Goeie god. DIt is toch een behoorlijke uitschieten naar beneden zeg.quote:
quote:
Ze is bekend geworden door de gewone Big Brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
In de UK is nu veel ophef over Celebiry Big Brother aldaar en de rel tussen twee dames, waarvan eentje racistische opmerkingen zou maken naar de ander. Dit is de dader: Jade Goody. Ik heb geen flauw idee waar ze bekend van is, maar onflatteus is het zeker
[afbeelding]
Lijkt wel een buddhabeeldjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:
ja, die staan ergens in dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:52 schreef Veletta het volgende:
Er waren toch foto's waar Britney's vriendje (?) ondergekotst was?
Zwangerschaps alert!!
Die blik!quote:
Can't blame him.quote:
Waar zijn haar voeten??? en OMG wat een bril...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:13 schreef Nuna het volgende:
Britney
[afbeelding]
Oke, dit was wel weer genoeg voor vandaag![]()
Dat ziet idd nog het meest stomme uit, vind het wel een leuke broekquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef arneaux het volgende:
Zoveel geld hebben en dan niet je broek in laten korten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |