Mooie vrouw, mooie foto's, alleen die heupen in die jurk... sja..quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mode zit doorgaans niet lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:24 schreef arneaux het volgende:
Heupen of geen heupen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat t lekker zit.
Ach je hebt mode en en highfashion geloof ik. En tja mode kan gewoon goed en lekker zitten.quote:
Dan hadden ze het binnenste lijntje van haar tiet ook wel recht mogen maken ipv zon rare kronkel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Ole het volgende:
Niet onflatteus, maar hier is wel iemand doorgeschoten met de photoshop
[afbeelding]
Op de tweede foto is het net Patty Brard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:38 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce probeert adem te halen door haar corsetje heen. Ze heeft bijna de hele avond lopen hijsen aan de jurk, of met haar armpjes omhoog gestaan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lolquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef MUUS het volgende:
Tof ook wel, die witte vlekken in haar oksels.
Daar is een ander topic voor hèquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef seeya_40 het volgende:
[afbeelding]
Britney staat er, zeker voor haar doen, niet echt onflatteus op. Maar toch: Die kledingcombinatie!!
Omg, bride of Frankensteinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:52 schreef seeya_40 het volgende:
Nou om het dan maar even goed te maken:
[afbeelding]
Dit is Rachel McAdams. Bekend van o.a. Mean Girls.
Vind haar er hier, eerlijk gezegd, uit zien als een moderne zombie. En... What's Up With The Hair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |