Denk het niet... mn bloedeigenste man vond dat Huub zich echt belachelijk gedroeg omdat ie zo flipte, terwijl Nathanael normaal met hem aan t praten wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg de uitzending op tv niet zo maar hoe word Huub daar neergezet? Word Bart al minder positief in beeld gebracht?
Ik denk dat er op het scherm iets heeft gestaan van "dit is geen tv" ze moeten dus dicussieren om goede tv te maken. Toen die tekst verscheen moest ook iedereen lachen in de trent van "wat is het dan??" omdat het op de plasma verscheen....quote:
Precies en dan ook nog met die eeuwige zeikstem erbij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat Bart ALTIJD zegt : "zoals ik het wil anders gaat het niet door "
Ik vond dat hij vanavond positief in beeld werd gebracht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg de uitzending op tv niet zo maar hoe word Huub daar neergezet? Word Bart al minder positief in beeld gebracht?
vanavond gekeken voor het eerst op tv en vind dat huub ook op tv heel slecht word neergezetquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
dat hoort dan wel weer bij het spelquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Het is duidelijk de tendens hé van de Gouden Kooi. Niemand, maar dan ook niemand gunt een ander wat![]()
Ik kijk zelf ook pas een paar dagen naar de streams. Daarvoor? had ik een totaal andere voorkeur! Raaaaaaaar toch? Ik dacht dat Natasia, Brian, Bart wel deugden en dat satanael voor de jus zorgde. Ik had niks met Huub. Nu.... ben ik een groot fan! Van Huub en van Sylvia ook!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk het niet... mn bloedeigenste man vond dat Huub zich echt belachelijk gedroeg omdat ie zo flipte, terwijl Nathanael normaal met hem aan t praten was![]()
![]()
![]()
Heb maar éventjes uitgelegd hoe de vork in de steel zit.
Dan verwacht ze natuurlijk ook nog dat de rode loper voor haar wordt uitgerold.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
pleaseeeeeeeeeeeeeeeee laat natas niet gaan
Bijna net zoveel brieven als dagelijkse kijkers, dus ik denk van wel ja. Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat DGK_redactie vaker dan eens dingen 'aankondigt' of 'belooft' op FOK, en dat die beloften vaak niet of niet geheel (bijv. tijdig) worden nagekomen. Hoe makkelijk hadden die brieven deze avond kunnen worden afgegeven? Inderdaad, heel erg makkelijk. Maar het gebeurt niet. Daaruit leid ik, naïeve ziel, dus af dat DGK_redactie niet veel macht heeft binnen de Gouden Kooi-redactie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Die is zeker echt maar denk je nu echt dat die 50 kaartjes ook maar enige indruk maken?
Ze zouden idd uit narrigheid nog ergens naartoe gaan waar ze buiten de kooi nooit naartoe zouden gaan, zelfs niet als ze het cadeau zouden krijgen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef crohntje het volgende:
Het is duidelijk de tendens hé van de Gouden Kooi. Niemand, maar dan ook niemand gunt een ander wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |