Ja, stom is dat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik ga geen peuk opsteken, dat helpt me sowieso niet bij het concentreren op mijn tentamens. Tijdens de vorige tentamenperiode rookte ik nog (halverwege gestopt), maar toen heb ik ook de helft niet geleerd omdat ik betere dingen (kroeg, melkweg) te doen had.
Ach ja, ik vind altijd wel een reden om niet te leren. Zo ben ik net eens een beetje de was gaan doen.
Hehe, dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
Ik vraag me af of de tabaksindustrie de verkoopcijfers ziet dalen in het begin van het nieuwe jaar.
(ik houd van vage stellingen op het begin van topics, zodat daar vage antwoorden als tvp's op kunnen komen)
Je laat mij wel lachten op jou kutste, irritantste, vervelendste kleredagquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:59 schreef Thrackan het volgende:
dit is echt by far de kutste, irritantste, vervelendste kleredag, ik zit zwaar niet geboeid, gefrustreerd achter mijn werk PCtje met de neiging om iets of iemand een flinke stomp te verkopen
blijven eten werkt ook niet, ik heb naast mijn normale voer nog 2 kroketbroodjes op vandaag
IK WORD ER STRONTZIEK VAN!
Effe een lading scheldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:59 schreef Thrackan het volgende:
dit is echt by far de kutste, irritantste, vervelendste kleredag, ik zit zwaar niet geboeid, gefrustreerd achter mijn werk PCtje met de neiging om iets of iemand een flinke stomp te verkopen
blijven eten werkt ook niet, ik heb naast mijn normale voer nog 2 kroketbroodjes op vandaag
IK WORD ER STRONTZIEK VAN!
jouw goed recht hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Je laat mij wel lachten op jou kutste, irritantste, vervelendste kleredag
Sorry maar vind 't wel grappig!
Dat is niet nodig! Een stapel kussens onder je dekbed en dan met een koekenpan erop rammen doet ook wonderen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
ik denk er al jaren aan om een boksbal te kopen voor op m'n kamer, maar ik doe het nooit
Godver, hun adresgegevens kan ik niet vinden, die van Philip Morris welquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hehe, dat zou wat zijn.
Ik stuur even een mailtje naar BAT nederland.
Effe kijken wat ze erop te zeggen hebben.
zonde van die koekenpan johquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is niet nodig! Een stapel kussens onder je dekbed en dan met een koekenpan erop rammen doet ook wonderen!
Laat ik dat eens gaan proberenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat is niet nodig! Een stapel kussens onder je dekbed en dan met een koekenpan erop rammen doet ook wonderen!
Kan daar niks over zeggen, ben nog 'maar' 2 maanden en 2 weken gestoptquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na meer dan 2 jaar gestopt te zijn moet ik toch wel toegeven dat ik soms nog enorme zin heb om mezelf helemaal de tering te roken. Een avondje gaan stappen, flink zuipen en een pakje of 2 weg roken.
Wordt dit door mede-stoppers herkend of ben ik gewoon dieptriest verslaafd?![]()
Die pan gaat niet kapot van die kussens hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
zonde van die koekenpan joh
nee stompen met de vuist lucht veel meer op, alleen kunnen muren er altijd beter tegen op de een of andere manierdus laat ik dat nog maar even achterwege
pakje per dag ongeveer?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Slarioux het volgende:
I haven't smoked for 4 months, 2 weeks and 6 days, saving 2,858.38 cigarettes and ¤571.67 .
Niet verkeerd.
dan weet jij niet hoe hard ik mep denk ik zomaar...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Die pan gaat niet kapot van die kussens hoor!
Nee, maar wat hij zegt is op zich wel waar, want ik moet het zelf voelen op een of andere manier.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Die pan gaat niet kapot van die kussens hoor!
Het laatstequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wordt dit door mede-stoppers herkend of ben ik gewoon dieptriest verslaafd?![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar wat hij zegt is op zich wel waar, want ik moet het zelf voelen op een of andere manier.
Ik ben altijd pas 'klaar' als ik pijn heb ergens
't zal niet voor het eerst zijn dat k probeer om m'n muur aan gort te meppen
Effe een muziekje aanzetten, op dit moment heb ik Rage Against The Machine - Killing In The Name Of aanstaan en keihard meebrullen vind ik ook altijd wel chill.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dan weet jij niet hoe hard ik mep denk ik zomaar...
Meestal is het zo weer weg, maar het feit dat ik het nog steeds af en toe heb vind ik soms een ietwat verontrustend. Ben benieuwd hoe dat over een paar jaar is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Het laatste![]()
Nee ik weet het niet, ik denk dat iedere ex-roker die buien nog wel eens heeft. Ik ben pas 3 maanden gestopt en heb 't nog niet echt gehad. Blijft die bui dan echt hangen of trekt het ook zo weer weg?
Yep, 20 stuks idd. Ik begon ergens mei vorig jaar weer. Toen was ik bijna anderhalf jaar gestopt. Heb toen een maand of 3, 4 gerookt en toen had ik er wel weer genoeg van. Nu weer aan het stoppen dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
pakje per dag ongeveer?
I havent smoked for Three months, two days, 2 hours, 6 minutes and 32 seconds. 1881 cigarettes not smoked, saving ¤ 376,52. Life saved: 6 days, 12 hours, 45 minutes.
palindroom
mja ik heb mn iPodje ook wel in de oren hangen maar ik zit op mijn werk...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Effe een muziekje aanzetten, op dit moment heb ik Rage Against The Machine - Killing In The Name Of aanstaan en keihard meebrullen vind ik ook altijd wel chill.
vooral wanneer het minder nette teksten betreft
Je hebt het er maar druk mee op je werk hequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mja ik heb mn iPodje ook wel in de oren hangen maar ik zit op mijn werk...
het enige dat me een beetje hielp vandaag is even windkracht 9 uitwaaien onder de middag, maar ja, dat is dus weer mijn vroegere rookplek daar buiten
ja joh het is een zwaar onderbetaalde stage, je denk toch niet dat ik daar wat voor ga doen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee op je werk he
Beetje fokken de hele dag
Maar goed, hard meezingen is dan idd niet echt relaxed...
Mja, wat dat humeur betreft kan ik je echt niet helpen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ja joh het is een zwaar onderbetaalde stage, je denk toch niet dat ik daar wat voor ga doen?
ben nu weer even een klein beetje tijdelijk gekalmeerd maar dit moet echt niet nog 3 dagen doorgaan
Eeeeh, dit is dacht ik het stoppen met roken SC topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef DarkElf het volgende:
is dit nu een privesc of het stoppen met roken topic?![]()
stoppen met roken -> frustratie -> luchten -> dit topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:17 schreef DarkElf het volgende:
is dit nu een privesc of het stoppen met roken topic?![]()
Veel beter is het niet te omschrijven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef Thrackan het volgende:
[..]
stoppen met roken -> frustratie -> luchten -> dit topic
Wij danken u voor deze zeer interessante en leerzame toevoeging!quote:
Stiekem moest ik lachenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Wij danken u voor deze zeer interessante en leerzame toevoeging!
Je kan maar een motivatie hebben!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Jumparound het volgende:
een ex roker die ik ken wil niet meer gaan roken want dan moet ie 10 kratten bier dokken....
Je zou een baan moeten zoeken die afleiding biedt! Is dat niet iets wat je ondertussen kan doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef Thrackan het volgende:
heh, fuck weddenschappen, dat zet alleen maar meer druk en frustratie neer...
ik wil gewoon even wat goeie afleiding, maar op mn werk...beetje klote
mwah ik heb een stageopdracht hier tot juni ergens... zit er nog wel eventjes aan vastquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Je zou een baan moeten zoeken die afleiding biedt! Is dat niet iets wat je ondertussen kan doen
Dat zuigt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mwah ik heb een stageopdracht hier tot juni ergens... zit er nog wel eventjes aan vast
dank u dank uquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zuigt!
Dan rest mij niks anders dan je heel veel sterkte te wensen![]()
Lips gaat ff voor de tv hangen!
oh maar dat gaat prima hoor, de 8 to 5 job is meer het probleem (en de weekenden met uitgaan natuurlijk)quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef crossover het volgende:
Je kan ook thuis meer leuke dingen doen. Dus zorgen dat je buiten de frustrerende momenten genoeg ontspannende momenten hebt.
oh maar dat meer zuipen komt bij iedereen voor volgens mij, ik had afgelopen vrijdag echt een onnavolgbaar zuiptempo, en ik werd niet eens dronken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef welkominspace het volgende:
maar ik merkte aan mezelf dat ik de eerste 2 weken meer begon te zuipen
en nu heb ik wel regelmatig zin een een jointje![]()
Ik merkte dat ik dat de eerste 2 maanden deed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef welkominspace het volgende:
maar ik merkte aan mezelf dat ik de eerste 2 weken meer begon te zuipen
whehe, hier nog een.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik dat de eerste 2 maanden deed.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:31 schreef welkominspace het volgende:
bij mij was het echt puur de eerste 2 weken.
Dan had ik zelfs een fles wijn gekocht![]()
Ik red me wel om doordeweeks niet meer te zupen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik heb me voorgenomen om dat wat te minderen, maar hoe dat lukt zal morgen- en overmorgenavond wel blijken.
ja ik drink heel af en toe een biertje ofzo....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ben je er nu alweer vanaf dan?
Flessen wijn koop ik wel vaker
Valt het weekend daar ook onder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik drink heel af en toe een biertje ofzo....
nee ik heb niet echt tijd om me lam te zuipen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Valt het weekend daar ook onder?
Of zuip je jezelf dan wel lam?
nog last van je gevecht laatst btw?
probeer eerst je inner-zen te vinden voordat je dan gaat doen waar je tegenop ziet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef Thrackan het volgende:
oooooh fuck ik heb zo'n idee dat morgen weer een ramp wordt...
we hebben namelijk met heel het bedrijf nieuwjaarsborrel (bij een andere vestiging) en 's avonds weer sporten zodra ik terug ben... twee dingen die ik normaal noooooit zonder roken doe, zuipen en sporten (ja, sporten en roken ja)
fuckerdefuck!
^^ik loop mezelf echt tegen de muren op te jagen zeg
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenarenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
probeer eerst je inner-zen te vinden voordat je dan gaat doen waar je tegenop ziet!
het moet je lukken, je kan de rest van je leven niet verstoppen omdat je gestopt ben met roken, of weer gaan roken omdat je andere dingen anders niet durft te doen...
Ik hoop dan ook van harte dat u er wat van op heeft gestoken zodat u er iets mee kunt in uw leven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Wij danken u voor deze zeer interessante en leerzame toevoeging!
Ach ja het kost gewoon tijd. Over een paar dagen, paar uur of misschien nu al voel je je vast weer goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenaren
enneh... om mijn inner zen te vinden moet ik eerst eens een beetje tot rust komen in plaats van de hele tijd heen en weer te stuiteren
misschien helpt een andere avaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenaren
enneh... om mijn inner zen te vinden moet ik eerst eens een beetje tot rust komen in plaats van de hele tijd heen en weer te stuiteren
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
misschien helpt een andere avater
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
misschien helpt een andere avater
Mja, ik ging wel meer eten, was 10 kilo aangekomenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef welkominspace het volgende:
Ik eet nu ik gestopt ben ongeveer 3 keer zo weinig als eerst
meeste gaan juist meer eten
Nee, maar bedankt voor de aanrader.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef crossover het volgende:
Iemand Thank You For Smoking gezien?
Toffe film
imdb
Waar moest je een half uur op wachten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef crossover het volgende:
Damn nu ik al een half uur aan het wachten ben krijg ik het ook wel een beetje moeilijk.
Het lijkt wel of al mijn gevoelens 5 keer zo sterk geworden zijn de laatste tijd.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
Wachten tot ik kon vertrekken naar de repetitie.. daar had ik behoorlijk veel zin in namelijk.
En vandaag tijdens het wachten op de trein was het ook ff lastig..
Waar moet je solliciteren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb eigenlijk nog maar zeer zelden trek in een peuk. Ok, ik zou het altijd wel lekker vinden, maar het is niet zo dat ik echt de neiging heb om ook een op te steken. Al met al stelt het eigenlijk niet veel voor, dat stoppen.
Vandaag weer aardig wat geleerd voor mijn tentamens. Dat gaat ook prima, waar ik voorheen altijd mezelf motiveerde door mezelf een peuk te beloven als ik weer een hoofdstuk gedaan had.
En woensdag sollicitatiegesprek.
En het is weekend. Nou ja, vanavond nog even snel 1 hoofdstuk leren. Zaterdag en zondag ook wel iets doen, maar ik lig op schema, dus het weekend kan ik rustig aan doen.
Relaxed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij een bedrijf hier in de buurt. Een bijbaantje naast mijn studie gewoon.
En zo hoort het, weg met de bureaucratiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
Preciesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En zo hoort het, weg met de bureaucratie
Zo kunnen we wel in elk subforum een 'stoppen met roken' topic openenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[WGR] Stoppers fokken met roken
Ik moest 2 keer lezenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[WGR] Stoppers fokken met roken
Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
Ik zie het nu pasquote:
Om nou je 'stijl' (om het zo maar even te noemen) te veranderen voor een bijbaan gaat ook wel ver idd, zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.
Woops, ik zie de vraag nu pas... zo'n twee en een half pakjes tot bijna 3 shag per week.. a 4,80 per pakje geloof ik..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
tering, 1000 euro al!
Da's al een hoop.
Hoeveel rookte je per dag dan?
Een pak shag?
Of deed je daar langer mee?
Ohja, wat betreft minder drinken, zie tijdstip van posten. Het was allicht iets minder dan vorige week, maar weinig... nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat komt wel goed.
In ieder geval weer een avond doorgekomen zonder nicotine. Tijd om te slapen.
Welterusten.
Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef amokjeeh het volgende:
Bij deze net gestopt. Niet echt een aanleiding, maar als je uit je zelf ineens begint, denk ik ook dat je maar is abrupt moet stoppen. We'll see!
Kijk dat zijn de berichten! Eerst maar is morgen kijken, iedereen rookt zo'n beetje bij ons op kantoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.
Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....quote:Op maandag 15 januari 2007 08:51 schreef Thrackan het volgende:
Pjemineuuuu wat een grafweekend zeg... Lijkt er voorlopig nog niet echt makkelijker op te gaan worden...
Gelukkig heb ik nu een extra stok achter de deur, ik heb gewoon geen geld om peuken te halen(of om eigenlijk überhaupt maar iets te doen)
Ik heb een beetje het idee dat mijn "afkeer" nog niet genoeg is, mensen tips over bijvoorbeeld DVD's en/of boeken die me wat meer "begrip" voor mijn stoppoging zouden kunnen geven?
Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken benquote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....
Je bent al gestopt, dus ergens heb je dat besef al...
Het is geen schande om te stoppen hoor! je bent er gewoon klaar mee
Hoe lang ben je nu gestopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken ben
Ik vrees alleen dat dat niet lang meer gaat duren...
11 dagen...quote:
oke voor vandaag dan...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
11 dagen...
Tuurlijk praat ik dit mezelf aan, maar de meeste van mijn pogingen strandden na 2 weken. Ik heb het een enkele keer een week of 3 volgehouden.
Over het algemeen heb ik met deze poging echt de meeste moeite tot nu toe. Misschien wel een "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden" idee hoor...
Ik voel me ontzettend snel geprikkeld, gestressed. Kan geen moment stil zitten, of ik moet er een dutje bij kunnen doen (trein, bus). Wachten op het OV is een ramp, net als uitgaan en zo.
Vriendin doet er erg lief bijalleen heb ik die niet zo heel vaak gezien van de week.
Ik slaap wel als een trein, en in de trein, eigenlijk zou ik heel de dag slapen als ik er de kans voor zou hebben. Nou heb ik een stage die me een beetje bezighoudt.
Kan me absolúút nérgens op concentreren. Echt helemaal NIET. Darten ging helemaal klote, tafeltennis ook, zijn best wel mentale sporten zeg maar
Op stage is het een 5 minuutjes wat doen, afgeleid raken voor een 10 minuten, dan weer 5 minuutjes wat doen. Ik doe in ieder geval nog wat, maar om nou te zeggen dat ik lekker in mijn vel zit...
Alleen de boel van me af schrijven, praten of rennen/meppen/andersoorts inspanning is naar ervaring niet voldoende. Ik kan het in mijn hoofd niet weg krijgen. Help?
k ga denk ik ook maar eens dat ene boek lezen, van stoppen met roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben in eerste instantie gewoon gestopt omdat ik dat wilde. Het is pas nu dat ik geldnood heb, dat is nooit een reden geweest, alleen op dit moment een extra stokje.
Ik merk van mezelf eigenlijk dat ik het ene moment best rustig ben en er prima mee kan omgaan, en het andere moment heb ik zowat paniekaanvallen (zoals je hierboven aardig kan lezen) omdat ik "niet kan roken".
Alle feiten en weetjes ken ik ondertussen wel na een keer of 10-15 de boel opgegeven te hebben. Toch bedankt hoor!
Als je me alsnog wilt helpen: ik zoek geen redenen of oorzaken, ik zoek meer een manier om het na 2 weken vól te houden, en dan niet zo'n financieel stokje achter de deur, want voor hetzelfde geld had ik wel gewoon geld gehad... Daar heb ik gewoon even geluk mee
je blog ga ik zo wel even doorlezen, eerst eens rustig lunchen en mezelf afleiden met veel muziek
Hehe, die avatar lijkt best op die van ons skatje!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef Doagere het volgende:
Net mijn laatste gerookt, ik stike zowat vanochtend in de badkamer..![]()
Ik ben vaker gestopt, maar helaas ook weer begonnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:28 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hehe, die avatar lijkt best op die van ons skatje!
Maarreh, veel succes! Laat je niet afschrikken door mijn emo-verhalen, ik ben ook nog steeds zondermoet gewoon wat te klagen hebben he!
Zal nog even de (belangrijkste) tips hier op een rijtje zetten:
- afleiding (iets om mee te friemelen o.i.d.)
- water!
- vermijd crisis situaties als je denkt dat je die niet aankunt (als je denkt dat je je er wel doorheen kunt slaan, vooral doen!)
- reageer je ergens op af, dat doe ik hier
Tot over een paar jaar danquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik ben (nog) geen addict...
Ik rook 1tje per dag als ik er zin in heb...maar das ook niet altijd...
in de weekend denk ik er ook niet zo veel aan....is maar goed ook![]()
![]()
![]()
Ik vind dat altijd heel apart, ken wel meer mensen die het zo doen hoor, maar op die manier zou ik het echt niet kunnen volhouden.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik ben (nog) geen addict...
Ik rook 1tje per dag als ik er zin in heb...maar das ook niet altijd...
in de weekend denk ik er ook niet zo veel aan....is maar goed ook![]()
![]()
![]()
Ik kan zo stoppen als ik wil...
Hmm inderdaad, mijn excuusquote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
Allen Carr stopte gewoon... later krijeeg ie pas longkanker
@Doagere Succes
@ Turbo_diesel: Stop dan, waarom zou je roken?
Als je altijd maar gewoon heel weinig rookt, niet ooit veel rookte maar bent gaan minderen, lijkt het me aanzienlijk makkelijker. Ook omdat je het roken helemaal niet associeert met stress waarschijnlijk. Je wordt namelijk helemaal niet rustiger van nicotine. Dat lijkt wellicht zo als je rookverslaafd bent, omdat je de behoefte aan nicotine weer even voldoet.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Thrackan het volgende:
Misschien dat je er een heel andere (tevreden en druk bezette) levensstijl op nahoudt? Weinig stress, waar je eventueel goed mee kunt omgaan? Ben wel benieuwd hoe je dat doet eigenlijk...
mooie vergelijking.quote:1 op de 2, kan jebeter russisch roulette spelen, 1 op de 6
Ik word er serieus een beetje rustiger van..quote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
@ Turbo_diesel: Stop dan, waarom zou je roken?
Je bent (nog) niet verslaafd zeg je in een eerdere post. Is zo weinig mogelijk dan niet gewoon helemaal niet roken?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef Turbo_Diesel het volgende:
zo weinig mogelijk
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef crossover het volgende:
Jij hebt zeker de broek aan thuis.
Als je daar al vanuit gaat komt het zeker wel goed jaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Doagere het volgende:
En ik ga zo shoppen, dat ga ik niet redden zonder een paar sigaretten.![]()
De winkels waar wij altijd heen gaan, liggen soms 4 minuten lopen uiteen, dus dan kan je net even lekker roken..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je daar al vanuit gaat komt het zeker wel goed ja![]()
Heb eens een beetje vertrouwen in jezelf!
En zeker bij shoppen, winkel in - winkel uit - winkel in - winkel uit..... wanneer heb je dan tijd om te roken?
Doe jij sessies?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Lips het volgende:
Thrackan, krijg toch eens een beetje ballen man! Ik vind het niks gek dat jij het moeilijk hebt! Je bent de hele dag bezig met jezelf zo zielig vinden! Begin gewoon eens met aan iets anders denken, je vriendin bijv.
Dacht dat mannen zichzelf tot het sterke geslacht rekenden?? Dan moet je 't toch ook wel vol kunnen houden om niet te roken!
Watjes!![]()
helpt dit wel??
Nou, zou je dan niet nu al gelijk sigaretten gaan kopen dan? Waarom jezelf nog langer kwellen als je over 2 uur toch verlossing krijgt...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Doagere het volgende:
Ik begin nu echt zin te krijgen, de afgelopen 3 uur niks anders gedaan als op fok zitten.
En ik ga zo shoppen, dat ga ik niet redden zonder een paar sigaretten.![]()
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, zou je dan niet nu al gelijk sigaretten gaan kopen dan? Waarom jezelf nog langer kwellen als je over 2 uur toch verlossing krijgt...
Over welke 'wij' heb je 't?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk Lips, daarom zijn wij, mannen, het 'sterke geslacht'.
Een peuk opsteken en wegtrekken in 4 minuten? Ik genoot altijd langer van m'n sigaretquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Doagere het volgende:
De winkels waar wij altijd heen gaan, liggen soms 4 minuten lopen uiteen, dus dan kan je net even lekker roken..![]()
Ah, dus het helpt? een heel klein beetjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef Thrackan het volgende:
Doe jij sessies?
Mja zielig vinden, ik ben misschien wat vrijer met uiten op Fok! wat ik denk en voel...
En aan mijn vriendin denken komt prima goed hoor, maar da's offtopic toch?
Ik heb het wel is in 3 minuten gedaan..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Een peuk opsteken en wegtrekken in 4 minuten? Ik genoot altijd langer van m'n sigaret
Pleisters, kauwgom, lollies, gewone kauwgom, je gedachten verzetten.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef Doagere het volgende:
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...![]()
Is er iets dat echt helpt tegen dat gevoel?
Wij, mannen. Anders had er wel gestaan "Wij, jij en ik". Maar ik was niet van plan jou tot het sterke geslacht te rekenen hoor.quote:
Ja, maar datgene dat helpt, daarmee probeer je nu juist te stoppen. En verder helpt niet roken en geduldig wachten tot de behoefte afneemt ook wel, maar dat duurt iets langer. Je hebt er mogelijk op den duur wel meer plezier van.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...![]()
Is er iets dat echt helpt tegen dat gevoel?
en bedankt!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Jumparound het volgende:
ja, vraag maar aan thrakcan, die staat ook zo sterk in zn schoenen
story of my life...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Posdnous het volgende:
Je moet er gewoon niet de hele tijd over nadenken.
Ehm... niemand.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef glasbak het volgende:
Ik heb even de indeling van het 'meer dan 1 jaar' lijstje veranderd.. Wie knalt hem in de OP ?
2 keer gedaan en 2 keer niet geholpen bij mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
en bedankt!
Heeft iemand trouwens ervaring met acupunctuur? Naar het schijnt zitten er op je oor bepaalde drukpunten die de behoefte kunnen wegnemen, ik heb er alleen nog te weinig over gehoord en gelezen om overtuigd te raken.
Enneh, ondanks dat ik zo loop te zeiken ben ik nog wél rookvrij!![]()
Nee dan is het goed! Als het maar duidelijk is dat ik niet tot 'jullie' mannen behoorquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij, mannen. Anders had er wel gestaan "Wij, jij en ik". Maar ik was niet van plan jou tot het sterke geslacht te rekenen hoor.
Je staat wel degelijk sterk in je schoenen! 11 dagen is toch best lang, ik heb dat niet gehaald hoor! Ik had telkens in het weekend een paar sigaretten gerookt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Thrackan het volgende:
Mwah, mannen hoeven niet altijd het sterke geslacht te zijn hoor...
Ik heb gisteravond, ondanks een fikse verkoudheid (smeriiiig!) toch weer een paar sigaretten gerookt.
En ik vind het niet leuk om hier toe te geven, maar ik beschouw mijn stoppoging als mislukt. Ik houd de optie stoppen natúúrlijk nog in het oog, maar daar moet ik echt wat sterker voor in mijn schoentjes staan. Na 11 dagen al opgeven getuigt daar dus niet van.
quote:Two months, one week, three days, 17 hours, 46 minutes and 9 seconds. 717 cigarettes not smoked, saving ¤ 136,31. Life saved: 2 days, 11 hours, 45 minutes.
Nou ja, sollicitatie, na een kort babbeltje werd me uitgelegd wat ik moet doen, een contract uitgedraaid en was ik, als er in het contract niets staat waar ik het niet mee eens ben (en dat staat er volgens mij niet), aangenomen.quote:
gefeliciteerd danquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, sollicitatie, na een kort babbeltje werd me uitgelegd wat ik moet doen, een contract uitgedraaid en was ik, als er in het contract niets staat waar ik het niet mee eens ben (en dat staat er volgens mij niet), aangenomen.
Werkzaamheden was wat ik verwachtte (facturen verwerken enzo), tijden kan ik flexibel zelf indelen, zoals ik hoopte. Al met al klinkt het prima. Dus de 29e beginnen.
Wel handig ja, in verband met mijn studie waarvoor ik de ene week veel moet doen en de andere week vrijwel niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso relaxed dat je zelf je tijden kan indelen, kan een hoop ellende besparen
Hier maar even, voordat dat andere topic er aan onderdoor gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Over 9 dagen zit ik op de 3 maanden.![]()
Jij houdt het ook nog vol?
Ik game op de pc, op de 360 de gamecube en soms nog op de PS2. Ik ben een junk.![]()
Wat voor bug dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb eens een plugin voor Firefox gepost. Nu zul je in OS X wellicht met Safari browsen (ik ben daar mee gestopt vanwege een vervelende bug op FOK), maar zoniet kun je die gebruiken. Hij zal wel in het vorige deel staan, denk ik.
Ja. Zeer vervelend als je geen PI kan kiezen enzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor bug dan?
Dat de tekst (titels van fora en topics enzo) door de layout heen staan?
Quitomzillaquote:misschien dat een modje die plugin eventjes in de OP kan zetten
Ik rookte met dergelijk weer altijd lekker in de schuur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, lekker weer voor de buitenrokers vandaag![]()
Idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Zeer vervelend als je geen PI kan kiezen enzo.
[..]
Quitomzilla
Voor de modjes die niet willen zoeken.
[..]
Ik rookte met dergelijk weer altijd lekker in de schuur.
Ik heb 'm geinstalleerd, maar hoe kopieer ik nu die shit in fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
I haven't smoked for 2 months, 1 week and 4 days, saving 1,587.13 cigarettes and $ 176.17.
Ik heb een tijdje terug geprobeerd om 'm naar Nederlands te vertalen, maar dat is tot op heden niet gelukt.
Ik werk sinds een dag met een macquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ctrl +/= indrukken wanneer je een bericht op FOK! wilt tikken.
Rechtermuisknop in het invoervak waar je een reply typt en dan onderaan op 'paste text' klikken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm geinstalleerd, maar hoe kopieer ik nu die shit in fok?
Ik kom er maar niet achter...
hehe, dat is altijd mooi meegenomen iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef kless het volgende:
of ik nu de tabak rook van de tabaks fabriekant of pillen slik van de farmaceut dan wel mdma of coke van een dealertje neem. nope. allemaal geen belang bij.
Ik moest eigenlijk maar weer eens even hevig verliefd worden. super vrolijk me zonuendan een beetje wanhoop, geen belangstelling meer voor eten. En een "chronisch" goed gevoel over me.
dat leek me wel wat... ideale manier van af valleneventueel wederzijds, das helemaal geweldig omdat er dan nog exsta beweging bij komt
![]()
heb nog wel geduld hoor, tot maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, dat is altijd mooi meegenomen idd
Alleen vandaag gaat dat wat lastig worden denk ik, althans, ik neem aan dat je nu niet echt een leuk iemand op straat tegenkomt.
Ik heb de hele dag nog niemand gezien op straat...
Maart?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef kless het volgende:
[..]
heb nog wel geduld hoor, tot maart![]()
neuh, Ik baal gewoon als een stekker dat ik veel opvliegender ben(inwendig), algemene geestelijke toestand nou niet bepaald vrolijk is. Abeitsfreude nu echt nihil is. gisteren voor het eerst een moment van aggressieviteit beleefd since hele lange tijd. (ben mn matras maar gaan meppen) ik loop nu "pumped" rond. en dat vind ik scheit irritant. eerder kon ik dat prima langs me laten. en als iets me teveel werd ofzo peuk en anders lekker janken onder de douche. maar tegenwoordig... lijkt er vooral aggressieviteit bij op te komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Jumparound het volgende:
naja, ik doe het alle drie niet... geen drugs of pillen of wat dan ook...
kijk het nog een maandje aanwant zo te lezen heb je ook niet echt behoefte om te gaan roken, ja maakt voornamelijk jezelf gek zo te lezen
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strandquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maart?
![]()
Denk dat ik je even niet begrijp
Wat Jumparound zegt, zit ook wel wat in denk ik
Haha, ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef kless het volgende:
[..]
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strand![]()
Hallo cheqy,quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook van harte dat u er wat van op heeft gestoken zodat u er iets mee kunt in uw leven.
![]()
was eigenlijk een verkapt tvptje![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:49 schreef Cecilia het volgende:
[..]
Hallo cheqy,
nou ik kan er mee leven hoor en met jou ook Kanjer hahahahahaha.mooie man![]()
![]()
groetjes Cecilia
![]()
Hier hetzelfde. Het is niet erg dat ik aankom maar het gaat grotendeels op mijn buik zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef kless het volgende:
[..]
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strand![]()
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef sassa het volgende:
Hebben jullie er nou last van als er om je heen word gerookt?
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.quote:Zijn jullie onwijs anti roken geworden ofzo?
Ik helemaal niet. Ik vind het wel lekker ruiken en sta er soms bij te snuffelen, maar er eentje willen op steken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nauwelijks.
[..]
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.
Hehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nauwelijks.
[..]
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.
Dat is ook weer verstandig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben niet zo'n grote zuiper meer.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:54 schreef Lips het volgende:
Ik heb juist als om me heen iedereen aan het roken is minder moeite dan wanneer ik 1 persoon op visite heb die zit te roken.
Ik heb er in beide gevallen geen moeite mee. Gisteren had ik wel weer even zin om naar buiten te gaan om te roken, toen het even mooi weer was, maar gelukkig is het zelden mooi weer in de herfst.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:54 schreef Lips het volgende:
Ik heb juist als om me heen iedereen aan het roken is minder moeite dan wanneer ik 1 persoon op visite heb die zit te roken.
Oftewel je gaat een cruciale maand tegemoet, tijd om je grenzen te verleggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:56 schreef DarkElf het volgende:
6 maanden twee weken en drie dagen
gaat goed hier.
( maar ben pas echt heppie als ik de 8 maanden gepasseerd ben, vorige keer begon ik weer na 8 maanden namelijk)
ze simpelweg niet naar je oproep naar hun om zich er niet mee te bemoeien?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:50 schreef Thrackan het volgende:
Kennen jullie deze kenmerken:
Ik wéét dat ik wil en moet stoppen, van mezelf.
Sinds dat ik dus pas geleden weer begonnen ben zijn zowel mijn ouders als mijn vriendin zich er mee gaan bemoeien. Ik ervaar dat als héél irritant en mijn hele zin om te stoppen wordt meteen weggedrukt door de irritatie.
Ik heb het een beetje proberen uit te leggen, maar het werkt dus absoluut niet in mijn voordeel zolang ze zich ermee blijven bemoeien, wat ze ook nog wel even zullen doen denk ik.
Hoe krijg ik in godsnaam die mensen overtuigd dat ze mij mijn eigen gang moeten laten gaan als ik wil stoppen? Ze luisteren niet!
Kan je meerdere oorzaken verzinnen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben wel af en toe duizelig de laatste tijd, dat kan toch niet aan het stoppen met roken liggen neem ik aan?
Gewoon wat paperclips eten danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef Lips het volgende:
Als je echt vaak duizelig bent en geen oorzaak weet zou ik toch even naar de huisarts gaan. Zonder meteen paniek te zaaien, kan ook simpel ijzertekort zijn.
Wel zorgen dat je ook cola in huis hebt, mochten de paperclips gaan roesten!quote:
Slaaptekort lijkt me een goede reden, maar dat heb ik niet echt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Slaaptekort? Daar had een vriendin van me het laatst over, volgens mij.
Minder eten? Ik ben gestopt met roken weet je wel.quote:Of eet je minder? Ontbijt overslaan heeft ook nog wel eens dat effect, weet ik uit ervaring.
Ach, je weet maar nooit. Overigens kan het ook gewoon zijn dat je bepaalde voedingsstoffen te weinig binnen krijgt (zoals al gezegd, ijzertekort). Maar ja, daar valt voor ons natuurlijk weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:10 schreef Posdnous het volgende:
Minder eten? Ik ben gestopt met roken weet je wel..
Ik heb dat ook! Constant van die @#%#$^$%&korstjes in je neus! Als ik m'n neus snuit is het allemaal rood.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef kless het volgende:
Ik heb nu steeds bloedkorstjes in mn neus. en bloederige snot.
(net zoiets als bloedslijm ophoesten na teveel zware shag maar dan alleen in mn neus.)
Neus slijmfliezen beetje opgezwollen? ok ik kan beter naar olie boren dan naar snot, maar zo een droog stukje MOET ik uit mn neus halen... (en iedereen die daar over valt, kijk eens om je heen bij een rood verkeerslicht... dan flip je helemaal)
Ik heb het vooral na tijdje in airco ruimte en of hetelucht verwarming. en met douche komt het meestal wel lekker los en blaas ik mn neus zo leeg.
hehe, ik heb dat ook steeds.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb dat ook! Constant van die @#%#$^$%&korstjes in je neus! Als ik m'n neus snuit is het allemaal rood.
Onder de douche is fijn ja! Daar komt alles los!
Ik eet 't toch niet op!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg, houden we het wel een beetje smakelijk hier?
Ik wel,(iedereen trouwens) vooral snachts, alles slik je door.quote:
Ja als je 't ophaalt dan slik je 't door, maar ik eet 't niet op als ik 't uit m'n neus gehaald heb!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef kless het volgende:
[..]
Ik wel,(iedereen trouwens) vooral snachts, alles slik je door.
Alleen die harde stukjes, die niet meer "achteruit"kan snuiten, moet met de (neusboor). waarna het grondig bestudeerd wordt, ( bloed doorlopen snot metstof?). en dan een geschikte dump plek vinden.
Hoelang houden we dit probleem (ochtend rochel bevalt me namelijk beter, die wil namenlijk wel weg)
Bij mij duurt het al sinds het beginquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja als je 't ophaalt dan slik je 't door, maar ik eet 't niet op als ik 't uit m'n neus gehaald heb!
Hoelang dit duurt weet ik niet.... met dit weer zal het niet snel beter worden..
Bij mij is het nu sinds een paar weken pas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij duurt het al sinds het begin
Klein kwartaaltje geleden.
En die zooi die ik eruit boor,schiet ik altijd weg
hehe, nee, in m'n huis snuit ik m'n neus gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:26 schreef Lips het volgende:
[..]
Bij mij is het nu sinds een paar weken pas.
Wegschieten... in m'n huisNee dank je
Ik ben een dame (kuch kuch) en die doen dat niet!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, nee, in m'n huis snuit ik m'n neus gewoon.
Maar op straat is wegschieten prima
haha, ok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik ben een dame (kuch kuch) en die doen dat niet!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
He!
Ik ben vandaag trouwens een kwartaal gestopt
[sub]kan iemand dat even bijwerken?[/sub[
DANKJEquote:
Eigenlijk alleen als ik rokende visite heb, lekker aan een wijntje en een stokbroodje zit en dat dan zo'n sigarettenwalmpje langs komtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
DANKJE![]()
![]()
Jij zit er ook al effe overheen...
Nog geen (extreem) lastige perioden achter de rug?
Ik trek het vooral in het weekend verdomd slecht...
Door de weeks heb ik totaal geen last van het niet roken.
senksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef schatje het volgende:
Eer-ik is een plekje omhoog gegaan in de lijst.
idd, niet de enige.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:04 schreef Jumparound het volgende:
@ P8 en eer-ik: LOL! ben niet de enige dus!
man, dromen over roken is echt vet irritant!
@crossover - helaas mansucces alvast voor de volgende keer
Nog gefeliciteerd dan!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst mijn verjaardag zonder nicotine (afgezien van meeroken) gevierd.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef schatje het volgende:
Cheqy staat nu bij de kwartaal stoppers.
Jullie willen het gewoon gezellig houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Crafty-FoX het volgende:
Lalala, ik mag wederom uit het lijstje gehaald worden! Ik doe een poging zeer beperkt te roken, alleen als ik samen met mijn vriendin ben. Anders mag het nietdus ik ben bij deze niet meer gestopt met roken!
We wouden beiden gewoon graag, maar beperkt. Dus we moeten elkaar toestemming geven, zal vast niet helpen... goh, wat ben ik weer fout bezigsucces wel-stoppers!
Ik moet me hier helaas ook bijvoegen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Crafty-FoX het volgende:
Lalala, ik mag wederom uit het lijstje gehaald worden! Ik doe een poging zeer beperkt te roken, alleen als ik samen met mijn vriendin ben. Anders mag het nietdus ik ben bij deze niet meer gestopt met roken!
We wouden beiden gewoon graag, maar beperkt. Dus we moeten elkaar toestemming geven, zal vast niet helpen... goh, wat ben ik weer fout bezigsucces wel-stoppers!
eer-ik, wat doe je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet me hier helaas ook bijvoegen.
Zonde![]()
Ik denk dat ik ook weer uit het lijstje moet![]()
Tering, ik wil eigenlijk heel graag stoppen, maar het gaat zo fucking moeilijk als er drank bijkomt..
Ik heb vanavond dus weer een paar peuken gerookt, ze waren verdomd lekker, maar ik heb er nu alweer spijt van. Heb het 3 maanden volgehouden, en nu voel ik me echt een mietje
godver, wat is de stap van 0 peuken naar 1 peuk, naar meer peuken toch gemakkelijk eigenlijk
Zijn er meer mensen die hetzelfde eigenlijk hebben?
Ik vind het zo vervelend, dat ik eigenlijk graag wil stoppen, geen moeite heb met overdag/doordeweeks niet roken, maar in het weekend 'kapot' ga![]()
Wat was jouw stopdatum? 5 oktober?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:55 schreef Doagere het volgende:
Ik sta niet meer in de lijst?
Ik ben nog steeds gestopt.![]()
dankjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat was jouw stopdatum? 5 oktober?
@ koevinkje, welkom en succes.
@ eer-ik, zonde hoor, maar je kunt toch verder gaan met stoppen?
Ja, ik weet het zelf ook effe nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
eer-ik, wat doe je?![]()
![]()
Je kan toch gewoon verder gaan met je stoppoging? Ik bedoel, je hebt er al weer spijt van dat je hebtgerookt en volgens mij wil je wel graag stoppen.
Ik slik nicotinepillen en daarbij mag je absoluut niet roken. Als je in het weekend op stap gaat neem er dan één in, heb je een stok achter de deur omdat je dan echt niet mag roken en je trek neemt ook af.
Ikzelf gebruik ze continu maar ik denk niet dat jij dat nodig hebt.
Ik hoop dat je het stoppen door wilt zetten..
Ik denk maar dat ik dat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
@ koevinkje, welkom en succes.
@ eer-ik, zonde hoor, maar je kunt toch verder gaan met stoppen?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Doagere - maandag 15 januari 2007 @ 13:20
Net mijn laatste gerookt, ik stike zowat vanochtend in de badkamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |