quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra "zingt" 9 Crimes van Damien Rice (2 mb)
Nope, Coen Swijnenberg zit er.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag weer Ekdom?
Ik vind het ook wel mooi geweest voor vandaag (luister in bed wel verder).quote:Op zondag 14 januari 2007 00:57 schreef D.Rose het volgende:
beetje doot
ik duik mijn bed in met een goed boek
maar liever Ekdomquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef -Hans- het volgende:
Zal ik het fragment "Domien: dit is niet DJ Sandstrom die hangt" ook even online zetten?
Eenschquote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb het even geluisterd onderweg in de auto, maar hier staat het niet aan. Ik kan die Tessel gewoon niet aanhoren. Combinatie van dom commentaar/accent.
Oeiquote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef -Hans- het volgende:
Tessel: "een jongen die rookt vind ik aantrekkelijker dan een jongen die niet rookt."![]()
Mooi fragment.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Domien Verschuuren: "Dit is Sandstorm niet die nu hangt....."
Dat was echt briljantquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Domien Verschuuren: "Dit is Sandstorm niet die nu hangt....."
Roosjequote:
quote:
Dat was echt weer zo'n fragment waar je later nog met plezier aan terug denkt.quote:
Kunnen we ergens niet een 'best of' maken?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Dat was echt weer zo'n fragment waar je later nog met plezier aan terug denkt.
Hierna Corné Klijn, on the air everywhere.
Ruby Ruby![]()
Wat niet is, kan komen...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef D.Rose het volgende:
heeft Tessel al een eigen topic....in KLB?
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kunnen we ergens niet een 'best of' maken?
ja, die staat nog lang niet vol genoegquote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?
Je weet de wegquote:
Het kan eventueel ook op wiki ofzo, met een link in de OP...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij best een strak plan, misschien een "best of.. " in de OP?
Dat is misschien nog wel beter want de OP staat, idd D.Rose, al erg vol.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het kan eventueel ook op wiki ofzo, met een link in de OP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |