Ik heb nog goed zicht op je achterwerkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef sigme het volgende:
Ligt godverdomme alweer mijn achter werk eruit! Zien jullie het wel?
Nee. Host em dan ook gewoon op dit forum, gekkie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef sigme het volgende:
Ligt godverdomme alweer mijn achterwerk eruit! Zien jullie het wel?
En een user genaamd "..-._---_-.-" die meteen tegen me begint te schelden en begint te suggereren dat ik straftrechtelijk vervolgd zou moeten worden wegens het plaatsen van een gerucht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
Daar zijn we het toch allemaal over eens?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:53 schreef Yildiz het volgende:
Wat het nu was, dat kun je zelf wel concluderen.
Dat lijkt me ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er moet gewoon minder gejankt worden op de moderatie. Wat een kinderachtig gezeik.
Als je het spel niet binnen de regels kan spelen moet je het spel niet spelen. Het is best mogelijk om scherp te discussiëren zonder elkaar voor rotte vis of incapabel.
Mee eens. Maar kennelijk mag ik wel voor NSB'er uitgemaakt worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er moet gewoon minder gejankt worden op de moderatie. Wat een kinderachtig gezeik.
Als je het spel niet binnen de regels kan spelen moet je het spel niet spelen. Het is best mogelijk om scherp te discussiëren zonder elkaar voor rotte vis of incapabel.
Er moet gewoon minder gejankt worden tegen de moderatie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:32 schreef Monidique het volgende:
Evolutie is ook maar een theorie. Er is nog nooit bewezen dat God geen invloed heeft. Er is geen consensus over de evolutietheorie en trouwens, consensus zegt niets. Wetenschappers hebben er belang bij de evolutie als wetenschappelijk feit te presenteren. Als er evolutie is, waarom zie ik het dan niet?
Evolutie is gewoon doemdenken.
Dus?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja. Lees dat nu nog eens. Een forum gebruiken om inzicht te krijgen in de achtergrond van een persoon.
Nee, waaromquote:Is dat niet een beetje huilen?
Monkel monkel. Ik kan 'm nou zo makkelijk van kleur naar zwartwit overzetten. 'k Zal eens kijken hoe dat met die uploadicon werkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee. Host em dan ook gewoon op dit forum, gekkie.
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle drogredeneringen in één betoog.
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En een user genaamd "..-._---_-.-" die meteen tegen me begint te schelden en begint te suggereren dat ik straftrechtelijk vervolgd zou moeten worden wegens het plaatsen van een gerucht.
*onder voorbehoud!*quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet
Die eens niet zo flauw onthullend...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.
Wat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
edit: -
Als je je niet aansluit bij de heersende consensus, gaan Nederlanders vaak schelden. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?
Dat kun je beter aan die mensen vragen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan 'm morsecode noemen. Waarom worden mensen vaak zo boos op jou?
Ben ook maar een mensch.quote:Een typefout? Ben ik niet van je gewend.
Hij vergeet de wiskunde drogreden (Wiliam Dembski) "Weet je wel hoe onwaarschijnlijk de mens is?"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alle drogredeneringen in één betoog.
Niet aan originele liedjes van Bach?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
We leven in de wetenschap dat de toekomst aan de mensen die typefouten maken toe behoord. Zoiets.
Oh jawel. Eergisteren in de trein nog gehoord: "ach weet je, dat je van roken kanker krijgt is allemaal onzin. Echt. Ik ken iemand die jarenlang een pakje per dag rookte en hij is 85 geworden. En ik ken ook iemand die niet rookte en toch aan kanker is doodgegaan. Dus het maakt allemaal toch niks uit, weet je. Het zegt allemaal niks."quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Drogredeneringen'' bestaan niet en het is allemaal afgeleid van klimaatdiscussies.
Ik haalde m'n ongewenste spatie dan tenminste nog heel rap wegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:
We leven in de wetenschap dat de toekomst aan de mensen die typefouten maken toe behoord. Zoiets.
Welnee, hun antwoord interesseert me meestal nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan die mensen vragen.
Ghe. Weet ik. Ik weet wat een kater van hier tot Tokio met jou kan doen.. Eénmaal heb ik je zelfs uit pure kwaaiïgheid "hij zij ... " zien typenquote:[..]
Ben ook maar een mensch.
Mijn liefste stuurde mij eens op pad met de auto van zijn moeder om de tank vol te gooien. Toen ik terugkwam vroeg hij, met een bijna onhoorbaar ongerust toontje wat voor benzine ik er eigenlijk ingegooid had.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:26 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8779/9c031f16/index.html
Vrouwen.
Toch lijkt me dat antwoord in dit geval wel het meest relevant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee, hun antwoord interesseert me meestal niet.
Weet je wel zeker dat ik dat was?quote:Ghe. Weet ik. Ik weet wat een kater van hier tot Tokio met jou kan doen.. Eénmaal heb ik je zelfs uit pure kwaaiïgheid "hij zij ... " zien typen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat antwoord in dit geval wel het meest relavant.
Oh jaquote:[..]
Weet je wel zeker dat ik dat was?
Oeh, dat is gemeen!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn liefste stuurde mij eens op pad met de auto van zijn moeder om de tank vol te gooien. Toen ik terugkwam vroeg hij, met een bijna onhoorbaar ongerust toontje wat voor benzine ik er eigenlijk ingegooid had.
Voor één keer adrem antwoordde ik dat ik er maar de duurste ingegooid had. De auto is een diesel.
Dat lijkt me logisch. Het is immers niet Wilders die deze misstap heeft begaan. Mocht het verhaal van de linkse media kloppen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:05 schreef Aoristus het volgende:
Wilders die zijn handen in onschuld wast omdat een medewerker zo vrij is geweest om ondersteuningsverklaringen op extreem-rechtse fora te halen
Het zal wel een ongelukje zijn geweest ...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Het is immers niet Wilders die deze misstap heeft begaan. Mocht het verhaal van de linkse media kloppen.
Wat? Dat het nu toch uitgelekt is, bedoel je?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zal wel een ongelukje zijn geweest ...
Dat laat ik open voor eigen interpretatiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef Nuoro het volgende:
[..]
Wat? Dat het nu toch uitgelekt is, bedoel je?
![]()
gefeliciteerd, denk ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een neefje!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We hebben praktijkvoorbeelden nodig, anders weten we niet meer wie de vijand is, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kijk, realisme op het NRC-weblog. Nu kan ik vredig sterven.
http://weblogs.nrc.nl/web(...)chavez-niet-steunen/
Dank, al is het niet mijn verdienste. Mijn zusje neemt goddank de voorplanting van de familie op zich.quote:
Gefeliciteerd, tante sigme.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank, al is het niet mijn verdienste. Mijn zusje neemt goddank de voorplanting van de familie op zich.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Een neefje!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ten derde male! Woehoe!quote:
Zo schreef Wolfje het.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik haalde m'n ongewenste spatie dan tenminste nog heel rap weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |