Ze zijn dan ook geen eindredacteur/regisseurquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:35 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.
Welkom bij 'De Gouden Kooi' !quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me aan al dat conjo en engelstallige gepraat
ERUIT! DOODMEPPEN! STOP DAT MAFFE WIJF! LAAT ZE HAAR SLAAIBEK HOUDEN! STOP HET GEKRIJS! STOP STOP STOP NATASIA MET HAAR KOP IN HAAR EIGEN DONKERE ACHTERSTE!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee laat natas niet gaan
joh, wacht nog even met de post, zondag of zo - er komt vast nog meer binnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
Mooi....nu die post dan...AUB SVP
Het is de internet-redactie, zie hun website voor hun namen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook geen eindredacteur/regisseur
Behalve Huubquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Het is duidelijk de tendens hé van de Gouden Kooi. Niemand, maar dan ook niemand gunt een ander wat![]()
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
AH wat lief nu.... wat huub tegen syl zegt
Ik vind Natasia een conjo..das ook eerlijk. Nu probeer je Bart op te hemelen terwijl hij gewoon iets totaal nietszeggend zegt..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel eerlijk van Bart dat hij zegt dat hij een musical slaapverwekkend vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |