http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.htmlquote:Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Lemmeb: zuigen, kinderachtig geklooi in POL, 48 uur.
PJORourke: idem, en nog niet zo lang terug van een weekje vakantie, dus nu maar eens twee weken.
Nou nou, d'r zit weer vaart achter.
Het was in ieder ge val wel een grappige kluchtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar loopt al maanden te leuren met dat gerucht.
Nalezen van het topic zal geen zin hebben, ik zag dat er in gesnoeid was. Maar als ik het goed begrijp plaatst GL een zuigend gerucht, laat men SCH de boel aangekondigd (POLFB) verbaggeren en bant men PJO en Lemmeb. Klinkt ouderwets gezellig.
Gelukkig mag ik er weer vandoor: bedtijd, morgen druk druk druk.
Wie had dat gedachtquote:
Onjuist spatiegebruikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was in ieder ge val wel een grappige klucht![]()
Dat was alleen een van de laatste druppels. Zeker niet de kern.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.
Of iedereen gedraagt zich gewoon wat fatsoenlijker.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Je moet gewoon een grotere emmer kopen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.html
http://www.rawstory.com/n(...)_no_matter_0113.htmlquote:"Do you believe as Commander in Chief you have the authority to put the troops in there no matter what the Congress wants to do," 60 Minutes correspondent Scott Pelley asks Bush in the short clip uploaded to the CBS News web site Friday night.
"I think I've got, in this situation, I do, yeah," Bush said.
"Now I fully understand they will," Bush continued, "they could try to stop me from doing it, but, uh, I've made my decision and we're going forward."
Hell no.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Maakt de ambtenarij je zo snel links sizzler?
http://www.nu.nl/news/944(...)Google_Earth%27.htmlquote:'Iraaks verzet gebruikt Google Earth'
BASRA - Leden van het Iraakse verzet maken gebruik van Google Earth om aanvallen te doen op Britse troepen. Dat meldt de Britse krant Telegraph zaterdag op gezag van het Britse leger.
Volgens een bron in het Britse leger hebben soldaten vorige week in de huizen van Iraakse verzetsstrijders luchtfoto's gevonden die waren gemaakt met Google Earth. Op de satellietbeelden zijn Britse legerbases gedetailleerd te zien, inclusief tenten, auto's en zelfs toiletten.
"Dit lijkt op bewijs dat ze terroristische aanslagen wilden plegen", aldus een lid van de militaire inlichtingendienst. "We denken dat de terroristen Google Earth gebruiken om de meeste kwetsbare plekken te vinden, zoals tenten." Het is niet duidelijk hoe oud de beelden zijn, maar het Britse leger denkt dat de foto's in de afgelopen twee jaar zijn gemaakt.
Iedereen met een internetverbinding kan lid worden van Google Earth en beschikken over de satellietfoto's. Volgens een woordvoerder van Google kan de informatie zowel "voor goede als slechte zaken" gebruikt worden. Hij benadrukte dat Google bereid is om naar regeringen te luisteren die bezorgd zijn. "We praten met de militairen in Irak, maar we zijn niet bereid om te vertellen waarover. We luisteren naar ze en reageren op hun verzoeken", aldus de woordvoerder.
http://www.opednews.com/a(...)_breakdown_dead_.htmquote:Although the thought has crossed my mind many times in the past, I have to admit that my concern for the psychological stability (or lack thereof) of George Dubya has increased tenfold since his joint appearance with Tony Blair a few weeks ago. In the wake of the release of the ISG Report the day before, Bush's statements and mannerisms during that press conference revealed a level of disconnect and desperation that I had to wonder if the men with the big nets and white coats might be lurking in the White House somewhere.
Bush's statements were not anything that we hadn't heard in the past, but when taken in the context of the present situation he and his administration find themselves in, those statements took on a darker connotation. We were watching a man whose main concern was that his world was falling apart while failing to comprehend that the real world was also crumbling due to his ineptitude. But after a few minutes into the question and answer session, a troubling thought occurred to me; what if Bush's infamous bubble is really beginning to break?
(...)
There are those who would take great pleasure in witnessing a Bush Breakdown. He is the most unsympathetic character to ever hold the office he now occupies and many wish to observe him actually recognizing some sense of reality, of the blood that stains his legacy because of his personal need for vengeance and the destruction resulting of his ignorance of the world around him. The breaking of Bush's bubble, however satisfying, could be a double-edged sword.
Unlike Hitler in his last days, who had no armies or recourse, Bush has more than a few options should he suffer any form of breakdown - should he become aware that he has no escape from those whom he has infuriated – and none of them are in anyone's best interest, including his. But something makes me think that consequences mean little to Bush.
mijn stem heeft zequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Barbiepop verdwaald in Oekraïens parlement.
[afbeelding]
Dat zal ongetwijfeld wel. Dichtbij het vuur. Pas maar op dat je niet verbrandquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:49 schreef sizzler het volgende:
Hell no.
Maar je hebt wel een leuk kijkje in de politieke keuken.
Ik doe niet mee...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik roep alle VVD-ers op om a.s. woensdag 17 januari mee te doen aan BNN's iq-test. Ik ben dan benieuwd wat er uit komt.....
Wel, ik ben VVD-er in hart en nieren, maar vooral omdat het alleen maar minder kan worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat je geen vvd-er bent, of om een andere geldige reden![]()
tis verplichtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik ben VVD-er in hart en nieren, maar vooral omdat het alleen maar minder kan worden.
Dat idee heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu nog een illusie, maar als ik nu die test doe, dan komt er vast en zeker 100 ofzo uit... Ik weer droevig.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe valide die bnn-test eigenlijk is.......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu nog een illusie, maar als ik nu die test doe, dan komt er vast en zeker 100 ofzo uit... Ik weer droevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |