dat er mensen klaarzitten om zo'n programma te cappen vind ik wel apartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:19 schreef apestaartje het volgende:
Een c-celeb: Belspel-muts Sanne Heijen staat er niet zo mooi op.
[afbeelding]
en wat is hier mis mee ?quote:
nou flatteus is het niet dus kan het wél in dit topic worden geplaats..........quote:
wat is er niet flatteus aan, ze heeft een mooi gezicht, mooi figuur, mooi badpak, of zien jullie iets wat ik niet ziequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef manou het volgende:
nou flatteus is het niet dus kan het wél in dit topic worden geplaats..........
Mwahh, die benen vind ik niet echt om naar huis over te schrijven.....quote:wat is er niet flatteus aan, ze heeft een mooi gezicht, mooi figuur, mooi badpak, of zien jullie iets wat ik niet zie
Dat vind ik nou echt onzin, serieus, ze ziet er op deze foto echt gewoon goed in vorm uit, zeker niet te mager hoor, gewoon lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
keira knightly goes nicole richie
so, dat kun je wel zeggen..... eng dun gewoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
keira knightly goes nicole richie
Komop zeg. Er zit geen tiet meer aan. Vijf kilo meer en ze ziet er een stuk beter uit. Nu zit ze op het randje (nog geen ana, maar wel aardig op weg).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt onzin, serieus, ze ziet er op deze foto echt gewoon goed in vorm uit, zeker niet te mager hoor, gewoon lekker![]()
Zijn er uberhaupt wel foto's van Keira Knightley met een beetje vet? Volgens mij niet. Lijkt mij dat bij haar het niet zo zeer anorexia of andere eetstoornissen is maar meer haar eigen "bouw". Valt weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Komop zeg. Er zit geen tiet meer aan. Vijf kilo meer en ze ziet er een stuk beter uit. Nu zit ze op het randje (nog geen ana, maar wel aardig op weg).
Ík was het niet (heb de apparatuur niet eens). Maar op forum.mokkels.nl cappen ze alles wat maar tot het vrouwelijk geslacht behoort, ongeacht het programma.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
dat er mensen klaarzitten om zo'n programma te cappen vind ik wel apart![]()
WTFquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
Die van Fergie lijkt een soep...
ontopic: Angelina Jolie lijkt wel een heroïneverslaafde met die armpjes... :
[afbeelding]
ze moet gewoon een paar kilo's aankomen volgends mij....quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Welnee, dat is gewoon veel sporten. Kijk bodybuilders, daar zie je ook altijd aders lopen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef Nuna het volgende:
[..]![]()
Om over gesoept te sprekenDe hand zou wel kunnen nog, maar die aderen in haar armen zijn echt te nep.
gast! kijk eens goed naar die foto man... Het is overduidelijk nep, vooral aan die arm die "omhoog" staat kan je het zien, zowel aan de aderen (hele arm is nep als je het mij vraagt) als aan die rare zwarte rand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon veel sporten. Kijk bodybuilders, daar zie je ook altijd aders lopen.
no wayquote:
Dat is Sophie Hilbrand niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:15 schreef apestaartje het volgende:
Sophie Hilbrand.![]()
http://www.ishotmyself.com/public/tour/2A.jpg
(Ik heb er maar een linkje van gemaakt. Mag dit eigenlijk wel op Fok!?)
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
![]()
Om over gesoept te sprekenDe hand zou wel kunnen nog, maar die aderen in haar armen zijn echt te nep.
Het is niet de eerste foto waarop je aders op Angelina's armen ziet, hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
gast! kijk eens goed naar die foto man... Het is overduidelijk nep, vooral aan die arm die "omhoog" staat kan je het zien, zowel aan de aderen (hele arm is nep als je het mij vraagt) als aan die rare zwarte rand.
Ze heeft idd heroine gebruikt..quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Van Keira denk ik dat idd wel, en gewoon om het feit dat ze er erg goed uitziet. Jij ziet blijkbaar het verschil tussen afgetraind en anorexia niet. Zelf sport ik erg veel (atletiek) en de meiden die dat ook doen hebben ook veelal het figuur van Keira. Anorexia is zeker een slechte zaak maar de gemiddelde NL vrouw zal zich al snel bedreigd voelen door zo'n afgetraind figuur terwijl ze zich op de bank volstoppend afvraagt waarom het Sonja Bakker dieet niet werktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Wat hebben mannen toch met vrouwen die een meisjesfiguur hebben? Ik was vroeger ook een stokje, tegenwoordig heb ik rondingen. En alhoewel het van mij wat strakker mag allemaal, kijk ik nu toch echt liever in de spiegel naar mezelf. Celebs die zo dun zijn, kijken die nou echt 's avonds in de spiegel, en zeggen dan 'jeetje, wat ben ik toch een moordwijf!'??
wat 'patih zegtquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Het is niet de eerste foto waarop je aders op Angelina's armen ziet, hoor.
Zij ziet er in het echt gewoon, als ze niet bekend was geworden, zo uit volgens mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
Klopt, maar dar zien ze er lang zo drastisch niet uit.
Prutney:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij doet zulke dingen gewoon expres.quote:
Ze is slechts midden twintig, maar als ze niet bekend zou zijn (en ik zou deze foto's te zien krijgen) zou ik haar tegen de veertig schatten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
Klopt, maar dar zien ze er lang zo drastisch niet uit.
Prutney:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt geen fotoboek, dus daar kan ik m'n offtopic reactie niet plaatsen, dus toch maar even hier.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Van Keira denk ik dat idd wel, en gewoon om het feit dat ze er erg goed uitziet. Jij ziet blijkbaar het verschil tussen afgetraind en anorexia niet. Zelf sport ik erg veel (atletiek) en de meiden die dat ook doen hebben ook veelal het figuur van Keira. Anorexia is zeker een slechte zaak maar de gemiddelde NL vrouw zal zich al snel bedreigd voelen door zo'n afgetraind figuur terwijl ze zich op de bank volstoppend afvraagt waarom het Sonja Bakker dieet niet werkt![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
We kunnen deze discussie eindeloos voeren, schieten we helemaal niks mee op. In de showbizz is dun zijn een must, en of de celebs dat nu van nature zijn of niet: it's Hollywood. So let's go back naar onflatteuze kiekjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |