veenstra een geschikt kandidaat zijn.
Dat heb ik nu aanstaanquote:Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tsja, dan heb je niet de uitzending van vorige week zaterdag teruggeluisterd...
Dat was zondagquote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aanstaan
Michiel klinkt gewoon zoals een dj hoort te klinken, van die Elger krijg ik plaatsvervangende schaamte
welke veenstra?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, welke Veensta moet je dan vragen
Gelukkig staat mijn deel van de presentatie nog niet onlinequote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat heb ik nu aanstaan
Michiel klinkt gewoon zoals een dj hoort te klinken, van die Elger krijg ik plaatsvervangende schaamte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |