abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45286013
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
En zo hoort het, weg met de bureaucratie
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:57:53 #82
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45286036
[WGR] Stoppers fokken met roken
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:00:55 #83
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45286152
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef crossover het volgende:

[..]

En zo hoort het, weg met de bureaucratie
Precies
Lekker makkelijk zo
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
Zo kunnen we wel in elk subforum een 'stoppen met roken' topic openen
Signature.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:02:47 #84
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_45292957
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef Jumparound het volgende:
Ik moest 2 keer lezen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:09:23 #85
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45293112
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Relaxed.
Ik heb nog nooit echt hoeven solliciteren, het was altijd briefje invullen, dag later beginnen.
Bij m'n huidige bijbaan kon ik zelfs 5 minuten later beginnen
Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_45293171
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik moest 2 keer lezen
Ik zie het nu pas
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:28:56 #87
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45303681
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:02 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik moest 2 keer lezen

Ik had ook iets heel anders gelezen
Gut, wat ben ik weer scherp
Signature.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:31:33 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45303760
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dit wordt voor mij ook pas de tweede hoor. Kijken of het beter afloopt als de eerste, enkele jaren geleden. Hoewel het gesprek toen erg goed ging trouwens, maar ik vermoed dat ze mijn lange haar minder zagen zitten.
Om nou je 'stijl' (om het zo maar even te noemen) te veranderen voor een bijbaan gaat ook wel ver idd, zou ik ook niet doen.
Toch jammer dat je daar nog steeds op kan beoordeeld worden

Iig, succes met solliciteren.
Signature.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 05:28:31 #89
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45307031
Dat komt wel goed.

In ieder geval weer een avond doorgekomen zonder nicotine. Tijd om te slapen.

Welterusten.
pi_45312198
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
tering, 1000 euro al!
Da's al een hoop.
Hoeveel rookte je per dag dan?
Een pak shag?
Of deed je daar langer mee?
Woops, ik zie de vraag nu pas... zo'n twee en een half pakjes tot bijna 3 shag per week.. a 4,80 per pakje geloof ik..
Fiks veel dus maar ik ben het nu aan het compenseren met helemaal niets meer roken..

En schatje bedankt voor het weer mijn naam in het lijstje zetten!
Dit is een Signature....
pi_45318638
net de dvd gezien van allan car, stoppen met roken

ben er gelijk van af :p (moet natuurlijk nog blijken)

maar ik heb echt het gevoel dat ik er klaar mee ben, echt een vage dvd, soort therapie maar ik ben er wel echt echt klaar mee.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:05:45 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45321481
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 05:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat komt wel goed.

In ieder geval weer een avond doorgekomen zonder nicotine. Tijd om te slapen.

Welterusten.
Ohja, wat betreft minder drinken, zie tijdstip van posten. Het was allicht iets minder dan vorige week, maar weinig... nee.
pi_45321635
pff met al dat gezwets... post ff dik gedrukt als er iets veranderd moet worden in het lijstje

jaja het is een grapje hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45321656
voordat ik al die heftige stop-ergernissen over me heen krijg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 14 januari 2007 @ 02:34:26 #95
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45334386
Alweer ruim 2 maanden gestopt, ik heb het gevoel dat ik langer ben gestopt.
Heb ook totaal geen trek meer, eitje dit man.
pi_45336192
ik ben nu over 4 dagen een maand gestopt
Maar voor mijn gevoel ben ik al een jaar gestopt
ik heb ook helemaal geen trek meer in een peuk
maar als iemand er eentje opsteekt vind ik het wel lekker ruiken
niet meer
pi_45361161
Bij deze net gestopt. Niet echt een aanleiding, maar als je uit je zelf ineens begint, denk ik ook dat je maar is abrupt moet stoppen. We'll see!
  maandag 15 januari 2007 @ 00:18:41 #98
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45361201
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef amokjeeh het volgende:
Bij deze net gestopt. Niet echt een aanleiding, maar als je uit je zelf ineens begint, denk ik ook dat je maar is abrupt moet stoppen. We'll see!
Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.
pi_45361687
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zo ben ik ook gestopt. Totaal niet met voorbedachte rade, had geen zin om nieuwe peuken te halen toen ik aan het afwassen was. Ondertussen alweer ruim 2 maanden geleden.
Kijk dat zijn de berichten! Eerst maar is morgen kijken, iedereen rookt zo'n beetje bij ons op kantoor.
pi_45361820
Ja sinds vandaag volledig gestop en meteen weer begonnen met hardlopen, vooralsnog lijkt dit een prima combinatie!

Op 1 januari had ik ook al een poging gedaan, maar toen kwam ik er gek genoeg binnen een dag achter dat ik er helemaal niet volledig achter stond. Toen ook meteen weer gaan roken.

Nu heb ik zo'n overtuiging en wilskracht, dat dit helemaal niet moeilijk gaat worden!
Roken... wat een onzin!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 15 januari 2007 @ 08:51:20 #101
104367 Thrackan
new and improved
pi_45364367
Pjemineuuuu wat een grafweekend zeg... Lijkt er voorlopig nog niet echt makkelijker op te gaan worden...
Gelukkig heb ik nu een extra stok achter de deur, ik heb gewoon geen geld om peuken te halen (of om eigenlijk überhaupt maar iets te doen)

Ik heb een beetje het idee dat mijn "afkeer" nog niet genoeg is, mensen tips over bijvoorbeeld DVD's en/of boeken die me wat meer "begrip" voor mijn stoppoging zouden kunnen geven?
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_45365065
1 Januari 2007 .... heb tentamen weken dus ben nog niet uitgegaan. Vriendinnetje houdt strenge controkle
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:19:04 #103
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45365657
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:51 schreef Thrackan het volgende:
Pjemineuuuu wat een grafweekend zeg... Lijkt er voorlopig nog niet echt makkelijker op te gaan worden...
Gelukkig heb ik nu een extra stok achter de deur, ik heb gewoon geen geld om peuken te halen (of om eigenlijk überhaupt maar iets te doen)

Ik heb een beetje het idee dat mijn "afkeer" nog niet genoeg is, mensen tips over bijvoorbeeld DVD's en/of boeken die me wat meer "begrip" voor mijn stoppoging zouden kunnen geven?
Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....
Je bent al gestopt, dus ergens heb je dat besef al...

Het is geen schande om te stoppen hoor! je bent er gewoon klaar mee
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 10:39:39 #104
104367 Thrackan
new and improved
pi_45366136
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Voorhouden dat elke niet gerookte sigaret beter is voor je....
Je bent al gestopt, dus ergens heb je dat besef al...

Het is geen schande om te stoppen hoor! je bent er gewoon klaar mee
Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken ben
Ik vrees alleen dat dat niet lang meer gaat duren...
  maandag 15 januari 2007 @ 10:42:34 #105
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45366224
Afgelopen zaterdag 2 peuken gerookt in een zeer dronken bui.
Spijt: ja. veel.
Toch ben ik niet van plan om te stoppen met stoppen
Ga gewoon weer verder
Signature.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:59:10 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45366682
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:39 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Nou ja het probleem is dat ik er onderhuids helemaal niet klaar mee ben... Heb alleen maar het idee dat ik mezelf aan het pesten ben op deze manier. Ik blijf zo ongeveer de hele dag naar een peuk snakken en ik vind het verdomd knap dat ik nog niet gebroken ben
Ik vrees alleen dat dat niet lang meer gaat duren...
Hoe lang ben je nu gestopt?
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 11:09:56 #107
104367 Thrackan
new and improved
pi_45366956
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:59 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu gestopt?
11 dagen...

Tuurlijk praat ik dit mezelf aan, maar de meeste van mijn pogingen strandden na 2 weken. Ik heb het een enkele keer een week of 3 volgehouden.
Over het algemeen heb ik met deze poging echt de meeste moeite tot nu toe. Misschien wel een "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden" idee hoor...

Ik voel me ontzettend snel geprikkeld, gestressed. Kan geen moment stil zitten, of ik moet er een dutje bij kunnen doen (trein, bus). Wachten op het OV is een ramp, net als uitgaan en zo.
Vriendin doet er erg lief bij alleen heb ik die niet zo heel vaak gezien van de week.
Ik slaap wel als een trein, en in de trein, eigenlijk zou ik heel de dag slapen als ik er de kans voor zou hebben. Nou heb ik een stage die me een beetje bezighoudt.
Kan me absolúút nérgens op concentreren. Echt helemaal NIET. Darten ging helemaal klote, tafeltennis ook, zijn best wel mentale sporten zeg maar
Op stage is het een 5 minuutjes wat doen, afgeleid raken voor een 10 minuten, dan weer 5 minuutjes wat doen. Ik doe in ieder geval nog wat, maar om nou te zeggen dat ik lekker in mijn vel zit...

Alleen de boel van me af schrijven, praten of rennen/meppen/andersoorts inspanning is naar ervaring niet voldoende. Ik kan het in mijn hoofd niet weg krijgen. Help?
pi_45367361
De lijst is bijgewerkt. Amokjeeh en UFOtje, welkom en succes met stoppen.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:34:53 #109
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45367573
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Thrackan het volgende:

[..]

11 dagen...

Tuurlijk praat ik dit mezelf aan, maar de meeste van mijn pogingen strandden na 2 weken. Ik heb het een enkele keer een week of 3 volgehouden.
Over het algemeen heb ik met deze poging echt de meeste moeite tot nu toe. Misschien wel een "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden" idee hoor...

Ik voel me ontzettend snel geprikkeld, gestressed. Kan geen moment stil zitten, of ik moet er een dutje bij kunnen doen (trein, bus). Wachten op het OV is een ramp, net als uitgaan en zo.
Vriendin doet er erg lief bij alleen heb ik die niet zo heel vaak gezien van de week.
Ik slaap wel als een trein, en in de trein, eigenlijk zou ik heel de dag slapen als ik er de kans voor zou hebben. Nou heb ik een stage die me een beetje bezighoudt.
Kan me absolúút nérgens op concentreren. Echt helemaal NIET. Darten ging helemaal klote, tafeltennis ook, zijn best wel mentale sporten zeg maar
Op stage is het een 5 minuutjes wat doen, afgeleid raken voor een 10 minuten, dan weer 5 minuutjes wat doen. Ik doe in ieder geval nog wat, maar om nou te zeggen dat ik lekker in mijn vel zit...

Alleen de boel van me af schrijven, praten of rennen/meppen/andersoorts inspanning is naar ervaring niet voldoende. Ik kan het in mijn hoofd niet weg krijgen. Help?
oke voor vandaag dan...

pak een fles water... en elke keer als je wéér de behoefte voelt neem je een slok...
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 11:43:10 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45367810
en haal diep adem!

Je moet voor je zelf snappen dat je stopt met roken voor jezelf...
het is jou gezondheid!

ik zoek ff een linkje voor je met wat achtergrond info...
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 11:46:20 #111
104367 Thrackan
new and improved
pi_45367892
Okee, ik snap dat je probeert wat je kunt hoor maar die flessen water en zo zijn echt niet voldoende
Dat ik het voor mezelf moet snappen is inderdaad de kern, maar die weg ben ik best wel kwijt dus.
Ach, ik kan me ook wel druk maken maar ik kan toch niet aan een peuk komen vandaag want ik ben zo blut als weetikwat. Moet alleen vanavond even niet ergens heengaan waar ik ze zou kunnen bietsen en dan hopen dat ik morgen weer een beetje normaal na kan denken.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:02:47 #112
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45368334
probeer het eens

Anders kan ik je aanraden om te stoppen op het moment dat je er echt klaar mee / voor bent....
Je rookt nu niet omdat je geen geld hebt om te roken, je zou eigelijk (jaja, ik heb makkelijk praten) niet moeten roken omdat je geen behoefte hebt / het echt niet meer wilt...

Dan merk je dat je nog makkelijk die peuk kan laten liggen...

Want alles wat je denk van roken (concentratie, rustig worden) wordt je er juist niet van...
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 12:03:51 #113
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45368349
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 12:05:52 #114
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45368387
oh, en mn blog, daar zie je dat ik het de eerste dagen ook wel moeilijk had
blog
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 12:16:51 #115
104367 Thrackan
new and improved
pi_45368703
Ik ben in eerste instantie gewoon gestopt omdat ik dat wilde. Het is pas nu dat ik geldnood heb, dat is nooit een reden geweest, alleen op dit moment een extra stokje.
Ik merk van mezelf eigenlijk dat ik het ene moment best rustig ben en er prima mee kan omgaan, en het andere moment heb ik zowat paniekaanvallen (zoals je hierboven aardig kan lezen) omdat ik "niet kan roken".
Alle feiten en weetjes ken ik ondertussen wel na een keer of 10-15 de boel opgegeven te hebben. Toch bedankt hoor!

Als je me alsnog wilt helpen: ik zoek geen redenen of oorzaken, ik zoek meer een manier om het na 2 weken vól te houden, en dan niet zo'n financieel stokje achter de deur, want voor hetzelfde geld had ik wel gewoon geld gehad... Daar heb ik gewoon even geluk mee

je blog ga ik zo wel even doorlezen, eerst eens rustig lunchen en mezelf afleiden met veel muziek
  maandag 15 januari 2007 @ 12:36:49 #116
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45369234
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben in eerste instantie gewoon gestopt omdat ik dat wilde. Het is pas nu dat ik geldnood heb, dat is nooit een reden geweest, alleen op dit moment een extra stokje.
Ik merk van mezelf eigenlijk dat ik het ene moment best rustig ben en er prima mee kan omgaan, en het andere moment heb ik zowat paniekaanvallen (zoals je hierboven aardig kan lezen) omdat ik "niet kan roken".
Alle feiten en weetjes ken ik ondertussen wel na een keer of 10-15 de boel opgegeven te hebben. Toch bedankt hoor!

Als je me alsnog wilt helpen: ik zoek geen redenen of oorzaken, ik zoek meer een manier om het na 2 weken vól te houden, en dan niet zo'n financieel stokje achter de deur, want voor hetzelfde geld had ik wel gewoon geld gehad... Daar heb ik gewoon even geluk mee

je blog ga ik zo wel even doorlezen, eerst eens rustig lunchen en mezelf afleiden met veel muziek
k ga denk ik ook maar eens dat ene boek lezen, van stoppen met roken.
Van alan carr ofzo?
Weet ik het hoe die vent heet.

Het schijnt toch wel goed te werken.
Ik merk dat ik het de laatste tijd steeds moeilijker heb met niet roken.
Zo ben ik afgelopen weekend ook onderuit gegaan, en heb ik toch gerookt.
Welliswaar dus maar 2 peuken, maar goed.
Heb er wel spijt van.
Doordeweeks heb ik geen enkele moeite, maar donderdag of vrijdag avond, gaat het altijd al fout.
Naja, fout, ik denk dan veels te veel aan peuken....
Signature.
pi_45369465
Mja ik ook vrijdag.. een half pakje ofzo
Maar ik was dan ook wel in een gigantische kutbui omdat ik tegen de tafel liep op de plek waar m'n (sinds 3 weken nieuwe) telefoon in m'n broekzak zat. Dikke scheur in natuurlijk Ik hoop niet dat de bond tegen het vloeken heeft gehoord wat ik toen allemaal uitkraamde
Maarja, we beginnen gewoon weer opnieuw met dagen tellen.

Oh dat is trouwens nog wel een grote valkuil voor me, als er iets tegen zit zeg ik wel eens tegen mezelf dat ik dan wel mag roken.
  maandag 15 januari 2007 @ 13:03:38 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45370011
ai, daar ga je fout

water cross, water

omg, het gaat hier te gemakkelijk
ik houd mn hart vast voor terugval
Ecosia
  maandag 15 januari 2007 @ 13:15:21 #119
104367 Thrackan
new and improved
pi_45370329
offtopic: Allen Carr is dood... Longkanker
Hij is vroeger een verstokte roker geweest en is (als ik het goed heb) gestopt omdat bij hem longkanker werd geconstateerd.

ontopic: Na een moeizame ochtend heb ik mezelf weer een beetje in de hand. Wel erg vervelend dat het mijn stagewerk nou niet echt ten goede komt
  maandag 15 januari 2007 @ 13:16:20 #120
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_45370361
Ik heb de moeizame ochtend overgeslagen. Ik had mijn wekker op 8:00 gezet om te kunnen leren. Ik kwam om 12:30 mijn bed uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')