Hehehe, daar heb ik ook wel moeite mee. Maar gelukkig zijn er van die lyricwebsites. Over moeilijk te verstaan gesproken. The Kooks die zitten ook altijd maar een beetje te brabbelen in het refrein van She moves in her own way (leuk liedje verder trouwens).quote:Op maandag 15 januari 2007 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Frank Boeijen? Ik kon het nooit verstaan toen ik klein was
Dat vet gedrukte heb ik nooit verstaan. Ik maar denken, van wie of wat houden ze nou?quote:But uh oh, I love her because
She moves in her own way
But uh oh, she came to my show
Just to hear about my day
Genesisquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef rubbereend het volgende:hij is met Sander de Heer weg geweest
welquote:
geen idee, maar hij heeft ook een maandje Claudia vervangen. Officieel staat hij nog onder contract bij RTLquote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
die heeft nu toch zijn eigen radiostation ?
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:13 schreef Markeerstift het volgende:
die heeft nu toch zijn eigen radiostation ?
Edwin zit prima in de ochtendquote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Stenders heeft idd. een eigen radiostation (www.kxradio.nl) waar Gerard en Domien ook wekelijks te horen zijn. Laatst bij DWDD flirte hij openlijk met 3FM, maar hij zei dat de kans klein was dat hij ooit daar nog terug zou mogen komen. De zaterdag- en zondagmiddag zijn ook in handen van de Tros. Dus grote kans dat daar een Trosprogramma terugkomt. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Annemieke en niet Edwin Diergaarde. Maar volgens mij is het toch al definitief dat Annemieke Corne gaat vervangen?
Ik weet niet of het al zeker is, iig hadden ze het er zondag over dat Annemieke elke zondag te horen is...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
Stenders heeft idd. een eigen radiostation (http://www.kxradio.nl) waar Gerard en Domien ook wekelijks te horen zijn. Laatst bij DWDD flirte hij openlijk met 3FM, maar hij zei dat de kans klein was dat hij ooit daar nog terug zou mogen komen. De zaterdag- en zondagmiddag zijn ook in handen van de Tros. Dus grote kans dat daar een Trosprogramma terugkomt. Mijn voorkeur gaat dan uit naar Annemieke en niet Edwin Diergaarde. Maar volgens mij is het toch al definitief dat Annemieke Corne gaat vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |