quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:30 schreef Captain_Chaos het volgende:
Meteen zelf beginnen maar.
Maxima doet, niet onverdienstelijk, Cora van Mora na terwijl Alex niet kan verhullen dat-ie een halve krat bier achter zijn kiezen heeft.
[afbeelding]
Die Janice, had ik nog nooit zonder make-up gezien, vond t altijd best een lekker ding, maar nu..... en Val, die mag ook wel ns van de fastfood afblijvenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:03 schreef Vivi het volgende:
Christina
[[url=http://cache.gettyimages.com/xc/72910018.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193875DCB1DD8387ABB626C2C5E4CF5CE1B[img]
Britney..ach, ze draagt er tenminste 1
[img[]http://i88.photobucket.com/albums/k177/Samson_017/britney.jpg]afbeelding[/url]]
Nicole Richie
[afbeelding]
Janice Dickinson
[afbeelding]
Matthew Mc Connaughy![]()
[afbeelding]
Liza Minelli
[afbeelding]
Val Kilmer..
[afbeelding]
Bringing sexy back?
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker..alias onbestorven weduwe..
[afbeelding]
Eva Longoria
[afbeelding]
Ik vind dat eigenlijk wel een leuk jurkjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:18 schreef Samson het volgende:
Ons aller Prutney weer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede moet eigenlijk in de lelijkste outfitjes![]()
www.photobucket.comquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Edit: Hmmm.. mn upload ding werkt niet meer
Iemand nog een andere naast http://upload.server8.org/ ?
Tinypic.comquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Smash-it het volgende:
Edit: Hmmm.. mn upload ding werkt niet meer
Iemand nog een andere naast http://upload.server8.org/ ?
Is hij van earosmith?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
Steven Tyler krabt eens ff lekker aan zijn zak.
[afbeelding]
die is al oud, en volgens mij ook bewerkt, de linker dan. Tis nu al iets beter hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:10 schreef Ephemera het volgende:
Ik weet dat dit topic 'Celebs ONFLATTEUS op de kiek' heet.. maar ik vond dat ik de nieuwe Nicole Richie even moest tonen, aangezien we de foto links meerdere keren hebben moeten aanschouwen.
[afbeelding]
Crocsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:04 schreef DarkElf het volgende:
Ik weet niet of ze al bekend zijn?
Opa nicholson
[afbeelding]
ja.. en dat toont die rechterfoto dus aanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
die is al oud, en volgens mij ook bewerkt, de linker dan. Tis nu al iets beter hoor
Die foto's zijn heeeeeel oud...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:18 schreef Samson het volgende:
Ons aller Prutney weer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die tweede moet eigenlijk in de lelijkste outfitjes![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
wim-lex: "schat, geghe...je pronte..gheghe...borstjes...gheghe...ze hangen eruit...ghegheghe"
maxima: "si, kijkers, selfs na den swangerskap mak toe best een baitje stout sijn!"
Maar ze heeft zowaar wel leuke kleding aan! Dat is op zich ook wel bijzonder!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:43 schreef SEMTEX het volgende:
Prutty Prutney:
[afbeelding]
[afbeelding]
'Apart' kapsel
Waar is dat bootje van greenpeace ? Tering.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
Je was de url vergeten Kinky:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
Dank jequote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Spees_Eend het volgende:
In aanvulling op de serie van Semtex
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 januari 2007 09:58 schreef Samson het volgende:
[afbeelding]
En dan komt de clip van Baby one more time weer eens op zo'n clipzender, en kan je je haast niet voorstellen dat dat meisje in dat kostschoolpakje dezelfde persoon is als op deze foto...quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Spees_Eend het volgende:
In aanvulling op de serie van Semtex
[afbeelding]
Das idd best wel zonde, beroemdheid maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 14 januari 2007 17:55 schreef apestaartje het volgende:
[..]
En dan komt de clip van Baby one more time weer eens op zo'n clipzender, en kan je je haast niet voorstellen dat dat meisje in dat kostschoolpakje dezelfde persoon is als op deze foto...
Het is net Pavarottiquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Jason Donovan (ooit was 'ie leuk!) en David Gest (ex van Liza Minelli, was nooit leuk, hij had ook beter die eeuwige zonnebril op kunnen houden, dan zag hij er iets minder eng uit!)
quote:Hi y’all,
Remember that $200 face cream I bought? Well, I had to stop using it because it broke me out. I had pimples on top of pimples. The kind of pimples that feel like there is poison underneath your skin. The kind of pimples that feel ALIVE!!!
What a waste of money! The queen of cheap (that's me) should've known better.
Most of my pimples cleared up, but there's still one whitehead left on my forehead.
I guess I've learned my lesson: Stick to the cheap face cream I've been using for more than 10 years. There is no magic in a bottle.
Much Love,
Tyra
Nicky Hilton moet volgens mij alleen een fatsoenlijke bikini kopenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicky Hilton mag een paar pondjes afvallen:
[afbeelding]
Ja inderdaad, een maatje groter en het staat denk heel mooi. Ik vind haar er beter uitzien dat die gratenpakhuizen van een Olsens.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nicky Hilton moet volgens mij alleen een fatsoenlijke bikini kopen
Nou ik vind deze fotos van Nicole Ritchie écht niet superonflateus ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
En Nicole Ritchie al dan niet onflatteus
[afbeelding]
[afbeelding]
En de ducktape weglaten..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicky Hilton mag een paar pondjes afvallen:
[afbeelding]
Ze lijkt hier niet eens mager, kan geen botten vindenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik vind deze fotos van Nicole Ritchie écht niet superonflateus ofzo.
*hulpquote:Op maandag 15 januari 2007 13:32 schreef Ole het volgende:
Hier foto´s waarop te zien is dat Brit haar nieuwe vriendje heeft ondergekotst.
http://x17online.com/cele(...)y_barfs_on_isaac.php
(kon ze helaas niet direct plaatsen)
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef tessie het volgende:
Maar wie zegt dat Britt die gozer heeft ondergekotst dan? Dat zie je nergens op de foto's,,,,
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:58 schreef denka het volgende:
[..]
Idd maar gezien de foto's ga je daar toch vanuit. Of stap jij in een auto naast iemand die onder de kots zit, ik niet iig. En gezien de eerste foto's heeft ze ook een enorm wit gezicht.
Ik ga er vanuit dat zij de daderis.
Ach is dat onflateus? t Valt wel mee toch.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:32 schreef Ole het volgende:
Hier foto´s waarop te zien is dat Brit haar nieuwe vriendje heeft ondergekotst.
http://x17online.com/cele(...)y_barfs_on_isaac.php
(kon ze helaas niet direct plaatsen)
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haar fohn stond nog een standje hoger dan de mijne voordat ie ontplofte
en Val!![]()
Volgens mij is het gewoon saus van een hamburger oid...anders zou Brit niet zo doodgemoedereerd ernaast zitten.quote:
Duh, dat is ze al een tijdje niet meer, wel bijblijven hequote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef Kebab het volgende:
Die laatste strandfoto's van Nicole zijn best wel lekker eigenlijk. Je zou niet meteen denken dat ze uitgemergeld is.
Ik vind die David Gest nog enger met z'n ogen open, dan nog liever zoquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Jason Donovan (ooit was 'ie leuk!) en David Gest (ex van Liza Minelli, was nooit leuk, hij had ook beter die eeuwige zonnebril op kunnen houden, dan zag hij er iets minder eng uit!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |