Hahahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ik wil niet met nena want dan is het niet gezellig, go brian, vanacht weer even droogneuken
echt die 2 verdienen elkaar, die gaan op zeker van bil
ok, nicknamequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alias![]()
Maar als faker zou ik ook namen van die website plukken
Maar denk nog steeds dat ze het wel zijn, had wel verwacht dat het internetredactie zou zijn, maar met die tatoo hebben ze dat dan toch ff aan de regie moeten vragen, wel grappig dat ze dat deden.
Of is het een hoax omdat je net al vroeg wie er dan wel niet bij was?
Ze zullen zo dadelijk wel weer op de bank moeten om de paren bekend te maken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Darklight het volgende:
die kaarten komen niet meer
brian staat vanaf nu bij mij op mute !! ik weiger om naar een pratende gehaktbal te gaan luisterenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
Hoor die mafketel praten.
Voer hem gauw af.
Ook niet..lol. ....quote:
Denk je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zijn ze bij elkaar en dan zullen de kaarten wel komen..... denk ik.
Dat zei ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Darklight het volgende:
die kaarten komen niet meer
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
NL wil de rest van het musical publiek beschermen tegen het gekrijs van Natasia.... respect...
Madonna is cool..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ook niet..lol. ....
maar wel Madonnaop z'n tijd.
En Rammsteijn, Sheryl Crow, Bjork, Mary J Blige, u2, etc..dus niet echt 1 richting
Ik geloof ook niet snel iets, maar dus al helemaal niet in toekomstvoorspellersquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, nickname
Ik geloof iets pas, als ik het zie. Zeker niet als iemand op Fok het zegt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |