Tipsch, serieus, ze zitten ons al de hele dag lekker te maken... ik trek het niet meer hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, wacht nog even met de post, zondag of zo - er komt vast nog meer binnen
geen fan merk ik?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
ERUIT! DOODMEPPEN! STOP DAT MAFFE WIJF! LAAT ZE HAAR SLAAIBEK HOUDEN! STOP HET GEKRIJS! STOP STOP STOP NATASIA MET HAAR KOP IN HAAR EIGEN DONKERE ACHTERSTE!
Echt, dit is TE erg! TE erg. Laat haar nooit, maar dan ook nooit meer in de buurt van haar kinderen toe! NOOIT MEER!
dan is het waarschijnlijk te druk, ik heb de stream van talpa gewoon aanstaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Fc_k het volgende:
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
dan is het waarschijnlijk te druk, ik heb de stream van talpa gewoon aanstaan.
Waarom hemel ik hem op, hij is de enige die laat weten dat hij er geen moer aan vindt, dat is niet oneerlijk van hem,wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind Natasia een conjo..das ook eerlijk. Nu probeer je Bart op te hemelen terwijl hij gewoon iets totaal nietszeggend zegt..
Hij blijft een klootzak
Een steunbetuiging als deze heeft alleen effect als het groot is, dat moet het nog worden. We willen toch wel een effect zien!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tipsch, serieus, ze zitten ons al de hele dag lekker te maken... ik trek het niet meer hoorthe suspense is killing me!
Zitten ze tenminste weer op de bank...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
will en grace kijken... Gloeiendegloeiende
Mooi, sanctie voor Natasia.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
kabouter knorrepot.... zo noemt Natasia de redactie
Musical en homo'squote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef MCR4480 het volgende:
Brian wil zooooooooooooooo graag naar belle en het beest
Ja oke, heb je wel gelijk in hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een steunbetuiging als deze heeft alleen effect als het groot is, dat moet het nog worden. We willen toch wel een effect zien!
Ja en? Dat hebben ze toch ook nooit beweerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.
95% ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |