Dus relax, het gaat vast wat moois worden. En zo niet, hebben we het in ieder geval geprobeerd en da's op zich al te prijzen denk ik!quote:
Mee eens...............ik ben ook naiefquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.
Hebben ze hun namen genoemdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is de internet-redactie, zie hun website voor hun namen.
Uhh hun alias,quote:
Niet 'ze'! Het is één persoon ...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.
Ja, ééns! Lieve meid, roddelt zelden, luistert en heeft weinig vooroordelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is echt lief gewoon..ze heeft zich helemaal over Huub ontfermt
ik ga nu pas m'n kaartje shoppen: 3 babies in luier op rij met de koppies van Bert, Satanael en Briaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus relax, het gaat vast wat moois worden. En zo niet, hebben we het in ieder geval geprobeerd en da's op zich al te prijzen denk ik!
Huh? Nou en?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.
Voor Natasia? Die moet ik nog verzinnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Wat was de sanctie ?
Heb ik wat gemist ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Een ding is zeker we hebben wel vuurwerk gezien..?!!! haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |