Goeie god. DIt is toch een behoorlijke uitschieten naar beneden zeg.quote:
quote:
Ze is bekend geworden door de gewone Big Brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
Lijkt wel een buddhabeeldjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:
ja, die staan ergens in dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef Veletta het volgende:
Er waren toch foto's waar Britney's vriendje (?) ondergekotst was?
Zwangerschaps alert!!
Die blik!quote:
Can't blame him.quote:
Waar zijn haar voeten??? en OMG wat een bril...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Britney
[afbeelding]
Oke, dit was wel weer genoeg voor vandaag![]()
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broekquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Zoveel geld hebben en dan niet je broek in laten korten..
Het is wel een leuke broek ja. En om maar helemaal op de nichterige toer te gaan, ze is ook nog eens vergeten een goede riem aan te doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:55 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broek![]()
De krassen verbergen schijnt het.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Lindsay. Btw, wat moet ze met 2 horloges?![]()
[afbeelding]
Zit jij wel eens in Britney's mond???quote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef eefj het volgende:
jeeej dat mens heeft nog vaker een kauwgom in der mond dan mij...![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit jij wel eens in Britney's mond???
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Die lelijke Jade zat ook in een aflevering van "Jouw vrouw/mijn vrouw"!
Idd ja! Wat een geheugen zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt. Toen moest ze bij die vent wonen die Weekend Miljonairs had opgelicht door te kuchen bij een goed antwoord.
Hé, Georgina.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Opnieuw Jade Goody, weggestemd uit Celebrity Big Brother omdat ze racistische opmerkingen maakte. Hier op deze foto trekt ze het boetekleed aan.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:54 schreef Purky het volgende:
Oh hemeltje wat is die Jade Goody toch onaantrekelijk
Heb d'r nog een gevonden, best grappig:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |