Je kan maar een motivatie hebben!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Jumparound het volgende:
een ex roker die ik ken wil niet meer gaan roken want dan moet ie 10 kratten bier dokken....
Je zou een baan moeten zoeken die afleiding biedt! Is dat niet iets wat je ondertussen kan doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef Thrackan het volgende:
heh, fuck weddenschappen, dat zet alleen maar meer druk en frustratie neer...
ik wil gewoon even wat goeie afleiding, maar op mn werk...beetje klote
mwah ik heb een stageopdracht hier tot juni ergens... zit er nog wel eventjes aan vastquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Je zou een baan moeten zoeken die afleiding biedt! Is dat niet iets wat je ondertussen kan doen
Dat zuigt!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:56 schreef Thrackan het volgende:
[..]
mwah ik heb een stageopdracht hier tot juni ergens... zit er nog wel eventjes aan vast
dank u dank uquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zuigt!
Dan rest mij niks anders dan je heel veel sterkte te wensen![]()
Lips gaat ff voor de tv hangen!
oh maar dat gaat prima hoor, de 8 to 5 job is meer het probleem (en de weekenden met uitgaan natuurlijk)quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:22 schreef crossover het volgende:
Je kan ook thuis meer leuke dingen doen. Dus zorgen dat je buiten de frustrerende momenten genoeg ontspannende momenten hebt.
oh maar dat meer zuipen komt bij iedereen voor volgens mij, ik had afgelopen vrijdag echt een onnavolgbaar zuiptempo, en ik werd niet eens dronken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef welkominspace het volgende:
maar ik merkte aan mezelf dat ik de eerste 2 weken meer begon te zuipen
en nu heb ik wel regelmatig zin een een jointje![]()
Ik merkte dat ik dat de eerste 2 maanden deed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef welkominspace het volgende:
maar ik merkte aan mezelf dat ik de eerste 2 weken meer begon te zuipen
whehe, hier nog een.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik dat de eerste 2 maanden deed.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:31 schreef welkominspace het volgende:
bij mij was het echt puur de eerste 2 weken.
Dan had ik zelfs een fles wijn gekocht![]()
Ik red me wel om doordeweeks niet meer te zupen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou ja, ik heb me voorgenomen om dat wat te minderen, maar hoe dat lukt zal morgen- en overmorgenavond wel blijken.
ja ik drink heel af en toe een biertje ofzo....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed.
Ben je er nu alweer vanaf dan?
Flessen wijn koop ik wel vaker
Valt het weekend daar ook onder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja ik drink heel af en toe een biertje ofzo....
nee ik heb niet echt tijd om me lam te zuipen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Valt het weekend daar ook onder?
Of zuip je jezelf dan wel lam?
nog last van je gevecht laatst btw?
probeer eerst je inner-zen te vinden voordat je dan gaat doen waar je tegenop ziet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:37 schreef Thrackan het volgende:
oooooh fuck ik heb zo'n idee dat morgen weer een ramp wordt...
we hebben namelijk met heel het bedrijf nieuwjaarsborrel (bij een andere vestiging) en 's avonds weer sporten zodra ik terug ben... twee dingen die ik normaal noooooit zonder roken doe, zuipen en sporten (ja, sporten en roken ja)
fuckerdefuck!
^^ik loop mezelf echt tegen de muren op te jagen zeg
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenarenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
probeer eerst je inner-zen te vinden voordat je dan gaat doen waar je tegenop ziet!
het moet je lukken, je kan de rest van je leven niet verstoppen omdat je gestopt ben met roken, of weer gaan roken omdat je andere dingen anders niet durft te doen...
Ik hoop dan ook van harte dat u er wat van op heeft gestoken zodat u er iets mee kunt in uw leven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Wij danken u voor deze zeer interessante en leerzame toevoeging!
Ach ja het kost gewoon tijd. Over een paar dagen, paar uur of misschien nu al voel je je vast weer goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenaren
enneh... om mijn inner zen te vinden moet ik eerst eens een beetje tot rust komen in plaats van de hele tijd heen en weer te stuiteren
misschien helpt een andere avaterquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:42 schreef Thrackan het volgende:
[..]
dit zijn "verplichte" bezigheden... kan er wel onderuit komen als ik écht wil, maar ik heb ook geen zin om me helemaal te gaan bekluizenaren
enneh... om mijn inner zen te vinden moet ik eerst eens een beetje tot rust komen in plaats van de hele tijd heen en weer te stuiteren
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
misschien helpt een andere avater
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
misschien helpt een andere avater
Mja, ik ging wel meer eten, was 10 kilo aangekomenquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef welkominspace het volgende:
Ik eet nu ik gestopt ben ongeveer 3 keer zo weinig als eerst
meeste gaan juist meer eten
Nee, maar bedankt voor de aanrader.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:50 schreef crossover het volgende:
Iemand Thank You For Smoking gezien?
Toffe film
imdb
Waar moest je een half uur op wachten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:37 schreef crossover het volgende:
Damn nu ik al een half uur aan het wachten ben krijg ik het ook wel een beetje moeilijk.
Het lijkt wel of al mijn gevoelens 5 keer zo sterk geworden zijn de laatste tijd.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef crossover het volgende:
Wachten tot ik kon vertrekken naar de repetitie.. daar had ik behoorlijk veel zin in namelijk.
En vandaag tijdens het wachten op de trein was het ook ff lastig..
Waar moet je solliciteren?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb eigenlijk nog maar zeer zelden trek in een peuk. Ok, ik zou het altijd wel lekker vinden, maar het is niet zo dat ik echt de neiging heb om ook een op te steken. Al met al stelt het eigenlijk niet veel voor, dat stoppen.
Vandaag weer aardig wat geleerd voor mijn tentamens. Dat gaat ook prima, waar ik voorheen altijd mezelf motiveerde door mezelf een peuk te beloven als ik weer een hoofdstuk gedaan had.
En woensdag sollicitatiegesprek.
En het is weekend. Nou ja, vanavond nog even snel 1 hoofdstuk leren. Zaterdag en zondag ook wel iets doen, maar ik lig op schema, dus het weekend kan ik rustig aan doen.
Relaxed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bij een bedrijf hier in de buurt. Een bijbaantje naast mijn studie gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |