dat er mensen klaarzitten om zo'n programma te cappen vind ik wel apartquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:19 schreef apestaartje het volgende:
Een c-celeb: Belspel-muts Sanne Heijen staat er niet zo mooi op.
[afbeelding]
en wat is hier mis mee ?quote:
nou flatteus is het niet dus kan het wél in dit topic worden geplaats..........quote:
wat is er niet flatteus aan, ze heeft een mooi gezicht, mooi figuur, mooi badpak, of zien jullie iets wat ik niet ziequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef manou het volgende:
nou flatteus is het niet dus kan het wél in dit topic worden geplaats..........
Mwahh, die benen vind ik niet echt om naar huis over te schrijven.....quote:wat is er niet flatteus aan, ze heeft een mooi gezicht, mooi figuur, mooi badpak, of zien jullie iets wat ik niet zie
Dat vind ik nou echt onzin, serieus, ze ziet er op deze foto echt gewoon goed in vorm uit, zeker niet te mager hoor, gewoon lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
keira knightly goes nicole richie
so, dat kun je wel zeggen..... eng dun gewoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:48 schreef manou het volgende:
[afbeelding]
keira knightly goes nicole richie
Komop zeg. Er zit geen tiet meer aan. Vijf kilo meer en ze ziet er een stuk beter uit. Nu zit ze op het randje (nog geen ana, maar wel aardig op weg).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt onzin, serieus, ze ziet er op deze foto echt gewoon goed in vorm uit, zeker niet te mager hoor, gewoon lekker![]()
Zijn er uberhaupt wel foto's van Keira Knightley met een beetje vet? Volgens mij niet. Lijkt mij dat bij haar het niet zo zeer anorexia of andere eetstoornissen is maar meer haar eigen "bouw". Valt weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Komop zeg. Er zit geen tiet meer aan. Vijf kilo meer en ze ziet er een stuk beter uit. Nu zit ze op het randje (nog geen ana, maar wel aardig op weg).
Ík was het niet (heb de apparatuur niet eens). Maar op forum.mokkels.nl cappen ze alles wat maar tot het vrouwelijk geslacht behoort, ongeacht het programma.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
dat er mensen klaarzitten om zo'n programma te cappen vind ik wel apart![]()
WTFquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
Die van Fergie lijkt een soep...
ontopic: Angelina Jolie lijkt wel een heroïneverslaafde met die armpjes... :
[afbeelding]
ze moet gewoon een paar kilo's aankomen volgends mij....quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef SEMTEX het volgende:
Die van Fergie lijkt een soep...
ontopic: Angelina Jolie lijkt wel een heroïneverslaafde met die armpjes... :
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |