SPOILER: Oude lijst met gestopte FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Viv op 08-02-2026 01:50:43 ]
Wat goed!!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Inmiddels anderhalve week gestopt en vandaag alle rookwaar wat nog over was in de prullenbak gemikt. Gewoon op een dag besloten geen peuk meer op te steken en sindsdien geen trek meer in gehad.
En ik maar denken dat het heel moeilijk zou zijn
Want in plaats van een gloeiende peuk kijk ik nu naar twee prachtig gloeiende buizen op de koptelefoon versterker die ik mezelf cadeau heb gedaan en iedere dag met veel plezier naar luister.quote:Beloon jezelf: doe iets leuks, koop een goed boek, ga naar de bioscoop of neem een vrije dag.
De kans dat het stoppen lukt is dan groter.
Aangepast!quote:Op zondag 8 februari 2026 01:20 schreef Vlinder het volgende:
Kan iemand mijn naam veranderen? Het is met een e tegenwoordig 👍🏼
En al bijna 17 jaar gestopt![]()
Over 4 dagen alweer 5 maandenquote:
Dan heb je het ergste echt achter de rug. Dagen zullen voorbij gaan zonder dat je aan een sigaret denkt.quote:
Je blijft verslaafd. Ik zou het nicotine gehalte afbouwenquote:Op zondag 8 februari 2026 18:19 schreef nostra het volgende:
Mja, ik moet hier ook maar eens vanaf. Wel geen sigaret meer aangeraakt een jaar of vier, maar ingewisseld voor vapen. Heeft wel grote voordelen, maar gezond is het niet.
Totaal geen last van gehad, heel apart. Als ik heb gezopen en gesnoven heb ik totaal geen behoefte om te roken. Kan ook zonder moeite bij mensen staan die roken. Op dezelfde dag ook gestopt met blowen trouwens.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan heb je het ergste echt achter de rug. Dagen zullen voorbij gaan zonder dat je aan een sigaret denkt.
De valkuil nu is wanneer je bijv teveel gedronken hebt op een feestje en iemand biedt je een peuk aan. Niet doen!
Goed voor jou. Maar waarom snuif je nog drugs? Als je met roken kon stoppen?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Totaal geen last van gehad, heel apart. Als ik heb gezopen en gesnoven heb ik totaal geen behoefte om te roken. Kan ook zonder moeite bij mensen staan die roken. Op dezelfde dag ook gestopt met blowen trouwens.
En dat allemaal door dat boek van Allen Carr. Was erg sceptisch in het begin maar het heeft geholpen. Heel bijzonder. En dat boek kost nog minder dan 2 pakjes sigaretten. Waard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |