Ik verwacht dat Brian gewoon ook, net als destijds Ayaan Hirsi ali, perminente beveiliging nodig heeft als hij eruit komt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:17 schreef spookvrouw het volgende:
Het kon Brian nog weleens tegenvallen als hij met iemand in gesprek raakt over de Kooi
okquote:
Neehee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
Die post komt morgenochtend. Wedden.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop echt voor Natasia dat zij niet gaat, want ik sta haar op te wachten om uit te schelden op de rode loper die ze niet waard is...
Oeh, staat haar appartement nog te koop, of gaat hij naar een braintank op Bonaire?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian gewoon ook, net als destijds Ayaan Hirsi ali, perminente beveiliging nodig heeft als hij eruit komt.
Met dat verschil dat hij zelf zal denken dat die beveiliging nodig is omdat hij een ster is, en niet omdat hij gehaat wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian gewoon ook, net als destijds Ayaan Hirsi ali, perminente beveiliging nodig heeft als hij eruit komt.
mijn vrouw is van ellende al naar bed gegaan hehehequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef Missy_1974 het volgende:
mijn vriend begint al boos te kijken, kom je nou eens achter die laptop vandaan
Ik weet niet of dat er doorkomt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef Judah het volgende:
Volgende keer stuur ik ipv een kaart, een brief naar Natasia met antrax. Pfff...
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
Daarom, tenzij het mss echt te laat wordt, maar de eerste paar kaarten zullen zeker en vast komen verwacht ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, de rest van de avond is toch ook uitgekomen?
Lol, bekend fenomeenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:20 schreef Missy_1974 het volgende:
mijn vriend begint al boos te kijken, kom je nou eens achter die laptop vandaan
ach zo om 12 uur nog even poker kijken, ik ga je naam maar even erbij halenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mijn vrouw is van ellende al naar bed gegaan hehehe![]()
Huub luistert en slaat op, stilte voor de storm?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
Huub is stil, wat erg. Wat is dit tuig erug........
Als ik hem was had ik het geblokt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
Huub is stil, wat erg. Wat is dit tuig erug........
Daar ga ik niet op zitten wachten! Maak me maar wakker als de post komt.quote:
Altijd goedkope plaatsen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zei:"Ik heb nog nooit een musical van dichtbij gezien"![]()
Hahaha alleen van veraf zeker. Met een verrekijker vanuit de safari-bus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia zei:"Ik heb nog nooit een musical van dichtbij gezien"![]()
Zet je telefoon maar naast het bed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op zitten wachten! Maak me maar wakker als de post komt.![]()
![]()
![]()
Ik zet al mijn contactpunten in.. Ze komen na de beslissing van deze stemmingquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
wahahaha jij slaapt op de bank vandaag!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach zo om 12 uur nog even poker kijken, ik ga je naam maar even erbij halen
De mijne luistert meequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mijn vrouw is van ellende al naar bed gegaan hehehe![]()
Mijn broertje speelt in musicals.. en die is nog net niet 2 bij 2quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
Als je als man naar een musical wilt ben je echt een mietje!
Nu jij weer !
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mijn broertje speelt in musicals.. en die is nog net niet 2 bij 2Kan het geen mietje noemen
rokenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ben net betrapt terwijl ik stiekem rookte..afijn Sylvia en Huub, love them:)...Nena is ook nog wel ok...maar de rest mag wel weg.
Belle en het Beest, de laatste keer, met bekende nederlanders. Als publiek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
Over welke musical gaat het eigenlijk?
Okeej.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Belle en het Beest, de laatste keer, met bekende nederlanders.
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Roy_vdm het volgende:
Hoe dan ook, als DGK-Redactie al "echt" is, heeft hij kennelijk niet echt veel macht
Waarschijnlijk is het een stagiair die wat info 'van achter' meepikt, maar niet veel meer dan dat. Geinig wel.
Brieven, kaarten, beschreven enveloppen, post-its, maakt mij niet uit, als er maar iets geschreven naar binnen wordt gesmekt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk is het ALTIJD een goed moment voor die brieven..
We zullen zienquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?
Meer dan BBNNN ooit zullen willen toegeven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?
Hier moest ik hartelijk om lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Brieven, kaarten, beschreven enveloppen, post-its, maakt mij niet uit, als er maar iets geschreven naar binnen wordt gesmekt.
Men, wat duurt dit lang en ik wil zo graag aan slapen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef farceman het volgende:
Hahah Ilona versprak zich! Dit is geen tv! Ze heeft dus opdracht om iets te regelen in opdracht van achter
Misschien niet, maar dan zal je me eerst beter moeten kennen, bedoelde niets negatiefs ofzo hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
laat maar, er valt met jou geen zinnig gesprek te voeren!
Net als die filmpjes, ze springen steeds terug naar een stukkie terug. Vanwege een gebrek aan geheugen? Dat zal het bij Bart dan wel zijn. Gebrek... aan alles eigenlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is weer sterk nu, hij maakt duidelijk dat hij het zowiezo niet wordt.
Bart is vastgeluld, en haalt het incident van zaterdag maar weer eens aan.
The beauty and the beastquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
Over welke musical gaat het eigenlijk?
Denk het niet... mn bloedeigenste man vond dat Huub zich echt belachelijk gedroeg omdat ie zo flipte, terwijl Nathanael normaal met hem aan t praten wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg de uitzending op tv niet zo maar hoe word Huub daar neergezet? Word Bart al minder positief in beeld gebracht?
Ik denk dat er op het scherm iets heeft gestaan van "dit is geen tv" ze moeten dus dicussieren om goede tv te maken. Toen die tekst verscheen moest ook iedereen lachen in de trent van "wat is het dan??" omdat het op de plasma verscheen....quote:
Precies en dan ook nog met die eeuwige zeikstem erbij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat Bart ALTIJD zegt : "zoals ik het wil anders gaat het niet door "
Ik vond dat hij vanavond positief in beeld werd gebracht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg de uitzending op tv niet zo maar hoe word Huub daar neergezet? Word Bart al minder positief in beeld gebracht?
vanavond gekeken voor het eerst op tv en vind dat huub ook op tv heel slecht word neergezetquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
dat hoort dan wel weer bij het spelquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Het is duidelijk de tendens hé van de Gouden Kooi. Niemand, maar dan ook niemand gunt een ander wat![]()
Ik kijk zelf ook pas een paar dagen naar de streams. Daarvoor? had ik een totaal andere voorkeur! Raaaaaaaar toch? Ik dacht dat Natasia, Brian, Bart wel deugden en dat satanael voor de jus zorgde. Ik had niks met Huub. Nu.... ben ik een groot fan! Van Huub en van Sylvia ook!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk het niet... mn bloedeigenste man vond dat Huub zich echt belachelijk gedroeg omdat ie zo flipte, terwijl Nathanael normaal met hem aan t praten was![]()
![]()
![]()
Heb maar éventjes uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
Dan verwacht ze natuurlijk ook nog dat de rode loper voor haar wordt uitgerold.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee laat natas niet gaan
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze zouden idd uit narrigheid nog ergens naartoe gaan waar ze buiten de kooi nooit naartoe zouden gaan, zelfs niet als ze het cadeau zouden krijgen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Het is duidelijk de tendens hé van de Gouden Kooi. Niemand, maar dan ook niemand gunt een ander wat![]()
Ze zijn dan ook geen eindredacteur/regisseurquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.
Welkom bij 'De Gouden Kooi' !quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me aan al dat conjo en engelstallige gepraat
ERUIT! DOODMEPPEN! STOP DAT MAFFE WIJF! LAAT ZE HAAR SLAAIBEK HOUDEN! STOP HET GEKRIJS! STOP STOP STOP NATASIA MET HAAR KOP IN HAAR EIGEN DONKERE ACHTERSTE!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee laat natas niet gaan
joh, wacht nog even met de post, zondag of zo - er komt vast nog meer binnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Mooi....nu die post dan...AUB SVP
Het is de internet-redactie, zie hun website voor hun namen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook geen eindredacteur/regisseur
Behalve Huubquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
AH wat lief nu.... wat huub tegen syl zegt
Ik vind Natasia een conjo..das ook eerlijk. Nu probeer je Bart op te hemelen terwijl hij gewoon iets totaal nietszeggend zegt..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel eerlijk van Bart dat hij zegt dat hij een musical slaapverwekkend vindt...
Tipsch, serieus, ze zitten ons al de hele dag lekker te maken... ik trek het niet meer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, wacht nog even met de post, zondag of zo - er komt vast nog meer binnen
geen fan merk ik?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
ERUIT! DOODMEPPEN! STOP DAT MAFFE WIJF! LAAT ZE HAAR SLAAIBEK HOUDEN! STOP HET GEKRIJS! STOP STOP STOP NATASIA MET HAAR KOP IN HAAR EIGEN DONKERE ACHTERSTE!
Echt, dit is TE erg! TE erg. Laat haar nooit, maar dan ook nooit meer in de buurt van haar kinderen toe! NOOIT MEER!
dan is het waarschijnlijk te druk, ik heb de stream van talpa gewoon aanstaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Fc_k het volgende:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
dan is het waarschijnlijk te druk, ik heb de stream van talpa gewoon aanstaan.
Waarom hemel ik hem op, hij is de enige die laat weten dat hij er geen moer aan vindt, dat is niet oneerlijk van hem,wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind Natasia een conjo..das ook eerlijk. Nu probeer je Bart op te hemelen terwijl hij gewoon iets totaal nietszeggend zegt..
Hij blijft een klootzak
Een steunbetuiging als deze heeft alleen effect als het groot is, dat moet het nog worden. We willen toch wel een effect zien!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tipsch, serieus, ze zitten ons al de hele dag lekker te maken... ik trek het niet meer hoorthe suspense is killing me!
Zitten ze tenminste weer op de bank...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
will en grace kijken... Gloeiendegloeiende
Mooi, sanctie voor Natasia.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
kabouter knorrepot.... zo noemt Natasia de redactie
Musical en homo'squote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef MCR4480 het volgende:
Brian wil zooooooooooooooo graag naar belle en het beest
Ja oke, heb je wel gelijk in hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een steunbetuiging als deze heeft alleen effect als het groot is, dat moet het nog worden. We willen toch wel een effect zien!
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.
95% ???quote:
Dus relax, het gaat vast wat moois worden. En zo niet, hebben we het in ieder geval geprobeerd en da's op zich al te prijzen denk ik!quote:
Mee eens...............ik ben ook naiefquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hebben ze hun namen genoemdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is de internet-redactie, zie hun website voor hun namen.
Uhh hun alias,quote:
Niet 'ze'! Het is één persoon ...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.
Ja, ééns! Lieve meid, roddelt zelden, luistert en heeft weinig vooroordelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is echt lief gewoon..ze heeft zich helemaal over Huub ontfermt
ik ga nu pas m'n kaartje shoppen: 3 babies in luier op rij met de koppies van Bert, Satanael en Briaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus relax, het gaat vast wat moois worden. En zo niet, hebben we het in ieder geval geprobeerd en da's op zich al te prijzen denk ik!
Huh? Nou en?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.
Voor Natasia? Die moet ik nog verzinnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Wat was de sanctie ?
Heb ik wat gemist ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Een ding is zeker we hebben wel vuurwerk gezien..?!!! haha
Hmm, dat is ook wel weer een optie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:45 schreef Fc_k het volgende:
Misschien moet Nathasia wel gaan, kan ze meteen zien dat ze niet zo popu is als ze denkt..
komt ze misschien weer terug op de aarde
Tot de dood hoeft in dit geval niet heel erg lang te duren...als ze nu al over moord en doodslag praten...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou het echt super vinden als er nog een nieuwe bewoner bijkomt...die klamt zich dan waarschijnlijk meteen vast aan de underdogs, sylvia en Huub.
Blijf erbij dat er nooit echt een winnaar uit De Gouden Kooi zal komen...sommigen zullen tot de dood er blijven zitten...zo denk ik.
ja... Ja... JA.... Jahaaaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef Sonique het volgende:
Flashmob voor Natasia bij Belle en het Beest, als ze gaat?
omdat ze niet met hem een duo wil vormen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
Syl viel Huub wel af
Songfestival?quote:
Aliasquote:
Hahahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ik wil niet met nena want dan is het niet gezellig, go brian, vanacht weer even droogneuken
echt die 2 verdienen elkaar, die gaan op zeker van bil
ok, nicknamequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alias![]()
Maar als faker zou ik ook namen van die website plukken
Maar denk nog steeds dat ze het wel zijn, had wel verwacht dat het internetredactie zou zijn, maar met die tatoo hebben ze dat dan toch ff aan de regie moeten vragen, wel grappig dat ze dat deden.
Of is het een hoax omdat je net al vroeg wie er dan wel niet bij was?
Ze zullen zo dadelijk wel weer op de bank moeten om de paren bekend te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Darklight het volgende:
die kaarten komen niet meer
brian staat vanaf nu bij mij op mute !! ik weiger om naar een pratende gehaktbal te gaan luisterenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
Hoor die mafketel praten.
Voer hem gauw af.
Ook niet..lol. ....quote:
Denk je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij elkaar en dan zullen de kaarten wel komen..... denk ik.
Dat zei ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Darklight het volgende:
die kaarten komen niet meer
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
NL wil de rest van het musical publiek beschermen tegen het gekrijs van Natasia.... respect...
Madonna is cool..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ook niet..lol. ....
maar wel Madonnaop z'n tijd.
En Rammsteijn, Sheryl Crow, Bjork, Mary J Blige, u2, etc..dus niet echt 1 richting
Ik geloof ook niet snel iets, maar dus al helemaal niet in toekomstvoorspellersquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, nickname
Ik geloof iets pas, als ik het zie. Zeker niet als iemand op Fok het zegt.![]()
Hij is toch al acteur, net als de rest?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Gigageil het volgende:
Brian denkt echt dat zijn kop intressant is om als acteur te werken......![]()
"Research om als acteur te werken" is zijn motivatie om naar een Musical te gaan.....![]()
![]()
Dat dit tv maken was en dat als ze het niet serieus zouden nemen dat ze het dan in zouden trekken. En dat dat telde speciaal voor Nena en Natasia... En toen was er censuur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand opgevangen wat de plasma zei, ik zat op de brian en NL stream
Volgens mij was dat Stijn over het feit dat Natasia en Nena stom lacherig doen over iets wat bestemd is om in de uitzending te gebruiken...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef Sonique het volgende:
Flashmob voor Natasia bij Belle en het Beest, als ze gaat?
Sja, als er een re-make van De Freggels wordt gemaakt, dan komt hij wel in aanmerking.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Gigageil het volgende:
Brian denkt echt dat zijn kop intressant is om als acteur te werken......![]()
"Research om als acteur te werken" is zijn motivatie om naar een Musical te gaan.....![]()
![]()
nena en natasia werden even rechtgezet dat ze aan een televisie makend programma meededen ...dus iets meer medewerking werd er van hun verwacht !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
ik doe ook mee als iemand me vertelt wat een flashmob isquote:
Als ik er zou staan dan had ik het op zeker gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef Missy_1974 het volgende:
zou er iemand op NL gaan spugen als ie over de loper gaat daar
Als dat zo zou zijn, was het een erg slechte acteur....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:56 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hij is toch al acteur, net als de rest?![]()
Ik hoop iets uit het Handboek Terrorist!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
ik doe ook mee als iemand me vertelt wat een flashmob is
![]()
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, als er een re-make van De Freggels wordt gemaakt, dan komt hij wel in aanmerking.![]()
Pek & verenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef Missy_1974 het volgende:
of zegt iets gooien, bv verf bij bont.
Ehm wat gooit men over natas dan
Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel verdwijnt. Flashmobs worden georganiseerd via het internet. Een bekende flashmob was de verering van een grote namaakdinosaurus in een speelgoedwarenhuis in New York.quote:
bij de eerst volgende keer dat ze ergens met zijn allen heen gaan..... met een hele groep op die oprijlaan (buiten het hek) gaan staan en dan moonenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Via de nieuwe media afspreken op een bepaalde plek op een bepaalde tijd waarbij de deelnemers elkaar niet kennen.
Dat er dus 100den mensen opeens op 1 plek tegelijk zijn.
Doel. Verbazing veroorzaken, bijvoorbeeld een flashmob in een McDonalds
Ik lust geen HappyMeal!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
met heel veel mensen tegelijk op een plek afspreken... bv de mac en allemaal een kindermenu bestellen en dan na 10 minuten allemaal weer weggaan... met een mannetje of honderd ofzo
gaan we samen flasmobben dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop iets uit het Handboek Terrorist!![]()
OK het is iets vreselijks, maar welk nadeel ondervindt nataas hiervanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel verdwijnt. Flashmobs worden georganiseerd via het internet. Een bekende flashmob was de verering van een grote namaakdinosaurus in een speelgoedwarenhuis in New York.
De flashmob ontstond begin 2003 in de Verenigde Staten. In augustus van datzelfde jaar waaide het fenomeen over naar de rest van de wereld.
Hoewel het oorspronkelijke idee geen politieke bedoelingen heeft, zijn er inmiddels wel politiek getinte flashmobs uitgevoerd.
Een Nederlandstalige mailinglist en een forum waarop ideeën voor flashmobs worden uitgewisseld zijn al geruime tijd inactief. Het verschijnsel lijkt inmiddels over zijn hoogtepunt heen te zijn.
Van wikipedia
Ja, in een openbaar toiletquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
Het is nu 0.00 uur, ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen, dank zij jullie belofte om de kaarten of andere schrijfsels naar binnen te brengen ben ik nog steeds op, omdat ik weleens vuurwerk `live` wil meemaken.
Hoe moet ik morgenochtend bij mij baas gaan uitleggen dat ik als een zombie achter mijn bureau zit, met een grote mok dampende koffie om vooral maar wakker te worden, omdat ik zo nodig naar de Live Kooi zat te kijken.
Sturen jullie ajb een brief naar het eerste commerciele ziekenhuis in Amsterdam met jullie welgemeende excuses voor het totaal ontregelen van mijn dagelijkse leven?
Welterusten, ik lees morgen ergens tijdens werktijd wel 284 delen COS bij om te zien of er nog wat gebeurt is.
Trusten.
LMAOquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
knip
Welterusten, ik lees morgen ergens tijdens werktijd wel 284 delen COS bij om te zien of er nog wat gebeurt is.
Trusten.
Of:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.
Zingen doen we vlot, in de Freggelgrot!
Werk je zorgen weg, anders heb je morgen pech
Freggels, opgelet in de Freggelgrot!
wordt:
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.
Nena in de plooi, in de gouden kooi!
Werk je zorgen weg, anders heb je morgen pech
Frodo, opgelet in de gouden kooi!
Natasia vereren...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK het is iets vreselijks, maar welk nadeel ondervindt nataas hiervan![]()
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
Het is nu 0.00 uur, ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen, dank zij jullie belofte om de kaarten of andere schrijfsels naar binnen te brengen ben ik nog steeds op, omdat ik weleens vuurwerk `live` wil meemaken.
Hoe moet ik morgenochtend bij mij baas gaan uitleggen dat ik als een zombie achter mijn bureau zit, met een grote mok dampende koffie om vooral maar wakker te worden, omdat ik zo nodig naar de Live Kooi zat te kijken.
Sturen jullie ajb een brief naar het eerste commerciele ziekenhuis in Amsterdam met jullie welgemeende excuses voor het totaal ontregelen van mijn dagelijkse leven?
Trusten.
Nasty-ass-jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef Gigageil het volgende:
Nasty-ass kan niks......alleen in de keuken staan en kinderen baren.....(waar ze de zorg voor afschuift overigens)
En oh ja, een ontiegelijke grote rotmuil opzetten....![]()
![]()
Er is er wel eens eentje te zien geweest in een of ander actualiteitenprogramma.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
Een Nederlandstalige mailinglist en een forum waarop ideeën voor flashmobs worden uitgewisseld zijn al geruime tijd inactief. Het verschijnsel lijkt inmiddels over zijn hoogtepunt heen te zijn
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...quote:
LOL, sorry guys, maar ik moet om half zes alweer op, dus veel piezelier met al die schrijfsels.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.
OMGquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weltrusten! We zullen je brieven zometeen de Villa in brengen. Niet zo ongeduldig allemaal. We hebben meer te doen dan de postkaarten... Ja ja dat flauwe Belle en het Beest en jullie kaarten zijn veel belangrijker. We weten het allemaal.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik ben héél geduldigquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Morgen zijn het er minstens twee keer zoveel! Dan zit er lekker ontwikkeling in die verhaallijn!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dat worden er meer, want iedereen heeft op een verschillende dag verzonden, veel vandaag nog, en anderen morgen dat aantal word zeker boven de ehm schat 200, is dat beter ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou het zijn net 30 kaarten dus volgende keer wat beter jullie best doen met sturen...
30 is ook niet niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, de rest komt denk ik nog, de mijne kan haast nog niet over zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mag er een ban voor deze clone komen ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
30?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zometeen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef Meneermax het volgende:
dus, ga je ze NU geven ofnie???
Morgen komt de klapper hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We zijn te geduldig, van 20.00 uur wer het 22.00 uur, en nu? Ik ben benieuwd.quote:
Komt omdat er morgen ook nog kaarten op de bus gedaan worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Eerste lichtingquote:
Mooi he, zo'n interactieve soap!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen zijn het er minstens twee keer zoveel! Dan zit er lekker ontwikkeling in die verhaallijn!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag er een ban voor deze clone komen ?
zit je nou je trouwe fans in de zeik te nemen ????quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
stuur er 1 naar mijn baas?????????quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zometeen....
Maar de mijne zit er waarschijnlijk bij..... gisterenmiddag gepost.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd (maar hoef ook niet vroeg uit bed)quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef schizolientje het volgende:
[..]
We zijn te geduldig, van 20.00 uur wer het 22.00 uur, en nu? Ik ben benieuwd.
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:10 schreef Meneermax het volgende:
lol@dgk_redactie. Ik kan me voorstellen dat jullie er doodmoe van worden. Aan de andere kant moet het geweldig zijn om zo'n aktieve en betrokken kijkers te hebben, toch?
Dit haalt het imago van de 40 idioten wel naar benedenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En de andere dag weer........en de andere dag weer........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |