Okeej.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Belle en het Beest, de laatste keer, met bekende nederlanders.
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:27 schreef Roy_vdm het volgende:
Hoe dan ook, als DGK-Redactie al "echt" is, heeft hij kennelijk niet echt veel macht
Waarschijnlijk is het een stagiair die wat info 'van achter' meepikt, maar niet veel meer dan dat. Geinig wel.
Brieven, kaarten, beschreven enveloppen, post-its, maakt mij niet uit, als er maar iets geschreven naar binnen wordt gesmekt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk is het ALTIJD een goed moment voor die brieven..
We zullen zienquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?
Meer dan BBNNN ooit zullen willen toegeven.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?
Hier moest ik hartelijk om lachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:30 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Brieven, kaarten, beschreven enveloppen, post-its, maakt mij niet uit, als er maar iets geschreven naar binnen wordt gesmekt.
Men, wat duurt dit lang en ik wil zo graag aan slapen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef farceman het volgende:
Hahah Ilona versprak zich! Dit is geen tv! Ze heeft dus opdracht om iets te regelen in opdracht van achter
Misschien niet, maar dan zal je me eerst beter moeten kennen, bedoelde niets negatiefs ofzo hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
laat maar, er valt met jou geen zinnig gesprek te voeren!
Net als die filmpjes, ze springen steeds terug naar een stukkie terug. Vanwege een gebrek aan geheugen? Dat zal het bij Bart dan wel zijn. Gebrek... aan alles eigenlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is weer sterk nu, hij maakt duidelijk dat hij het zowiezo niet wordt.
Bart is vastgeluld, en haalt het incident van zaterdag maar weer eens aan.
The beauty and the beastquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
Over welke musical gaat het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |