Dat zei ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Darklight het volgende:
die kaarten komen niet meer
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
NL wil de rest van het musical publiek beschermen tegen het gekrijs van Natasia.... respect...
Madonna is cool..quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ook niet..lol. ....
maar wel Madonnaop z'n tijd.
En Rammsteijn, Sheryl Crow, Bjork, Mary J Blige, u2, etc..dus niet echt 1 richting
Ik geloof ook niet snel iets, maar dus al helemaal niet in toekomstvoorspellersquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, nickname
Ik geloof iets pas, als ik het zie. Zeker niet als iemand op Fok het zegt.![]()
Hij is toch al acteur, net als de rest?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Gigageil het volgende:
Brian denkt echt dat zijn kop intressant is om als acteur te werken......![]()
"Research om als acteur te werken" is zijn motivatie om naar een Musical te gaan.....![]()
![]()
Dat dit tv maken was en dat als ze het niet serieus zouden nemen dat ze het dan in zouden trekken. En dat dat telde speciaal voor Nena en Natasia... En toen was er censuur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand opgevangen wat de plasma zei, ik zat op de brian en NL stream
Volgens mij was dat Stijn over het feit dat Natasia en Nena stom lacherig doen over iets wat bestemd is om in de uitzending te gebruiken...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik doe mee!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef Sonique het volgende:
Flashmob voor Natasia bij Belle en het Beest, als ze gaat?
Sja, als er een re-make van De Freggels wordt gemaakt, dan komt hij wel in aanmerking.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Gigageil het volgende:
Brian denkt echt dat zijn kop intressant is om als acteur te werken......![]()
"Research om als acteur te werken" is zijn motivatie om naar een Musical te gaan.....![]()
![]()
nena en natasia werden even rechtgezet dat ze aan een televisie makend programma meededen ...dus iets meer medewerking werd er van hun verwacht !!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:54 schreef Missy_1974 het volgende:
ik doe ook mee als iemand me vertelt wat een flashmob isquote:
Als ik er zou staan dan had ik het op zeker gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef Missy_1974 het volgende:
zou er iemand op NL gaan spugen als ie over de loper gaat daar
Als dat zo zou zijn, was het een erg slechte acteur....quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:56 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Hij is toch al acteur, net als de rest?![]()
Ik hoop iets uit het Handboek Terrorist!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
ik doe ook mee als iemand me vertelt wat een flashmob is
![]()
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, als er een re-make van De Freggels wordt gemaakt, dan komt hij wel in aanmerking.![]()
Pek & verenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef Missy_1974 het volgende:
of zegt iets gooien, bv verf bij bont.
Ehm wat gooit men over natas dan
Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel verdwijnt. Flashmobs worden georganiseerd via het internet. Een bekende flashmob was de verering van een grote namaakdinosaurus in een speelgoedwarenhuis in New York.quote:
bij de eerst volgende keer dat ze ergens met zijn allen heen gaan..... met een hele groep op die oprijlaan (buiten het hek) gaan staan en dan moonenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Via de nieuwe media afspreken op een bepaalde plek op een bepaalde tijd waarbij de deelnemers elkaar niet kennen.
Dat er dus 100den mensen opeens op 1 plek tegelijk zijn.
Doel. Verbazing veroorzaken, bijvoorbeeld een flashmob in een McDonalds
Ik lust geen HappyMeal!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
met heel veel mensen tegelijk op een plek afspreken... bv de mac en allemaal een kindermenu bestellen en dan na 10 minuten allemaal weer weggaan... met een mannetje of honderd ofzo
gaan we samen flasmobben dan ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop iets uit het Handboek Terrorist!![]()
OK het is iets vreselijks, maar welk nadeel ondervindt nataas hiervanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel verdwijnt. Flashmobs worden georganiseerd via het internet. Een bekende flashmob was de verering van een grote namaakdinosaurus in een speelgoedwarenhuis in New York.
De flashmob ontstond begin 2003 in de Verenigde Staten. In augustus van datzelfde jaar waaide het fenomeen over naar de rest van de wereld.
Hoewel het oorspronkelijke idee geen politieke bedoelingen heeft, zijn er inmiddels wel politiek getinte flashmobs uitgevoerd.
Een Nederlandstalige mailinglist en een forum waarop ideeën voor flashmobs worden uitgewisseld zijn al geruime tijd inactief. Het verschijnsel lijkt inmiddels over zijn hoogtepunt heen te zijn.
Van wikipedia
Ja, in een openbaar toiletquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
Het is nu 0.00 uur, ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen, dank zij jullie belofte om de kaarten of andere schrijfsels naar binnen te brengen ben ik nog steeds op, omdat ik weleens vuurwerk `live` wil meemaken.
Hoe moet ik morgenochtend bij mij baas gaan uitleggen dat ik als een zombie achter mijn bureau zit, met een grote mok dampende koffie om vooral maar wakker te worden, omdat ik zo nodig naar de Live Kooi zat te kijken.
Sturen jullie ajb een brief naar het eerste commerciele ziekenhuis in Amsterdam met jullie welgemeende excuses voor het totaal ontregelen van mijn dagelijkse leven?
Welterusten, ik lees morgen ergens tijdens werktijd wel 284 delen COS bij om te zien of er nog wat gebeurt is.
Trusten.
LMAOquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef spookvrouw het volgende:
Beste Redactie,
knip
Welterusten, ik lees morgen ergens tijdens werktijd wel 284 delen COS bij om te zien of er nog wat gebeurt is.
Trusten.
Of:quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.
Zingen doen we vlot, in de Freggelgrot!
Werk je zorgen weg, anders heb je morgen pech
Freggels, opgelet in de Freggelgrot!
wordt:
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag.
Nena in de plooi, in de gouden kooi!
Werk je zorgen weg, anders heb je morgen pech
Frodo, opgelet in de gouden kooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |