hehe, dat is altijd mooi meegenomen iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef kless het volgende:
of ik nu de tabak rook van de tabaks fabriekant of pillen slik van de farmaceut dan wel mdma of coke van een dealertje neem. nope. allemaal geen belang bij.
Ik moest eigenlijk maar weer eens even hevig verliefd worden. super vrolijk me zonuendan een beetje wanhoop, geen belangstelling meer voor eten. En een "chronisch" goed gevoel over me.
dat leek me wel wat... ideale manier van af valleneventueel wederzijds, das helemaal geweldig omdat er dan nog exsta beweging bij komt
![]()
heb nog wel geduld hoor, tot maartquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hehe, dat is altijd mooi meegenomen idd
Alleen vandaag gaat dat wat lastig worden denk ik, althans, ik neem aan dat je nu niet echt een leuk iemand op straat tegenkomt.
Ik heb de hele dag nog niemand gezien op straat...
Maart?quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef kless het volgende:
[..]
heb nog wel geduld hoor, tot maart![]()
neuh, Ik baal gewoon als een stekker dat ik veel opvliegender ben(inwendig), algemene geestelijke toestand nou niet bepaald vrolijk is. Abeitsfreude nu echt nihil is. gisteren voor het eerst een moment van aggressieviteit beleefd since hele lange tijd. (ben mn matras maar gaan meppen) ik loop nu "pumped" rond. en dat vind ik scheit irritant. eerder kon ik dat prima langs me laten. en als iets me teveel werd ofzo peuk en anders lekker janken onder de douche. maar tegenwoordig... lijkt er vooral aggressieviteit bij op te komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:11 schreef Jumparound het volgende:
naja, ik doe het alle drie niet... geen drugs of pillen of wat dan ook...
kijk het nog een maandje aanwant zo te lezen heb je ook niet echt behoefte om te gaan roken, ja maakt voornamelijk jezelf gek zo te lezen
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strandquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maart?
![]()
Denk dat ik je even niet begrijp
Wat Jumparound zegt, zit ook wel wat in denk ik
Haha, ok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef kless het volgende:
[..]
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strand![]()
Hallo cheqy,quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook van harte dat u er wat van op heeft gestoken zodat u er iets mee kunt in uw leven.
![]()
was eigenlijk een verkapt tvptje![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:49 schreef Cecilia het volgende:
[..]
Hallo cheqy,
nou ik kan er mee leven hoor en met jou ook Kanjer hahahahahaha.mooie man![]()
![]()
groetjes Cecilia
![]()
Hier hetzelfde. Het is niet erg dat ik aankom maar het gaat grotendeels op mijn buik zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef kless het volgende:
[..]
anders wordt dit de eerst zomer waar ik een BUIK heb te showen op 't strand![]()
Nauwelijks.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:12 schreef sassa het volgende:
Hebben jullie er nou last van als er om je heen word gerookt?
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.quote:Zijn jullie onwijs anti roken geworden ofzo?
Ik helemaal niet. Ik vind het wel lekker ruiken en sta er soms bij te snuffelen, maar er eentje willen op steken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nauwelijks.
[..]
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.
Hehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nauwelijks.
[..]
Als dat gebeurt, begin ik weer. Daar heb ik wel zo'n hekel aan.
Dat is ook weer verstandig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben niet zo'n grote zuiper meer.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:54 schreef Lips het volgende:
Ik heb juist als om me heen iedereen aan het roken is minder moeite dan wanneer ik 1 persoon op visite heb die zit te roken.
Ik heb er in beide gevallen geen moeite mee. Gisteren had ik wel weer even zin om naar buiten te gaan om te roken, toen het even mooi weer was, maar gelukkig is het zelden mooi weer in de herfst.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:54 schreef Lips het volgende:
Ik heb juist als om me heen iedereen aan het roken is minder moeite dan wanneer ik 1 persoon op visite heb die zit te roken.
Oftewel je gaat een cruciale maand tegemoet, tijd om je grenzen te verleggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:56 schreef DarkElf het volgende:
6 maanden twee weken en drie dagen
gaat goed hier.
( maar ben pas echt heppie als ik de 8 maanden gepasseerd ben, vorige keer begon ik weer na 8 maanden namelijk)
ze simpelweg niet naar je oproep naar hun om zich er niet mee te bemoeien?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:50 schreef Thrackan het volgende:
Kennen jullie deze kenmerken:
Ik wéét dat ik wil en moet stoppen, van mezelf.
Sinds dat ik dus pas geleden weer begonnen ben zijn zowel mijn ouders als mijn vriendin zich er mee gaan bemoeien. Ik ervaar dat als héél irritant en mijn hele zin om te stoppen wordt meteen weggedrukt door de irritatie.
Ik heb het een beetje proberen uit te leggen, maar het werkt dus absoluut niet in mijn voordeel zolang ze zich ermee blijven bemoeien, wat ze ook nog wel even zullen doen denk ik.
Hoe krijg ik in godsnaam die mensen overtuigd dat ze mij mijn eigen gang moeten laten gaan als ik wil stoppen? Ze luisteren niet!
Kan je meerdere oorzaken verzinnen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben wel af en toe duizelig de laatste tijd, dat kan toch niet aan het stoppen met roken liggen neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |