En zo hoort het, weg met de bureaucratiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
Preciesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En zo hoort het, weg met de bureaucratie
Zo kunnen we wel in elk subforum een 'stoppen met roken' topic openenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[WGR] Stoppers fokken met roken
Ik moest 2 keer lezenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
[WGR] Stoppers fokken met roken
Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
Ik zie het nu pasquote:
Om nou je 'stijl' (om het zo maar even te noemen) te veranderen voor een bijbaan gaat ook wel ver idd, zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.
Woops, ik zie de vraag nu pas... zo'n twee en een half pakjes tot bijna 3 shag per week.. a 4,80 per pakje geloof ik..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
tering, 1000 euro al!
Da's al een hoop.
Hoeveel rookte je per dag dan?
Een pak shag?
Of deed je daar langer mee?
Ohja, wat betreft minder drinken, zie tijdstip van posten. Het was allicht iets minder dan vorige week, maar weinig... nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat komt wel goed.
In ieder geval weer een avond doorgekomen zonder nicotine. Tijd om te slapen.
Welterusten.
Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef amokjeeh het volgende:
Bij deze net gestopt. Niet echt een aanleiding, maar als je uit je zelf ineens begint, denk ik ook dat je maar is abrupt moet stoppen. We'll see!
Kijk dat zijn de berichten! Eerst maar is morgen kijken, iedereen rookt zo'n beetje bij ons op kantoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.
Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....quote:Op maandag 15 januari 2007 08:51 schreef Thrackan het volgende:
Pjemineuuuu wat een grafweekend zeg... Lijkt er voorlopig nog niet echt makkelijker op te gaan worden...
Gelukkig heb ik nu een extra stok achter de deur, ik heb gewoon geen geld om peuken te halen(of om eigenlijk überhaupt maar iets te doen)
Ik heb een beetje het idee dat mijn "afkeer" nog niet genoeg is, mensen tips over bijvoorbeeld DVD's en/of boeken die me wat meer "begrip" voor mijn stoppoging zouden kunnen geven?
Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken benquote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....
Je bent al gestopt, dus ergens heb je dat besef al...
Het is geen schande om te stoppen hoor! je bent er gewoon klaar mee
Hoe lang ben je nu gestopt?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken ben
Ik vrees alleen dat dat niet lang meer gaat duren...
11 dagen...quote:
oke voor vandaag dan...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
11 dagen...
Tuurlijk praat ik dit mezelf aan, maar de meeste van mijn pogingen strandden na 2 weken. Ik heb het een enkele keer een week of 3 volgehouden.
Over het algemeen heb ik met deze poging echt de meeste moeite tot nu toe. Misschien wel een "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden" idee hoor...
Ik voel me ontzettend snel geprikkeld, gestressed. Kan geen moment stil zitten, of ik moet er een dutje bij kunnen doen (trein, bus). Wachten op het OV is een ramp, net als uitgaan en zo.
Vriendin doet er erg lief bijalleen heb ik die niet zo heel vaak gezien van de week.
Ik slaap wel als een trein, en in de trein, eigenlijk zou ik heel de dag slapen als ik er de kans voor zou hebben. Nou heb ik een stage die me een beetje bezighoudt.
Kan me absolúút nérgens op concentreren. Echt helemaal NIET. Darten ging helemaal klote, tafeltennis ook, zijn best wel mentale sporten zeg maar
Op stage is het een 5 minuutjes wat doen, afgeleid raken voor een 10 minuten, dan weer 5 minuutjes wat doen. Ik doe in ieder geval nog wat, maar om nou te zeggen dat ik lekker in mijn vel zit...
Alleen de boel van me af schrijven, praten of rennen/meppen/andersoorts inspanning is naar ervaring niet voldoende. Ik kan het in mijn hoofd niet weg krijgen. Help?
k ga denk ik ook maar eens dat ene boek lezen, van stoppen met roken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben in eerste instantie gewoon gestopt omdat ik dat wilde. Het is pas nu dat ik geldnood heb, dat is nooit een reden geweest, alleen op dit moment een extra stokje.
Ik merk van mezelf eigenlijk dat ik het ene moment best rustig ben en er prima mee kan omgaan, en het andere moment heb ik zowat paniekaanvallen (zoals je hierboven aardig kan lezen) omdat ik "niet kan roken".
Alle feiten en weetjes ken ik ondertussen wel na een keer of 10-15 de boel opgegeven te hebben. Toch bedankt hoor!
Als je me alsnog wilt helpen: ik zoek geen redenen of oorzaken, ik zoek meer een manier om het na 2 weken vól te houden, en dan niet zo'n financieel stokje achter de deur, want voor hetzelfde geld had ik wel gewoon geld gehad... Daar heb ik gewoon even geluk mee
je blog ga ik zo wel even doorlezen, eerst eens rustig lunchen en mezelf afleiden met veel muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |