Slachtoffer van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Monidique het volgende:
Geen illusie, maar misschien blijkt het achteraf een illusie geweest te zijn. Hoewel ik het altijd kan gooien op degeneratie of de alcohol.
Gewoon een keer meedoen aan de hadj en al je zonden zijn weer vergeven, DrW.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Heer, vergeef mij deze pberendsdaad.
Ach, is ook maar betrekkelijk hoor.....Er bestaat een scala aan intelligenties.......Die van bnn meet wat het meet en is slechts maar eentje.....quote:
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slachtoffer van de omstandigheden.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was.. Net als mn CDA ouders.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik roep alle VVD-ers op om a.s. woensdag 17 januari mee te doen aan BNN's iq-test. Ik ben dan benieuwd wat er uit komt.....
VOel je niks van.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat het een communiste is.
Om M'tjes in de toekomst te behoeden heeft de overheid een geweldige reclamecampagne opgezet. Voor jou is het desondanks wellicht te laat. Namens de samenleving sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
Het is mijn schuld niet, maar die van de samenleving.
Ze zal erg gewillig zijn. Jij dient immers te consumeren naar behoefte, niet waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
VOel je niks van.
hoogbeschaafd nogal liefstquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was..
Dat zeker. Ik heb die hele show eigenlijk nog nooit gezienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, is ook maar betrekkelijk hoor.....Er bestaat een scala aan intelligenties.......Die van bnn meet wat het meet en is slechts maar eentje.....
Jeps, ih heb zelfs de (?het?) screenshot opgeslagen.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Ben je nu CDA-er?
Da's een gerucht dat in bepaalde mensen hun hoofd leeft. Die mensen zijn niet meer onder onsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:38 schreef Monidique het volgende:
Hey, wat is nou dat gedoe met Aboutaleb en zijn zus die zelfmoord heeft gepleegd?
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
toen ik nog VVDer was kwam eruit dat ik hoogbeschaafd was..
Erfelijk, misschien? Aanwijzingen zijn er wel.quote:Net als mn CDA ouders.
Hoeft niet.quote:Nu ik ben overgestapt komt er vast hetzelfde uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |