quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:30 schreef Captain_Chaos het volgende:
Meteen zelf beginnen maar.
Maxima doet, niet onverdienstelijk, Cora van Mora na terwijl Alex niet kan verhullen dat-ie een halve krat bier achter zijn kiezen heeft.
[afbeelding]
Die Janice, had ik nog nooit zonder make-up gezien, vond t altijd best een lekker ding, maar nu..... en Val, die mag ook wel ns van de fastfood afblijvenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
Christina
[[url=http://cache.gettyimages.com/xc/72910018.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193875DCB1DD8387ABB626C2C5E4CF5CE1B[img]
Britney..ach, ze draagt er tenminste 1
[img[]http://i88.photobucket.com/albums/k177/Samson_017/britney.jpg]afbeelding[/url]]
Nicole Richie
[afbeelding]
Janice Dickinson
[afbeelding]
Matthew Mc Connaughy![]()
[afbeelding]
Liza Minelli
[afbeelding]
Val Kilmer..
[afbeelding]
Bringing sexy back?
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker..alias onbestorven weduwe..
[afbeelding]
Eva Longoria
[afbeelding]
Ik vind dat eigenlijk wel een leuk jurkjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:18 schreef Samson het volgende:
Ons aller Prutney weer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede moet eigenlijk in de lelijkste outfitjes![]()
www.photobucket.comquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Edit: Hmmm.. mn upload ding werkt niet meer
Iemand nog een andere naast http://upload.server8.org/ ?
Tinypic.comquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Edit: Hmmm.. mn upload ding werkt niet meer
Iemand nog een andere naast http://upload.server8.org/ ?
Is hij van earosmith?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Steven Tyler krabt eens ff lekker aan zijn zak.
[afbeelding]
die is al oud, en volgens mij ook bewerkt, de linker dan. Tis nu al iets beter hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:10 schreef Ephemera het volgende:
Ik weet dat dit topic 'Celebs ONFLATTEUS op de kiek' heet.. maar ik vond dat ik de nieuwe Nicole Richie even moest tonen, aangezien we de foto links meerdere keren hebben moeten aanschouwen.
[afbeelding]
Crocsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef DarkElf het volgende:
Ik weet niet of ze al bekend zijn?
Opa nicholson
[afbeelding]
ja.. en dat toont die rechterfoto dus aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
die is al oud, en volgens mij ook bewerkt, de linker dan. Tis nu al iets beter hoor
Die foto's zijn heeeeeel oud...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:18 schreef Samson het volgende:
Ons aller Prutney weer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede moet eigenlijk in de lelijkste outfitjes![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
wim-lex: "schat, geghe...je pronte..gheghe...borstjes...gheghe...ze hangen eruit...ghegheghe"
maxima: "si, kijkers, selfs na den swangerskap mak toe best een baitje stout sijn!"
Maar ze heeft zowaar wel leuke kleding aan! Dat is op zich ook wel bijzonder!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Prutty Prutney:
[afbeelding]
[afbeelding]
'Apart' kapsel
Waar is dat bootje van greenpeace ? Tering.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
Je was de url vergeten Kinky:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
Dank jequote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Spees_Eend het volgende:
In aanvulling op de serie van Semtex
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
En dan komt de clip van Baby one more time weer eens op zo'n clipzender, en kan je je haast niet voorstellen dat dat meisje in dat kostschoolpakje dezelfde persoon is als op deze foto...quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Spees_Eend het volgende:
In aanvulling op de serie van Semtex
[afbeelding]
Das idd best wel zonde, beroemdheid maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef apestaartje het volgende:
[..]
En dan komt de clip van Baby one more time weer eens op zo'n clipzender, en kan je je haast niet voorstellen dat dat meisje in dat kostschoolpakje dezelfde persoon is als op deze foto...
Het is net Pavarottiquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Jason Donovan (ooit was 'ie leuk!) en David Gest (ex van Liza Minelli, was nooit leuk, hij had ook beter die eeuwige zonnebril op kunnen houden, dan zag hij er iets minder eng uit!)
quote:Hi y’all,
Remember that $200 face cream I bought? Well, I had to stop using it because it broke me out. I had pimples on top of pimples. The kind of pimples that feel like there is poison underneath your skin. The kind of pimples that feel ALIVE!!!
What a waste of money! The queen of cheap (that's me) should've known better.
Most of my pimples cleared up, but there's still one whitehead left on my forehead.
I guess I've learned my lesson: Stick to the cheap face cream I've been using for more than 10 years. There is no magic in a bottle.
Much Love,
Tyra
Nicky Hilton moet volgens mij alleen een fatsoenlijke bikini kopenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicky Hilton mag een paar pondjes afvallen:
[afbeelding]
Ja inderdaad, een maatje groter en het staat denk heel mooi. Ik vind haar er beter uitzien dat die gratenpakhuizen van een Olsens.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nicky Hilton moet volgens mij alleen een fatsoenlijke bikini kopen
Nou ik vind deze fotos van Nicole Ritchie écht niet superonflateus ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
En Nicole Ritchie al dan niet onflatteus
[afbeelding]
[afbeelding]
En de ducktape weglaten..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicky Hilton mag een paar pondjes afvallen:
[afbeelding]
Ze lijkt hier niet eens mager, kan geen botten vindenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik vind deze fotos van Nicole Ritchie écht niet superonflateus ofzo.
*hulpquote:Op maandag 15 januari 2007 13:32 schreef Ole het volgende:
Hier foto´s waarop te zien is dat Brit haar nieuwe vriendje heeft ondergekotst.
http://x17online.com/cele(...)y_barfs_on_isaac.php
(kon ze helaas niet direct plaatsen)
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef tessie het volgende:
Maar wie zegt dat Britt die gozer heeft ondergekotst dan? Dat zie je nergens op de foto's,,,,
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef denka het volgende:
[..]
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.
Ik ga er vanuit dat zij de daderis.
Ach is dat onflateus? t Valt wel mee toch.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:32 schreef Ole het volgende:
Hier foto´s waarop te zien is dat Brit haar nieuwe vriendje heeft ondergekotst.
http://x17online.com/cele(...)y_barfs_on_isaac.php
(kon ze helaas niet direct plaatsen)
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haar fohn stond nog een standje hoger dan de mijne voordat ie ontplofte
en Val!![]()
Volgens mij is het gewoon saus van een hamburger oid...anders zou Brit niet zo doodgemoedereerd ernaast zitten.quote:
Duh, dat is ze al een tijdje niet meer, wel bijblijven hequote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Kebab het volgende:
Die laatste strandfoto's van Nicole zijn best wel lekker eigenlijk. Je zou niet meteen denken dat ze uitgemergeld is.
Ik vind die David Gest nog enger met z'n ogen open, dan nog liever zoquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Jason Donovan (ooit was 'ie leuk!) en David Gest (ex van Liza Minelli, was nooit leuk, hij had ook beter die eeuwige zonnebril op kunnen houden, dan zag hij er iets minder eng uit!)
We hebben het hier ook een roddelblad die foto's net effe zo photoshoppen dat die persoon er mooi uitkomt...of juist andersom...:)quote:Op zondag 14 januari 2007 20:43 schreef Mr_Booze het volgende:
Mariah moet het echt afleren zich te kleden als jong blaadje want ze begint een vrouw van gemiddelde leeftijd te worden kleed je ook een beetje zo. Want zo sexy is niet meer.. met die hangbuik.
Laatste verklaring is dat het pindakaas zou zijn. Haar vriendje had toevallig (huh?) een pot pindakaas bij zich en die was kapot gegaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Vivi het volgende:
Volgens mij is het gewoon saus van een hamburger oid...anders zou Brit niet zo doodgemoedereerd ernaast zitten.
idd, mocht het pindakaas zijn dan zou je het toch van je vingers likken of niet? Tevens heb ik nog nooit vloeibare pindakaas gezien..het is gewoon dikke vette pukequote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Laatste verklaring is dat het pindakaas zou zijn. Haar vriendje had toevallig (huh?) een pot pindakaas bij zich en die was kapot gegaan.
Zoek dan een betere smoes...
Exactly!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef denka het volgende:
Ik denk dat Spees_Eend met onflatteus de houding bedoeld waarin ze verkeerd en niet het mager/botten/vet etc..
Heb jij zin in een lollie als je net gekotst hebt?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef denka het volgende:
[..]
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.
Ik ga er vanuit dat zij de daderis.
Oja en in de bron staat ook nog een verklaringl..
Zelfde plastisch chirurg?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Purky het volgende:
Waarom hebben haast alle Jackson-leden zo'n walgelijke neus
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:26 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Heb jij zin in een lollie als je net gekotst hebt?
idd en 9 van de 10 keer voel je je na een stevigequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef DarkElf het volgende:
je moet toch die ranzige smaak uit je mond krijgen nietwaar?
Ik heb haar nog nooit anders gezien dan dit eigenlijk. Eng wijfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Carmit van de Pussycat Dolls![]()
waaraan??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Maar wat is er onflatteus aan?
Echt net een travestietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:00 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]
Kermit van de Pussycat Dolls![]()
Zo bedoel je, was ff de topictitel vergeten. Idd daar heb je gelijk in. De laatste foto's zijn gewoon foto's met niks geks aan dus ik weet ook niet waarom die gepost worden. Ze zijn lelijk en het is niet veel maar er is niks onflatteus aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Dat is nou echt lachen als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kate Winslet staat er ook een beetje........ raar ............ op
[afbeelding]
Ze mag haar wenkbrauwen wel eens een beetje epileren!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Kate Winslet staat er ook een beetje........ raar ............ op
quote:
Make-up doet wonderen, dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelly Clarkson wordt er ook niet mooier op.......
Misschien omdat je van de PCD verwacht dat het altijd mega lekkere wijven zijn en het op deze foto's hooguit bovengemiddeld is, maar niet superquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ligt eraan ze heeft moeten kotsen. Gezien haar feest -en zuipgedrag ligt drank als oorzaak wel voor de hand en dan heb je volgens mij nergens meer trek in maar wil je slapenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:09 schreef denka het volgende:
[..]
[..]
idd en 9 van de 10 keer voel je je na een stevigekotspartij weer lekker
dus waarom geen lollie? Moet je anders de stukken in je mond gaan gebruiken als kaugum ofzo? Of met je ranzige bek blijven zitten en vrolijk zijn?
Dat slaat dan weer nergens op.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:16 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Misschien omdat je van de PCD verwacht dat het altijd mega lekkere wijven zijn en het op deze foto's hooguit bovengemiddeld is, maar niet super
quote:
quote:
Misschien iets voor een nieuw Talpa programma: Cellulite with the Stars.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:32 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Als je het mij vraagt denk ik dat deze madam een dikke buik heeft van al het drinken op die avondquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Miss Britney lijkt inderdaad best zwanger! Maar het is ontkend en ik geloof het ook nietals het echt waar is dan moet ze echt naar een psych...(hij is misschien niet heel onflatteus, maar dat maak ik goed met de foto eronder)
[afbeelding]
[afbeelding]
En Christina is een beetje... oranje
[afbeelding]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:54 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt denk ik dat deze madam een dikke buik heeft van al het drinken op die avond![]()
En sjah, niet te vergeten.. ze heeft pas 2 kids gehad
MIsschien zit ze wel overvol met zaad..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...
Van wie zou ze dan zwanger zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was een paar maanden terug toch een stuks slanker, en de buik is wel erg rond...
van Parisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Van wie zou ze dan zwanger zijn![]()
Haar nieuwe vriend, Isaac?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Van wie zou ze dan zwanger zijn![]()
Goeie god. DIt is toch een behoorlijke uitschieten naar beneden zeg.quote:
quote:
Ze is bekend geworden door de gewone Big Brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
Lijkt wel een buddhabeeldjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:
ja, die staan ergens in dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef Veletta het volgende:
Er waren toch foto's waar Britney's vriendje (?) ondergekotst was?
Zwangerschaps alert!!
Die blik!quote:
Can't blame him.quote:
Waar zijn haar voeten??? en OMG wat een bril...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Britney
[afbeelding]
Oke, dit was wel weer genoeg voor vandaag![]()
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broekquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Zoveel geld hebben en dan niet je broek in laten korten..
Het is wel een leuke broek ja. En om maar helemaal op de nichterige toer te gaan, ze is ook nog eens vergeten een goede riem aan te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:55 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broek![]()
De krassen verbergen schijnt het.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Lindsay. Btw, wat moet ze met 2 horloges?![]()
[afbeelding]
Zit jij wel eens in Britney's mond???quote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef eefj het volgende:
jeeej dat mens heeft nog vaker een kauwgom in der mond dan mij...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit jij wel eens in Britney's mond???
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Die lelijke Jade zat ook in een aflevering van "Jouw vrouw/mijn vrouw"!
Idd ja! Wat een geheugen zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.
Hé, Georgina.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Opnieuw Jade Goody, weggestemd uit Celebrity Big Brother omdat ze racistische opmerkingen maakte. Hier op deze foto trekt ze het boetekleed aan.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Purky het volgende:
Oh hemeltje wat is die Jade Goody toch onaantrekelijk
Heb d'r nog een gevonden, best grappig:
[afbeelding]
Mooie vrouw, mooie foto's, alleen die heupen in die jurk... sja..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mode zit doorgaans niet lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:24 schreef arneaux het volgende:
Heupen of geen heupen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat t lekker zit.
Ach je hebt mode en en highfashion geloof ik. En tja mode kan gewoon goed en lekker zitten.quote:
Dan hadden ze het binnenste lijntje van haar tiet ook wel recht mogen maken ipv zon rare kronkel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Ole het volgende:
Niet onflatteus, maar hier is wel iemand doorgeschoten met de photoshop
[afbeelding]
Op de tweede foto is het net Patty Brard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef MUUS het volgende:
Tof ook wel, die witte vlekken in haar oksels.
Daar is een ander topic voor hèquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Omg, bride of Frankensteinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef seeya_40 het volgende:
Nou om het dan maar even goed te maken:
[afbeelding]
Dit is Rachel McAdams. Bekend van o.a. Mean Girls.
Vind haar er hier, eerlijk gezegd, uit zien als een moderne zombie. En... What's Up With The Hair?
schoenen oke.. maar de rest vind ik best okayquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Als je al van die megakorte beentjes hebt zoals Brit moet je zeker niet van die laarzen aantrekken. Dr benen zijn net zo lang als dr bovenlijfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:02 schreef Heidi- het volgende:
[..]
schoenen oke.. maar de rest vind ik best okay![]()
Wat heerlijk smakeloos weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik twijfel waar deze in moet, hier of in lelijke outfitjes....Kelly Clarkson:
[afbeelding]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:53 schreef Heidi- het volgende:
wtf, hitkrant ook nog![]()
en die ene bart ervan zit nu in nieuw bandje ofzo, zat pas te zappen en kwam hem tegenalsof het nu wel wat wordt met hem
Ik zou t m wel gunnen, maar hij heeft 0.0 talent dus dat wordt idd niksquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
zoquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem , waarom zou je iemand dat niet gunnen? Heeft hij je wat gedaan ofzo?
Die knakkers van links tot rechtsquote:
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?quote:
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet iemand wie die transseksuele dragqueen is aan de linkerkant?
Brrrrrrquote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
als ik me niet vergis heette zij rachel of iets?![]()
http://www.rachelfansite.nl/
ja dus
dànquote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de borsten van Paris ondertussen vaker gezien als die van mijn vriendin.
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineensquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hoeft zich niet te schamen voor d'r borstjes.
De eerste lijkt mij een pushup, maar ik heb echt duidelijk geen verstand van. En de tweede is wel triestig.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
En de volgende onfaltteuze van paris is opgedoken
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Push-up BH's doen veel..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja tuurlijk is het een push up, maar mij lijkt dat je wel iets meer moet hebben om up te pushen dan wat op die 1e foto te zien is om dat resultaat te krijgen
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.
volgens mij ligt ze op die eerste foto (bovenaan dit topic) ook aardig op haar rug. Dus dat is het ene uiterste.. en die opgepushte is het andere uiterste.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.
en daarnaast zit Nick Carterquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef seeya_40 het volgende:
Haha, om maar ff geeeeeen Paris te posten, hier een foto van Nicole Richie uit Paris haar collectie:
[afbeelding]
Hier te vinden: drunkenstepfather.com
Jezus, dat is echt te erg zo verlept als zij er bij lopen.. Stelletje stoners..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Uit de privé collectie van Paris Hilton:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie Paris Hilton exposed! Incl. pics.
Precies! Nu weten we het wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die witte stipjes toevoegingen van Perez Hilton op zowat elke foto lichtjesaan een beetje suf worden.
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef seeya_40 het volgende:
Nieuwe foto. Tom Cruise ziet er weer eens lekker onflatteus uit. Vroeger vond ik hem nog wel leuk, maar nu. Alsof hij de woorden sportschool en gezond eten niet meer kent.
[afbeelding]
Film critic Leonard Maltin with Will Smith and Tom Cruise following the presentation of the Santa Barbara International Film Festival's Modern Master Award to Smith on Saturday night.
Brad Pitt 1963, Johnny Depp 1963, George Clooney 1961.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
Geboren 3 juli 1962
Het is absoluut niet mijn type.. maar wat verwacht jij van een man van die leeftijd?![]()
Nope, jij bedoelt denk ik Frodo. Dit is die van Harry Potterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Almere-Dude het volgende:
Is dat niet die gozer van Lord of the rings?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja die haal ik ook altijd door elkaar. Ik vind wel dat ie veel lichaamsbeharing heeft voor iemand van 8 trouwens.
Naakt. 'Iets met paarden'.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
die foto is blijkbaar voor een toneelstuk. [link]http://www.showbuzz.cbsnews.com/stories/2006/07/28/people/main1844647.shtml[/link]
iets met paarden. aha, vandaar dat paard ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |