Same here.... nouja, we komen de dag wel door.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Morgenochtend wordt het alleen 3FM voorderest helaasch niet
Die heb ik gemist...quote:
Brein? B.I.G?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef D.Rose het volgende:
I wonder who's watching me now
who?
The IRS?
He Ekdom, waar was je zaterdagnacht? Heb je gemist. Ook bij Giel trouwens met zijn geile chicks. Had wel verwacht dat je aanwezig was want die Poolse hoer was een aanfluiting met die bezopen sint erbij.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Zit de sfeer er nog een beetje in hier??
maandag he, komt allemaal wat langzaamquote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat best goed voor een maandagquote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
Tsja, dra-dra-dramaandag he.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef Ekdom het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:34 schreef five2one het volgende:
[..]
He Ekdom, waar was je zaterdagnacht? Heb je gemist. Ook bij Giel trouwens met zijn geile chicks. Had wel verwacht dat je aanwezig was want die Poolse hoer was een aanfluiting met die bezopen sint erbij..
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Tsja, dra-dra-dramaandag he.
[..]
Mensen, mensen, straks Claudia.
Wie is die producer bij Gerard nu?![]()
goh, jij ook alquote:
ja, vooral straks om 16.00 is dit een totaal slechte positie, een beetje bijdraaien naar links zou al beter zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 12:37 schreef Impry het volgende:
Ja, is echt slecht inderdaad...
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef Impry het volgende:
Dit vind ik ook zo'n leuk liedje!!![]()
The Long Blondes.
Ja daar moest ze voor gaan croud surfen in het theaterquote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Toad het volgende:
Wilde ze nou geen Claudia d'r op t-shirt?
Die Claudia zonet aan de telefoon had. "Ja, Guido Weijers heeft dit nummer op zijn MP3 speler en daarom vind ik het ook leuk!?"quote:Op maandag 15 januari 2007 13:35 schreef BobRooney het volgende:
Samantha?
Frank Boeijen? Ik kon het nooit verstaan toen ik klein wasquote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Toad het volgende:
K*t, ik kan dit nummer helemaal meezingen.![]()
![]()
Hehehe, daar heb ik ook wel moeite mee. Maar gelukkig zijn er van die lyricwebsites. Over moeilijk te verstaan gesproken. The Kooks die zitten ook altijd maar een beetje te brabbelen in het refrein van She moves in her own way (leuk liedje verder trouwens).quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Frank Boeijen? Ik kon het nooit verstaan toen ik klein was
Dat vet gedrukte heb ik nooit verstaan. Ik maar denken, van wie of wat houden ze nou?quote:But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |