quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef -Jewcookie- het volgende:
"Nee, ik heb een PC. Screw consoles!! " zou ik gestemd hebben. Maar die is er niet.![]()
"Nee, ik heb een PC. Screw consoles!! " zou ik gestemd hebben. Maar die is er niet.![]()
Sommige mensen houden van een spelletje spelen naast hun leven op fok.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, ik heb een leven.
Cheqyquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:48 schreef cheqy het volgende:
Nee, ik heb een PS en een PS2 en wilde ook de PS3. Maar door alle negatieve berichtgeving over de 3 ben ik van mijn geloof af gestapt en heb een Xbox 360 gekocht.
Ik had dat dus veel eerder moeten doen.![]()
Komend jaar komt de PS3 er bij mij niet in omdat ik eerst wil kijken hoe het zich allemaal ontwikkeld omdat ik bij de PS3 een soort Dreamcast gevoel heb gekregen.
Daar ga ik dus echt niet zo maar + ¤ 600 in pompen.![]()
Ja man.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cheqy![]()
Nog steeds gestopt?
OT: ik vermaak me prima met mijn pc en heb geen geld over voor zo'n console.
Ik koop er dus ook geen
Wtf! oldskoolquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:09 schreef L.Denninger het volgende:
"Nee, maar ik wil wel binnenkort m'n ZX Spectrum op m'n videobeamer aansluiten en met een beetje mazzel heb ik binnenkort ook m'n dreamcast weer terug !"
Dat jij ervoor durft uit te komen zo`n post te maken op een openbaar forumquote:
Verkoop je m alweer? Dat is best snel danquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb een 360......die gaat aanstaande zaterdag de deur uit![]()
tevens heb ik ook een psp
ps3 komt bij launch![]()
Heb je m'n profiel bekeken ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat jij ervoor durft uit te komen zo`n post te maken op een openbaar forum
Omdat jij een ps3 developer bent zeg jij dingen als:quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb je m'n profiel bekeken ?
Het is niet alsof ik het kan verbergen met dit werk...
Ahaquote:"I'm so l33t it megahertz"
Dus hij is een PS3 developer, maar hij koopt geen PS3? Zegt alweer genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Omdat jij een ps3 developer bent zeg jij dingen als:
[..]
AhaIk zou toch een andere woordkeuze gaan opzoeken.
Ik werk voor Sony, waarom zou ik 'm niet kopen denk je ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Dus hij is een PS3 developer, maar hij koopt geen PS3? Zegt alweer genoeg![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik werk voor Sony, waarom zou ik 'm niet kopen denk je ?
Dan had ik toch wel een ander antwoord verwacht, iets van, nee maar ik krijg hem van Sony, maar daar wordt geen woord over gerept. Zowieso je hele Sony verhaal heb ik mijn twijfels over, want niks wat er in je profiel of fotoboek ziet er serieus uit.quote:"Nee, maar ik wil wel binnenkort m'n ZX Spectrum op m'n videobeamer aansluiten en met een beetje mazzel heb ik binnenkort ook m'n dreamcast weer terug !"
Dat kan ik je niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef bigore het volgende:
[..]
[..]
Dan had ik toch wel een ander antwoord verwacht, iets van, nee maar ik krijg hem van Sony, maar daar wordt geen woord over gerept. Zowieso je hele Sony verhaal heb ik mijn twijfels over, want niks wat er in je profiel of fotoboek ziet er serieus uit.
half jaartje hequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Verkoop je m alweer? Dat is best snel dan![]()
Heb die van mij nu 4 maanden en zit er af en toe ook al aan te denken om hem weg te doen. Komt niet echt veel bijzonders op de 360 voor mijn smaak. Maar ik laat hem verlopig nog wel even staan, Blue Dragon lijkt me wel leuk. En de PS3 krijgt geen launchgames waardoor ik hem meteen moet hebben, kan nog wel even wachten tot MGS4 en FF13quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
half jaartje he![]()
heb hem alleen gekocht ter overbrugging tot de ps3![]()
microsoft![]()
Ik vind dat er juist mooie games aan komen voor de 360. Bijv. Battlestation Midway, GRAW2 en later in het jaar Forza2. Plus nog een paar waarvan mij even de titel ontschoten is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Heb die van mij nu 4 maanden en zit er af en toe ook al aan te denken om hem weg te doen. Komt niet echt veel bijzonders op de 360 voor mijn smaak. Maar ik laat hem verlopig nog wel even staan, Blue Dragon lijkt me wel leuk. En de PS3 krijgt geen launchgames waardoor ik hem meteen moet hebben, kan nog wel even wachten tot MGS4 en FF13
Meeste games die uitkomen(en exclusief zijn) neigen naar (of zijn) shooters. En daar hou ik (op een af en toe een uitzondering na) niet van. De enige spellen die tot nu toe mijn intresse hebben gewekt zijn Blue Dragon, Alan Wake en Fable 2, waarvan de laatste 2 nog een hele tijd duren voordat ze er zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:36 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik vind dat er juist mooie games aan komen voor de 360. Bijv. Battlestation Midway, GRAW2 en later in het jaar Forza2. Plus nog een paar waarvan mij even de titel ontschoten is.
leuk usericonquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
Ik hou mijn 360 voornamelijk voor Halo3 en hopelijk komt er tussendoor nog iets leuks
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef SHOOOTO het volgende:
PS3 komt er, als FF uitkomt. De PS2 kocht ik pas toen FFX uitkwam.
xbox360 is groter hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:20 schreef magge het volgende:
Ik weet het niet. Aan de ene kant zou ik graag een ps3 willen. Maar dat ding schijnt ontzettend groot te zijn. Ik ben zelf een grote grote Metal Gear Solid fan. Dus daarom alleen al zou ik hem kopen. Maar ik denk dat het wel even duurt. Ik heb nooit zoveel geld. <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |