Hehe, die avatar lijkt best op die van ons skatje!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:20 schreef Doagere het volgende:
Net mijn laatste gerookt, ik stike zowat vanochtend in de badkamer..![]()
Ik ben vaker gestopt, maar helaas ook weer begonnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:28 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hehe, die avatar lijkt best op die van ons skatje!
Maarreh, veel succes! Laat je niet afschrikken door mijn emo-verhalen, ik ben ook nog steeds zondermoet gewoon wat te klagen hebben he!
Zal nog even de (belangrijkste) tips hier op een rijtje zetten:
- afleiding (iets om mee te friemelen o.i.d.)
- water!
- vermijd crisis situaties als je denkt dat je die niet aankunt (als je denkt dat je je er wel doorheen kunt slaan, vooral doen!)
- reageer je ergens op af, dat doe ik hier
Tot over een paar jaar danquote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik ben (nog) geen addict...
Ik rook 1tje per dag als ik er zin in heb...maar das ook niet altijd...
in de weekend denk ik er ook niet zo veel aan....is maar goed ook![]()
![]()
![]()
Ik vind dat altijd heel apart, ken wel meer mensen die het zo doen hoor, maar op die manier zou ik het echt niet kunnen volhouden.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik ben (nog) geen addict...
Ik rook 1tje per dag als ik er zin in heb...maar das ook niet altijd...
in de weekend denk ik er ook niet zo veel aan....is maar goed ook![]()
![]()
![]()
Ik kan zo stoppen als ik wil...
Hmm inderdaad, mijn excuusquote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
Allen Carr stopte gewoon... later krijeeg ie pas longkanker
@Doagere Succes
@ Turbo_diesel: Stop dan, waarom zou je roken?
Als je altijd maar gewoon heel weinig rookt, niet ooit veel rookte maar bent gaan minderen, lijkt het me aanzienlijk makkelijker. Ook omdat je het roken helemaal niet associeert met stress waarschijnlijk. Je wordt namelijk helemaal niet rustiger van nicotine. Dat lijkt wellicht zo als je rookverslaafd bent, omdat je de behoefte aan nicotine weer even voldoet.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Thrackan het volgende:
Misschien dat je er een heel andere (tevreden en druk bezette) levensstijl op nahoudt? Weinig stress, waar je eventueel goed mee kunt omgaan? Ben wel benieuwd hoe je dat doet eigenlijk...
mooie vergelijking.quote:1 op de 2, kan jebeter russisch roulette spelen, 1 op de 6
Ik word er serieus een beetje rustiger van..quote:Op maandag 15 januari 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
@ Turbo_diesel: Stop dan, waarom zou je roken?
Je bent (nog) niet verslaafd zeg je in een eerdere post. Is zo weinig mogelijk dan niet gewoon helemaal niet roken?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:03 schreef Turbo_Diesel het volgende:
zo weinig mogelijk
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:57 schreef crossover het volgende:
Jij hebt zeker de broek aan thuis.
Als je daar al vanuit gaat komt het zeker wel goed jaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Doagere het volgende:
En ik ga zo shoppen, dat ga ik niet redden zonder een paar sigaretten.![]()
De winkels waar wij altijd heen gaan, liggen soms 4 minuten lopen uiteen, dus dan kan je net even lekker roken..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Als je daar al vanuit gaat komt het zeker wel goed ja![]()
Heb eens een beetje vertrouwen in jezelf!
En zeker bij shoppen, winkel in - winkel uit - winkel in - winkel uit..... wanneer heb je dan tijd om te roken?
Doe jij sessies?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Lips het volgende:
Thrackan, krijg toch eens een beetje ballen man! Ik vind het niks gek dat jij het moeilijk hebt! Je bent de hele dag bezig met jezelf zo zielig vinden! Begin gewoon eens met aan iets anders denken, je vriendin bijv.
Dacht dat mannen zichzelf tot het sterke geslacht rekenden?? Dan moet je 't toch ook wel vol kunnen houden om niet te roken!
Watjes!![]()
helpt dit wel??
Nou, zou je dan niet nu al gelijk sigaretten gaan kopen dan? Waarom jezelf nog langer kwellen als je over 2 uur toch verlossing krijgt...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Doagere het volgende:
Ik begin nu echt zin te krijgen, de afgelopen 3 uur niks anders gedaan als op fok zitten.
En ik ga zo shoppen, dat ga ik niet redden zonder een paar sigaretten.![]()
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, zou je dan niet nu al gelijk sigaretten gaan kopen dan? Waarom jezelf nog langer kwellen als je over 2 uur toch verlossing krijgt...
Over welke 'wij' heb je 't?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk Lips, daarom zijn wij, mannen, het 'sterke geslacht'.
Een peuk opsteken en wegtrekken in 4 minuten? Ik genoot altijd langer van m'n sigaretquote:Op maandag 15 januari 2007 15:02 schreef Doagere het volgende:
De winkels waar wij altijd heen gaan, liggen soms 4 minuten lopen uiteen, dus dan kan je net even lekker roken..![]()
Ah, dus het helpt? een heel klein beetjequote:Op maandag 15 januari 2007 15:03 schreef Thrackan het volgende:
Doe jij sessies?
Mja zielig vinden, ik ben misschien wat vrijer met uiten op Fok! wat ik denk en voel...
En aan mijn vriendin denken komt prima goed hoor, maar da's offtopic toch?
Ik heb het wel is in 3 minuten gedaan..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:12 schreef Lips het volgende:
[..]
Een peuk opsteken en wegtrekken in 4 minuten? Ik genoot altijd langer van m'n sigaret
Pleisters, kauwgom, lollies, gewone kauwgom, je gedachten verzetten.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef Doagere het volgende:
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...![]()
Is er iets dat echt helpt tegen dat gevoel?
Wij, mannen. Anders had er wel gestaan "Wij, jij en ik". Maar ik was niet van plan jou tot het sterke geslacht te rekenen hoor.quote:
Ja, maar datgene dat helpt, daarmee probeer je nu juist te stoppen. En verder helpt niet roken en geduldig wachten tot de behoefte afneemt ook wel, maar dat duurt iets langer. Je hebt er mogelijk op den duur wel meer plezier van.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:11 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet, maar dr is continu een duiveltje op me schouder die zegt dat het heel lekker is...![]()
Is er iets dat echt helpt tegen dat gevoel?
en bedankt!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:22 schreef Jumparound het volgende:
ja, vraag maar aan thrakcan, die staat ook zo sterk in zn schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |