Jazeker maar ik neem het maar voor lief, ik gebruik het vooral omdat ik anders nog meer problemen krijg met in slaap komen, ik heb dat heel erg met het stoppen met roken. Gelukkig niet de enige daarin, ik heb veel verhalen van anderen gelezen die daar ook tegenaan liepen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet echt om elke dag te delen dat het goed gaat. Het is, en ik vind het een beetje beschamend om te zeggen, tot nu toe piece of cake geweest voor me. Dat hoef ik er a niet in te peperen bij een ieder die het wel moeilijk heeft met stoppen en b lang niet zo boeiend om te lezen als het moment dat ik een tegenvaller heb of een mijlpaal te vieren heb, een maand niet gerookt te hebben ofzo.
Vind jij het zelf niet vervelend nog met nicotine geconfronteerd te worden d.m.v. kauwgom? Ik heb expres geen enkel hulpmiddel gepakt omdat ik die afhankelijkheid direct de nek wou omdraaien. Nadat de nicotine je lijf uit is lijkt het mij meer een mindset gerelateerde uitdaging te worden, waarbij je bepaald gedrag herkend en nieuw gedrag moet improviseren/toepassen.
Goed bezig, pik! Morgen en wellicht overmorgen nog fysieke ellende, daarna ben je daar vanafquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:24 schreef Treinhoer het volgende:
Zit nu op de 48 uur. Heb de nicotinepleisters nog in de verpakking zitten. Gisteren was klote, echt rillingen en zweten, heel onrustig. Vandaag wat onrust en ik heb het gevoel dat ik iets 'mis'. Erg vervelend maar niets wat ik niet kan overwinnen.
Ik vond beide dagen het missen van de ochtend peuk echt verschrikkelijk, dat was echt even lastig, maar ik wist het verslavings stemmetje in mijn hoofd te negeren. Want die stuurde me al naar de pomp voor een nieuw pakje_!
Van 40 sigaretten per dag naar 0, het kan. Nu moet ik vol blijven houden....
Ja dat heb je somsquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Koettie het volgende:
Zit op dag 17. Met pleisters. Ging echt prima en opeens sinds twee dagen veel trek. Allemaal tussen mn oren want heb die pleisters maar pfff.
Wat? Neequote:Op donderdag 25 juli 2024 11:42 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Cannabis met een staafmixer behandelen in cupcakebeslag.
Het duurt ietsje langer voordat je echt high bent, maar een high duurt gemiddeld 6 tot 8 uur.
Waarheid maat! Vandaag eigenlijk alleen wat onrust gehad. Het rillen/zweten niet meer gehad gelukkig. Ik probeer nu de ochtend peuk crave, te stillen met een bakje yoghurt met vitaminepil.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed bezig, pik! Morgen en wellicht overmorgen nog fysieke ellende, daarna ben je daar vanaf
Klasse! Hoe gaat het nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik heb een joint weggegooit in plaats van tóch roken. Gedragsverandering kan langer duren dan je zelf denkt, maar het was een overwinning voor mijn gezondheid vandaag.
Meer dan prima, heb genoten van een edible zaterdag en ben nu weer lekker aan het werk. Niks aan het handje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |