Heey, dus jij denkt dat de aarde geen aarde is. De uuuuh, zesde warptijdruimtedimensie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Dat ruimteschip doet het hem.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Onze aarde is hol!
Whehe.
Je kwetst me in mijn diepste gevoelens door daar mee te spotten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heey, dus jij denkt dat de aarde geen aarde is. De uuuuh, zesde warptijdruimtedimensie.
Nee hoor, ik respecteer deze mening. Ik zie een groot president in iemand die het lef heeft hierin te geloven. Ze zouden in ieder geval beide theorieën moeten doceren in de natuurkundeles.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kwetst me in mijn diepste gevoelens door daar mee te spotten.
Maar...hoe krijgen wij dan zonlicht? Is dat...brrrrrrandend zaaaaand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:23 schreef Monidique het volgende:
Ik noem het de hol universum-theorie.
[afbeelding]
http://www.groenlinks.nl/(...)007-01-10.8136619600quote:EU heeft klimaatboodschap Al Gore niet begrepen
10 januari 2007
De energieplannen van de Europese Commissie zijn volstrekt onvoldoende om de klimaatverandering effectief te stoppen. Al Gore wijst in zijn succesvolle film 'An unconviant truth' op de grote urgentie om te komen tot aanpak van het probleem, en roept op tot politiek leiderschap. Deze oproep van Gore is wat betreft de Europese Commissie aan dovemansoren gericht.
Politiek leiderschap had moeten betekenen dat de EU zich vast zou leggen op een zelf te realiseren beperking van de uitstoot van 30 procent in 2020. Ook een keuze voor echte energiebesparing en een doorbraak naar duurzame energie ontbreekt in de plannen. Het pleidooi voor kernenergie is zeer verontrustend.
Een reductie van 20 procent ten opzichte van 1990 betekent voor de EU tussen 2012 en 2020 per saldo ongeveer slechts een reductie van één procent per jaar. Dat is beschamend weinig.
Het is nu aan de Europese burgers, de nationale regeringen, de nationale parlementen en het Europese parlement om te bereiken dat Europa wel gaat doen wat zo nodig is: de leiding nemen bij het oplossen van dit enorme probleem, dat de toekomst van de mensheid bedreigd.
Wijnand Duyvendak
Juist, er zitten tenslotte nog zoveel hiaten in de natuurkundige theorieën, dan kunnen alternatieve verklaringen niet genegeerd worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee hoor, ik respecteer deze mening. Ik zie een groot president in iemand die het lef heeft hierin te geloven. Ze zouden in ieder geval beide theorieën moeten doceren in de natuurkundeles.
De zon schijnt maar aan 1 kant, en die draait.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Monidique het volgende:
De zon staat in het midden. Ik weet dat de theorie nog niet helemaal verklaart hoe het nacht wordt, maar ik ben er van overtuigd dat dat binnenkort wel bekend is.
Oh ja, nu zie ik het. Zou de zon niet een half rondje zijn met een plaat beton met sterren erop aan de achterkant?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:27 schreef Monidique het volgende:
De zon staat in het midden. Ik weet dat de theorie nog niet helemaal verklaart hoe het nacht wordt, maar ik ben er van overtuigd dat dat binnenkort wel bekend is.
Goed ideequote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:43 schreef Autodidact het volgende:
Het zou best kunnen dat de sterren een paar honderd meter boven het oppervlak van de rest van het universum zweven, in de leegte, en dat de achterkant van de zon deze toonbaar maakt.
Is het overigens niet logischer dat de leegte niet rond is, maar een ellips? Dat zou de twee polen ook verklaren namelijk.
Ik weet, we zullen bespot worden, uitgelachen en weggehoond. Maar wie van de zogenaamde "wetenschappers" (het zijn eigenlijk aliens natuurlijk) die claimen dat de aarde rond is (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Juist, er zitten tenslotte nog zoveel hiaten in de natuurkundige theorieën, dan kunnen alternatieve verklaringen niet genegeerd worden.
zo boeiend is die niet deze weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
Dan ga ik zo maar even de Elsevier kopen.
Wetenschappersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik weet, we zullen bespot worden, uitgelachen en weggehoond. Maar wie van de zogenaamde "wetenschappers" (het zijn eigenlijk aliens natuurlijk) die claimen dat de aarde rond is () heeft zo diep gegraven dat we zien dat we aan de andere kant van de aarde uitkomen?
Oh dat ga ik zo even zelf bekijken danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef Napalm het volgende:
zo boeiend is die niet deze week
Het is de pro-melkweglobby, met het geld dat ze krijgen voor "onderzoek" maken ze machines die ons in de gaten houden. Heb je ooit een satelliet terug zien komen? Ik las laatst dat ze die in de lucht schieten en met de telescoop niet het universum bestuderen, maar ons.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
WetenschappersLaat me niet lachen, dat zijn allemaal beroepssubsidietrekkers, die hun stompzinnige theorieën in de lucht houden, zodat ze zich verheven kunnen voelen boven al onze deugdzame volgelingen. Maar wij weten natuurlijk wel beter
![]()
Goeie. Even wat berekenen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Monidique het volgende:
Ik zit nog met: de maan, het zicht...
De wetenschappelijke Pravdaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leesvoer voor iedereen die iets zinnigs over het heelal wil zeggen.
Wetenschap heeft geen Pravda nodig.quote:
Dat komt doordat de zon soms vanwege turbulentie even omklapt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:09 schreef Monidique het volgende:
En zonsverduisteringen dan, Autodidact?
http://www.nytimes.com/2007/01/13/washington/13gitmo.html?hp&ex=1168664400&en=fbd6524f65fde1db&ei=5094&partner=homepagequote:The senior Pentagon official in charge of military detainees suspected of terrorism said in an interview this week that he was dismayed that lawyers at many of the nation’s top firms were representing prisoners at Guantánamo Bay, Cuba, and that the firms’ corporate clients should consider ending their business ties.
(...)
He said, “I think, quite honestly, when corporate C.E.O.’s see that those firms are representing the very terrorists who hit their bottom line back in 2001, those C.E.O.’s are going to make those law firms choose between representing terrorists or representing reputable firms, and I think that is going to have major play in the next few weeks. And we want to watch that play out.”
Zelfkritiek maakt dit een zeer goed wetenschappelijk model, in tegenstelling tot religies en geloof.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat mijn theorie kut is...
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8779/9c031f16/index.html
Vrouwen.
Wat een enorme klunzigheidquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
Vrouwen.
Dat plaatje bij het berichtquote:bReEzAh's negatief over moslims
Ja, wat kijk je nou negert?Gouden tijden voor Geert Wilders en zijn Partij voor de Vrijheid. Meer dan de helft van de jongeren tussen de 14 en 16 jaar staat negatief tegenover de moslimgemeenschap in ons land. Het altijd objectieve Zembla besloot professor H. Dekker te vragen wat er nou ECHT leeft onder de bReEzAh’S. En de professor is zich de tiefus geschrokken. Kom er maar in met je mooie fap-schilderijtje: “Dat betekent dat de helft van deze generatie ook de komende jaren negatief blijft over de moslims.” De negatieve houding komt volgens de studiebol vooral omdat er geen onderling contact is. Overigens niks nieuws dit onderzoek. Laat een neger los in Anna-Paulowna (NH) en het hele dorp loopt uit. De oplossing? Etnische verhuizingen. Gewoon heel 020-Gaza verspreid loslaten in de provincie en ze komen met elkaar in gesprek. Probleem opgelost en iedereen leefde nog lang en gelukkig...
Zeker een jood?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leesvoer voor iedereen die iets zinnigs over het heelal wil zeggen.
Zwaartekracht is een Joodse truc om mensen geld uit de zak te kloppen.quote:
Deze mededeling kan onbewerkt zo op Al-Jazeera.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zwaartekracht is een Joodse truc om mensen geld uit de zak te kloppen.
Deze is beter:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat plaatje bij het bericht.
[afbeelding]
Over joodse trucs gesproken:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zwaartekracht is een Joodse truc om mensen geld uit de zak te kloppen.
HAHAHAquote:
Sorry. Woedeaanval.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Lemmeb het volgende:
HAHAHAniet zo verzuurd joh. Het zal allemaal wel z'n (hogere) redenen hebben!
Zal ik hier maar mijn samenvattende post plaatsen, opdat je kan zien hoe zielig het was?quote:
quote:
quote:Ik voel me haast zoals in je sig, twilightzone enzo.
Maargoed, komt ie. Stappenplannetje dan.
1: een persoon plaatst op het Pim Fortuyn forum dat Aboutaleb wel eens zijn zus tot zelfmoord gedreven zou hebben, en dat hij haar dus vermoord heeft. Daar zeg ik op dat die mensen op dat forum wel zouden moeten weten wat een moord is.
2a: een achterneef schijnt iets gezegd te hebben volgens Elsevier.
2b: bijna niemand kent zijn achterneven.
3: hier kopieert een user dat in een bewering, en beweerd dat heel de familie van hetzelfde tuig is.
(misschien jammer dat die humor weggehaald is, het was een troll, maar toch)
4: ik beweer vervolgens dat het erg laag is om daar ook nog eens om te gaan lachen.
5: vervolgens kom jij met de paus-theorie dat citeren niks ernstigs is
6: dan zeg ik dat het, in die context, amper citeren is.
7: vervolgens zeg je dat het context is, omdat het antecedenten zijn, bla.
8: dan leg ik uit dat antecedenten feiten zijn. Dat een post op een Pim Fortuyn dus geen feit is.
9: vervolgens kom je met de definitie van gerucht.
Ik concludeer nogmaals wat ik eerder concludeerde, je vind hem met Lemmeb gewoon een capabele potentiele minister, maar je gevoel zegt dat dat niet zo mag zijn om wat voor reden dan ook. Vervolgens ga je er allemaal dingen bij halen, tot quotes op het Pim Fortuyn forum aan toe. Ik lach me rot.
Zo ook deze:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Deze mededeling kan onbewerkt zo op Al-Jazeera.
Halve negers....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zo ook deze:
Ik wil tussenvormen zien, geen op zichzelf staande wezens.
Je geeft er wel een draai aan he? Mijn betoog, zo ver je daarvan kunt spreken, was dat het een gerucht betrof, en dat dat gerucht bij een eventueel antecedentenonderzoek meegenomen dient te worden. Om later ellende te vermijden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:27 schreef Yildiz het volgende:
Zal ik hier maar mijn samenvattende post plaatsen, opdat je kan zien hoe zielig het was?
Als archief:
Precies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:32 schreef Apropos het volgende:
Ja, of een woordenboek/F-16/buitenhuis dat zonder interventie uit een explosie ontstaat.
Als het nou eens op enig niveau was, dat discussieren van je, had ik het jammer gevonden dat het verwijderd werd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je geeft er wel een draai aan he? Mijn betoog, zo ver je daarvan kunt spreken, was dat het een gerucht betrof, en dat dat gerucht bij een evnetueel antecedentenonderzoek meegneomen dient te worden. Om later ellende te vermijden.
Dan haal jij er woordenboeken bij, achterneven waar ik niks over gezegd heb, Pim Fortuyn-fora die ook allen maar plaatsen dat het een gerucht is, waar we het ondertussen allemaal wel over eens zijn.
Vervolgens wordt het hele zooitje verwijderd om wat voor reden dan ook, terwijl er eindeloos over Graus en de broer van Verdonk gespeculeerd mocht worden.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef Monidique het volgende:
Waarom een plaatje van gemaakt?
Dat is laag. Je maakt van een vliegenpoep een olifantendrol en gaat dan klagen over het gebrek aan niveau. Terwijl iedereen erkent dat het een gerucht is. Dus wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef Yildiz het volgende:
Als het nou eens op enig niveau was, dat discussieren van je, had ik het jammer gevonden dat het verwijderd werd.
Nee, dat simplistische gebral van jou heeft enig niveau.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als het nou eens op enig niveau was, dat discussieren van je, had ik het jammer gevonden dat het verwijderd werd.
Mooi zo. Groetjes en auf wiedersehen.quote:Ik stop maar met die discussie. Klaar. Volgende keer beter.
Zeg nou zelf, wat is de relevantie van een post op een Pim Fortuyn forum in een topic over Aboutaleb?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is laag. Je maakt van een vliegenpoep een olifantendrol en gaat dan klagen over het gebrek aan niveau. Terwijl iedereen erkent dat het een gerucht is. Dus wat zeur je nou?
uit het rijtje beter een half ei dan een lege dop ?quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Yildiz het volgende:
Zeg nou zelf, wat is de relevantie van een post op een Pim Fortuyn forum in een topic over Aboutaleb?
Precies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van. Een andere user post dit gerucht, en probeert er dan zo veel mogelijk informatie over te vinden. Dan komt hij uit bij dit Pim Fortuyn-forum, dat berberforum en meer van dat alles. That's all.
Het was dus van begin af aan altijd een gerucht, meer niet.
Jij wilt serieus weten wat de relevantie is van een gerucht over Aboutaleb in een topic over (jaahaa daar komtie:) Aboutalebquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, wat is de relevantie van een post op een Pim Fortuyn forum in een topic over Aboutaleb?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Zonder Sidekick zou POL onmiddelijk vervallen in een chaos van elkaar uitscheldende racisten en anarchisten en zou de degelijke discussie verdwijnen als sneeuw voor de zon. Sidekick is een van de beste moderators van dit forum en waarschijnlijk van Nederland. Je kunt Sidekick niet bekritiseren zonder de rede en de wijsheid te bekritiseren.
Je gaat toch geen post op een Pim Fortuyn forum erbij halen om daarmee te onderbouwen dat je het functioneren van Aboutaleb in twijfel trekt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij wilt serieus weten wat de relevantie is van een gerucht over Aboutaleb in een topic over (jaahaa daar komtie:) Aboutaleb
En het dan ook nog over "niveau van discussiëren" durven hebben.
Het ging de laatste weken anders prima zonder moderatie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Zonder Sidekick zou POL onmiddelijk vervallen in een chaos van elkaar uitscheldende racisten en anarchisten en zou de degelijke discussie verdwijnen als sneeuw voor de zon. Sidekick is een van de beste moderators van dit forum en waarschijnlijk van Nederland. Je kunt Sidekick niet bekritiseren zonder de rede en de wijsheid te bekritiseren.
Ik geloof dat de kern van jouw probleem is dat er een Pim Fortuyn-forum bij betrokken is geweest. Ik zie niet in waarom een Fortuyn-forum anders behandelt zou moeten worden dan elk ander forum.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Yildiz het volgende:
Je gaat toch geen post op een Pim Fortuyn forum erbij halen om daarmee te onderbouwen dat je het functioneren van Aboutaleb in twijfel trekt?
Ik kan het verkeerd zien hoor, zo ja, dan hoor ik het graag.
Dat bepaal ik toch zeker zelfquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je gaat toch geen post op een Pim Fortuyn forum erbij halen om daarmee te onderbouwen dat je het functioneren van Aboutaleb in twijfel trekt?
Nou, bij deze dan.quote:Ik kan het verkeerd zien hoor, zo ja, dan hoor ik het graag.
Wie deze woorden van mij hoort en ernaar handelt, kan vergeleken worden met een verstandig man, die zijn huis bouwde op een rots. Toen het begon te regenen en de bergstromen zwollen, en er stormen opstaken en het huis van alle kanten belaagd werd, stortte het niet in, want het was gefundeerd op een rots. En wie deze woorden van mij hoort en er niet naar handelt, kan vergeleken worden met een onnadenkend man, die zijn huis bouwde op zand. Toen het begon te regenen en de bergstromen zwollen, en er stormen opstaken en er van alle kanten op het huis werd ingebeukt, stortte het in, en er bleef alleen een ruďne over.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het ging de laatste weken anders prima zonder moderatie.
Ik ken geen berberforum, eigenlijk. www.berberforum.nl bestaat niet. Dus daar hoor je me ook niet over nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kern van jouw probleem is dat er een Pim Fortuyn-forum bij betrokken is geweest. Ik zie niet in waarom een Fortuyn-forum anders behandelt zou moeten worden dan elk ander forum.
Over dat berberforum, dat veel meer vitriool bevat over betrokkene, hoor ik je niet.
Inderdaad. Sidekickie is terug en meteen breekt de pleuris uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het ging de laatste weken anders prima zonder moderatie.
Ja. Lees dat nu nog eens. Een forum gebruiken om inzicht te krijgen in de achtergrond van een persoon.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch zeker zelf
Die post was trouwens helemaal niet direct bedoeld om "het functioneren van Aboutaleb in twijfel te trekken", maar wel de achtergrond van de persoon Aboutaleb zelf.
Is dat niet een beetje huilen?quote:En dat mag kennelijk, zeker hier op FOK!, want met Frau Verdonk gebeurt niet anders.
Ik hecht er erg veel waarde aan.quote:[..]
Nou, bij deze dan.
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreektquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad. Sidekickie is terug en meteen breekt de pleuris uit.
Ik heb nog goed zicht op je achterwerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef sigme het volgende:
Ligt godverdomme alweer mijn achter werk eruit! Zien jullie het wel?
Nee. Host em dan ook gewoon op dit forum, gekkie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef sigme het volgende:
Ligt godverdomme alweer mijn achterwerk eruit! Zien jullie het wel?
En een user genaamd "..-._---_-.-" die meteen tegen me begint te schelden en begint te suggereren dat ik straftrechtelijk vervolgd zou moeten worden wegens het plaatsen van een gerucht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
Daar zijn we het toch allemaal over eens?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:53 schreef Yildiz het volgende:
Wat het nu was, dat kun je zelf wel concluderen.
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er moet gewoon minder gejankt worden op de moderatie. Wat een kinderachtig gezeik.
Als je het spel niet binnen de regels kan spelen moet je het spel niet spelen. Het is best mogelijk om scherp te discussiëren zonder elkaar voor rotte vis of incapabel.
Mee eens. Maar kennelijk mag ik wel voor NSB'er uitgemaakt worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er moet gewoon minder gejankt worden op de moderatie. Wat een kinderachtig gezeik.
Als je het spel niet binnen de regels kan spelen moet je het spel niet spelen. Het is best mogelijk om scherp te discussiëren zonder elkaar voor rotte vis of incapabel.
Er moet gewoon minder gejankt worden tegen de moderatie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:32 schreef Monidique het volgende:
Evolutie is ook maar een theorie. Er is nog nooit bewezen dat God geen invloed heeft. Er is geen consensus over de evolutietheorie en trouwens, consensus zegt niets. Wetenschappers hebben er belang bij de evolutie als wetenschappelijk feit te presenteren. Als er evolutie is, waarom zie ik het dan niet?
Evolutie is gewoon doemdenken.
Dus?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja. Lees dat nu nog eens. Een forum gebruiken om inzicht te krijgen in de achtergrond van een persoon.
Nee, waaromquote:Is dat niet een beetje huilen?
Monkel monkel. Ik kan 'm nou zo makkelijk van kleur naar zwartwit overzetten. 'k Zal eens kijken hoe dat met die uploadicon werkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee. Host em dan ook gewoon op dit forum, gekkie.
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle drogredeneringen in één betoog.
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En een user genaamd "..-._---_-.-" die meteen tegen me begint te schelden en begint te suggereren dat ik straftrechtelijk vervolgd zou moeten worden wegens het plaatsen van een gerucht.
*onder voorbehoud!*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet
Die eens niet zo flauw onthullend...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.
Wat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
edit: -
Als je je niet aansluit bij de heersende consensus, gaan Nederlanders vaak schelden. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?
Dat kun je beter aan die mensen vragen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?
Ben ook maar een mensch.quote:Een typefout? Ben ik niet van je gewend.
Hij vergeet de wiskunde drogreden (Wiliam Dembski) "Weet je wel hoe onwaarschijnlijk de mens is?"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle drogredeneringen in één betoog.
Niet aan originele liedjes van Bach?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
We leven in de wetenschap dat de toekomst aan de mensen die typefouten maken toe behoord. Zoiets.
Oh jawel. Eergisteren in de trein nog gehoord: "ach weet je, dat je van roken kanker krijgt is allemaal onzin. Echt. Ik ken iemand die jarenlang een pakje per dag rookte en hij is 85 geworden. En ik ken ook iemand die niet rookte en toch aan kanker is doodgegaan. Dus het maakt allemaal toch niks uit, weet je. Het zegt allemaal niks."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.
Ik haalde m'n ongewenste spatie dan tenminste nog heel rap wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
We leven in de wetenschap dat de toekomst aan de mensen die typefouten maken toe behoord. Zoiets.
Welnee, hun antwoord interesseert me meestal nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan die mensen vragen.
Ghe. Weet ik. Ik weet wat een kater van hier tot Tokio met jou kan doen.. Eénmaal heb ik je zelfs uit pure kwaaiďgheid "hij zij ... " zien typenquote:[..]
Ben ook maar een mensch.
Mijn liefste stuurde mij eens op pad met de auto van zijn moeder om de tank vol te gooien. Toen ik terugkwam vroeg hij, met een bijna onhoorbaar ongerust toontje wat voor benzine ik er eigenlijk ingegooid had.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
Vrouwen.
Toch lijkt me dat antwoord in dit geval wel het meest relevant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee, hun antwoord interesseert me meestal niet.
Weet je wel zeker dat ik dat was?quote:Ghe. Weet ik. Ik weet wat een kater van hier tot Tokio met jou kan doen.. Eénmaal heb ik je zelfs uit pure kwaaiďgheid "hij zij ... " zien typen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat antwoord in dit geval wel het meest relavant.
Oh jaquote:[..]
Weet je wel zeker dat ik dat was?
Oeh, dat is gemeen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn liefste stuurde mij eens op pad met de auto van zijn moeder om de tank vol te gooien. Toen ik terugkwam vroeg hij, met een bijna onhoorbaar ongerust toontje wat voor benzine ik er eigenlijk ingegooid had.
Voor één keer adrem antwoordde ik dat ik er maar de duurste ingegooid had. De auto is een diesel.
Dat lijkt me logisch. Het is immers niet Wilders die deze misstap heeft begaan. Mocht het verhaal van de linkse media kloppen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef Aoristus het volgende:
Wilders die zijn handen in onschuld wast omdat een medewerker zo vrij is geweest om ondersteuningsverklaringen op extreem-rechtse fora te halen
Het zal wel een ongelukje zijn geweest ...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Het is immers niet Wilders die deze misstap heeft begaan. Mocht het verhaal van de linkse media kloppen.
Wat? Dat het nu toch uitgelekt is, bedoel je?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zal wel een ongelukje zijn geweest ...
Dat laat ik open voor eigen interpretatiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Wat? Dat het nu toch uitgelekt is, bedoel je?
![]()
gefeliciteerd, denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een neefje!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben praktijkvoorbeelden nodig, anders weten we niet meer wie de vijand is, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kijk, realisme op het NRC-weblog. Nu kan ik vredig sterven.
http://weblogs.nrc.nl/web(...)chavez-niet-steunen/
Dank, al is het niet mijn verdienste. Mijn zusje neemt goddank de voorplanting van de familie op zich.quote:
Gefeliciteerd, tante sigme.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, al is het niet mijn verdienste. Mijn zusje neemt goddank de voorplanting van de familie op zich.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een neefje!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ten derde male! Woehoe!quote:
Zo schreef Wolfje het.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik haalde m'n ongewenste spatie dan tenminste nog heel rap weg.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.htmlquote:Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Lemmeb: zuigen, kinderachtig geklooi in POL, 48 uur.
PJORourke: idem, en nog niet zo lang terug van een weekje vakantie, dus nu maar eens twee weken.
Nou nou, d'r zit weer vaart achter.
Het was in ieder ge val wel een grappige kluchtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar loopt al maanden te leuren met dat gerucht.
Nalezen van het topic zal geen zin hebben, ik zag dat er in gesnoeid was. Maar als ik het goed begrijp plaatst GL een zuigend gerucht, laat men SCH de boel aangekondigd (POLFB) verbaggeren en bant men PJO en Lemmeb. Klinkt ouderwets gezellig.
Gelukkig mag ik er weer vandoor: bedtijd, morgen druk druk druk.
Wie had dat gedachtquote:
Onjuist spatiegebruikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was in ieder ge val wel een grappige klucht![]()
Dat was alleen een van de laatste druppels. Zeker niet de kern.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.
Of iedereen gedraagt zich gewoon wat fatsoenlijker.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Je moet gewoon een grotere emmer kopen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.html
http://www.rawstory.com/n(...)_no_matter_0113.htmlquote:"Do you believe as Commander in Chief you have the authority to put the troops in there no matter what the Congress wants to do," 60 Minutes correspondent Scott Pelley asks Bush in the short clip uploaded to the CBS News web site Friday night.
"I think I've got, in this situation, I do, yeah," Bush said.
"Now I fully understand they will," Bush continued, "they could try to stop me from doing it, but, uh, I've made my decision and we're going forward."
Hell no.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Maakt de ambtenarij je zo snel links sizzler?
http://www.nu.nl/news/944(...)Google_Earth%27.htmlquote:'Iraaks verzet gebruikt Google Earth'
BASRA - Leden van het Iraakse verzet maken gebruik van Google Earth om aanvallen te doen op Britse troepen. Dat meldt de Britse krant Telegraph zaterdag op gezag van het Britse leger.
Volgens een bron in het Britse leger hebben soldaten vorige week in de huizen van Iraakse verzetsstrijders luchtfoto's gevonden die waren gemaakt met Google Earth. Op de satellietbeelden zijn Britse legerbases gedetailleerd te zien, inclusief tenten, auto's en zelfs toiletten.
"Dit lijkt op bewijs dat ze terroristische aanslagen wilden plegen", aldus een lid van de militaire inlichtingendienst. "We denken dat de terroristen Google Earth gebruiken om de meeste kwetsbare plekken te vinden, zoals tenten." Het is niet duidelijk hoe oud de beelden zijn, maar het Britse leger denkt dat de foto's in de afgelopen twee jaar zijn gemaakt.
Iedereen met een internetverbinding kan lid worden van Google Earth en beschikken over de satellietfoto's. Volgens een woordvoerder van Google kan de informatie zowel "voor goede als slechte zaken" gebruikt worden. Hij benadrukte dat Google bereid is om naar regeringen te luisteren die bezorgd zijn. "We praten met de militairen in Irak, maar we zijn niet bereid om te vertellen waarover. We luisteren naar ze en reageren op hun verzoeken", aldus de woordvoerder.
http://www.opednews.com/a(...)_breakdown_dead_.htmquote:Although the thought has crossed my mind many times in the past, I have to admit that my concern for the psychological stability (or lack thereof) of George Dubya has increased tenfold since his joint appearance with Tony Blair a few weeks ago. In the wake of the release of the ISG Report the day before, Bush's statements and mannerisms during that press conference revealed a level of disconnect and desperation that I had to wonder if the men with the big nets and white coats might be lurking in the White House somewhere.
Bush's statements were not anything that we hadn't heard in the past, but when taken in the context of the present situation he and his administration find themselves in, those statements took on a darker connotation. We were watching a man whose main concern was that his world was falling apart while failing to comprehend that the real world was also crumbling due to his ineptitude. But after a few minutes into the question and answer session, a troubling thought occurred to me; what if Bush's infamous bubble is really beginning to break?
(...)
There are those who would take great pleasure in witnessing a Bush Breakdown. He is the most unsympathetic character to ever hold the office he now occupies and many wish to observe him actually recognizing some sense of reality, of the blood that stains his legacy because of his personal need for vengeance and the destruction resulting of his ignorance of the world around him. The breaking of Bush's bubble, however satisfying, could be a double-edged sword.
Unlike Hitler in his last days, who had no armies or recourse, Bush has more than a few options should he suffer any form of breakdown - should he become aware that he has no escape from those whom he has infuriated – and none of them are in anyone's best interest, including his. But something makes me think that consequences mean little to Bush.
mijn stem heeft zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Barbiepop verdwaald in Oekraďens parlement.
[afbeelding]
Dat zal ongetwijfeld wel. Dichtbij het vuur. Pas maar op dat je niet verbrandquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef sizzler het volgende:
Hell no.
Maar je hebt wel een leuk kijkje in de politieke keuken.
Ik doe niet mee...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik roep alle VVD-ers op om a.s. woensdag 17 januari mee te doen aan BNN's iq-test. Ik ben dan benieuwd wat er uit komt.....
Wel, ik ben VVD-er in hart en nieren, maar vooral omdat het alleen maar minder kan worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat je geen vvd-er bent, of om een andere geldige reden![]()
tis verplichtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik ben VVD-er in hart en nieren, maar vooral omdat het alleen maar minder kan worden.
Dat idee heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu nog een illusie, maar als ik nu die test doe, dan komt er vast en zeker 100 ofzo uit... Ik weer droevig.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe valide die bnn-test eigenlijk is.......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu nog een illusie, maar als ik nu die test doe, dan komt er vast en zeker 100 ofzo uit... Ik weer droevig.
Slachtoffer van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Monidique het volgende:
Geen illusie, maar misschien blijkt het achteraf een illusie geweest te zijn. Hoewel ik het altijd kan gooien op degeneratie of de alcohol.
Gewoon een keer meedoen aan de hadj en al je zonden zijn weer vergeven, DrW.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Heer, vergeef mij deze pberendsdaad.
Ach, is ook maar betrekkelijk hoor.....Er bestaat een scala aan intelligenties.......Die van bnn meet wat het meet en is slechts maar eentje.....quote:
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slachtoffer van de omstandigheden.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was.. Net als mn CDA ouders.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik roep alle VVD-ers op om a.s. woensdag 17 januari mee te doen aan BNN's iq-test. Ik ben dan benieuwd wat er uit komt.....
VOel je niks van.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat het een communiste is.
Om M'tjes in de toekomst te behoeden heeft de overheid een geweldige reclamecampagne opgezet. Voor jou is het desondanks wellicht te laat. Namens de samenleving sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.
Ze zal erg gewillig zijn. Jij dient immers te consumeren naar behoefte, niet waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
VOel je niks van.
hoogbeschaafd nogal liefstquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was..
Dat zeker. Ik heb die hele show eigenlijk nog nooit gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, is ook maar betrekkelijk hoor.....Er bestaat een scala aan intelligenties.......Die van bnn meet wat het meet en is slechts maar eentje.....
Jeps, ih heb zelfs de (?het?) screenshot opgeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Ben je nu CDA-er?
Da's een gerucht dat in bepaalde mensen hun hoofd leeft. Die mensen zijn niet meer onder onsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef Monidique het volgende:
Hey, wat is nou dat gedoe met Aboutaleb en zijn zus die zelfmoord heeft gepleegd?
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was..
Erfelijk, misschien? Aanwijzingen zijn er wel.quote:Net als mn CDA ouders.
Hoeft niet.quote:Nu ik ben overgestapt komt er vast hetzelfde uit.
Volgens mij ook. Zal het iq van Napalm nu nog net zo hoog zijn?quote:
De meeste gaan idd uit van 130 of meer.........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:46 schreef Monidique het volgende:
130 of 140, maar ik geloof dat men meestal van 130 uit gaat.
En dan bestaat het gerucht ook niet meer? Wat een drogredenering en zie nu eens wat je zegt: Elimineer je tegenstanders en jouw waarheid is DE waarheid. Poetin zal trots op je zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een gerucht die in bepaalde mensen hun hoofd leeft. Die mensen zijn niet meer onder ons
http://www.google.nl/search?q=hoogbegaafd+persoonlijkheid&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl-NL:official&client=firefox-aquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De meeste gaan idd uit van 130 of meer.........
Maar hoogbegaafden hebbne ook persoonlijke eigenschappen. Ff zoeken....
O, kijk er is er nog éénquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dan bestaat het gerucht ook niet meer? Wat een drogredenering en zie nu eens wat je zegt: Elimineer je tegenstanders en jouw waarheid is DE waarheid. Poetin zal trots op je zijn.
Ok. Sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:49 schreef Monidique het volgende:
Bek houden, Harry!
Ja, er is heel veel over te vinden.....maar wel een glibberig terrein......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=hoogbegaafd+persoonlijkheid&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl-NL:official&client=firefox-a
Een grote lafbek ben je. Ik durf te wedden dat je nooit mij recht in het gezicht zou durven aankijken.quote:
Wat betreft je 2e zin, denk ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, ik ben bang voor mensen die met speeksel pratenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een grote lafbek ben je. Ik durf te wedden dat je nooit mij recht in het gezicht zou durven aankijken.![]()
http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/hb.htmquote:Hans de Vries (1999): De intelligente mens leeft intens. Hij is actief en energiek en neigt naar het extreme. Himmelhoch jauchzend und zum Tode betrübt. Alles of niets, perfectionistisch of extreem slordig. Dit type mens kent felle emoties, diepe gevoelens, hij beschikt over een kleurrijke, veelzijdige persoonlijkheid.
Ja, had ik ook al gelezen........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://users.knoware.nl/users/veldman/frans/dutch/hb.htm
Tsja, je draait er om heen. Ik hoef ook niet zo nodig iemand voor me die onder de pillen zit en waanbeelden heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat betreft je 2e zin, denk ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, ik ben bang voor mensen die met speeksel praten
ik beroep me op geruchtenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tsja, je draait er om heen. Ik hoef ook niet zo nodig iemand voor me die onder de pillen zit en waanbeelden heeft.![]()
Heeft zijn voor en tegens:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:01 schreef Monidique het volgende:
Weet je watis? Die scholen voor hoogbegaafde kinderen. Ik heb het eens op televisie gezien. Verschirkkelijk.
en daar ligt de uitdaging ja,.......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:08 schreef Monidique het volgende:
Ze moeten niet in hun slegs vor slimmen-scholen zitten, maar de normale scholen moeten hen wel stimuleren.
Nee, dat denk ik niet. Het is lang niet altijd een voordeel om HB-er te zijn...Het is wel handig als je slim bent , om dingen te doorgonden en zeer snel kennis eigen te maken......maar.........quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef Monidique het volgende:
En ook vind ik dat hoogbegaafdheid wellicht te snel wordt gebruikt als excuus. Dizcriminasie, weet je wel?
Natuurlijk is intelligentie (gedeeltelijk) erfelijk. Daar ga ik niet nog een keer de bronnen voor opzoeken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Erfelijk, misschien? Aanwijzingen zijn er wel.![]()
Of de Mensa....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Natuurlijk is intelligentie (gedeeltelijk) erfelijk. Daar ga ik niet nog een keer de bronnen voor opzoeken.
Verder valt er weinig over op te scheppen zolang je niet lid mag worden van triple 9..
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5144454quote:Ahmedinejad weer op bezoek bij Chávez
De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad is voor een staatsbezoek in Venezuela. Het is zijn tweede bezoek in vier maanden en het officiële doel is het ondertekenen van een groot aantal handelsovereenkomsten. Hij zal dat doen tijdens een ontmoeting met president Hugo Chávez, een uitgesproken bondgenoot van Iran. Chávez kan in Teheran geen kwaad doen sinds hij zijn onvoorwaardelijke steun gaf aan het internationaal gewantrouwde atoomprogramma van Iran. Daarnaast vinden beide landen elkaar in hun felle kritiek op de Verenigde Staten.
Zondag vliegt Ahmadinejad naar Nicaragua en aansluitend gaat hij op bezoek in Bolivia en Ecuador. Ook in die drie landen is een linkse regering aan het bewind die weinig op heeft met Washington.
Dat zijn interessante ontwikkelingen. Hoe lang zou het duren voordat Amerika de oorlog aan Venezuela verklaart?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5144454
mensa staat tot triple nine als de gemiddelde voetbalsupportersvereniging tot de mensaquote:
geweldig, hij gaat daarna ook gewoon heel stoer staan alsof er niets is gebeurdquote:Op zondag 14 januari 2007 00:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8769/85afad97/index.html
Amerika is dan allang gevallen vrees ikquote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zijn interessante ontwikkelingen. Hoe lang zou het duren voordat Amerika de oorlog aan Venezuela verklaart?
Dat zal nooit gebeuren, er zal nog eerder een nucleair strike ingezet worden dan dat Amerika toe zal geven dat het misschien een goed idee is om de broekriem aan te trekkenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:04 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Amerika is dan allang gevallen vrees ik
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
mensa staat tot triple nine als de gemiddelde voetbalsupportersvereniging tot de mensa
Die hebben toch altijd een eigen tribunequote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Wat zou het gemiddelde iq zijn van de populatie van de gemiddelde voetbalsupportersvereniging![]()
Even hoog als van de stoelen die ze tegen elkaar en de politie stukslaan.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Wat zou het gemiddelde iq zijn van de populatie van de gemiddelde voetbalsupportersvereniging![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Even hoog als de stoelen die ze tegen elkaar en de politie stukslaan.
http://www.cbsnews.com/st(...)/mainD8MKJCE80.shtmlquote:(AP) Conservatives and reformists are openly challenging President Mahmoud Ahmadinejad's hard-line nuclear diplomacy _ an unusual agreement across Iran's political spectrum, with many saying his provocative remarks have increasingly isolated their country.
The criticism comes after the U.N. Security Council voted unanimously last month to impose sanctions on Iran for refusing to halt uranium enrichment. Some critics view the sanctions as an indication that Iran must change its policy.
After a year of silence, reformists are demanding that Iran dispel fears that it is seeking to build atomic weapons, pressing for a return to former President Mohammad Khatami's policy of suspending enrichment, a process that can produce the material for either nuclear reactors or bombs.
"Resisting the U.N. Security Council resolution will put us in a more isolated position," said the Islamic Iran Participation Front, the largest reformist party.
Ahmadinejad's popularity already was weakened after his close conservative allies were defeated last month in local elections, which were widely seen as a referendum on his 18 months in power.
Even some conservatives warn his confrontational tactics are backfiring.
"Your language is so offensive ... that it shows that the nuclear issue is being dealt with a sort of stubbornness," the hard-line daily Jomhuri-e-Eslami said in a recent editorial.
Some lawmakers on both sides of the political spectrum are considering impeaching Foreign Minister Manouchehr Mottaki if the Security Council approves more resolutions against Iran.
"That all 15 members of the Security Council unanimously voted, against the claim by our diplomatic apparatus that there was no unanimity against Iran, shows the weakness of our diplomatic apparatus," said Noureddin Pirmoazzen, a reformist lawmaker.
Despite the criticism, Ahmadinejad has remained defiant, escalating Iran's nuclear standoff with the United States and its allies. He has repeatedly refused to suspend enrichment, even under pressure from its trade allies Russia and China. Iran insists its nuclear program is for peaceful purposes, denying allegations from the U.S. and its allies that it is secretly trying to build a bomb.
On Saturday, Ahmadinejad met with fellow U.S. critic Venezuelan President Hugo Chavez at the start of a Latin America tour _ his second such visit in four months. Critics say the trip was partly aimed at diverting attention from the disapproval at home.
Ahmadinejad has also distanced some of his conservative base by calling for Israel to be "wiped off the map" and hosting a conference last month that cast doubt on the Holocaust. Many feel he has spent too much time defying the West and too little tackling Iran's domestic issues.
"The sanctions imposed on Iran are believed to have been partly due to Ahmadinejad's anti-Israel rhetoric and the Holocaust conference," said political analyst Iraj Jamshidi.
The president's tactics, Jamshidi said, have turned Iran's nuclear program from a source of national pride to a hotbed of dispute.
"Ahmadinejad made two major claims in his presidential campaign: to bring oil revenues to the kitchen of every Iranian family and to protect Iran's nuclear achievements. He failed in both," he said.
Nou altijd..............gooi twee of meer soorten bij elkaar en dan krijg je zeker een niet mis te verstane synergie, succes verzekerd, zeg maar een soort CrofyBom.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die hebben toch altijd een eigen tribune
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huhhhhh. CDjA.....Ik dacht dat jij rechtser wasquote:Op zondag 14 januari 2007 00:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo. de lidmaatschapsaanvraag van het CDJA kan morgen de deur uit.
Ik ben ook niet van plan lang daar rond te hangen. Ik wil alleen de sfeer daar proeven en mijzelf een beetje ontwikkelen. Bovendien, als je jezelf altijd omringt met mensen waarmee je het mee eens bent kom je ook niet verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huhhhhh. CDjA.....Ik dacht dat jij rechtser was![]()
Geen idee.quote:He, die griet die jaren geleden voorzitter was, hoe heet ze ook alweer, leeft die nog...![]()
Oja, dat lijkt mij inderdaad zeker geen slecht idee...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan lang daar rond te hangen. Ik wil alleen de sfeer daar proeven en mijzelf een beetje ontwikkelen. Bovendien, als je jezelf altijd omringt met mensen waarmee je het mee eens bent kom je ook niet verder.
Ik kan maar niet op die naam komen....quote:Geen idee.
Vergeet het, die scholen waar de niet-hoogbegaafden naartoe gaan zitten vol gepeupel uit de arbeidsersklasse. Op die stimuleer je je hoogbegaafd kind niet in zijn of haar ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:08 schreef Monidique het volgende:
Ze moeten niet in hun slegs vor slimmen-scholen zitten, maar de normale scholen moeten hen wel stimuleren.
quote:172 tt-EEN 172 zo 14 jan 01:39:37
buitenland
"GROOT-BRITTANNIE MAG NIET SPLITSEN"
De Britse minister van Financiën Gordon
Brown waarschuwt voor het uiteenvallen
van Groot-Brittannië.
Uit een opiniepeiling blijkt dat 51%
van de Schotten en 48% van de Engelsen
een eind wil maken aan de unie tussen
Schotland en Engeland.
Dinsdag viert Groot-Brittannië de 300e
verjaardag van de eenmaking tussen de 2
koninkrijken, maar veel enthousiasme
voor de viering is er niet.
Schotland kreeg in 1999 een eigen
parlement en een beperkte autonomie.
De Schot Gordon Brown wordt getipt als
opvolger voor premier Tony Blair.
Altijd leuk om te horen.quote:Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Ik kreeg "u heeft zeker een bovengemiddeld IQ, maar u zult het mensa examen niet halen" (o.i.d.)quote:Op zondag 14 januari 2007 02:38 schreef problematiQue het volgende:
Naar aanleiding van de discussie een paar pagina's geleden kwam ik terecht op de site van Mensa.
[..]
Altijd leuk om te horen.
quote:Zondag in Buitenhof
12.08, Nederland 2
Onze Energieverslaving
"Wij zijn verslaafd aan energie", was de diagnose van voorzitter Barroso van de Europese Commissie afgelopen woensdag bij de presentatie van de nieuwe Europese energieplannen. Daarom riep hij op tot 'een nieuwe industriële revolutie': Europa moet minder koolstofdioxide uitstoten en meer duurzame bronnen als biobrandstoffen, zonne- en windenergie gaan gebruiken. Zelfs kernenergie mag weer, al mogen de lidstaten dat zelf beslissen. Het klimaat staat voorop in deze energieplannen en tegelijkertijd moet Europa minder afhankelijk worden van olie en gas uit bijvoorbeeld Rusland. Is dat mogelijk? Hoe verhouden deze ambities zich tot onze energieverslaving en wat betekenen deze plannen nu voor Nederland?
Een analyse met twee Nederlandse top- energiedeskundigen: George Verberg, oud directeur van de Nederlandse Gasunie, en Luc Werring, hoofdadviseur energie en transport van de Europese Commissie.
Het afscheidsinterview met Inspecteur-Generaal der Krijgsmacht Ad van Baal
‘De soldaat in Uruzgan’ is door de media uitgeroepen tot Nederlander van het Jaar 2006. Ook internationaal groeit de bewondering voor de Nederlandse militaire aanpak in het buitenland. Het lijkt dus goed te gaan met de krijgsmacht. Toch blijven berichten over wangedrag van 'onze jongens' de kranten halen. In Buitenhof Inspecteur-Generaal der Krijgsmacht, luitenant-generaal Ad van Baal. Maandag neemt hij na 41 jaar afscheid van Defensie. Een gesprek over een glansrijke carričre met één zwarte bladzijde: zijn vertrek als Bevelhebber der Landstrijdkrachten vanwege Srebrenica.
De Nederlandse Rechtspraak onder vuur
Nederland werd deze week door het Europese Hof op de vingers getikt. Nederland zou zich volgens het Hof schuldig gemaakt hebben aan het schenden van mensenrechten door asielzoeker Saleeh Sheekh uit te zetten. De Somaliër zou zijn leven in het land van herkomst niet meer zeker zijn. Over de gevolgen van deze uitspraak voor de Nederlandse rechtspraak, de positie van de Raad van State en het Nederlandse asielbeleid mr. A.H. van Delden, voorzitter van de Raad voor de Rechtspraak
Presentatie: Clairy Polak
Column: Ronald Plasterk
Bronquote:Bush set for climate change U-turn
Downing Street says that belated US recognition of global warming could lead to a post-Kyoto agreement on curbing emissions
Gaby Hinsliff, Juliette Jowit and Paul Harris
Sunday January 14, 2007
The Observer
George Bush is preparing to make a historic shift in his position on global warming when he makes his State of the Union speech later this month, say senior Downing Street officials.
Tony Blair hopes that the new stance by the United States will lead to a breakthrough in international talks on climate change and that the outlines of a successor treaty to the Kyoto agreement, the deal to curb emissions of greenhouse gases which expires in 2012, could now be thrashed out at the G8 summit in June.
Article continues
The timetable may explain why Blair is so keen to remain in office until after the summit, with a deal on protecting the planet offering an appealing legacy with which to bow out of Number 10.
Bush and Blair held private talks on climate change before Christmas, and there is a feeling that the US President will now agree a cap on emissions in the US, meaning that, for the first time, American industry and consumers would be expected to start conserving energy and curbing pollution.
'We could now be seeing the beginning of a consensus on a post-Kyoto framework,' said a source close to the prime minister. 'President Bush is beginning to talk about more radical measures.'
The move will be seen as part of a wider repositioning of the Bush government after its comprehensive defeat in last autumn's mid-term elections.
A change of heart on the environment was signalled earlier this month when the US administration unexpectedly announced that polar bears were now an endangered species because their habitat in the US state of Alaska had suffered from melting ice sheets caused by global warming. The government is now required to act on threats to the bears' survival. The EU has its own so-called cap and trade scheme, under which industries are given a quota of carbon dioxide emissions: if they exceed the limits, they must pay for extra credits that can be bought from cleaner industries - an incentive to firms to go green.
Downing Street is increasingly confident that the arguments pushed by Sir Nicholas Stern, author of the recent Treasury report on the cost of global warming, that doing nothing will eventually prove more costly than trying to avert catastrophe are now gaining in momentum. However, Stern warned: 'The US will work it out for itself. Nobody will be telling them what to do, and nobody should.'
Downing Street now expects a broad agreement between EU countries on a successor treaty to Kyoto to be thrashed out at the EU spring council, paving the way for an agreement at the G8.
Blair was also told in meetings with senior senators late last year that they would seek to push through measures on global warming which had been repeatedly blocked by the Republicans before the mid-term elections cost Bush's party control of both Houses of Congress.
But another source close to the negotiations warned that Bush had previously appeared to give ground on climate change, only to fail to make real concessions. The best hope could lie with a post-Kyoto deal for 2009, the source said - by which time Bush will be out of office.
Kurt Davies, research director on climate change for Greenpeace USA, said climate change was now expected to be one of the keynotes of the State of the Union address.
'The sands are clearly shifting on climate change for this administration, but there has to be a concrete follow-up,' he said. 'We were shocked last year when he talked about the US being addicted to oil, but then there was no follow-up to that.'
Oh dat is goed nieuws - eindelijk!quote:
quote:The president's bookshelf
WASHINGTON (CNN) --As President Bush wrestles with the continuing war in Iraq, he's currently reading a book about another difficult war: "A Savage War of Peace," by Alistair Horne, a senior White House source tells CNN.
It is a dense and detailed history of the battle between France and revolutionaries in its colony of Algeria, describing an unsuccessful war against a bloody terrorist insurgency. A resistance movement rose in 1954 to resist French occupation. It quickly turned into a civil war between factions that became a costly, unpopular conflict for the French.
Amazon.com: A Savage War of Peace
http://edition.cnn.com/PO(...)dents-bookshelf.html
Het klinkt als gezoem van duizenden computers, eerder.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:20 schreef Apropos het volgende:
Dat klinkt als debielenvervoer.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh dat is goed nieuws - eindelijk!
[..]
quote:Venezuela, Iran willen minder olie produceren
Als het aan Venezuela en Iran ligt, gaat de OPEC, de Organisatie van Olieproducerende Landen, wereldwijd veel minder olie produceren.
Prijs omhoog
Zo kan de olieprijs weer omhoog. President Chávez van Venezuela en zijn collega Ahmadinejad van Iran zullen hun best doen de OPEC te overtuigen van de noodzaak van productievermindering. De twee ontmoetten elkaar in Caracas.
Milde winter
Venezuela en Iran willen een gemeenschappelijk olieconcern oprichten. De olieprijs daalde de afgelopen tijd sterk, mede door de afnemende vraag vanwege de milde winter.
Invloedrijk
Venezuela en Iran zijn invloedrijke leden van de OPEC. Volgens Chávez gaan beide landen hun inspanningen 'vertienvoudigen' om de productie omlaag te krijgen.
Imperialisme
Venezuela en Iran willen een gemeenschappelijk fonds met 2 miljard dollar voor investeringen in landen die zich willen bevrijden van het 'juk van het imperialisme'. Ahmadinejad: "Wij bevorderen de revolutionaire gedachten in de wereld."
Idd.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:44 schreef MrX1982 het volgende:
Rémak beschuldigt rechter van racisme
Calimero![]()
.
Wat een triestheid.
en 16 miljoen anderenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:08 schreef pberends het volgende:
Mijn idee... idee van Pim Fortuyn, domme snol.
Prachtig toch? 9 maanden is de tijd dat je een kind kan baren, zo zal ze het ook vast wel belevenquote:Op zondag 14 januari 2007 14:02 schreef MrX1982 het volgende:
De beelden van Rémak.
http://www.dumpert.nl/mediabase/8842/e490b3e8/index.html
Nergens steekt ze hand in eigen boezem en doet ze alsof ze voor niets voor de rechter heeft moeten verschijnen. Dat heeft dan in de Kamer gezeten.
Zo'n vrouw zou zich diep moeten schamen maar als je dat zegt is het natuurlijk racisme.
Dag carričrequote:Enthousiast VVD-Tweede-Kamerlid, dat in 1998 een opvallende entree maakte doordat zij in traditionele Surinaamse kleding verscheen. Haar ouders waren in 1958 in Nederland komen wonen. Was in het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost (de Bijlmer) wethouder van welzijn, sport en financiën. Hield zich in de Kamer bezig met financiën (belastingen), ontwikkelingssamenwerking en rijksuitgaven, maar kwam niet helemaal uit de verf. Na vier jaar kwam er daarom al een einde aan haar lidmaatschap. Bedankte later voor de VVD en werd als onafhankelijke lid van Provinciale Staten van Noord-Holland.
Racistquote:Op zondag 14 januari 2007 14:03 schreef Aoristus het volgende:
Prachtig toch? 9 maanden is de tijd dat je een kind kan baren, zo zal ze het ook vast wel beleven![]()
[..]
Dag carričre
Misschien dat ze een ceremoniele rol kan proberen bij de slavernijherdenking ?
Zij begint over kleurtjes. Ze heeft het vernökt en ze zou haar verantwoordelijkheid daar eens van moeten inzien. Niks racistquote:
Volgende keer langzamer rijden over de tippelzone.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:58 schreef Aoristus het volgende:
Kut, Fleur Agema gemist
Ik kende haar tot deze Calimero reactie ook helemaal niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:11 schreef Aoristus het volgende:
Zij begint over kleurtjes. Ze heeft het vernökt en ze zou haar verantwoordelijkheid daar eens van moeten inzien. Niks racist
Ik heb een fiets, Sidekick, hoe langzaam kun je gaan?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgende keer langzamer rijden over de tippelzone.
tot je omvaltquote:Op zondag 14 januari 2007 14:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb een fiets, Sidekick, hoe langzaam kun je gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |