Nog gefeliciteerd dan!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst mijn verjaardag zonder nicotine (afgezien van meeroken) gevierd.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef schatje het volgende:
Cheqy staat nu bij de kwartaal stoppers.
Jullie willen het gewoon gezellig houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Crafty-FoX het volgende:
Lalala, ik mag wederom uit het lijstje gehaald worden! Ik doe een poging zeer beperkt te roken, alleen als ik samen met mijn vriendin ben. Anders mag het nietdus ik ben bij deze niet meer gestopt met roken!
We wouden beiden gewoon graag, maar beperkt. Dus we moeten elkaar toestemming geven, zal vast niet helpen... goh, wat ben ik weer fout bezigsucces wel-stoppers!
Ik moet me hier helaas ook bijvoegen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Crafty-FoX het volgende:
Lalala, ik mag wederom uit het lijstje gehaald worden! Ik doe een poging zeer beperkt te roken, alleen als ik samen met mijn vriendin ben. Anders mag het nietdus ik ben bij deze niet meer gestopt met roken!
We wouden beiden gewoon graag, maar beperkt. Dus we moeten elkaar toestemming geven, zal vast niet helpen... goh, wat ben ik weer fout bezigsucces wel-stoppers!
eer-ik, wat doe je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet me hier helaas ook bijvoegen.
Zonde![]()
Ik denk dat ik ook weer uit het lijstje moet![]()
Tering, ik wil eigenlijk heel graag stoppen, maar het gaat zo fucking moeilijk als er drank bijkomt..
Ik heb vanavond dus weer een paar peuken gerookt, ze waren verdomd lekker, maar ik heb er nu alweer spijt van. Heb het 3 maanden volgehouden, en nu voel ik me echt een mietje
godver, wat is de stap van 0 peuken naar 1 peuk, naar meer peuken toch gemakkelijk eigenlijk
Zijn er meer mensen die hetzelfde eigenlijk hebben?
Ik vind het zo vervelend, dat ik eigenlijk graag wil stoppen, geen moeite heb met overdag/doordeweeks niet roken, maar in het weekend 'kapot' ga![]()
Wat was jouw stopdatum? 5 oktober?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:55 schreef Doagere het volgende:
Ik sta niet meer in de lijst?
Ik ben nog steeds gestopt.![]()
dankjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat was jouw stopdatum? 5 oktober?
@ koevinkje, welkom en succes.
@ eer-ik, zonde hoor, maar je kunt toch verder gaan met stoppen?
Ja, ik weet het zelf ook effe nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
eer-ik, wat doe je?![]()
![]()
Je kan toch gewoon verder gaan met je stoppoging? Ik bedoel, je hebt er al weer spijt van dat je hebtgerookt en volgens mij wil je wel graag stoppen.
Ik slik nicotinepillen en daarbij mag je absoluut niet roken. Als je in het weekend op stap gaat neem er dan één in, heb je een stok achter de deur omdat je dan echt niet mag roken en je trek neemt ook af.
Ikzelf gebruik ze continu maar ik denk niet dat jij dat nodig hebt.
Ik hoop dat je het stoppen door wilt zetten..
Ik denk maar dat ik dat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
@ koevinkje, welkom en succes.
@ eer-ik, zonde hoor, maar je kunt toch verder gaan met stoppen?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Doagere - maandag 15 januari 2007 @ 13:20
Net mijn laatste gerookt, ik stike zowat vanochtend in de badkamer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |