Zet je telefoon maar naast het bed!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op zitten wachten! Maak me maar wakker als de post komt.![]()
![]()
![]()
Ik zet al mijn contactpunten in.. Ze komen na de beslissing van deze stemmingquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:19 schreef Kinga het volgende:
Die post komt morgenochtend. Wedden.
wahahaha jij slaapt op de bank vandaag!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ach zo om 12 uur nog even poker kijken, ik ga je naam maar even erbij halen
De mijne luistert meequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
mijn vrouw is van ellende al naar bed gegaan hehehe![]()
Mijn broertje speelt in musicals.. en die is nog net niet 2 bij 2quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
Als je als man naar een musical wilt ben je echt een mietje!
Nu jij weer !
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mijn broertje speelt in musicals.. en die is nog net niet 2 bij 2Kan het geen mietje noemen
rokenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL ben net betrapt terwijl ik stiekem rookte..afijn Sylvia en Huub, love them:)...Nena is ook nog wel ok...maar de rest mag wel weg.
Belle en het Beest, de laatste keer, met bekende nederlanders. Als publiek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:28 schreef ruby het volgende:
Over welke musical gaat het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |