story of my life...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Posdnous het volgende:
Je moet er gewoon niet de hele tijd over nadenken.
Ehm... niemand.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:00 schreef glasbak het volgende:
Ik heb even de indeling van het 'meer dan 1 jaar' lijstje veranderd.. Wie knalt hem in de OP ?
2 keer gedaan en 2 keer niet geholpen bij mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
en bedankt!
Heeft iemand trouwens ervaring met acupunctuur? Naar het schijnt zitten er op je oor bepaalde drukpunten die de behoefte kunnen wegnemen, ik heb er alleen nog te weinig over gehoord en gelezen om overtuigd te raken.
Enneh, ondanks dat ik zo loop te zeiken ben ik nog wél rookvrij!![]()
Nee dan is het goed! Als het maar duidelijk is dat ik niet tot 'jullie' mannen behoorquote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij, mannen. Anders had er wel gestaan "Wij, jij en ik". Maar ik was niet van plan jou tot het sterke geslacht te rekenen hoor.
Je staat wel degelijk sterk in je schoenen! 11 dagen is toch best lang, ik heb dat niet gehaald hoor! Ik had telkens in het weekend een paar sigaretten gerookt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Thrackan het volgende:
Mwah, mannen hoeven niet altijd het sterke geslacht te zijn hoor...
Ik heb gisteravond, ondanks een fikse verkoudheid (smeriiiig!) toch weer een paar sigaretten gerookt.
En ik vind het niet leuk om hier toe te geven, maar ik beschouw mijn stoppoging als mislukt. Ik houd de optie stoppen natúúrlijk nog in het oog, maar daar moet ik echt wat sterker voor in mijn schoentjes staan. Na 11 dagen al opgeven getuigt daar dus niet van.
quote:Two months, one week, three days, 17 hours, 46 minutes and 9 seconds. 717 cigarettes not smoked, saving ¤ 136,31. Life saved: 2 days, 11 hours, 45 minutes.
Nou ja, sollicitatie, na een kort babbeltje werd me uitgelegd wat ik moet doen, een contract uitgedraaid en was ik, als er in het contract niets staat waar ik het niet mee eens ben (en dat staat er volgens mij niet), aangenomen.quote:
gefeliciteerd danquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, sollicitatie, na een kort babbeltje werd me uitgelegd wat ik moet doen, een contract uitgedraaid en was ik, als er in het contract niets staat waar ik het niet mee eens ben (en dat staat er volgens mij niet), aangenomen.
Werkzaamheden was wat ik verwachtte (facturen verwerken enzo), tijden kan ik flexibel zelf indelen, zoals ik hoopte. Al met al klinkt het prima. Dus de 29e beginnen.
Wel handig ja, in verband met mijn studie waarvoor ik de ene week veel moet doen en de andere week vrijwel niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
Sowieso relaxed dat je zelf je tijden kan indelen, kan een hoop ellende besparen
Hier maar even, voordat dat andere topic er aan onderdoor gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Over 9 dagen zit ik op de 3 maanden.![]()
Jij houdt het ook nog vol?
Ik game op de pc, op de 360 de gamecube en soms nog op de PS2. Ik ben een junk.![]()
Wat voor bug dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb eens een plugin voor Firefox gepost. Nu zul je in OS X wellicht met Safari browsen (ik ben daar mee gestopt vanwege een vervelende bug op FOK), maar zoniet kun je die gebruiken. Hij zal wel in het vorige deel staan, denk ik.
Ja. Zeer vervelend als je geen PI kan kiezen enzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat voor bug dan?
Dat de tekst (titels van fora en topics enzo) door de layout heen staan?
Quitomzillaquote:misschien dat een modje die plugin eventjes in de OP kan zetten
Ik rookte met dergelijk weer altijd lekker in de schuur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
whehe, lekker weer voor de buitenrokers vandaag![]()
Idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Zeer vervelend als je geen PI kan kiezen enzo.
[..]
Quitomzilla
Voor de modjes die niet willen zoeken.
[..]
Ik rookte met dergelijk weer altijd lekker in de schuur.
Ik heb 'm geinstalleerd, maar hoe kopieer ik nu die shit in fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
I haven't smoked for 2 months, 1 week and 4 days, saving 1,587.13 cigarettes and $ 176.17.
Ik heb een tijdje terug geprobeerd om 'm naar Nederlands te vertalen, maar dat is tot op heden niet gelukt.
Ik werk sinds een dag met een macquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ctrl +/= indrukken wanneer je een bericht op FOK! wilt tikken.
Rechtermuisknop in het invoervak waar je een reply typt en dan onderaan op 'paste text' klikken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm geinstalleerd, maar hoe kopieer ik nu die shit in fok?
Ik kom er maar niet achter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |