dànquote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de borsten van Paris ondertussen vaker gezien als die van mijn vriendin.
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineensquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hoeft zich niet te schamen voor d'r borstjes.
De eerste lijkt mij een pushup, maar ik heb echt duidelijk geen verstand van. En de tweede is wel triestig.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
En de volgende onfaltteuze van paris is opgedoken
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Push-up BH's doen veel..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja tuurlijk is het een push up, maar mij lijkt dat je wel iets meer moet hebben om up te pushen dan wat op die 1e foto te zien is om dat resultaat te krijgen
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.
volgens mij ligt ze op die eerste foto (bovenaan dit topic) ook aardig op haar rug. Dus dat is het ene uiterste.. en die opgepushte is het andere uiterste.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |