licht inval . . .quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef seeya_40 het volgende:
Twee verschillende oorbellen??
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen. Wat is er dan niet leuk aan die foto? Het enige wat ik kon bedenken waren de oorbellen.quote:
Nee maar thanx for making my dayquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef DarkElf het volgende:
kennen we deze al?
[afbeelding]
Liza dus![]()
zijn dat nou getatoeerde wenkbrauwenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef DarkElf het volgende:
kennen we deze al?
[afbeelding]
Liza dus![]()
Jij had hem al.. Maar deze is ook leukquote:
White trash.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij had hem al.. Maar deze is ook leuk
[afbeelding]
verbaas me keer op keer hoe lelijk zij isquote:
Haar ex-man David Gest:quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:12 schreef DarkElf het volgende:
kennen we deze al?
[afbeelding]
Liza dus![]()
Ik heb hier een bende aardappels die er stuk voor stuk beter uitzienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar ex-man David Gest:
[afbeelding]
Ik moest meteen hieraan denken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar ex-man David Gest:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Haar ex-man David Gest:
[afbeelding]
quote:
People's Choice Award 2007: Favorite Female Movie Starquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:38 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt erop of ze een award (of zoiets) hugged.
Klik maar op het linkje!quote:
Oei, da's een kudtfoto.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan's levensstijl begint sporen achter te laten.
[afbeelding]
Idd niet te geloven, t lijkt wel of juist die jonge celebs 10x sneller ouder worden dan de niet bekende, ik noem bv ook Britney Spears, die lijkt dr twintiger jaren wel overgeslagen te hebben. En om in NL te blijven, bv Jan Smit, die lijkt ook al achter in de 20quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
Hohan's levensstijl begint sporen achter te laten.
[afbeelding]
Ik wou hetzelfde schrijven. Een bol buikje in combinatie met volle borsten.... het zou zomaar eens kunnen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:19 schreef Liejannuh het volgende:
http://content2.totallycr(...)er_boobs/jenn_03.jpg
Het lijkt daar wel of ze een buikje heeft!
Ze zou toch niet zwanger zijn??????
-edit- plaatje doet het niet, even klikken dus op de link of op de link van Bupatih! -edit-
Ik zag laatst die film van haar, Rumour Has It. Daar viel me ook al op dat ze veel vollere borsten had, en over het algeheel wat gevulder is. Zou het niet gewoon kunnen zijn dat ze wat minder naar de sportschool gaat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou hetzelfde schrijven. Een bol buikje in combinatie met volle borsten.... het zou zomaar eens kunnen.
Plaatjes doen het niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hangende ledematen. Enjoy-->
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |